Pagina 45 van 216 EersteEerste ... 354142434445464748495595145 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1101

    Standaard

    Mensen, even een vraagje tussendoor.

    Heeft de eerste Tinkerbell Blu-ray in Nederland een slipcover gehad?

  2. #1102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Wat is er toch plots aan de hand met die covers bij Disney? Eerst 'Bambi', nu dit. Dit heeft meer weg van 'n povere fan-made dan van een official release. Ik hoop nog steeds op een prachtige uitvoering ipv deze trieste bedoening.

    @ PatrickV, ik geloof het wel.

  3. #1103

    Standaard

    Dit zou overigens de cover worden voor Tangled (Rapunzel) 3D



    En 2D



    Persoonlijk had ik liever iets met deze poster gezien. De bovenstaande is op zich prima, maar straalt teveel 'Shrek' uit ipv Disney.
    Laatst aangepast door Esteban : 03-01-2011 om 23:59

  4. #1104

    Standaard

    Beginpost is weer up-to-date!


  5. #1105

    Standaard

    @ Jordy van Buel: mischien een idee dat de volgende keer als je een topic sluit de inhoudt verplaatst naar het juiste topic. Dit is gewoon een tip. dus in plaats van alleen sluiten ook verplaatsen.

    Laat ik eerst zeggen dat ik uitermate blij ben met de inhoud van de blu-ray's. Prachtige opgepoetste kleuren geweldig 7.1 geluid en vele knappe extra's. dat is geweldig!



    Maar waar ik mij aan stoor...



    Deluxe /special / diamond edition !
    Met sleeve en zonder sleeve (Dumbo) !
    Met classic nummer op de zijkant en zonder(sleeping beauty helemaal geen nummer en bij pinocchio onder de sleeve) !
    Het ene classic nummer is groter dan het andere !
    Bij 3 van de 5 staat de titel in een mooie plak op de voorkant en bij 2 niet (Dumbo en Sneeuwwitje) !



    Dumbo en Pinocchio hebben geen reflecterende blauwe rand en de andere wel !
    Sneeuwwitje is net als Belle en het beest een diamond edition, waarom staat dat dan weer niet op de zijkant.

    Deelt iemand deze frustratie's ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  6. #1106

    Standaard

    ik snap sowieso neit dat blu-ray zo prominent in beeld moet, het is enkel een definitie, daar meot je je cover niet mee verklooien

    ik vind het je jammer dat ze niet meer Special Edition Collector's Gift Sets maken

  7. #1107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    ik snap sowieso neit dat blu-ray zo prominent in beeld moet, het is enkel een definitie, daar meot je je cover niet mee verklooien
    Anders krijg je weer domme consumenten, die niet snappen waarom de pasgekochte schijf niet in hun DVD-speler afspeelt.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #1108

    Standaard

    God damn wat een lelijke covers van The Lion King en Tangled!

    "blu-ray+ blu-ray 3D+ dvd + digital copy" ?? kun je `n cover nog meer verkloten door er zoveel nutteloze onzin op te zetten? een no-go voor mij...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #1109

    Standaard

    Eigenlijk zou Disney de officiele 3D Blu-ray logo moeten gaan gebruiken.



    Ik zag deze logo's niet bij Bolt of bij A Christmas Carol om maar paar voorbeelden te noemen. Uiteraard heeft Disney een eigen 3D blu-ray logo. Dat is niet duidelijk genoeg. Kom laten we de kleur rood maar gebruiken. Alsof we teug naar de rode laser En voor degene die de hint nog niet bevatten, dan moet de tekst Blu-ray + 3D Blu-ray of andersom het wel duidelijk maken.





    Tangled en andere Disney 3D produkten zullen vast het bovenstaande layout gaan krijgen.

    Jammer dat The Lion King ook zo'n banale cover krijgt.



    Zelfs de CD soundtrack cover ziet er mooi uit. Genoeg mooi artwork en ze komen met dit.....

  10. #1110

    Standaard

    Bovenstaande afbeelding is niet van de soundtrack CD, maar van de laserdisc.

  11. #1111

    Standaard

    Heeft er iemand alle Disney Classics uit de UK? Zo ja, kan deze mij alstublieft zeggen welke genummerd zijn met gelijke nummers, en welke niet...

    Ik ben namelijk aan het overwegen om mijn NL/BE classic collectie om te ruilen voor die van de UK.


  12. #1112

    Standaard

    Hou je er wel rekening mee dat belle geen nederlandse subs heeft??

  13. #1113

    Standaard

    Ik denk toch dat ik het niet ga doen. Ik heb alle slipcovers (buiten die van Dumbo) en die zijn toch wel uitzonderlijk mooi. Echt verdomd jammer van de zijkanten... Maar anders moet ik er weer teveel geld in steken.

    Sleeping Beauty, Pinocchio en Snow White hebben geen nummer in de UK. Is het dan nog wel de moeite? Ik denk van niet...


  14. #1114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ik denk toch dat ik het niet ga doen. Ik heb alle slipcovers (buiten die van Dumbo) en die zijn toch wel uitzonderlijk mooi. Echt verdomd jammer van de zijkanten... Maar anders moet ik er weer teveel geld in steken.

    Sleeping Beauty, Pinocchio en Snow White hebben geen nummer in de UK. Is het dan nog wel de moeite? Ik denk van niet...

    Dumbo heeft hier geen slipcover gekregen. Blijkbaar krijgen de Special editions dus geen slipcover mee. Wat ik zo mee verveeld zit is dat Dumbo ook geen DVD heeft meegekregen zoals al de andere disney classics.

  15. #1115

    Standaard

    Ik las net in het Disney persbericht deze spec's:
    Bambi zou TAALKEUZE: DTS-HD HR 7.1: Engels krijgen...

    Toch wel een fout mag ik hopen en is het geen HR maar MA?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #1116
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

  17. #1117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Wauw, overtreft m'n verwachtingen!

  18. #1118

    Standaard

    Nog een recensie van Alice in Wonderland inclusief screenshots.

  19. #1119

    Standaard

    jammer dat alle 4 de disney releases 27 euro kosten, wil je je collectie compleet maken, kost je dit dus ruim 100 euro, dit zijn echt belachelijke prijzen anno 2011
    http://www.freerecordshop.nl/films/f...-8717418295448

  20. #1120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    jammer dat alle 4 de disney releases 27 euro kosten, wil je je collectie compleet maken, kost je dit dus ruim 100 euro, dit zijn echt belachelijke prijzen anno 2011
    http://www.freerecordshop.nl/films/f...-8717418295448
    Daarom Fantasia box in UK gekocht voor 25 euro (beide films)
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  21. #1121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    jammer dat alle 4 de disney releases 27 euro kosten, wil je je collectie compleet maken, kost je dit dus ruim 100 euro, dit zijn echt belachelijke prijzen anno 2011
    http://www.freerecordshop.nl/films/f...-8717418295448
    Adviesprijzen op www.disneyinfo.nl (waar het persbericht staat) is €24.99
    Dat was bij Beauty and the Beast en Toy Story 3 ook zo. Ik denk dat je er vanuit mag gaan dat ze bij de release (iig bij de mediamarkt) nog naar de €20.- gaan. Anders: de FRS gaat in februari de Blurayweken doen. Misschien zit er wat leuks bij met de Disney BD's..

    Oftewel, ik zou nog neit van deze pre-order prijs uitgaan... dat veranderd (denk ik) nog wel

  22. #1122

    Standaard

    Er is toch meestal in februari ook bij Amazon.co.uk een 2 = 1 actie? Althans mij staat bij dat dit 2 keer per jaar is.

    Misschien ook handig voor anderen.

  23. #1123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Er is toch meestal in februari ook bij Amazon.co.uk een 2 = 1 actie? Althans mij staat bij dat dit 2 keer per jaar is.

    Misschien ook handig voor anderen.
    eind Maart 2010 was er 2 = 1 actie bij Amazon UK dus ik verwacht dat het dit jaar ook eind Maart zal zijn.

    Ik heb in ieder geval een lijstje klaar liggen
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  24. #1124

    Standaard

    Bedankt Frenkel. Ben dus niet de enige die er rekening mee houd.

    - Weet iemand toevallig al de specs van de UK Alice in Wonderland (met name de subs)? Die komt namelijk over een maandje uit.

  25. #1125

    Standaard

    Op die specificaties wacht iedereen hier wel.

Pagina 45 van 216 EersteEerste ... 354142434445464748495595145 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •