Pagina 65 van 216 EersteEerste ... 155561626364656667686975115165 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.601 tot 1.625 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1601

    Standaard

    Je kan natuurlijk nooit weten of het niet in hen opkwam om dit in 3D uit te brengen. Echter 20 jaar geleden stond de techniek verre van zo ver als nu, en Disney kon moeilijk solo slim gaan spelen op zulk vlak, want geen bioscoop zou hen steunen. Hetzelfde hebben ze meegemaakt toen Walt Disney Fantasound had uitgevonden, de voorloper van surround sound, slechts 14 theaters in heel de USA konden de film afspelen.

    Dat die 3D uitgaves er toch komen lijkt me eerst en vooral omdat er steun komt uit de creatieve hoek, en niet zozeer omdat het moet van de top.

    Ik heb toch nog enig vertrouwen in Lasseter dat hij toeziet dat het uitbrengen van zulke 3D versies écht een verschil maken.

    Voor zij die er geen boodschap aan hebben, die laten de 3D versie dan ook gewoon in de winkel liggen Zolang ze trouwens niet uit zijn, kunnen we niet weten wat de kwaliteit er van is.

  2. #1602

    Standaard

    Laat ze lekker joh, ik ben wel benieuwd hoe die films er in 3D uit zullen zien. Net als Star Wars 3D en Titanic 3D en de eerste 2 Toy Story's.

    Er is één ding wat ik absoluut onderschrijf en dat is dat de originele uitgave wat mij betreft een must is om naast de 'aangepaste' editie uit te brengen (en in goede kwaliteit). Zou het verschrikkelijk vinden als ze nu The Lion King alléén maar in 3D zouden uitgeven .

    Dit doen ze dus wel weer met die nieuwe Star Wars blu ray box en dat vind ik best bezwaarlijk.

    Maar mij hoor je niet klagen over een goed gevulde Blade Runner of Close Encounters of the First Kind box .


    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3 Bekijk bericht
    Mij ontgaat het een beetje als het gaat over films die origineel 2D zijn gemaakt te willen hebben als 3D. Ik bedoel, als de film nu 3D gemaakt is en dus zo bedoelt is door de filmmakers, dan kan ik me voorstellen dat je de 3D film wilt hebben. Maar deze films zijn origineel 2D, dus waarom 3D willen? Er zijn heel wat discussies gevoerd over het inkleuren van zwart-wit films, en het verknippen van beeldformaten om geen zwarte balken te hebben, en audio puristen willen voor sommigen klassiekers het liefst het originele mono of stereo geluid hebben. En laten we de Star Wars discussie niet vergeten. Hoeveel fans vonden de latere digitaal toegevoegde effecten verschrikkelijk.

    Dus kan iemand mij uitleggen waarom we tegen de bedoelingen van de filmmakers toen ingaan door 3D versies te gaan knutselen van klassiekers die met rust gelaten moeten worden?

  3. #1603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3 Bekijk bericht
    Mij ontgaat het een beetje als het gaat over films die origineel 2D zijn gemaakt te willen hebben als 3D. Ik bedoel, als de film nu 3D gemaakt is en dus zo bedoelt is door de filmmakers, dan kan ik me voorstellen dat je de 3D film wilt hebben. Maar deze films zijn origineel 2D, dus waarom 3D willen? Er zijn heel wat discussies gevoerd over het inkleuren van zwart-wit films, en het verknippen van beeldformaten om geen zwarte balken te hebben, en audio puristen willen voor sommigen klassiekers het liefst het originele mono of stereo geluid hebben. En laten we de Star Wars discussie niet vergeten. Hoeveel fans vonden de latere digitaal toegevoegde effecten verschrikkelijk.

    Dus kan iemand mij uitleggen waarom we tegen de bedoelingen van de filmmakers toen ingaan door 3D versies te gaan knutselen van klassiekers die met rust gelaten moeten worden?
    Inderdaad. Sterker nog, zelfs al wil de regisseur het (in het geval van Titanic of de Star Wars films), dan zie ik het nut er niet van in. Zeker als je leest dat een George Lucas het teveel geld vindt om de originele trilogie op te knappen, maar wel alle zes de films te converteren naar 3D, wat vele malen meer geld kost.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #1604

    Standaard

    3D vind ik persoonlijk niet zo'n heel groot probleem, want dat kan je ook gewoon omzeilen als je er geen zin in hebt (zolang er nog gewone 2D releases zijn natuurlijk). Ik vind het echter wel jammer als er inderdaad achteraf nog aan de film geknutseld wordt, vooral het inkleuren van zwart-wit. Vaak wordt de huid van de acteurs dan een beetje gelig, ziet er vaak gewoon niet uit.

  5. #1605

    Standaard

    De direct to video Enchanted Christmas zal een blu-ray uitgave krijgen eind dit jaar voor de kerstperiode.

    Persoonlijk ben ik niet zo voor direct to video sequels, en heb ik deze nog niet gezien, echter ga ik er (naïef?) van uit dat een blu-ray release wil zeggen dat de animatie geschikt is voor HD. En van wat de reacties zijn op internet is het niet de allerslechtste "sequel" (ik ken de term niet voor een sequel die zich verhaaltechnisch afspeelt in de tijdsruimte van de originele film).


  6. #1606

    Standaard

    Ze zouden beter andere releasen dan deze. Ik wil Lilo & Stitch, Tarzan, etc... En waar blijft een deftige uitgave van Dinosaur?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #1607

    Standaard

    Net zoals met DVD zal The Walt Disney Company zuinig zijn in releases. Het is pas wanneer de prijs van blu-ray daalt, ook voor nieuwe titels dat er meerdere titels zullen verschijnen, om hetzelfde omzet niveau te kunnen behouden.

    We hebben enkel weet van de grote releases in de toekomst, niets houdt hen echter tegen om plots titels toe te voegen, die niet tot de Diamond releases behoort.

    Ik wil zo snel mogelijk The Hunchback of the Notre Dame... maar ja.

  8. #1608

    Standaard

    Op 22 november komt naast The Enchanted Christmas ook Belle's Magical World op Blu-Ray. Van de laatste heb ik nog geen artwork kunnen vinden, maar ik denk dat die gelijk zal zijn aan de laatste dvd uitgave, net zoals bij Enchanted Christmas.

  9. #1609

    Standaard

    Is Belle's Magical World wel in 1:78 aspect ratio of in een TV 1:33 ratio?

  10. #1610

    Standaard

    Het originele beeldformaat van Belle's Magical world is 1.33:1, dus zo moet deze ook uitgebracht worden. Bij een beeldformaat van 1.78:1 zou je beeld missen wat je wel hoort te zien.

  11. #1611

    Standaard

    Is er al iets bekend gemaakt over een blu-ray van The Many Adventures of Winnie the Pooh? Het lijkt me vrij logisch dat deze tegelijk uitkomt met de nieuwe Winnie the Pooh film.

  12. #1612

    Standaard

    Van de nieuwe Winnie the Pooh film is anders ook nog maar verdacht weinig bekend, als we 't over de BR hebben. Normaal gezien is Disney altijd opvallend vroeg met aankondigingen en artwork.

  13. #1613

    Standaard

    Winnie the Pooh komt pas 15 juli in Amerika in de bios. De Amerikaanse Disney covers zijn altijd snel te vinden, maar de Nederlandse covers volgens mij niet... Of heb ik dat mis?


  14. #1614

    Standaard

    Die zijn meestal geruime tijd bekend voor de release ervan, toch? Althans naar mijn beleving. Ik zit er in ieder geval op te wachten.

  15. #1615

    Standaard

    Volgens Disney.be komt Winnieh the poeh uit op BR op 10 augustus. Geen enkele details meer daarover. Heb op Facebook gevraagd of het een box wordt of niet.

  16. #1616

    Standaard

    Even OT mijn gal hier eens leggen.
    Er rust dus blijkbaar een vloek op de slipcover van De Prinses en de Kikker.
    Ik heb hem al 4x besteld (1x eci, 1xfrs, 2x via ebay) en telkens was/is de slipcover beschadigd. Krasjes, deuken, de tekening die beschadigd was ( het blinkend onderlaagje lag bloot)...
    Is deze mogelijk nog te vinden in de winkel met goede staat van de slipcover?
    Dat was het.

  17. #1617

    Standaard

    Frustrerend, inderdaad. Telkens ik 'n Taran-sleeve tegen kom gaat het om 'n beschadigd exemplaar. Blijven zoeken, I guess.

    Goed nieuws ivm Winnie the Pooh. Hoe sneller, hoe liever.

  18. #1618

    Standaard

    Bij e-plaza hadden ze laatst nog Princess and the frog met sleeve! (in de 1+1 actie)

  19. #1619

    Standaard

    Zag die cover van Lion King trilogie op pagina 64 en zag hem ook op amazon.de staan. De vraag is: komt deze zeker uit? Zou wel vetjes zijn. In 1 keer de gehele box.

  20. #1620

    Standaard

    Even iets anders: er is inmiddels meer bekend over de Classic release van volgend jaar (tenminste, ik neem aan dat het weer een Classic wordt):

    Wreck-It Ralph moves up release date, reboots name

    Posted on June 14, 2011 by John Frost

    When word of Walt Disney Animation Studios next release was originally leaked, we learned the title was Reboot Ralph and that it was focused on a video game character who escaped his game. But that was about all we knew. Now Disney has changed the title to Wreck-It Ralph and released a much more detailed plot synopsis:
    Wreck-It Ralph longs to be as beloved as his game’s perfect Good Guy, Fix-It Felix. Problem is, nobody loves a Bad Guy. But they do love heroes… so when a modern, first-person shooter game arrives featuring tough-as-nails Sergeant Calhoun, Ralph sees it as his ticket to heroism and happiness. He sneaks into the game with a simple plan—win a medal—but soon wrecks everything, and accidentally unleashes a deadly enemy that threatens every game in the arcade. Ralph’s only hope? Vanellope von Schweetz, a young troublemaking “glitch” from a candy-coated cart racing game who might just be the one to teach Ralph what it means to be a Good Guy. But will he realize he is good enough to become a hero before it’s “Game Over” for the entire arcade?
    As you might expect, this features a return to CG Animation for Disney. The voice talent includes John C. Reilly, Sarah Silverman and Jane Lynch and it will be directed by Simpsons and Futurama helmer Rich Moore. That is definitely a strong lineup.
    “I love the idea of a very simple 8-bit video game character struggling with the complex question: ‘isn’t there more to life than the role I’ve been assigned?’ In his quest for the answer, we journey with our hero through three visually distinct video game worlds.” said Moore. “It’s unlike anything anyone’s seen before, and I’m thrilled to be to creating it here at Walt Disney Animation Studios.”
    The movie, the 52nd animated feature from Disney, will be released on November 12, 2012. A move which fills a gap in Disney’s release calendar created when Monster’s University was moved back to 2013. They might be burning the midnight oil down there in Burbank to meet the earlier deadline.
    This seems like a very different film for WDAS. But that’s okay in my book. I’ve loved some of their other departure films. Something along the lines of Meet The Robinsons would be great, I think. The question comes down to how is the film marketed. With Tangled, Disney figured out how to make a film that on its cover was a girls film (which, if you saw it, you know was only partially true – it was as much about Eugene as it was Rapunzel) into something that little boys wanted to see. They will have to pull the reverse trick with Wreck-It Ralph. Can’t wait to see how they do it.

    Bron: http://ht.ly/5hjNt

  21. #1621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Even OT mijn gal hier eens leggen.
    Er rust dus blijkbaar een vloek op de slipcover van De Prinses en de Kikker.
    Ik heb hem al 4x besteld (1x eci, 1xfrs, 2x via ebay) en telkens was/is de slipcover beschadigd. Krasjes, deuken, de tekening die beschadigd was ( het blinkend onderlaagje lag bloot)...
    Is deze mogelijk nog te vinden in de winkel met goede staat van de slipcover?
    Dat was het.
    Bij de Blokker ligt hij meestal nog gewoon mét sleeve, dus dan kan je zelf een goed exemplaar uitzoeken! (Net als Alice in Wonderland)

  22. #1622

  23. #1623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    @ Sarah, zie desbetreffende topic.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=80636
    Oh sorry, wist ik niet. Voor Disney-gerelateerde dingen ga ik meestal meteen hierheen. Zal in het vervolg even de zoekfunctie gebruiken

  24. #1624

    Standaard

    Ik weet niet of dat deze al bekend was? Althans deze set.


  25. #1625

    Standaard

    Ja, die is al een paar maanden bekend.

Pagina 65 van 216 EersteEerste ... 155561626364656667686975115165 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •