Pagina 46 van 216 EersteEerste ... 364243444546474849505696146 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1126

    Standaard

    Zag toevallig net op play.com dat hij NL subs en dub heeft, maarja of dat 100% klopt weet ik niet.

  2. #1127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Zag toevallig net op play.com dat hij NL subs en dub heeft, maarja of dat 100% klopt weet ik niet.
    En precies helaas geen sleeve!

  3. #1128

    Standaard

    Dat moet nog blijken. Plaatjes geven niet altijd het eindproduct neer. Het zou dus best kunnen dat er wel een sleeve omheen zit.

  4. #1129

    Standaard

    Vorig weekend de Diamond editie van Sneeuwwitje voor 20 euro gekocht bij de Mediamarkt. (Mijn eerste Disney film op Bluray ) Wat een schitterende uitvoering! Kleuren lekker helder en die zwarte balken hebben ze mooi weten op te lossen met de Disney view. Schrok trouwens wel toen ik een paar dagen later diezelfde versie zag bij de Free record shop - 30 euro! Dat er zo veel verschil kan zitten in de prijzen zeg, pffff :P

  5. #1130

    Standaard

    Klopt het dat volgende disney classics uit komen op een en dezelfde dag?

    -Bambi
    -Bambi 2
    -Fantasia
    -Fantasia 2000
    -Alice in Wonderland


    Volgens FRS.be staan deze 5 gepland op 23/02/2011.
    FRS.be maakt me weer wat wijs volgens mij

  6. #1131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Klopt het dat volgende disney classics uit komen op een en dezelfde dag?

    -Bambi
    -Bambi 2
    -Fantasia
    -Fantasia 2000
    -Alice in Wonderland


    Volgens FRS.be staan deze 5 gepland op 23/02/2011.
    FRS.be maakt me weer wat wijs volgens mij
    Ja, er komen 4 Disney classics en nog vervolg uit op dezelfde dag.
    http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=3908

  7. #1132

    Standaard

    Genoemde titels komen inderdaad allemaal op dezelfde dag uit.

  8. #1133

    Standaard

    Jammer dat Bambi geen 2-disc Blu-Ray wordt zoals de vorige Diamond Editions.

  9. #1134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Jammer dat Bambi geen 2-disc Blu-Ray wordt zoals de vorige Diamond Editions.
    Idd jammer... Hetzelfde geldt voor Alice In Wonderland.

  10. #1135

    Standaard

    Alice is geen Diamond Edition, dus dat is minder erg.

  11. #1136

    Standaard

    Als Alice In Wonderland een Special Edition is is er grote kans dat deze ook geen slipcover zal krijgen zoals bij Dumbo (en ook geen extra dvd bijkreeg)het geval is.

  12. #1137

    Standaard

    Nou, op dit moment is Dumbo toch echt (van de classics) de enige bluray editie zonder slipcover en dvd.. De rest heeft dit wel gekregen. In het persbericht staat ook dat alle 5 releases voor februari een dvd hebben. Ik neem aan dat we dan ook bij de eerste print slipcovers mogen verwachten

  13. #1138

    Standaard

    De Amerikaanse versie van Alice in Wonderland viel zojuist door mijn brievenbus, is regiovrij, en heeft..... een slipcase....




  14. #1139

    Standaard

    @ bureaulamp mooie verzameling.

    Ik vind het nog steeds heel jammer dat mijn pinnokio geen slipcase heeft...
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  15. #1140

    Standaard

    Mooie foto's. Heb sinds vandaag ook eindelijk een Blu-Ray speler en wil ook mijn classics op Regio A gaan sparen. Geen lelijke en niet kloppende nummertjes op de rug dus.

  16. #1141

    Standaard

    Als ik de foto zo bekijk vind ik de Dumbo cover echt lelijk en vooral kaal.

    Volgende maand Rapunzel op Bluray halen en Legend of the Guardians, al is die laatste natuurlijk geen disney daarna ga ik verder sparen met de classics. Pinocchio is de volgende, maar ik zit er wel een beetje over te twijfelen: ik vond de film OK, maar nooit geweldig. Hebben meer mensen last van dat dilemma?

  17. #1142

    Standaard

    Ik smijt die slipcases gewoon weg.

  18. #1143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    Als ik de foto zo bekijk vind ik de Dumbo cover echt lelijk en vooral kaal.

    Volgende maand Rapunzel op Bluray halen en Legend of the Guardians, al is die laatste natuurlijk geen disney daarna ga ik verder sparen met de classics. Pinocchio is de volgende, maar ik zit er wel een beetje over te twijfelen: ik vond de film OK, maar nooit geweldig. Hebben meer mensen last van dat dilemma?
    Zodra je 'm op BR gezien hebt, zal je mening veranderen, geloof me.

    Ik ben nooit een fan geweest van de oudjes uit de Disney stallen, maar nu kan ik zelfs genieten van bijv. Sneeuwitje en Doornroosje, puur en alleen omdat de schoonheid van de films zo mooi naar voren komt in deze schitterende uitgaves. Je moet er op een andere manier naar kijken vind ik, zeker als je geen emotionele binding met de film hebt.

    Ik ben opgegroeid met de eind jaren tachtig/negentiger jaren Disney films en die zullen altijd meer voor mij betekenen als bijv. Pinochio. Ik heb echt genoten van Belle en het Beest en kan niet wachten tot Aladdin, Lion King, Kleine Zeemeermin, etc. op BR zullen uitkomen. Maar in de tussentijd ga ik fris en onbevooroordeeld genieten van bijv. Bambi (nog echt goed gezien) en Alice in Wonderland. Het zijn compleet andere films, maar de charme van beeld, geluid en historische waarde zorgen er toch voor dat ik super uit kijk naar deze films op BR.

  19. #1144

    Standaard

    Ik ben uit 1985 maar ik heb vrijwel alle disney films gezien, op één na, en dat is Fantasia 2000. ( die ga ik denk ik wel halen omdat er een schitterende korte film met walvissen in zit - en ik ben gek op alles wat uit de zee komt ) Ik weet dat er trouwens ook een scene met een Potvis ( dat is ook een walvis ) in Pinocchio zit maar omdat deze niet erg natuurgetrouw wordt weergegeven, en meer als een groot monster, heb ik altijd een beetje een hekel gehad aan de scene. Het is een knipoog naar Jona en de Walvis, ik weet het..

    Als ik aan Disney denk, denk ik ook aan een prins op het witte paard, een kasteel, een meisje dat speciaal is of een prinses is, magische werelden met draken en feeën, en tot slot kwade peetmoeders en heksen Dat is voor mij Disney, net zoals die oude sprookjes die moeder altijd aan je voorlas voor het slapen gaan. Pinocchio heeft er..hoewel er ook een Fee inzit, nooit echt voor mij bijgehoord, en veel nieuwe Disney films later ook niet. Ik ben ze wel meer gaan waarderen, ze zijn volwassener geworden en voor een groter publiek. Het is gewoon moeilijk uit te leggen hoe ik over Pinocchio denk in zijn geheel.

  20. #1145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Hendrix Bekijk bericht
    Ik smijt die slipcases gewoon weg.
    Hahahahahahahahahahahahaha. Duidelijke taal! Volgens mij doe je wat 97,8% van de mensen die zo'n ding kopen doet. Voor de overige 2,2% is het heiligschennis natuurlijk. Misschien moet je in het vervolg proberen ze te verkopen... Lees deze thread er maar eens op na, er valt grof geld mee te verdienen.

  21. #1146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Hahahahahahahahahahahahaha. Duidelijke taal! Volgens mij doe je wat 97,8% van de mensen die zo'n ding kopen doet. Voor de overige 2,2% is het heiligschennis natuurlijk. Misschien moet je in het vervolg proberen ze te verkopen... Lees deze thread er maar eens op na, er valt grof geld mee te verdienen.
    Of het eerste deel klopt van wat je zei kan ik niet bevestigen, maar het 2e deel klopt zeker! Ik zoek zelf nog naar een op-en-top en in goede staat (vindt maar eens slipcovers zonder krassen of witte vlekjes op de tekening) van de NL editie van De Prinses & de Kikker.

  22. #1147

    Standaard

    Ik vind het mooier als er een mooie slipcover omheen zit, maar naargelang de prijs vin dik het geen bezwaar als ie er niet omheen zit. Ik vind de discussies eigenlijk ook meer in een apart forum thuishoren.
    Hier mag m.i. wel vermeld worden of er wel/geen slipcover bij zit, maar meer ook niet.

  23. #1148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Hahahahahahahahahahahahaha. Duidelijke taal! Volgens mij doe je wat 97,8% van de mensen die zo'n ding kopen doet. Voor de overige 2,2% is het heiligschennis natuurlijk. Misschien moet je in het vervolg proberen ze te verkopen... Lees deze thread er maar eens op na, er valt grof geld mee te verdienen.
    Ik heb in m'n home cinema 10 lades waarin ik alles bewaar (op maat gemaakt, enkel die editie van Das Boot en een paar metalen boxen (Hitchcock) passen niet mooi). Ik moet het dus niet voor het uitzicht doen.

    Als een slipcase identiek is aan de cover, gaat ze dus weg. Bij bvb. "A Fish called Wanda" blijft ze errond.

  24. #1149

    Standaard

    Blijf het spijtig vinden dat ik een week te laat was om Dumbo te kopen in de UK, jammer genoeg daardoor geen slipcase er rond
    BD (1243) What i Watch

  25. #1150

    Standaard

    Bambi komt morgen uit in de UK, is er daar nu echt geen enkele winkel die al eens iets eerder in de rekken plaatst, of een review site die eerder een exemplaar krijgt?

    Ik had nog graag "gepreordered" want soms durft de prijs op de verschijningsdag wel eens stijgen, maar er is dus nog altijd geen taalinformatie beschikbaar...

Pagina 46 van 216 EersteEerste ... 364243444546474849505696146 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •