Pagina 44 van 216 EersteEerste ... 344041424344454647485494144 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.076 tot 1.100 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1076

  2. #1077

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Je bron is fout
    Inderdaad. Ik had eerst afbeeldingen gelinkt van Bol.com, maar die waren een heel stuk kleiner dan die van de Free Record Shop. Het aanpassen van de link is vervolgens niet helemaal goed gegaan.

  3. #1078

    Standaard

    De cover voor Bambi 2 ziet er toch een stuk beter uit dan voor deel 1.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #1079

    Standaard

    De cover vd DVD versie ziet er dan toch vele malen beter uit dan de BR cover:


  5. #1080

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door venom Bekijk bericht
    Ik neem aan dat de originele door Elton John gezongen versie erin blijft. Je hoorde namelijk nu een andere zanger.

  6. #1081

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik neem aan dat de originele door Elton John gezongen versie erin blijft. Je hoorde namelijk nu een andere zanger.
    Dit is het origineel van in de film hoor, gezongen door Carmen Twillie.


  7. #1082

    Standaard

    Inderdaad. Tijdens de opening van de film wordt het nummer gezongen door Carmen Twillie en tijdens de aftiteling door Elton John.

  8. #1083

    Standaard

    Ik ben niet echt wild van de nieuwe BR-covers die bij deze dus definitief blijken te zijn. Eerder verschenen Classics op BR waren ook uiterlijk behoorlijk verzorgde uitgaves. Dit geeft me de indruk dat ze bij gebrek aan tijd of materiaal maar snel iets in elkaar geflanst hebben. Fantasia zal dan tóch uit het buitenland komen in dit geval. En de Bambi-DVD blijft voorlopig in de collectie.

  9. #1084

    Standaard

    Alhoewel de cover hier beter is dan in de UK mag ik toch hopen dat deze in de UK nederlandse ondertitels heeft, bij FRS vragen ze 28 euro het stuk, bij Amazon is het ongeveer 19 euro voor de twee te samen

  10. #1085

    Standaard

    Ik ga toch voor de NL editie deze keer. Voor Disney maak ik wel een uitzondering qua prijzen. Zeker met zo'n bagger UK cover is het voor mij snel beslist dat het NL wordt. Ik vraag me alleen af, ik heb de sequel van bambi nog nooit gezien, is deze dan wel te kopen waard? Is het verhaal even sterk als de originele?

  11. #1086

    Standaard

    Ik ben Bambi 2 nog in de bioscoop gaan zien, en had daar geen spijt van.

  12. #1087

    Standaard

    Volgens mij was bambi 2 één van de beste direct-to-video (zeg dvd ofzo) disneyfilms die er ooit gemaakt is. Dat wil zeggen, de films die gemaakt zijn door de groep animatoren die ook andere sequels hebben gemaakt zoals de kleine zeemeermin 2

  13. #1088

    Standaard

    Met dat verschil dat 'Bambi' wel in de bioscoop gedraaid heeft. Net als 'Jungle Book 2' en 'Return to Neverland'.

  14. #1089

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik ga toch voor de NL editie deze keer. Voor Disney maak ik wel een uitzondering qua prijzen. Zeker met zo'n bagger UK cover is het voor mij snel beslist dat het NL wordt. Ik vraag me alleen af, ik heb de sequel van bambi nog nooit gezien, is deze dan wel te kopen waard? Is het verhaal even sterk als de originele?
    Die sequel ziet er goed uit, maar is qua verhaal uitermate zwak.

  15. #1090

    Standaard

    wist niet dat ze al te pre-orderen waren bij FRS? meteen maar even gedaan

  16. #1091

    Standaard

    Ik wacht tot de soldenperiode begint, is volgende week al. Wie weet gaat er nog wat af van de prijs en is er misschien ook een disney actie.

  17. #1092

    Standaard

    Solden op pre-orders...


  18. #1093

    Standaard

    Nog even over Belle en het Beest:

    Ik heb een tijdje terug Disney Service gemaild, en die mailden inderdaad terug: stuur maar op.

    Ik heb hem deze week afgedraaid op een Playstation die niet volledig geupdatet was, en daar deed hij het wel gewoon op.

    Het zal dus wel in de laatste update(s) van de PS3 zitten, deze updates waren ook snel in elkaar geflanst door Sony om het hacken tegen te gaan (wat ook typisch geval van te laat was).

    Maargoed, hoop dat degenen met afspreelproblemen hier wat aan hebben

  19. #1094

    Standaard

    Ik wil graag van DIsney NL weten of ze nog lang van plan zijn door te gaan met die lelijke classicsnummers te vermelden op de zijkanten. Dat doen ze pas sinds een jaar of twee en staat echt heel lelijk bij de rest van de collectie (zoner geel vierkant met nummertje). Zo'n stickervel (bij Snow White en Belle En Het Beest o.a.) is dan uitstekend, degene die een sticker wil, kan zelf bepalen of hij het erop wil plakken.

    Ik denk niet dat mijn mail veel zal uitmaken maar ben gewoon benieuwd welke malloot daar achter zit en met welke meerwaarde, aangezien het in Amerika niet gebeurt en in de UK stukken minder opvallend.
    **** me gently with a chainsaw.

  20. #1095

    Standaard

    [QUOTE=Khonnor;1763143]Ik wil graag van DIsney NL weten of ze nog lang van plan zijn door te gaan met die lelijke classicsnummers te vermelden op de zijkanten. Dat doen ze pas sinds een jaar of twee en staat echt heel lelijk bij de rest van de collectie (zoner geel vierkant met nummertje). Zo'n stickervel (bij Snow White en Belle En Het Beest o.a.) is dan uitstekend, degene die een sticker wil, kan zelf bepalen of hij het erop wil plakken.

    Vergeet er ook niet bij te melden dat degene die de BR gekocht heeft van sneeuwwitje helemaal geen stickervel gekregen heeft. Geldt dus enkel voor dvd. Dat vindt ik dus nog erger, de BR fans worden helemaal in de kou gelaten.

  21. #1096

    Standaard

    Zal nog wel even doorgaan. Wat mij wel stoort is dat ze niet allemaal hetzelfde formaat hebben. De stickertjes zijn kleiner dan de nummertjes op Snow White en Princess and the Frog bijvoorbeeld, maar op Belle en het Beest zit weer zo'n heel kleintje.

    Da's dan wel weer een beetje jammer, maar goed ik stoor me er op zich niet heel erg aan.
    Die stickertjes plak ik wel op Disney DVD's, daar zijn ze ook voor gemaakt qua formaat enzo (voor Sleeping Beauty en de titels die na Fantasia 2000 kwamen zijn ze meestal te breed, dat zijn allemaal slimcases...)

  22. #1097
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Ik wil graag van DIsney NL weten of ze nog lang van plan zijn door te gaan met die lelijke classicsnummers te vermelden op de zijkanten. Dat doen ze pas sinds een jaar of twee en staat echt heel lelijk bij de rest van de collectie (zoner geel vierkant met nummertje). Zo'n stickervel (bij Snow White en Belle En Het Beest o.a.) is dan uitstekend, degene die een sticker wil, kan zelf bepalen of hij het erop wil plakken.

    Ik denk niet dat mijn mail veel zal uitmaken maar ben gewoon benieuwd welke malloot daar achter zit en met welke meerwaarde, aangezien het in Amerika niet gebeurt en in de UK stukken minder opvallend.
    Volgens mij is dit vooral een marketingtruc. Heb je nummers 1,2 en 3 maar interesseert nummer 4 je niet echt, zullen sommigen zich toch geroepen voelen om nummer 4 ook te kopen, zodat de collectie compleet is.

    Ik voel me ook wel bedrogen, aangezien Snow White uit de UK eerst geen nummer had, en nu beginnen ze bij Beauty and the Beast, Dumbo en the Princess and the Frog ineens wel met nummers...

    Zelfde verhaal bij de slipcovers van Toy Story 1 & 2 en Dumbo uit de UK. Besteld op dag 1 en toch geen gekregen...

  23. #1098
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  24. #1099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht

  25. #1100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht


    Lang leve disney! Lang leve 2011!
    Wij zullen hier wellicht wel een betere en mooiere cover krijgen zoals bij bambi het geval is. Blijf ik toch bij NL editie steken Ik vraag me af hoe ze erbij gekomen zijn om de titel ineens verticaal te gaan plaatsen.

Pagina 44 van 216 EersteEerste ... 344041424344454647485494144 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •