Pagina 38 van 216 EersteEerste ... 283435363738394041424888138 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 5380 worden weergegeven.
  1. #926

    Standaard

    Nochtans was de datum in Belgium tot voor (héél) kort ook in november voorzien. Mogelijk vroeger verschenen omdat er hier ook Sint Maarten (11 nov) bestaat ipv Sinterklaas (6 dec), alnaargelang de streek waar je woont. Just a wild guess.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Ook gemerkt dat ze er wat vervormd bijstonden! Maar eenmaal de mevrouw aan de kasse de mijne rond de blu-ray deed pastte hij perfect hoor.
    Hoe bedoel je precies? Liggen ze dan niet in de rekken mét sleeve?
    Laatst aangepast door Esteban : 30-10-2010 om 23:15

  2. #927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Hoe bedoel je precies? Liggen ze dan niet in de rekken mét sleeve?
    Jawel hoor, enkel bij Blokker niet.
    Daar moet je een sleeve nemen en ermee naar de kassa gaan, want daar liggen de Blu-Ray's zelf.

  3. #928

    Standaard

    Om de verwarring voor eens en altijd weg te nemen. Het zit als volgt in elkaar:

    Toy Story 3:
    België - 10 nov
    NL- 27 okt

    BatB
    België - 27 okt
    NL - 10 nov

    BatB is dus niet vervroegd of wat dan ook.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  4. #929

    Standaard

    Walt Disney Studios Home Entertainment has announced that it will release the 1951 animated movie Alice in Wonderland on a 60th-anniversary Blu-ray edition on February 1, 2011, barely a year after the third DVD release of this classic. It will feature a new BonusView viewing mode to discover references to the original Lewis Carroll classic.

    Special features include:
    • Operation Wonderland (now in HD)
    • "I'm Odd": newly discovered Cheshire Cat song and intro
    • Thru the Mirror Mickey Mouse animated short (now in HD)
    • One Hour in Wonderland
    • An Alice Comedy: Alice's Wonderland
    • Original theatrical trailers (1951 & 1974)
    • Through the Keyhole: A Companion's Guide to Wonderland:
    • Disney View: Watch the movie in this expanded viewing experience with new Disney art in the wings of the screen
    • Painting the Roses Red game: Help paint the roses red in the Queen's garden. Careful, or someone could lose their head!
    • Walt Disney color TV introduction (1959): A never-before-seen color TV intro by Walt
    • Reference Footage: Alice and the Doorknob: Kathryn Beaumont provides an introduction to this newly discovered reference footage of Alice talking to the doorknob
    • Pencil Test: Alice Shrinks: Kathryn Beaumont introduces a newly discovered pencil test of Alice shrinking
    • Reflections on Alice

  5. #930

    Standaard

    Net de BD van BatB bekeken, beeld en geluid zijn super uiteraard.
    Maar ergens rond 1u05 (afhankelijk van de versie van de film) blijft het beeld even stilstaan voor zeker 5 sec.
    Dit foutje zit zowel in de bioscoopversie als de special extended versie, zou dit bij elk exemplaar zo zijn?
    Toch weer typisch dat er iets aan is...

  6. #931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Net de BD van BatB bekeken, beeld en geluid zijn super uiteraard.
    Maar ergens rond 1u05 (afhankelijk van de versie van de film) blijft het beeld even stilstaan voor zeker 5 sec.
    Dit foutje zit zowel in de bioscoopversie als de special extended versie, zou dit bij elk exemplaar zo zijn?
    Toch weer typisch dat er iets aan is...
    Denk dat dit ook aan je speler kan liggen, want ik geloof dat geen enkele review er melding van maakt. Heeft met de seamless branching te maken, waar wellicht jouw speler niet goed mee overweg kan.

    Laatste firmware erop staan? Welke speler is het?

    Mijn exemplaar is onderweg. Ik zal dan eens kijken of het bij mij ook zo is.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Denk dat dit ook aan je speler kan liggen, want ik geloof dat geen enkele review er melding van maakt. Heeft met de seamless branching te maken, waar wellicht jouw speler niet goed mee overweg kan.

    Laatste firmware erop staan? Welke speler is het?

    Mijn exemplaar is onderweg. Ik zal dan eens kijken of het bij mij ook zo is.
    Slechts een Philips BD3000 met de laatste firmware.
    Moet inderdaad met de seamless branching te maken hebben.
    Vind het echt vreemd want heb dat met nog geen enkele titel gehad en heb nu toch wel al een aardig aantal Blu-Rays.
    Het gebeurt ergens rond wanneer Gaston de vader van Belle komt halen omdat ze hem voor gek verklaren.

    Ik lees ergens wel iets gelijkaardigs trouwens:
    "The documentary 'Beyond Beauty' freezes around the points where the documentary branches, and audio drops out for a few seconds. This has been experienced by people who have updated the firmware..."
    Exact mijn probleem, maar dan bij de film zelf.
    Laatst aangepast door Tom91 : 01-11-2010 om 09:02

  8. #933

  9. #934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Mooi, deze komt er zeker in!
    Toen ik klein was was dit vreemd genoeg m'n favoriete Disney.

  10. #935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Mooi, deze komt er zeker in!
    Toen ik klein was was dit vreemd genoeg m'n favoriete Disney.
    Toen ik groot was, was dit niet vreemd genoeg m'n favoriete Disney


  11. #936

    Standaard

    wanneer kan ik mijn favoriet verwachten, aladdin?
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  12. #937

    Standaard

    Pin me er niet op vast, maar ik meen laatst gelezen te hebben dat 'Aladdin' eind 2011 gepland staat. En dan nog is niets zeker.

    Mogelijk koop ik 'Alice' niet op BR maar wél op DVD, het is mijn minst favoriete Disney Classic, vandaar. Eerder om de (sleeve)verzameling volledig te hebben, niet om honderd keer te bekijken.

  13. #938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Toen ik groot was, was dit niet vreemd genoeg m'n favoriete Disney
    Idd.

  14. #939

    Standaard

    Ik heb me voorgenomen om de Disney's die ik nog niet heb op BD te kopen en de andere (zoals bijv Alice in Wonderland) niet te vervangen. Ik blijf bezig...jammer maar helaas. En uiteindelijk zullen de kinderen er het het meeste naar kijken ook en die maakt het kwaliteitsverschil tussen DVD en BD niets uit.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  15. #940

    Standaard

    Ik heb zojuist gelezen van een post van Werner elders op het forum dat de UK versie van Beauty and the Beast (blu ray) geen NL subs bevat.
    Kan iemand dit bevestigen???

  16. #941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Ik heb zojuist gelezen van een post van Werner elders op het forum dat de UK versie van Beauty and the Beast (blu ray) geen NL subs bevat.
    Kan iemand dit bevestigen???
    Blijkbaar klopt dit, enkel op de DVD staan NL subs. Zie link:
    http://img401.imageshack.us/img401/7930/batb003.jpg

  17. #942

    Standaard

    Werner heeft dat bevestigd in zijn veilingtopic.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  18. #943

    Standaard

    Fijn... Dan gaat die van mij weer terug naar Amazon Hij is sinds gisteren onderweg.


  19. #944

    Standaard

    Vreemd ook dat de UK versie zegt dat dit Classic nr. 30 is, terwijl hij bij ons nr. 33 is.

  20. #945

    Standaard

    Als je nou eens even de tekst letterlijk overneemt van disneydvd.nl:

    Iedere Classic heeft zijn eigen nummer en inmiddels zijn er in de Benelux 52 Classics op de markt gebracht. De Walt Disney Classic Collection is hiermee de grootste en meest interessante verzamelserie van animatiefilms ter wereld. De Verenigde Staten hebben in het verleden hun Classics genummerd, maar zijn daar 10 jaar geleden mee gestopt. Vandaag de dag nummeren de Scandinavische landen , Frankrijk en Spanje hun Classics. En vanaf nu dus ook Nederland, België en Luxemburg. Niet alle landen hanteren dezelfde regels. En bovendien, uitzonderingen bevestigen de regel. Sommige films worden gezien als Classics, maar hebben toch geen nummer. En sommige andere films (uit de vroege jaren '40) zijn Classics, maar geen full-length movies. De criteria zijn nu eenmaal veranderd gedurende de jaren. Overigens worden ook de Blu-ray versies van de Classics genummerd.

  21. #946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Vreemd ook dat de UK versie zegt dat dit Classic nr. 30 is, terwijl hij bij ons nr. 33 is.
    Dat komt omdat Disney NL vijf films als Classics ziet die oorspronkelijk geen classics zijn (Mary Poppins, Bedknobs and Broomsticks, Pete's Dragon, Dinosaur en The Wild). Daardoor is de nummering anders. In de UK zien ze van deze films alleen Dinosaur als 'nieuwe' classic).

    Voor mij een reden om in het vervolg uit Amerika te importeren, want die nummers zijn erg lelijk als je de oorspronkelijke lijst wil aanhouden. Zeker The Wild is onbegrijpelijk want die is niet eens door Disney gemaakt.

  22. #947

    Standaard

    Als je gewoon vasthoudt aan de films die daadwerkelijk door de animatiestudio gemaakt zijn, kun je daar toch niet van afwijken? Zo moeilijk zou het niet moeten zijn, terwijl zelfs de Amerikanen onlogische titels aan de Classics lijst toevoegen, zoals Dinosaur.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  23. #948

    Standaard

    waardeloos dat beauty and the beast niet NL ondertiteld is in t buitenland. staat wel op de sites..

    Ik vind overigens Alice in Wonderland niet de meest amusante classic.. Maar hij komt er toch zeker in hoor!

  24. #949

    Standaard

    Rare redenatie?! Het zijn de foutieve aannames van webshops. Dat komt zo vaak voor. Dat er uberhaupt nog mensen vanuit gaan dat die informatie klopt.

    We hebben veel geluk met Disney Blu Ray in de UK, maar dat zegt niet veel over de toekomst. Bovendien is er weinig vreemds aan dat een titel geen NL ondertiteling in het buitenland heeft.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  25. #950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Bovendien is er weinig vreemds aan dat een titel geen NL ondertiteling in het buitenland heeft.
    Inderdaad. Je kunt er het beste van uit gaan dat buitenlandse release geen Nederlandse ondertitels hebben en hebben ze dat wel dan is dat mooi meegenomen. Het heeft bijvoorbeeld voor een distributeur geen enkele toegevoegde waarde om Nederlandse ondertitels op een uitgave te zetten als de doelgroep de Engelse consument is.

Pagina 38 van 216 EersteEerste ... 283435363738394041424888138 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •