Pagina 50 van 216 EersteEerste ... 4046474849505152535460100150 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    weet er iemand of alle extra's van de 2-disc dvd van Bambi zijn overgenomen op de Blu-ray? anders moet ik mijn dvd ook nog houden.
    Neen, er is een kleine featurette van een paar minuten over de restauratie van de dvd verdwenen. Maar dat is niet de moeite vanwege door de Blu-ray compleet achterhaald. Al de rest staat er wel op.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #1227

    Standaard

    Binnenkort terug een BOGOF actie in uk, hopelijk doet amazon mee

    Actie

  3. #1228

    Standaard

    TIME OUT......!!!!

    DE BOGOF ACTIE KOMT OOK IN DE BENELUX

    VANAF 8 APRIL A.S.

    DUS: 2 DISNEY TITELS HALEN EN MAAR 1 TITEL BETALEN.

    ( VOLGENS DE DISNEY NIEUWSBRIEF VAN 7 MAART JONGSTLEDEN ).

  4. #1229

    Standaard

    Het is natuurlijk wel jammer dat ze alle prijzen vlak ervoor verhogen, maar toch een mooie actie.... .

  5. #1230

    Standaard

    Potver, natuurlijk heb ik ze nét in huis gehaald.

    'k Ben trouwens benieuwd naar een nieuwe lichting aankondigingen die buiten de Diamond-uitgaves vallen. Ik hoop op het zeer aanstekelijke 'Hercules', het onterecht neergesabelde 'Treasure Planet' en beide 'The Rescuers' films. Vooral omdat ik ze ook niet op DVD heb, altijd handig.

  6. #1231

    Standaard

    Ik ga mij The Incredibles en Rapunzel bestellen met die actie.

    Weet er iemand of Bolt nog ergens te verkrijgen is met slipcover voor een schappelijk prijs? Deze zou ik me ook nog in huis willen halen.

  7. #1232

    Standaard

    Hoi jurgen42u,

    Bolt met slipcover weet ik niet of die nog wel te koop is, maar Bolt zit ook in het MOVIEMINUTES
    programma, en nog wel goedkoop ook nog.

  8. #1233

    Standaard

    Vet, dankje. Zat te wachten op deze actie voordat ik meer Disney's ging kopen.

  9. #1234

    Standaard

    Weet er iemand welke classics er niet meer te koop zijn ?
    Ik weet dat sleeping Beauty al een tijdje niet meer aangeleverd wordt.

  10. #1235

    Standaard

    bij ECI loopt de actie blijkbaar al, maar natuurlijk zit the incredibles niet in de actie

  11. #1236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    bij ECI loopt de actie blijkbaar al, maar natuurlijk zit the incredibles niet in de actie
    2 voor 40 is anders niet 2 voor de prijs van 1 hoor....

  12. #1237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    2 voor 40 is anders niet 2 voor de prijs van 1 hoor....
    neenee, die 1+1 actie loopt echt al bij ECI, toch op eci.be

  13. #1238

    Standaard

    Op eci.be staat de actie er inderdaad al wel, maar alle te bestellen dvd's en blu-rays zijn leverbaar vanaf 8-04

  14. #1239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Is hier nog geen afspeelprobleem bij Bambi op PS3 gemeld? Deze geeft er namelijk de brui aan bij de standaard melding over de laatste firmware (ik beschik over de recentste, 3.62).

    Hier heeft men het ook over dit probleem gehad.
    Eerst geen poblemen. Sinds de upgrade doet hij het bij mij ook niet meer.

    Eens lezen of er al een oplossing is.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  15. #1240

    Standaard

    Mooi, dan koop ik met die 2=1 actie mooi alsnog de Fantasia BluRays (vind de films niet heel boeie maar om de collectie dan toch compleet te hebben....) en Tangled/Incredibles moeten er ook bij

  16. #1241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Eerst geen poblemen. Sinds de upgrade doet hij het bij mij ook niet meer.

    Eens lezen of er al een oplossing is.
    Je hebt versie 3.60? Die versie heb ik een paar dagen geleden geïnstalleerd en Bambi werkt bij mij. Wat echter niet werkt is de Cine-Explore van Pinocchio (bij versie 3.50 werkte deze extra ook al niet, versie 3.55 en 3.56 heb ik overigens niet geïnstalleerd gehad).

  17. #1242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    Mooi, dan koop ik met die 2=1 actie mooi alsnog de Fantasia BluRays (vind de films niet heel boeie maar om de collectie dan toch compleet te hebben....) en Tangled/Incredibles moeten er ook bij
    Ik kan me alleen niet voorstellen dat eind maart de nog te verschijnen releases ook al bij de 2=1 actie zitten, Maar ik kan het natuurlijk mis hebben

  18. #1243

    Standaard

    Ik heb 3.62. Krijg hem niet aan de gang. Ongeveer alle knoppen van de AB gehad.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  19. #1244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik kan me alleen niet voorstellen dat eind maart de nog te verschijnen releases ook al bij de 2=1 actie zitten, Maar ik kan het natuurlijk mis hebben
    Op de Belgische ECI staat dus al een lijst en daar zitten zelfs beide Bambi's en Alice in Wonderland (animatie) niet tussen....

  20. #1245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik kan me alleen niet voorstellen dat eind maart de nog te verschijnen releases ook al bij de 2=1 actie zitten, Maar ik kan het natuurlijk mis hebben
    tis toch vanaf 8 april of heb ik het nou verkeerd begrepen? want in dat geval zijn alle genoemde titels al uit op bluray

  21. #1246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Ik heb 3.62. Krijg hem niet aan de gang. Ongeveer alle knoppen van de AB gehad.
    Ik was verkeerd, toen Bambi uitkwam was versie 3.56 de recentste firmwareversie voor de PS3. Sinds 11 maart is deze geüpdated naar versie 3.60 en bij deze deed Bambi het wel. Bij jullie niet?

  22. #1247

    Standaard

    Bij 3.60 deed hij het bij mij ook.
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 13-03-2011 om 20:46
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  23. #1248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    Mooi, dan koop ik met die 2=1 actie mooi alsnog de Fantasia BluRays (vind de films niet heel boeie maar om de collectie dan toch compleet te hebben....) en Tangled/Incredibles moeten er ook bij
    Wou ik ook, maar bij ECI staan de Fantasia's er niet tussen.
    Evenmin Toy Story 3, The Incredibles, Bambi, ....


  24. #1249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Bij 3.60 deed hij het bij mij ook.
    Excuses voor de verwarring. De laatste versie is 3.60. Waarom ik met 3.62 in mijn hoofd zat, weet ik niet. Met 3.60 bleef Bambi dus hangen bij het laden (tekst dat je laatste firmware moet downloaden).

    Het is mij uiteindelijk gelukt om Bambi werkend te krijgen. Dit heb ik gedaan door de PS3 te formateren (snel). Daarna speelde hij perfect af. Sterker nog ben nu aan het kijken naar de uitgebreide Diamond documentaire.

    Zou het trouwens niet fair vinden als Tangled en Incredibles niet bij de actie zitten. Was volgens mij in het verleden in ieder geval wel zo, dat nieuwe titels erbij zitten (Dumbo, Toy Story 1 +2 bijv.).
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  25. #1250

    Standaard

    Vorig jaar met de BOGOF liet de V&D alle titels meelopen in de actie. Ben benieuwd, ik wacht dat wel even af.

Pagina 50 van 216 EersteEerste ... 4046474849505152535460100150 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •