Pagina 47 van 216 EersteEerste ... 374344454647484950515797147 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.151 tot 1.175 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Bambi komt morgen uit in de UK, is er daar nu echt geen enkele winkel die al eens iets eerder in de rekken plaatst, of een review site die eerder een exemplaar krijgt?

    Ik had nog graag "gepreordered" want soms durft de prijs op de verschijningsdag wel eens stijgen, maar er is dus nog altijd geen taalinformatie beschikbaar...
    Toch wel:
    http://images.blu-ray.com/htgallery/77106_full.jpg


  2. #1152

    Standaard

    Misschien heeft iemand die overweegt Alice te importeren hier nog wat aan:
    http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCom...onderland_.htm


  3. #1153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    ah bedankt!

    Enig idee of Bambi 2 ook dutch gesproken en subtitles heeft?

    Je krijgt hem er bij amazon namelijk voor 1 pond extra gewoon bij hé

  4. #1154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    ah bedankt!

    Enig idee of Bambi 2 ook dutch gesproken en subtitles heeft?

    Je krijgt hem er bij amazon namelijk voor 1 pond extra gewoon bij hé
    Ik vermoed van wel, maar ben er niet zeker van. Je kan beter de gok wagen hé, als het toch maar 1 pond is...


  5. #1155

    Standaard

    Als het goed is komt ie dinsdag of woensdag in de bus...voor 18 pond heb ik de box al een maand geleden ge-pre-ordered...ben benieuwd.
    **** me gently with a chainsaw.

  6. #1156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Hahahahahahahahahahahahaha. Duidelijke taal! Volgens mij doe je wat 97,8% van de mensen die zo'n ding kopen doet. Voor de overige 2,2% is het heiligschennis natuurlijk. Misschien moet je in het vervolg proberen ze te verkopen... Lees deze thread er maar eens op na, er valt grof geld mee te verdienen.
    ik vind er ook niets aan, heb ze ook allemaal in een doos op zolder liggen

  7. #1157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Blijf het spijtig vinden dat ik een week te laat was om Dumbo te kopen in de UK, jammer genoeg daardoor geen slipcase er rond
    Had niks met die ene week te maken, volgens mij Ik had hem toen voorbesteld, maar ik kreeg hem ook zonder slipcase. Heb later op Marktplaats een weten te vinden met slipcase


  8. #1158

    Standaard

    @bureaulamp is de bluray van fantasia ooh regiovrij?

  9. #1159

    Standaard

    De blu-ray's van de Amerikaanse versie van Fantasia/Fantasia 2000 die bureaulamp in zijn bezit heeft is regiovrij, maar de DVD's die erbij zitten niet.

  10. #1160

    Standaard

    thanks Frank! Voor DVDs heb ik al een regio vrije speler, maar voor BR (nog) niet. Maar nu de BRs regiovrij zijn wordt het voor mij een makkelijkere keus welke versie aan te schaffen

  11. #1161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    ah bedankt!

    Enig idee of Bambi 2 ook dutch gesproken en subtitles heeft?

    Je krijgt hem er bij amazon namelijk voor 1 pond extra gewoon bij hé
    Ja, Bambi 2 heeft ook (net als Bambi) Nederlandstalig geluid en dito ondertiteling.

    De verpakking van de UK-2movie set is echt om te huilen zo lelijk. Maar dat wisten we al. Zelfde principe als de Engelse Fantasia 2movie-set: een slipcase (alleen dit keer een nogal lelijke) met 2 losse blauwe doosjes erin. Ik kon bijna niet geloven dat die afgrijselijke Bambi-hoes echt het eind-artwork was, maar het blijkt toch echt zo te zijn... Bambi 2 heeft nu dus een aanzienlijk mooiere cover dan Bambi.

    Verder is deze diamond edition niet zo ontzettend diamond, gezien het feit dat Bambi geen disc 2 met extra's heeft.

    Nu eerst maar eens kijken hoe de film eruitziet. Alice in Wonderland was in elk geval weer spectaculair mooi en indrukwekkend. En eigenlijk ook gewoon een heel erg leuke en mooie film, veel mooier dan zijn reputatie doet vermoeden.

    Voor de liefhebbers van nummertjes op de zijkanten: Bambi heeft een geel ovaaltje met 5 erin, Bambi 2 heeft niks.

  12. #1162

    Standaard

    Ik heb de eerste 25 minuten van Bambi gezien, en hij ziet er geweldig uit. Wat ik persoonlijk erg jammer vind is dat de Engelse editie geen mono-geluidstrack bevat, waarschijnlijk omdat er zoveel andere talen op staan. De surround-track klinkt met name wat de muziek betreft nogal onnatuurlijk, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de surround-track van Fantasia. Ik hoop dat de Amerikaanse versie wel de originele mono-track bevat. Wat de extra's betreft (ik heb die nog niet bekeken, alleen gezien wat er allemaal op de disc staat) blijf ik teleurgesteld. Het lijkt er op dat zelfs niet alle items van de dvd uit 2005 zijn overgenomen.

  13. #1163

    Standaard

    ik heb de box inmiddels ook thuis en begrijp alle kritiek eigenlijk niet?
    De films staan in fantastische kwaliteit op de discs en ook de extras zijn erg goed, bambi oa met een docu van 90 minuten.........
    En wie zit er nou te wachten op een monogeluidsspoor op blu ray????????
    De slipcase vind ik ook niet lelijk dus waar maken we ons druk over?
    En voor 18 pond krijg je nergens zoveel kwaliteit voor zo weinig geld.

  14. #1164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnny38 Bekijk bericht
    ik heb de box inmiddels ook thuis en begrijp alle kritiek eigenlijk niet?
    De films staan in fantastische kwaliteit op de discs en ook de extras zijn erg goed, bambi oa met een docu van 90 minuten.........
    En wie zit er nou te wachten op een monogeluidsspoor op blu ray????????
    De slipcase vind ik ook niet lelijk dus waar maken we ons druk over?
    En voor 18 pond krijg je nergens zoveel kwaliteit voor zo weinig geld.
    Iedereen die de originele geluidstrack wil horen? Blu-ray is er niet om het scherpste beeld te laten zien, met geluid uit zoveel mogelijk speakers, maar om het accuraat weergeven van de originele film.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #1165

    Standaard

    Ik kan vertellen dat de 2-movies sets uit de UK geen slipcovers hebben. Jammer, moet ik Bambi alsnog seperaat aanschaffen.
    **** me gently with a chainsaw.

  16. #1166

    Smile

    Hoe zit dat dan bij de Nederlandse versies van Fantasia & Fantasia 2000en Bambi & Bambi 2 samen...??? want deze 2 x 2 versies worden ook samen verkocht als actieprijzen, m.a.w. Fantasia & Fantasia 2000 samen voor €39,99 en dat geldt ook voor Bambi met Bambi 2 voor een dezelfde prijs.

    Zitten deze 2 titels ook samengevoegd als 2 films in 1 box met sleeves...??

    Trouwens als pre order kon ik Alice in Wonderland, Bambi, Bambi 2, Fantasia en Fantasia 2 afzonderlijk pre orderen voor € 22,99 per stuk. Wat dat betreft een koopje...!!!

  17. #1167

    Standaard

    Ik zou voor die bedragen maar bij Amazon.co.uk bestellen. Stuk goedkoper en ook gewoon Nederlandse ondertiteling.

    Ik heb nog geen 20 euro betaald voor de box met Bambi en Bambi 2.
    **** me gently with a chainsaw.

  18. #1168

    Standaard

    Fox and the Hound (+sequel) én Lady and the Tramp op Blu Ray!

    In september komt, volgens een inlay in de US versie van Bambi, The Fox and the Hound (Frank en Frey) en de direct to video deel 2 uit op Blu Ray. Dit is de tweede classic die dit jaar uit zal komen. Hopelijk een mooie voorbode voor nog veel meer moois uit de kluis van ome Walt.

    Na the Lion King dit jaar is de volgende Diamond Edition bekend. Het gaat om Lady and the Tramp. Deze komt in het voorjaar van 2012 uit.

    Bron: http://www.blu-ray.com/news/?id=5897
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  19. #1169

    Standaard

    Mooi Die wil ik ook nog hebben gewoon tijdloze classic.

  20. #1170

    Standaard

    De Bijenkorf in Eindhoven had vandaag al alle uitgaves van volgende week in de schappen staan (Alice in Wonderland, Bambi, Bambi 2, Fantasia, Fantasia 2000), zowel op DVD (voor € 19,99 per stuk) als blu-ray (voor € 26,99 per stuk). Alle uitgaves waren voorzien van een slipcase.

    Ze hadden ook de UK versies van Fantasia en Fantasia 2000 in de rekken staan (voor € 29,99 per stuk).

  21. #1171

    Standaard

    Fantasia 2000 wordt als nummer "41" op de cover meegegeven, is dit niet de 38ste "animated feature"? Waar staat de allerofficieelste lijst?

  22. #1172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Fantasia 2000 wordt als nummer "41" op de cover meegegeven, is dit niet de 38ste "animated feature"? Waar staat de allerofficieelste lijst?
    Er is geen allerofficieelste (lol) lijst. Elk lang hanteert weer een andere volgorde/nummering. Ikzelf hanteer deze lijst, maar ook daarin staan films die ik zelf niet tot de classics vind horen (Dinosaur, Chicken Little, Meet the Robinsons, Bolt).

    Persoonlijk kijk ik niet eens naar welk nummertje op de zijkant staat. Ik wil de Disney Classics allemaal in een Blu-ray/DVD combo hebben, in een dikkere Blu-ray keepcase, met slipcase, en NL audio/subs. De volgorde bepaal ik dan zelf wel Ik heb dus ook UK en NL uitgaves door elkaar staan, maar gelukkig wel allemaal met slipcase


  23. #1173

    Standaard

    Van welke drie extra titels zou Disney nog uitgaan? Ik kan niet bedenken welke dat nog kunnen zijn.

    Één exhaustieve lijst kan wel, hoor. "Classic" is gewoon een marketingterm en gaan ze gewoon uit van een chronologische lijst van avondvullende animatiedilms die door hun "main studio" geproduceerd zijn.

    Benieuwd wie ons aan de drie "extra" titels helpt, of dat het om een telfoutje gaat.
    Laatst aangepast door MatrixTom : 19-02-2011 om 08:55

  24. #1174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Benieuwd wie ons aan de drie "extra" titels helpt, of dat het om een telfoutje gaat.
    Mary Poppins, Bedknobs and Broomsticks en Pete's Dragon waarschijnlijk. Disney maakt er overigens zelf een potje van want ik heb hier een Complete Classics Collection DVD waarop trailers staan van alle classics tot en Home on the Range en daar is Fantasia 2000 nummer 38. De DVD dateert uit 2006.

  25. #1175

Pagina 47 van 216 EersteEerste ... 374344454647484950515797147 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •