Pagina 42 van 216 EersteEerste ... 323839404142434445465292142 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Volgens review dvdbeaver.com is dit de gecensureerde versie die al vanaf 1969 bekend is.
    Maar toch is de speelduur 2 uur en 4 minuten en 27 seconden, terwijl de DVD meestal 111 min. was, dus completer kan eigenlijk niet.
    De oorspronkelijke versie bevatte relatief lange scenes waarin muziekkenner Deems Taylor achtergrond info over de muziek gaf. Die introducties werden er uitgeknipt voor latere re-issues. De versie zonder introducties is degene die in Nederland op dvd werd uitgebracht, in Amerika verscheen op dvd WEL de versie met de introducties. Overigens was een deel van het geluid van deze scenes verdwenen, waardoor ze een acteur alle introducties hebben laten nasynchroniseren. We horen dus niet de stem van Deem Taylor.

    De 'censuur' zit in de 30 seconden hoefpoetsend negertje die zijn vervangen door 30 seconden ingezoomd op de centaur wier hoef gepoetst werd. Dvdbeaver heeft er afbeeldingen van.

  2. #1027

    Standaard

    Gisteren heb ik de documentaire van Belle en het Beest op disc 2 gekeken. Het viel mij op dat dit niet echt soepel ging. Diverse keren viel het geluid weg en een paar keer stotterde het beeld.

    De film zelf heb ik nog niet gezien.

    Ik heb een PS3 (oude model) met laatste firmware. Gelinkt via HDMI met een Onkyo 605.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  3. #1028

    Standaard

    Ja, dat probleem hadden wij ook. Zie vorige twee pagina's.
    **** me gently with a chainsaw.

  4. #1029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Kunnen we 100% zeker zijn dat het aan de firmware ligt eigenlijk?
    Heb dezelfde problemen met de bonus-disc van Beauty and the Beast (NL-versie). Heb de film zelf nog niet gekeken, dus ik kan nog niet zeggen of het probleem zich daar ook voor doet.

    Ik vraag me alleen af het geen fout in de disc zelf is.

  5. #1030

    Standaard

    Als het een fout in de discs zelf zou zijn zou iedereen er toch last van hebben... Blijkbaar draait hij bij anderen wel perfect.

  6. #1031

    Standaard

    Sorry, mensen maar ik heb nergens last van met de Blu ray disc 2 van Belle en het Beest.

    Misschien kan het zijn dat net het begin van de docu een beetje zacht is opgenomen.

    Maar ik heb daar geen last van...gelukkig maar.

  7. #1032

    Standaard

    Ik heb net de film gekeken van Beauty and the beast, de bioscoop versie. Zag er goed uit, vond de kleuren wel erg fel eigenlijk.
    Hebben anderen dat ook?
    Nee het ligt niet aan de instellingen van mijn TV, die heb ik nog gechecked.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  8. #1033

    Standaard

    Hoi Bettina,

    helaas zijn de kleuren erg fel, maar dat was ook al bij de DVD De Luxe uitgave. ( van ca. 10 jaar terug ).
    Dus, het ligt niet aan jouw tv,en ik heb zelfs een plasma TV...

  9. #1034

    Standaard

    Ik vind niets mis met de kleuren, het is idd een verschil tegenover de fletse VHS en DVD bedoeningen, maar ik durf gerust geloven dat dit een waargetrouwe weergave is.

    Dat we deze kleuren nu pas zien heeft natuurlijk te maken met de technologie. HD kan veel meer kleurgegevens bevatten dan een VHS of een DVD, en TV's kunnen tegenwoordig veel beter kleuren weergeven dan vroeger.

    Als ik Beauty and the Beast op bluray hier zie op een 50" plasma dan schrik eigenlijk vooral het meeste van de scherpte van de tekeningen. Niet op negatieve manier, maar het contrast tussen de vaste geschilderde achtergronden en de geanimeerde onderdelen was op DVD al goed te zien, op de bluray zie je nu nog meer hoe geweldig mooi en gedetailleerd deze achtergronden vaak zijn.

    Ze zijn zo stunning mooi dat bij een eerste keer kijken op bluray ik mezelf meer betrapte op achtergrond kijken dan "gewoon" kijken.

    Met zulke hoge standaarden kijk ik bijzonder uit naar de bluray van The Hunchback of the Notre Dam. Wanneer die ook mag komen. Maar ik maak mij geen illusies, Hunchback zal eerder een vanilla bluray worden, net zoals het op DVD weinig aandacht gekregen heeft. Waarschijnlijk heeft Disney een of ander trauma overgehouden aan deze film. It's a shame, want het is op vlak van animatie, verhaal en muziek misschien wel het hoogtepunt van de jaren 90.
    Laatst aangepast door kristofke : 13-11-2010 om 23:42

  10. #1035

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Ik heb net de film gekeken van Beauty and the beast, de bioscoop versie. Zag er goed uit, vond de kleuren wel erg fel eigenlijk.
    Integendeel!
    Alles is zelfs wat donkerder dan op de oorspronkelijke DVD-release.

    Uit de review op dvdinfo.be:
    Tegenover de Platinum Edition is er wel wat veranderd: de kleuren zijn een klein beetje donkerder gemaakt, wat onder meer betekent dat de schaduwdetails iets scherper zijn, maar dat wordt opgevangen door de grotere nuance qua zwartingen en het fdeit dat onder meer het gele kleed van Belle meer een gouden gloed krijgt.
    'k Zou het niet beter kunnen verwoorden.
    Ook bij het blauw van het kostuum van het Beest zie je heel duidelijk dat het donkerder is...

  11. #1036

    Standaard

    Hallo mensen,

    ik ben nieuw op dit forum en zie dat deze discussie al even loopt ik ben begonnen met het verzamelen van de Disney films op BluRay en wil natuurlijk wel een consistente verzameling hebben. Kan iemand mij daarom in het kort vertellen hoe het nu zit met de slipcases? Zijn die beperkt te krijgen (eerst levering van de blurays ofzo?) en/of na te bestellen als je ze "per ongeluk" niet ontvangen hebt van de webwinkel waar je ze besteld heb (zoals bij mij nu al 2x het geval is)?

    Alvast bedankt!
    Erik

  12. #1037

    Standaard

    Slipcases zitten meestal inderdaad alleen bij de eerste persing. Voor zover ik weet zijn ze niet na te bestellen.

  13. #1038

    Standaard

    Wel is het soms zo dat er na (zeer) geruime tijd een 2de lading met sleeves in de rekken komt. Maar wie écht zeker wil zijn : Meteen de versie met sleeve in huis halen van zodra die beschikbaar is.

  14. #1039

    Standaard

    das wel balen dan. Heb net via play.com alle Pixar films en classics gekocht die tot nu toe uit zijn gekomen op BluRay, en alleen Monsters Inc had een sleeve. Beauty en the Beast kon ik zelfs terugsturen omdat die geen NL ondertiteling had. Denk dat ik vanaf nu dan maar alles direct bij de FreeRecord moet kopen op dag van release of zo. valse start

  15. #1040

    Standaard

    Als je graag goedkoop shopped, moet je af en toe wat research doen, en vooral het topic volgen over de NL subs.

    Er valt met kopen in het buitenland véél te besparen.

  16. #1041

    Standaard

    Ik ben even een kniesoor. Waarom krijgt het nummerkader op de sleeve ineens een ander formaat, dan eerdere uitgave's. En waarom staat Diamond Edition naast de titel, wat ook bij eerdere releases niet was gedaan. Uniformiteit blijft ver te zoeken, in de disney releases.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  17. #1042

    Standaard

    helemaal mee eens dat de uniformiteit een drama is bij Disney. Ik heb dan nu enkel UK blurays hier liggen maar de zijkanten hiervan zijn alleen al amateuristisch. Totaal geen uitlijning wat betreft de logo's en titels. zo zonde....

  18. #1043

    Standaard

    Ik had mazzel, bij de FreeRecordShop lagen alle Disney classics die tot nu toe op BluRay zijn uitgekomen met slipcase in de schappen De enige die ik nu nog mis met slipcase is Dumbo, voor de rest loop ik weer helemaal bij. Nu nog even de dubbele, slipcase-loze verkopen :P

  19. #1044

    Standaard

    Dumbo is hier nooit uitgekomen met slipcase.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  20. #1045

    Standaard

    zonde is daar nog een rede voor gegeven? Want er zwerven wel (promotie)afbeeldingen op het internet (webshops) rond van de bluray met sleeve...

  21. #1046

    Standaard

    Daarvoor geeft men geen reden. Bij DVD heeft ook niet iedere uitgave een slipcover gekregen.

    In het buitenland is deze wel uitgekomen met slipcover. Bijv. UK. Deze bleek echter wel zeldzaam te zijn.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  22. #1047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    Ik had mazzel, bij de FreeRecordShop lagen alle Disney classics die tot nu toe op BluRay zijn uitgekomen met slipcase in de schappen De enige die ik nu nog mis met slipcase is Dumbo, voor de rest loop ik weer helemaal bij. Nu nog even de dubbele, slipcase-loze verkopen :P
    Welke wil je kwijt? Stuur me anders maar een PM.

  23. #1048

    Standaard

    Ik heb net Beauty and the beast gekocht maar zowel de film als de bonusdisc doen het niet in mijn LG-BD370.
    Ik dacht eerst dat het aan het schijfje lag en mocht het exemplaar ruilen, maar de 2e doet exact hetzelfde.
    Iemand een idee?

  24. #1049

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    Ik heb net Beauty and the beast gekocht maar zowel de film als de bonusdisc doen het niet in mijn LG-BD370.
    Ik dacht eerst dat het aan het schijfje lag en mocht het exemplaar ruilen, maar de 2e doet exact hetzelfde.
    Iemand een idee?
    Vreemd, gewoon de NL versie?
    Man, B&tB is toch wel dé Disney Blu-Ray met de meeste problemen precies.

  25. #1050

    Standaard

    is opgelost. Ik heb een firmware update gedaan.
    Wel raar dat juist deze het niet deed.
    Ik heb Bolt en nog meer films niet van Disney maar die deden het perfect.

Pagina 42 van 216 EersteEerste ... 323839404142434445465292142 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •