Pagina 59 van 216 EersteEerste ... 94955565758596061626369109159 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.451 tot 1.475 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1451

    Standaard

    Iemand al The Incredibles aangekregen van FRS? Volgens hen ging deze gisteren verzonden worden naar het filiaal, maar staat nog steeds in behandeling, en de titel staat op de site nog in pre-order. Als hij vanavond niet verzonden is dan cancel ik en koop ik hem wel in de Media Markt.

  2. #1452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Iemand al The Incredibles aangekregen van FRS? Volgens hen ging deze gisteren verzonden worden naar het filiaal, maar staat nog steeds in behandeling, en de titel staat op de site nog in pre-order. Als hij vanavond niet verzonden is dan cancel ik en koop ik hem wel in de Media Markt.
    Geduld is een schone zaak, mijn vriend. Ik ben geabonneerd op een aantal tijdschriften en die liggen ook altijd eerder in de winkel dan wanneer ik ze als abonnee krijg.
    Ik wacht rustig af. Komt ie vandaag niet via FRS, dan maandag of dinsdag. Kan er niet mee zitten. Ik ga hem toch niet dit weekeinde kijken.

  3. #1453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Geduld is een schone zaak, mijn vriend. Ik ben geabonneerd op een aantal tijdschriften en die liggen ook altijd eerder in de winkel dan wanneer ik ze als abonnee krijg.
    Ik wacht rustig af. Komt ie vandaag niet via FRS, dan maandag of dinsdag. Kan er niet mee zitten. Ik ga hem toch niet dit weekeinde kijken.
    Je hebt gelijk ivm geduld, maar dan moet je op je site niet overal staan vermelden "Bestel nu en ontvang thuis op releasedag!", of "Verzeker je exemplaar nu!"

    Ik vind dat je als consument zoiets mag "bestraffen" met een annulering.

  4. #1454

    Standaard

    Volgende e-mail zojuist van Free Record Shop ontvangen:

    Beste klant,

    Aangezien u een bestelling voor de Blu-ray Incredibles heeft geplaatst het volgende.

    Bij de Incredibles blu-ray hebben wij helaas moeten constateren dat er een fout is opgetreden. Het gaat hier om artikelnummer BHY0740188 THE INCREDIBLES BLU-RAY NL/FR met EAN-code 8717418304089.

    Op de kartonnen hoes en de inlay staat foutief vermeld dat het een combi blu-ray is, dat wil zeggen dat er naast een blu-ray disc ook een DVD-disc verpakt zou zijn.
    Het doosje bevat alleen de blu-ray disc, zoals ook gebruikelijk is bij nieuwe blu-ray catalogus releases van Disney.

    De klanten die alsnog de DVD-disc willen ontvangen, kunnen contact opnemen met de Disney Servicelijn via dit e-mail adres: info@disneyservice.nl

    Uw bestelling word vandaag (08-04-2011) verzonden naar het door uw aangegeven adres.



    Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Free Record Shop Online

  5. #1455

    Standaard

    Beste klant,

    Aangezien u een bestelling voor de Blu-ray Incredibles heeft geplaatst het volgende.

    Bij de Incredibles blu-ray hebben wij helaas moeten constateren dat er een fout is opgetreden. Het gaat hier om artikelnummer BHY0740188 THE INCREDIBLES BLU-RAY NL/FR met EAN-code 8717418304089.

    Op de kartonnen hoes en de inlay staat foutief vermeld dat het een combi blu-ray is, dat wil zeggen dat er naast een blu-ray disc ook een DVD-disc verpakt zou zijn.
    Het doosje bevat alleen de blu-ray disc, zoals ook gebruikelijk is bij nieuwe blu-ray catalogus releases van Disney.

    De klanten die alsnog de DVD-disc willen ontvangen, kunnen contact opnemen met de Disney Servicelijn via dit e-mail adres: info@disneyservice.nl

    Uw bestelling word vandaag (08-04-2011) verzonden naar het door uw aangegeven adres.



    Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Free Record Shop Online
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #1456

    Standaard

    Wat zal Disney ermee doen? Denk weinig

  7. #1457

    Standaard

    zoals elders ook vermeld, je een dvd toesturen wanneer je ze een mail hebt gestuurd met de gevraagde gegevens.
    The Garage

  8. #1458

    Standaard

    Enkel de zin "zoals ook gebruikelijk is bij nieuwe blu-ray catalogus releases van Disney" is wat onhandig. Het omgekeerde is namelijk waar. Zowat alle recente BluRay releases van Disney zijn 'n combo-pack.

  9. #1459

    Standaard

    Blijkbaar zijn ze bij Disney toch stilletjes een nieuw beleid aan het invoeren.

    A Bug's Life is ook al een zo goed als vanilla release zonder DVD. The Incredibles nu ook. Hetzelfde met Dumbo in de Benelux (UK was dat met DVD).

    Waar zit echter de logica als sommige van deze titels in het buitenland wel een uitgebreide behandeling krijgen.

  10. #1460

    Standaard

    A Bug's Life is helemaal geen (zo goed als) vanilla uitgave, want er staan diverse extra's op. Ja, de fotogalerijen van de US versie ontbreken, maar is hij verder gelijk aan de Amerikaanse blu-ray.

  11. #1461

    Standaard

    Nou eerlijk gezegd wijkt het beleid niet heel bijzonder af....
    Alle pixar releases in blu-ray waren enkel bluray releases... geen combo pack. De eerste combo pack kwam bij Up als 4-disc..Pas sinds toy story 3 krijgen we combo packs..

    Misschien valt het veel mensen niet op, maar elke release waarbij gelijktijdig een nieuwe dvd uitgave in de winkels beland, daarvan zijn blu-ray/dvd combopacks verkrijgbaar (belle beest, toy story 3, alice in wonderland, bambi etc). Releases waarvan alleen een blu-ray op de markt kwam zijn geen combo's (dombo > kwam in augustus, dvd was al in februari, incredibles, bug's life etc)

    Dus het beleid is best wel eenduidig... alleen kan zou ik me als disney wel afvragen wat voor indruk je op die manier opd e klant achterlaat...
    Kijk naar het forum, er heerst complete chaos

  12. #1462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Enkel de zin "zoals ook gebruikelijk is bij nieuwe blu-ray catalogus releases van Disney" is wat onhandig. Het omgekeerde is namelijk waar. Zowat alle recente BluRay releases van Disney zijn 'n combo-pack.
    Het gaat hier om "catalogus releases" oftewel titels die niet voor de eerste keer op dvd/blu-ray verschijnen...

  13. #1463

    Standaard

    Akkoord. Maar dat zijn de recent verschenen films waar ik naar verwijs als voorbeeld eveneens. 'Beauty and the Beast', 'Alice in Wonderland', 'Bambi', 'Fantasia', ...

    Ik heb eerder de indruk dat ze met de Pixar catalogus-releases een minder groot publiek denken te bereiken en dat de achterliggende reden is. Het is ook niet meer dan een vermoeden. 'Toy Story I & II', 'A Bug's Life', 'The Incredibles', een groot verschil met de meest recente 'Toy Story 3'. Mogelijk (hoogstwaarschijnlijk zelfs) kijken ze ook naar de totale DVD-verkoop van bepaalde titels alvorens ze beslissen hoe uitgebreid een BR-release van oudere titels zal worden, 'Dumbo' etc. Dat zou allesinds niet onlogisch zijn.
    Laatst aangepast door Esteban : 09-04-2011 om 00:55

  14. #1464

    Standaard

    Als Disneyfan heb ik in het verleden al eens eerder horen zeggen, dat:
    Disney USA maakt uit dat wij in Nederland niet dezelfde uitgaves krijgen omdat Nederland niet groot genoeg is, en dat de afzetmarkt hier erg klein is. Dat is en blijft de reden waarom wij nooit uitgebreide versies van releases krijgen. Blijkbaar gewoonweg te kostbaar, helaas.

  15. #1465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Als Disneyfan heb ik in het verleden al eens eerder horen zeggen, dat:
    Disney USA maakt uit dat wij in Nederland niet dezelfde uitgaves krijgen omdat Nederland niet groot genoeg is, en dat de afzetmarkt hier erg klein is. Dat is en blijft de reden waarom wij nooit uitgebreide versies van releases krijgen. Blijkbaar gewoonweg te kostbaar, helaas.
    Onzin. Eens een dergelijke release 'klaar' is is het gewoon kwestie van een andere ondertitelingtrack erop te zwieren. Al de rest zijn drogredenen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #1466

    Standaard

    Nee hoor, Disney hanteert daarin stricte regels qua release versies per land te bekijken. Dat is altijd al zo geweest...ze zeggen zelfs dat Amerika altijd de kroonversies zijn en voor de rest van de wereld word echt bekeken hoe groot de afzetmarkt is.
    Eigenlijk erg dom van ze, dan zouden ze nog meer geld kunnen verdienen.

  17. #1467

    Standaard

    Om de redelijk hoge kost te drukken van blu-rays aan te maken is de master voor de UK en benelux vaak dezelfde, enkel de opdruk is anders. De UK markt is best groot en uitgaves zijn vaak gelijk of bijna gelijk aan USA. Maar soms dus ook niet.

    Intussen is de BD van Incredibles verzonden naar het filiaal bij FRS. Aangezien er op maandag geen leveringen zijn (dat las ik toch ook hier dat een verkoper dat zei), is het voor dinsdag.
    Laatst aangepast door kristofke : 09-04-2011 om 10:12

  18. #1468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    Wat zal Disney ermee doen? Denk weinig
    Disney stuurt gewoon de dvd incl. tray naar je toe.

    Beste meneer .....,

    Bedankt voor uw e-mail.
    Het probleem is inderdaad bekend bij ons.
    Onze excuses dat de Blu-ray van “The Incredibles” niet compleet is geleverd.
    Wij zullen de DVD van “The Incredibles” incl. de tray voor in de Blu-ray disc case gaan nasturen.

    Hiervoor hebben wij een aantal gegevens van u nodig.

    - Adresgegevens: dient de DVD naar Nederland of België verstuurd te worden?
    - Welke taalversie (NL of FR ) u wenst te ontvangen
    - Naam van de retailer waar u de Blu-ray heeft gekocht
    - EAN code (streepjescode op de achterkant van de Blu-ray)

    Alvast bedankt en nogmaals onze oprechte excuses voor dit ongemak!


    Met vriendelijke groet,
    Disney Servicelijn

  19. #1469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht

    Intussen is de BD van Incredibles verzonden naar het filiaal bij FRS. Aangezien er op maandag geen leveringen zijn (dat las ik toch ook hier dat een verkoper dat zei), is het voor dinsdag.
    Dat van die maandag klopt, dat hoor ik hier in Arnhem ook altijd, maar ik heb nog niet gehoord dat er niet op zaterdag geleverd wordt. Ga dadelijk maar eens informeren
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #1470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat van die maandag klopt, dat hoor ik hier in Arnhem ook altijd, maar ik heb nog niet gehoord dat er niet op zaterdag geleverd wordt. Ga dadelijk maar eens informeren
    Mijn bevindingen in Pixar op BluRay (NL, B) geplaatst.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #1471

    Standaard

    De Saturn in Heerhugowaard had een heleboel disney films MET sleeve liggen ( ook alice en bambi ) en daar is nu ook de actie 1 plus 1 gratis
    Ik dacht, laat ik het maar even doorgeven.

  22. #1472

    Standaard

    Is er iemand die voor mij:
    -Alice in Wonderland (1951)
    -Fantasia
    -Fantasia 2000
    -Bambi
    -Tangled 3D
    -Bolt 3D

    wilt kopen in de 1+1 actie (MET sleeve, buiten Bolt) en deze naar mij verzenden?

    PM me maar!


  23. #1473

    Standaard

    Ah de welbekende sleeve kwestie. Jarenlang heb ik geprobeerd de DVDs met sleeve te verzamelen om nu met BR weer de helft wel en niet binnen te krijgen met zelf. Ik heb een beetje genoeg van dit hele gedoe met Disney. Uiteraard gooien ze hun hele lijn/benaming weer om over 2 jaar. Ik haal zeker The Lion King nog op BR.

    Heb uiteindelijk alle classics op DVD en BR gemixed...een zootje zal het altijd blijven met Disney...

  24. #1474

    Standaard

    Afgelopen weekend bij de MM geweest en daar lagen Fantasia en Fantasia 2000 voor € 19,95 p.s. Bij de 'multimedia-afdeling' werd mij verteld dat deze niet bij de 1+1 actie horen omdat ze te recent zijn verschenen. Dat terwijl ik een week eerder Bambi en Alice In Wonderland beide voor € 24,95 mee had genomen. Vanwege de discussie besloten ze een uitzondering te maken en ik nu dus beide Fantasia's voor twee tientjes heb . Alle vier genoemde titels hadden een mooie sleeve trouwens!

  25. #1475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Is er iemand die voor mij:
    -Alice in Wonderland (1951)
    -Fantasia
    -Fantasia 2000
    -Bambi
    -Tangled 3D
    -Bolt 3D

    wilt kopen in de 1+1 actie (MET sleeve, buiten Bolt) en deze naar mij verzenden?

    PM me maar!


    Je hebt een PM

Pagina 59 van 216 EersteEerste ... 94955565758596061626369109159 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •