Pagina 52 van 216 EersteEerste ... 24248495051525354555662102152 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    maar ze zijn nu wel consequent en blijven het nummeringssysteem zo verder houden.
    voor zolang het duurt... Het zou me niets verbazen als Disney Benelux op een dag bedenkt dat ze toch dezelfde nummering als Amerika aan wil houden, dit aan gaat passen en ons met hoesjes laat zitten die niet meer kloppen. Ze zijn in het verleden wel vaker inconsequent geweest.

  2. #1277

    Standaard

    Leuk om weten:

    bij cosmox.be kan je nu Rapunzel bestellen en kan je kans maken op een Rapunzelpop. Tof hebbedingetje, niet?
    http://www.cosmox.be/is-bin/INTERSHO...paign=20110327

  3. #1278

    Standaard

    Wanneer komt de Disney BOGOF actie bij Play, amazon.uk en thehut?

  4. #1279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Wanneer komt de Disney BOGOF actie bij Play, amazon.uk en thehut?
    Officeel gaat de actie 28 Maart van start in de UK (morgen dus), maar winkels kunnen daar van afwijken.
    De vorige keer was Amazon er wat later bij en had ook een afwijkende actie.

    Vorige keer heb ik dus bij Play besteld omdat Amazon niet mee te leek te doen maar Amazon kwam een tijdje later met een betere actie die achteraf voordeliger was geweest dan wat ik bij Play heb betaald.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #1280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Leuk om weten:

    bij cosmox.be kan je nu Rapunzel bestellen en kan je kans maken op een Rapunzelpop. Tof hebbedingetje, niet?
    http://www.cosmox.be/is-bin/INTERSHO...paign=20110327
    Hebben de Disney releases slipcover bij Cosmox?

  6. #1281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Hebben de Disney releases slipcover bij Cosmox?

    Geen idee. Mijn disney's en pixars' haal ik altijd bij ofwel FRS ofwel bij ECI. Dat zijn enige 2 waarvan ik zeker weet dat ze met slipcover verzonden worden.

  7. #1282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Geen idee. Mijn disney's en pixars' haal ik altijd bij ofwel FRS ofwel bij ECI. Dat zijn enige 2 waarvan ik zeker weet dat ze met slipcover verzonden worden.
    frs.be zendt ze met slipcover?

    Ik kan deze week niet buiten.

  8. #1283

    Standaard

    Ik op mijn beurt kan dan weer zeggen dat er absoluut geen garantie is dat FRS ze met slipcover verzend. Ik heb al verscheidene keren zonder aangekregen, ook al kreeg ik op voorhand de belofte van de klantendienst dat het mét zou zijn.

    In other news ... (blu-ray.com)

    During the latest annual meeting of Shareholders of The Walt Disney Company, a shareholder asked about a Blu-ray release of Song of the South for its 65th anniversary. Once again, the reply from Disney CEO Robert Iger was that, even though they do consider that movie from time to time, "it wouldn't be the right thing for the company to do" because there are elements in the movie that wouldn't "feel right to a number of people today." This 1946 Disney movie has never been released on home video because the studio fears that its portrayal of racial stereotypes could be offensive to part of the public, even when considering the historical context the movie was made in.

    Ik denk persoonlijk dat er wel ergere dingen zijn die wél een release krijgen, ik zie het ook helemaal niet als racistisch. Mocht dat wel zo zijn, mag je de helft van de films schrappen die voor een bepaald jaar (en in die tijdsgeest) gemaakt zijn.

  9. #1284

    Standaard

    Heb bij de V&D Rapunzel en Alice in Wonderland gehaald voor €15,- per stuk gisteren.

    En Bambi voor 12pond op amazon.co.uk! Hij kost nu weer 17+- pond.

  10. #1285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    This 1946 Disney movie has never been released on home video because the studio fears that its portrayal of racial stereotypes could be offensive to part of the public, even when considering the historical context the movie was made in.
    Jammer dat de schrijver niet verder kijkt dan de US.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Song_of...d_availability

  11. #1286

    Standaard

    Ben bij de MM in Zwolle geweest en gevraagd of zij niet mee doen aan de actie. Nee dus... Alleen gaan ze wel mee ivm de laagste prijsgarantie

    Kunnen alleen geen prijzen controleren want die staan niet bij de v&d op de website. Gelukkig had ik nog een bonnetje van een paar van afgelopen zaterdag. 2=1 op de hele disney collectie.

    Daar dus Pinokkio (met sleeve), alice in wonderland (jawel met sleeve), Fantasia en Bambi 2 gehaald.

    Normaal 19,99 per stuk, nu dus 12,50 euro.
    The Garage

  12. #1287

    Standaard

    http://www.sainsburysentertainment.c...eybogofmar2011

    Dit bedrijf in de UK doet een geweldig aanbod! 2 voor £15 = 9 euro/stuk
    Je moet wel iemand kennen in de UK die het je wil opsturen, maar bij mij is dat geen probleem. Voldoende classics om uit te kiezen die wél Nederlands hebben staan op de UK release! :P

  13. #1288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    http://www.sainsburysentertainment.c...eybogofmar2011

    Dit bedrijf in de UK doet een geweldig aanbod! 2 voor £15 = 9 euro/stuk
    Je moet wel iemand kennen in de UK die het je wil opsturen, maar bij mij is dat geen probleem. Voldoende classics om uit te kiezen die wél Nederlands hebben staan op de UK release! :P
    Helaas geen Bambi, maar wel een mooie prijs, misschien dat anderen hun prijzen er nog op aanpassen...

    Ik zoek eigenlijk nog een 15% kortingscode voor thehut.com uit de Great customer mail, heeft iemand die nog 'over'?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #1289

    Standaard

    Bambi + Dumbo bij Play voor 22
    Dinosaur/Bolt/Narnia 1/Narnia 2 samen voor 25,98 bij FRS.
    Rapunzel/The Incredibles voor 29,99

    Goeie deal, dacht ik.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #1290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Jammer dat de schrijver niet verder kijkt dan de US.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Song_of...d_availability
    Hij heeft het dan ook over de US

  16. #1291

    Standaard

    Denk dat dit wel het juiste topic is: mogelijke cover voor the Lion King Blu-ray die later dit jaar verschijnt.


  17. #1292

    Standaard

    iemand trouwens opgevallen dat op de achterkant van rapunzel de bonus feature zit : de 50e klassieker, terwijl op de cover het mooie nummertje 54 staat?

  18. #1293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Hij heeft het dan ook over de US
    I know.

  19. #1294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    iemand trouwens opgevallen dat op de achterkant van rapunzel de bonus feature zit : de 50e klassieker, terwijl op de cover het mooie nummertje 54 staat?
    Meen je dat nou...Je zou bijna denken dat Disney BVHE Benelux een hele andere Disney Classics nummering aanhoud dan de Amerikanen. Je moet toch er niet aan denken dat Peter en de Draak, Mary Poppins, The Wild & Heksen en Bezemstelen ook in de lijst staat zodat Rapunzel op nummer 54 wordt verplaatst ipv 50ste classic.

  20. #1295

    Standaard

    Nee, het is nog gekker want de laatste 6 Disneyfilms als BENELUX nummering ( dus op basis van 54 films ), staat op:
    nummer 49 Chicken Little, nr 50 The Wild, nr 51 Meet the Robinsons, nr 52 Bolt, nr 53 De Prinses en de Kikker en nr 54 dus Rapunzel.

  21. #1296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Denk dat dit wel het juiste topic is: mogelijke cover voor the Lion King Blu-ray die later dit jaar verschijnt.

    Ik vind hem wel mooi. Los van de naam die om godvergete reden verticaal gedrukt staat. Dat is gewoon helemaal niets vind ik. Maar toch dat blauw met oranje weer he.
    Laatst aangepast door Juvefan : 29-03-2011 om 09:32
    The future is Blu

  22. #1297

    Standaard

    Vind de Disney films prachtig, alleen kijk ik ze zo weinig dat het voor mij totaal niet aantrekkelijk is om deze te kopen. Ook vanwege de relatief hoge prijs.

  23. #1298

    Standaard

    Inderdaad hebben ze dat bij bambi ook gedaan, die titel verticaal gezet.
    Heb dan gemakkelijk beslist om de NL editie aan te schaffen daar de titel horizintaal gedrukt staat.
    Hopelijk blijft DisneyNL die trend houden en volgen ze niet de UK/US.

    The Lion King is ook meteen een aanschaf voor mij. Is er eig nieuws of deel 2 en 3 gelijktijd gaan gereleased worden, zoals bij Bambi 1 & 2?

  24. #1299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Nee, het is nog gekker want de laatste 6 Disneyfilms als BENELUX nummering ( dus op basis van 54 films ), staat op:
    nummer 49 Chicken Little, nr 50 The Wild, nr 51 Meet the Robinsons, nr 52 Bolt, nr 53 De Prinses en de Kikker en nr 54 dus Rapunzel.
    En volgens het filmpje dat er op de disk staat zit The Wild níet tussen de 50 klassiekers. Ik krijg er het heen en weer van dat ze die manier van tellen voortdurend aanpassen aan hoe het hen op het moment uitkomt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #1300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Inderdaad hebben ze dat bij bambi ook gedaan, die titel verticaal gezet.
    Heb dan gemakkelijk beslist om de NL editie aan te schaffen daar de titel horizintaal gedrukt staat.
    Hopelijk blijft DisneyNL die trend houden en volgen ze niet de UK/US.

    The Lion King is ook meteen een aanschaf voor mij. Is er eig nieuws of deel 2 en 3 gelijktijd gaan gereleased worden, zoals bij Bambi 1 & 2?

    Heb niet zo veel problemen met die verticale titels. Maar ik ben ook wel benieuwd of ze een boxset gaan releasen met de TLK trilogy. Hoop het alleszins van wél. Zou het echt vreselijk vinden moesten ze lang wachten met de release van TLK 2 en 1 1/2

Pagina 52 van 216 EersteEerste ... 24248495051525354555662102152 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •