Pagina 71 van 216 EersteEerste ... 216167686970717273747581121171 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.751 tot 1.775 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Benjamin Hendriks Bekijk bericht
    Review van The Lion King op Blu-ray.com
    Virtual Vault sucks... Ik wil mijn materiaal op mijn schijf, niet op een server aan de andere kant van de wereld!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #1752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Virtual Vault sucks... Ik wil mijn materiaal op mijn schijf, niet op een server aan de andere kant van de wereld!
    Ja, Werner, het is een moderne ziekte aan het worden. Men vraagt nooit wat wij willen. Net als met cloud computing. Ik heb er helemaal niets mee. Streaming idem dito.

  3. #1753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ja, Werner, het is een moderne ziekte aan het worden. Men vraagt nooit wat wij willen. Net als met cloud computing. Ik heb er helemaal niets mee. Streaming idem dito.
    Helaas is het de toekomst. Over een poosje zijn films helemaal niet meer op dragers te koop, alleen te downloaden. Heel erg jammer gaat dat zijn. Iemand van de Oostenrijkse Sonyfabriek, een van de grootste cd- dvd- en bd-fabriekanten ter wereld, vertelde mij dat ze niet meer werken aan nieuwe beelddragers na de bd. De concentratie ligt op legal downloads...

  4. #1754

    Standaard

    Bij Disney zal t voorlopig nog wel meevallen:
    Disney Will Make All The Blu-ray Money It Can!

    @Marcel Hoeve: wat dacht je van Windows 8?? Volgens MS moeten we in de nabije toekomst verplicht tegeltjes gaan schuiven op de desktop!

  5. #1755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    @Marcel Hoeve: wat dacht je van Windows 8?? Volgens MS moeten we in de nabije toekomst verplicht tegeltjes gaan schuiven op de desktop!
    Even off-topic:
    Windows 8 is voor mij een no-go. Windows 7 vind ik al een ramp (lees: complete bloatware: traag, veel te complex etc.). MacOS X is nog het enige besturingssysteem dat mij kan bekoren, al begint de nieuwste versie (Lion) ook al vreemde trekjes te vertonen en vind ik het nieuwe distributiebeleid van Apple niet echt klantvriendelijk. Maar dat terzijde

  6. #1756

    Standaard

    Even on-topic : Maar de screenshots zijn adembenemend mooi en rekening houdend met het feit dat die niet echt representatief zijn, kan dat dus alleen maar nóg beter ogen. Thumbs up!

  7. #1757

    Standaard

    Over een poosje zijn films helemaal niet meer op dragers te koop, alleen te downloaden. Heel erg jammer gaat dat zijn. Iemand van de Oostenrijkse Sonyfabriek, een van de grootste cd- dvd- en bd-fabriekanten ter wereld, vertelde mij dat ze niet meer werken aan nieuwe beelddragers na de bd. De concentratie ligt op legal downloads...

    Lijkt me sterk. Bluray doet het volgens mij heel erg goed en wat gebeurd er dan met al die bedrijven die ook bluray en dvd spelers maken? Als die groep wegvalt, wat blijft er voor bedrijven dan nog over? En hoeveel mensen zouden dan wel niet hun baan verliezen!
    Persoonlijk denk ik dat er gerust in de toekomst nog wel een opvolger gaat komen van de Bluray. Mocht ie er dan niet komen, ga ik gewoon geen films meer kopen, heel simpel. Ook ik wil mijn films gewoon netjes op een schijf, desnoods op een USB stick met HD beeld ( om maar even een voorbeeld te noemen ) met een mooie kaft die in de kast kan staan.
    ..You may wake up one day and find yourself extinct..
    - Deacon Frost

  8. #1758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    Lijkt me sterk. Bluray doet het volgens mij heel erg goed en wat gebeurd er dan met al die bedrijven die ook bluray en dvd spelers maken? Als die groep wegvalt, wat blijft er voor bedrijven dan nog over? En hoeveel mensen zouden dan wel niet hun baan verliezen!
    ipv een dvd/bd-speler koop je dan gewoon een toestel om de streaming video af te kunne spelen
    het is een bijna logische evolutie aangezien streaming hen volledige controle biedt over de films: elke keer dat je wil kijken = betalen

  9. #1759

    Standaard

    Alles is te kraken dus dat van totale controle is een utopie. Bovendien zijn het de consumenten die bepalen of iets een succes wordt. Daarom zal het in mijn ogen niet zo los lopen de eerste jaren...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #1760

    Standaard



    Deze zat bij de Mexicaanse BR van The lion King. Nu weten we dus zeker dat er naast Lady and the Tramp ook de BR van Pocahontas zit aan te komen, vermoedelijk zomer 2012.

  11. #1761

    Standaard

    We weten nu alleen zeker dat die er in Mexico zal komen, na de recente miskleunen bij "Buena Vista" in Europa ben ik van niks meer zeker.

  12. #1762

    Standaard

    Inderdaad, was in Mexico de nieuwste Winnie-the-Pooh-film niet ook op BR uitgebracht?

  13. #1763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    We weten nu alleen zeker dat die er in Mexico zal komen, na de recente miskleunen bij "Buena Vista" in Europa ben ik van niks meer zeker.
    Gelukkig is er geen wet die ons verbiedt om de bd van Pocahontas te importeren uit Mexico of de VS...

  14. #1764

    Standaard

    Maar dat is dan eigenlijk ook helemaal niet het punt in die discussie. Ja, je kan het elders kopen. En dan komt de 'maar'. De Mexiaanse editie van Winnie the Pooh bv. heeft helemaal geen Engelse audio en subtitles. Voor de HD-lovers mét kinderen is het overigens een zeer onhandige situatie. Zelfs als (áls!) de US-versie daadwerkelijk regio-vrij is, is er geen Nederlands/Vlaams gesproken versie beschikbaar, zelfs geen ondertitels. Met een eerder gelezen opmerking als "Je kan dan voor de kinderen de DVD nog eens apart kopen?" kan ik geen vrede nemen.

    Bon, ik heb zo'n vermoeden -en ook niet meer dan dat- dat we bij een titel als 'Pocahontas' niet in die situatie terecht zullen komen. Maar wou bovenstaande toch even ophelderen.

    Mogelijk goed nieuws voor de mensen die Winnie the Pooh tóch op blu-ray wensen (indien ze geen NL audio/subs willen en niet om slipcovers geven) : Op 5 oktober verschijnt de film in Australië, regio B. Verder heb ik nog geen details gevonden.

    http://home.disney.com.au/disneyfilm...ters:central:1
    Laatst aangepast door Esteban : 28-09-2011 om 23:30

  15. #1765

    Standaard

    Winnie The Pooh is ook gewoon in Amerika op Blu Ray uitgebracht, met slipcover en extra DVD.
    Uiteraard zonder NL audio of subs.
    **** me gently with a chainsaw.

  16. #1766

  17. #1767

    Standaard

    Net een unboxing gezien van The Lion King trilogy box. Vind de grote box erg mooi, maar die trommel stelt niks voor en de discs zitten gewoon in een kartonnen mapje. Niet echt mooi.

  18. #1768

    Standaard

    Ik heb gisterenavond op een minder legale manier naar de 3D versie van Beauty and the Beast gezien (in afwachting van een Benelux release, geloof me, ik zal hem wel kopen).

    Deze commentaar komt van een ooit grote (en nog steeds redelijk kritische) anti 3D en in het algemeen anti digitale projectie (zucht, waar is de charme van de 35 mm), maar Beauty and the Beast heb ik gisteren gezien alsof het plots dus ineens weer de eerste keer was.

    Die ervaring had ik ook toen ik de film lang geleden nog op IMAX had gezien in Brussel, ik herinner mij toen nog de enorm gedetailleerde achtergronden, de scherpte.

    Beauty and the Beast in 3D is een héél nieuwe ervaring. Ik zag in bijna elke scenes zaken die ik nog niet gezien had in 2D omdat ze niet opvielen. De 3D is zo geweldig mooi in diepte (nee er zijn gelukkig geen in your face momenten) dat de film plots werkelijk een nieuwe dimensie heeft bijgekregen.

    Lion King 3D vond ik wel leuk, maar ik ben er niet zo enorm enthousiast over zoals bij de vele reviews die nu online verschijnen. Het zal te maken hebben met het onderwerp, dieren, grote vlaktes, etc. Beauty and the Beast bied veel meer diepte effecten met dikwijls vele personages op het scherm (introductie liedje in het dorp), de scenes bij de ontdekking van het kasteel door Belle zijn zo énorm geweldig mooi aangepast aan 3D dat mijn mond er van open viel, zelfs in kleine details als Belle in de achtergrond voor het eerst de verboden vleugel oploopt zie je zelfs in de petieterig kleine details dat zij ginder in de verte op een trap loopt in 3D zonder enig detailverlies of vervorming.

    Beauty and the Beast in 3D is by far de beste 3D film tot op heden, en staat op gelijke hoogte met Avatar.

    Een echte must buy voor 3D tv eigenaars, en zeker voor de twijfelaars die enkel nog in bv. een speler moeten investeren, doen!

  19. #1769

    Standaard

    Nieuws uit de toren van Disney. De onderstaande titels zullen in 3D een (US) bioscooprelease krijgen op volgende datums :

    - Beauty and the Beast – January 13, 2012
    - The Little Mermaid – September 13, 2013


    Zou dat willen zeggen dat 'The Little Mermaid' in de winter van 2013 op BR verschijnt?

  20. #1770

    Standaard

    Ik vind het gewéldig dat Disney inziet dat Classics in de bioscoop nog steeds opbrengen ondanks alle soorten van draagbare en digitale media. En ook al is het in 3D, The Lion King komt ook in 2D uit in België vandaag, echter enkel nog maar de NL dub van gevonden, OV is altijd 3D.

    Dat Beauty and the Beast, Little Mermaid, Finding Nemo, etc in de bioscoop zouden komen hier zal waarschijnlijk afhangen van het succes van The Lion King. Dus zal deze maar plichtsbewust gaan bekijken

  21. #1771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik vind het gewéldig dat Disney inziet dat Classics in de bioscoop nog steeds opbrengen ondanks alle soorten van draagbare en digitale media. En ook al is het in 3D, The Lion King komt ook in 2D uit in België vandaag, echter enkel nog maar de NL dub van gevonden, OV is altijd 3D.

    Dat Beauty and the Beast, Little Mermaid, Finding Nemo, etc in de bioscoop zouden komen hier zal waarschijnlijk afhangen van het succes van The Lion King. Dus zal deze maar plichtsbewust gaan bekijken
    Jammer genoeg speelt de 3D uitgave in OV in België enkel in Kinepolis Brussel en Metropolis Antwerpen. Alle bioscopen hier in de buurt hebben de 3d uitgave enkel in het Vlaams gesproken. Er is zelfs geen 2D OV hier in de buurt. Dit vind ik toch wel een serieus minpunt. Ik wou eventueel deze nog wel eens in de cinema in 3D bekijken maar voor de Vlaamse versie ga ik hoogstwaarschijnlijk toch wel passen. Dan hou ik het maar bij mijn dvd voorlopig.

  22. #1772

    Standaard

    De OV 3D speelt ook gewoon in UGC, maar ik kan uit je profiel niet afleiden waar je woont.

  23. #1773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    De OV 3D speelt ook gewoon in UGC, maar ik kan uit je profiel niet afleiden waar je woont.
    Afkomstig uit Limburg. Maar hier spelen zowel de kinepolis in Hasselt als de 3 Euroscopen allemaal de Vlaamse versie.

  24. #1774

    Standaard

    Ik ben vandaag naar de OV3D in Pathe geweest. Hoewel 3D niet heel veel toevoegd was het toch wel erg tof om deze klassieker weer in de bioscoop te zien. Ik hoop dat ze hier mee doorgaan!
    It's my round killing thing.

  25. #1775

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Zou dat willen zeggen dat 'The Little Mermaid' in de winter van 2013 op BR verschijnt?
    Ja. Maar dat is al enige tijd bekend. Ze hanteren gewoon hetzelfde lijstje als met de Platinum Editions, alleen hebben ze Aladdin eruit gehaald.

    Hoewel, het gerucht gaat dat ook Aladdin gewoon op Blu uitgebracht zal worden in 2012.
    **** me gently with a chainsaw.

Pagina 71 van 216 EersteEerste ... 216167686970717273747581121171 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •