Pagina 72 van 216 EersteEerste ... 226268697071727374757682122172 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.776 tot 1.800 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1776

    Standaard

    wat een uitmelkerij zeg...we hadden al het fenomeen dubble dips of tripple dubble dippers etc etc.

    maar nu gaan ze dus ook films van 10 jaar terug in de bios draaien.
    Tjongejonge, Disney heeft zeker nog geen geld genoeg...
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  2. #1777

    Standaard

    Het is toch mooi dat een nieuwe generatie kinderen ze ook in de bios kan zien? Ik begrijp het probleem niet; dan ga je toch gewoon niet. Ik zie het niet als uitmelken, je hebt toch de keus tussen de bios of de DVD (en straks de blu-ray).

  3. #1778

    Standaard

    Wat een bull-shit, de nieuwe generatie kinderen moet getrakteerd worden op nieuwe generatie films. Klassiekers zoals Alladin en de Lion King. Het enige wat disney nu doet is schaarste creëren zodat iedere verzamelaar naar de winkel rent om die film aan te schaffen.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  4. #1779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Wat een bull-shit, de nieuwe generatie kinderen moet getrakteerd worden op nieuwe generatie films. Klassiekers zoals Alladin en de Lion King. Het enige wat disney nu doet is schaarste creëren zodat iedere verzamelaar naar de winkel rent om die film aan te schaffen.
    Sorry, maar ik begrijp je post niet.
    Nieuwe generatie films zijn klassiekers zoals Aladdin en de Lion King?
    En wat heeft naar de winkel rennen met een bios te maken?

    Je bent niet duidelijk .

  5. #1780

    Standaard

    play.com verkoopt de 3-titel-boxset ook met NL audio en subs
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/2...rlrefer=search

    leuk alternatief dus mocht de box niet naar NL komen

  6. #1781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Sorry, maar ik begrijp je post niet.
    Nieuwe generatie films zijn klassiekers zoals Aladdin en de Lion King?
    En wat heeft naar de winkel rennen met een bios te maken?

    Je bent niet duidelijk .
    Disney maakt momenteel, naar mijn mening, geen hele goeie films. Geen klassiekers zoals Aladdin en The Lion King. Disney creëert een hype rondom ouwe films. Dat onzinnige gedoe van films 1x in de zoveel tijd uitgeven, en nu weer ouwe films in de bios draaien.

    Laat Disney eens niet zo lui zijn en gewoon NIEUWE films maken en dan niet van die onzin als Cars 2, Toy Story 3(ja leuke film maar niet vernieuwend na deel 1 en 2). POTC 4.

    Nu wel duidelijk hoop ik?
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  7. #1782

    Standaard

    Dat is inderdaad wel duidelijk .

    Ik vind juist dat Disney goed bezig is. Toy Story 3 was de beste uit de reeks, Rapunzel was erg vermakelijk, The Princess and the Frog beschouw ik zelfs al als een echte klassieker (met een geweldige soundtrack), Bolt en de Tinkerbell's zijn ook erg populair bij mijn dochter; kortom: het gaat goed.

    En als je bepaalde films als klassiekers beschouwt, dan ben je toch juist blij als ze weer in de bios komen? Ik zou het geweldig vinden om bijvoorbeeld een Ben-Hur in de bios te kunnen zien....

  8. #1783

    Standaard

    Misschien verwachten we te veel van Disney?

    Vroeger kwam er ook heus niet elk jaar een nieuw meesterwerk uit.

    De jaren 90 waren voor Disney een uitzonderlijke periode met uitzonderlijk veel goede films op een korte termijn.

    Echter de echte classics van voor de jaren 90 daar zitten meestal ook vele jaren tussen elke titel.

    Dat Disney teert op zijn releases doen ze al zo sinds hun oprichting. Elke nieuwe generatie kon vroeger terug kennis maken met de films in de bioscoop. Met de komst van de VHS heeft men eveneens besloten om te werken met beperkte periodes van beschikbaarheid. Je kan dat belachelijk vinden, maar het werkt blijkbaar wel, het zet aan tot kopen.

    Ik denk zelfs niet dat ze dit plan gaan laten varen in de digitale downloads, daar zullen ze ook maar tijdelijk beschikbaar zijn. Het werkt voor Disney blijkbaar nog altijd beter als ze hun product kunnen hypen tijdens korte periodes, dan alles constant in de winkel aanwezig te hebben, dan krijgen mensen een "ik koop het later wel eens" gevoel.

  9. #1784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    play.com verkoopt de 3-titel-boxset ook met NL audio en subs
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/2...rlrefer=search

    leuk alternatief dus mocht de box niet naar NL komen
    Waar maak jij uit op dat deze NL-ondertiteling heeft? Zie het niet vermeld staan bij de specificaties ("Technical Details")

  10. #1785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    wat een uitmelkerij zeg...we hadden al het fenomeen dubble dips of tripple dubble dippers etc etc.

    maar nu gaan ze dus ook films van 10 jaar terug in de bios draaien.
    Tjongejonge, Disney heeft zeker nog geen geld genoeg...
    Dat doet Disney wel al langer hoor Toen ik klein was (halverwege jaren 90, zeg maar), heb ik o.a. Bambi, 101 Dalmatiërs en Frank & Frey in de bios gezien, terwijl die films wel al veel ouder zijn. En dat mag Disney ook doen vind ik, want die Disney classics zijn gewoon tijdloos Ik heb gisteren weer The Lion King in de bios gezien en vond het weer geweldig om dit in de bios te kunnen zien


  11. #1786

    Standaard

    Op Amazon.co.uk vermelden ze wel NL-ondertiteling voor de standaard blu ray
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  12. #1787

    Standaard

    Ik hoop gewoon dat ze in Nederland ook met die box komen, anders bestel ik 'm bij Play.com. Ik zie ook nergens iets van een losse verkoop van deel 2 en 3

  13. #1788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    Ik hoop gewoon dat ze in Nederland ook met die box komen, anders bestel ik 'm bij Play.com. Ik zie ook nergens iets van een losse verkoop van deel 2 en 3
    In de US, Frankrijk én Duitsland is al de losse verkoop van deel 2 en 3 aangekondigd. Wij zullen ook wel de aparte releases krijgen! Waardoor je dus de 3D versie van de eerste film kunt kopen en bovendien aparte cases hebt voor alle films = een must voor mij.

  14. #1789

    Standaard

    Ik heb voor een prijsje de Franse versie aangeschaft, omdat ik geen zin had om te wachten tot December. Wat een fantastische film blijft het toch, en deze Blu-ray doet 'm ongetwijfeld recht aan - wat een kwaliteit! Naast de film staan er ook een paar retrospectieve documentaires op die ook zeer de moeite waard zijn. Dus: Be Prepared!

    Er staat trouwens ook een trailer op voor Lady and the Tramp, maar als de trailer een voorbode moet zijn voor hoe de Blu-ray er uit gaat zien dan vond ik de kwaliteit toch wel ietsje teleurstellend...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  15. #1790

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Er staat trouwens ook een trailer op voor Lady and the Tramp, maar als de trailer een voorbode moet zijn voor hoe de Blu-ray er uit gaat zien dan vond ik de kwaliteit toch wel ietsje teleurstellend...
    Die trailer is NIET een voorbode van de bd, want het geluid is niet origineel, vervangen door een lelijk liedje dat niks met de film te maken heeft, en het beeld heeft de verkeerde aspect ratio. De film is 1:2,35 (CinemaScope formaat) en voor de trailer is het opgeblazen naar 1:1,85, met de zijkanten eraf. Al die trailers vond ik trouwens tegenvallen als je ze vergelijkt met de uiteindelijke bd-kwaliteit.

  16. #1791

    Standaard

    De eerstvolgende DIAMOND TITEL van DISNEY op BLU RAY is: The Lady and the Tramp

  17. #1792

    Standaard

    Is er op internet ergens een lijst met de volgorde waarin deze films uitkomen?

  18. #1793

    Standaard

    Disney expects to release all its Diamond Edition titles by 2016, this is a list of all planed Walt Disney Diamond Edition titles, note that the release date is US specific:
    • Snow White and the Seven Dwarfs (released 2009)
    • Beauty and the Beast (released 2010)
    • Bambi (expected release 2011)
    • The Lion King (expected release 2011)
    • Lady and the Tramp (TBA)
    • Cinderella (TBA)
    • Peter Pan (TBA)
    • The Little Mermaid (TBA)
    • One Hundred and One Dalmatians (TBA)
    • The Jungle Book (TBA)
    • Pinocchio (TBA)
    • Sleeping Beauty (TBA)
    Ik denk wel dat je deze lijst als voorbeeld kunt gebruiken omdat USA uitmaakt wanneer een release uitkomt, maar uitzonderingen voorbehouden.

  19. #1794

    Standaard

    Pinochio is toch al gereleased?
    Ben wel blij met de lijst maar hoop ook nog op andere titels zoals De Kleine Zeemeeermin en Robin Hood die ik zeker in HD wil hebben.

  20. #1795

    Standaard

    Deze lijst begint elke keer opnieuw na gemiddeld 7 jaar, en verder stond deze lijst voor 3D films, en wat de kleine zeemeermin betreft, die gaat ook komen, want die is nl. afgelopen week bevestigd door Disney zelf.

  21. #1796

    Standaard

    Kleine Zeemeermin? OK, zal mijn vriendin leuk vinden.

    Weet iemand ook iets van Alladin af?

  22. #1797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Pinochio is toch al gereleased?
    Ben wel blij met de lijst maar hoop ook nog op andere titels zoals De Kleine Zeemeeermin en Robin Hood die ik zeker in HD wil hebben.
    Idem voor Sleeping Beauty, is ook al gereleased.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #1798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Kleine Zeemeermin? OK, zal mijn vriendin leuk vinden.

    Weet iemand ook iets van Alladin af?
    Aladdin is een tijdje geleden uit de vault gegooid, wegens niet meer populair genoeg (lees: de release van de laatste dvd bracht niet genoeg geld op). Dus een vaste release datum hebben we van deze film niet meer. Maar er zijn heel hoge verwachtingen dat Aladdin in 2012 op Blu-Ray zal verschijnen. Maar opnieuw, dat zijn maar verwachtingen.
    De films die in 2012 zeker gaan uitkomen zijn: 'Lady & de Vagebond', 'Assepoester' en 'Finding Nemo'. En aangezien Mexico ofzo ook in 2012 een release krijgt van 'Pocahontas', zullen wij dat ook hopelijk krijgen... Eerst nog maar even wachten op 'Frank & Frey'.

  24. #1799

    Standaard

    voor pinocchio hou ik het bij mijn platinum editie.
    Graag had ik ook nog andere klassiekers buiten de standaard klassiekers die steeds weerkeren op BD zien verschijnen.

    Graag dus Taran en de Toverketel, Tarzan, Merlijn de tovenaar

  25. #1800

    Standaard

    Het zal niet even snel gaan als met DVD denk ik, de opgekuiste masters voor DVD zijn namelijk onbruikbaar voor de BD's, en dus moet men de originelen weer allemaal inscannen en opkuisen. Ik heb liever dat dit op een hoog niveau gebeurt dan releases als All Dogs Go To Heaven en The Secret of NIMH van de "concurrentie".

Pagina 72 van 216 EersteEerste ... 226268697071727374757682122172 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •