Pagina 35 van 216 EersteEerste ... 253132333435363738394585135 ... LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 5380 worden weergegeven.
  1. #851

    Standaard

    Misschien dat onze organisatie dan een fout heeft gemaakt, maar die dag staat bijvoorbeeld ook Toy Story3, Belle's Wonderlijke Verhalen(dvd) en Takel's Sterke Verhalen en Disney heeft geen window en apparte releases voor verhuur meer.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #852

    Standaard

    Ik weet dat Belle eind Oktober in Belgie op blu-ray gaat verschijnen......
    Nederlandse releasedatum staat volgens mijn laatste gegevens op 10 November maar ook Disney veranderd nog wel eens zijn datums op het laatste moment.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik weet dat Belle eind Oktober in Belgie op blu-ray gaat verschijnen......
    Nederlandse releasedatum staat volgens mijn laatste gegevens op 10 November maar ook Disney veranderd nog wel eens zijn datums op het laatste moment.
    Dan weet ik het al, dan worden die geleverd door de Belgische zusterorganisatie.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik weet dat Belle eind Oktober in Belgie op blu-ray gaat verschijnen......
    Nederlandse releasedatum staat volgens mijn laatste gegevens op 10 November maar ook Disney veranderd nog wel eens zijn datums op het laatste moment.
    En in de US komen de eerste reviews al binnen.
    Zie hier (Wow, wat een screenshots):
    http://www.highdefdiscnews.com/?p=52521
    Laatst aangepast door Aruba75 : 22-09-2010 om 10:05

  5. #855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    En in de US komen de eerste reviews al binnen.
    Zie hier (Wow, wat een screenshots):
    http://www.highdefdiscnews.com/?p=52521


  6. #856

    Standaard

    Er zijn zoveel classics en ze brengen iedere keer dezelfde uit. Inderdaad lees ik niets over Alladin of Great Detective of The black gauldron. Dit vind ik 3 geweldige classics maar komen nooit uit als een platinum of echt goede editie met veel/kwalitatief goede extra's.
    of ligt dit aan mij?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  7. #857

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Inderdaad lees ik niets over Alladin of Great Detective of The black gauldron. Dit vind ik 3 geweldige classics maar komen nooit uit als een platinum of echt goede editie met veel/kwalitatief goede extra's.
    of ligt dit aan mij?
    Proficiat, alle drie verkeerd geschreven

  8. #858

    Standaard

    Goed he, wordt wel gelezen.....
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  9. #859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Er zijn zoveel classics en ze brengen iedere keer dezelfde uit. Inderdaad lees ik niets over Alladin of Great Detective of The black gauldron. Dit vind ik 3 geweldige classics maar komen nooit uit als een platinum of echt goede editie met veel/kwalitatief goede extra's.
    of ligt dit aan mij?
    Van de eerste en de laatste zijn toch echt wel goede versies uitgekomen hoor. En van de laatste zelfs nog vrij recent.

  10. #860

    Standaard

    Op Blu Ray?? Great Detective (weer fout) vond ik niet zo top wat extra's betreft. Ik vergelijk het (misschien ten onrechte) met sneeuwitje en Doornroosje.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  11. #861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Op Blu Ray?? Great Detective (weer fout) vond ik niet zo top wat extra's betreft. Ik vergelijk het (misschien ten onrechte) met sneeuwitje en Doornroosje.
    Aan het feit dat je het over "iedere keer" had leidde ik af dat je het niet alleen over Blu-ray maar ook over DVD had. Van geen enkele Disney classic is namelijk meer dan een uitgave op BD verschenen.

    Er zijn nog maar net een paar Disney classics op Blu-ray verschenen. We moeten gewoon geduld hebben: uiteindelijk komen ze allemaal wel aan de beurt.

  12. #862

    Standaard

    Ja dat had ik ook. Ze hebben een reeks uitgebracht toen op mooie dvd releases en diezelfde beginnen ze opnieuwm mee op BD, niet echt andere classics toegevoegd wat ik jammer vind. Er zijn er zoveel meer naar mijn idee.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #863

    Standaard

    Vind anders Dumbo (als een van mijn persoonlijke favorieten en op DVD nooit als Diamond uitgebracht) wel een stap in de goede richting nu hij volledig geremastered is uitgekomen op BR.

  14. #864

  15. #865

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht

    Ik krijg water van in de mond wanneer ik die screenshots zie.
    En zoals de reviewer zegt: Disney has done it again!

  16. #866

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht

    Begint zowat een beetje saai te worden, altijd maar weer die topscores
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #867

    Standaard

    Ik neem aan dat onze Diamond Edition ongeveer hetzelfde zal zijn?

    Mijn all-time favourite Disney-film.... dit wordt echt wel genieten!

  18. #868

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Ik neem aan dat onze Diamond Edition ongeveer hetzelfde zal zijn?
    Ongetwijfeld.

  19. #869

    Standaard

    Naar aanleiding van gelijkaardige topics op andere fora (het onderwerp "kuren van Disney betr. uitgaves" is ook elders vrij 'hot') besloten verscheidene personen gezamelijk een open brief te schrijven. Toegegeven, het komt mogelijk wat warrig en amateuristisch naar voor, maar de boodschap of vraagstelling is daarom niet minder oprecht. De brief werd verzonden op 12 september 2010, tot op heden is deze nog steeds onbeantwoord.



    Geachte heer, mevrouw

    Dit is een open brief in naam van talloze film-, DVD/BluRay- en Disney-liefhebbers en/of verzamelaars uit Nederland en België. Deze brief zal binnenkort verschijnen op de talloze fora en/of websites waar dit onderwerp werd aangesneden.

    Voorwoord

    Groot was onze vreugde toen er enkele jaren geleden een vaste uiterlijke lijn kwam in reeks van de Disney Classics. Eindelijk, duidelijkheid. Tevens een pracht van een troef voor de verzameling. Telkens een nieuwe titel werd aangekondigd, was het reeds uitkijken naar de slipcase (sleeve, O-ring) die eromheen zat, het nieuwe pronkstuk in de collectie. Toen er plots nummers op de zijkant verschenen, was er even paniek. Maar dat werd door Disney mooi opgelost door het stickervelletje met nummers dat bij verscheidene titels verscheen. Fijn.

    DVD uitgaves

    Plots verscheen de nieuwe editie van ‘Saludos Amigos’, zónder slipcase. Na de positieve reacties vanwege de aangehouden uiterlijke kenmerken, een gigantische domper. Hetzelfde verhaal met de films van Pixar, Sinds ‘Finding Nemo’ tot en met ‘UP’ heeft elke animatiefilm een slipcase meegekregen, behalve ‘Cars’. Een titel die nu erg vreemd oogt tussen z’n soortgenoten en waarvan de slipcase zéér gewild is.

    Blu Ray uitgaves

    De hoop was enigszins hersteld toen Blu Ray tevoorschijn kwam. ‘Sleeping Beauty’, ‘Pinocchio’, ‘Princess and the Frog’, allemaal verschenen ze met prachtige slipcase. Zélfs de nieuwe uitgaves van ‘Toy Story I & II’ kregen een mooi jasje mee, wat ook ontzettend positief onthaald werd. (ondanks het actie-sticker-probleem, waarvoor jullie een mooie oplossing hadden) Ergens bleven we alsnog hopen op slipcases voor pakweg ‘Cars’ of ‘Bolt’.

    En toen kwam opnieuw een énorme teleurstelling. ‘Monsters, Inc.’ werd totaal onverwacht een kale uitgave. Iedereen keek uit naar ‘Dumbo’ die laatst verscheen, tot onze grote verbazing opnieuw een kale editie. Ook een lang verwachtte titel als ‘James and the Giant Peach’ moet het doen zonder.

    Probleem

    Telkens opnieuw wachten we braaf op de (late) Nederlandstalige / Vlaamse uitgave van een prachtfilm om er dan opnieuw achter te komen dat onze fel begeerde verzameling onderbroken zal worden. Vanzelfsprekend stellen wij ons daar vragen bij. De teleurstelling begint stilaan om te slaan in pure ergernis. (te merken op ontelbaar veel fora en/of andere ontmoetingsplaatsen, het is ‘hot topic’ geworden) Waarom stuiten we sinds kort weer voortdurend op deze onaangename verrassingen? Het kan toch niet zijn dat Disney (benelux) zoveel moeite heeft om enige continuïteit te behouden wat de uitgaves betreft?

    Het is menig mens niet ontgaan dat talloze andere landen steeds opnieuw mooie sleeves aanbieden, het gevolg is dat een groot aandeel van de kopers titels in de UK gaat halen, indien ze geen Nederlands / Vlaams gesproken versie wensen. Maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat de trouwe markt maar elders op zoek moet vanwege de ‘kuren’ van onze eigen distributeurs? Er zijn zelfs personen die om die laatste reden afzien van de aankoop. Anderen gaan dan weer in het buitenland op zoek (internet) naar los te krijgen sleeves aan bedenkelijke prijzen.

    De Toekomst

    Op 8 december 2010 brengen jullie ‘A Bug’s Life’ uit op Blu Ray, in de US en UK (bv) reeds voorzien van (of aangekondigd met) een prachtige reliëf-slipcase. (zie bijlage) Hier ontstaat weer stilaan de vrees dat wij opnieuw het slachtoffer zullen zijn van een kale release.

    We smeken als het ware wat meer aandacht te besteden aan de continuïteit van de uit te geven titels. Het zou fantastisch zijn mochten de komende Disney Classics op DVD én Blu Ray hun genummerde slipcases behouden, het zou eveneens érg op prijs gesteld worden als de Pixar-titels met hetzelfde respect behandeld werden. Helemaal ongelooflijk zou zijn dat zijdelingse uitgaves als ‘James and the Giant Peach’ in de toekomst ook simpelweg van het kartonnen jasje voorzien worden.

    Bij deze hopen we dat onze vrijblijvende wensen duidelijk overgekomen zijn en deze serieus genomen worden.

    Hopend op een positief antwoord,
    Vriendelijke groeten,

    (namen, adressen bekend)
    Ik sta niet 100% achter de opstelling van de brief, maar wél achter de zaken die inhoudelijk worden aangekaart.

  20. #870

    Standaard

    En Bolt kun je gewoon vinden met slipcase. Zag hem laatst nog liggen bij de V&D :P

    Maar denk niet dat dit iets gaat uithalen. Zou mooi zijn, maar denk het niet. En zoals in de brief al aangegeven wordt, koop ik ze mooi in de UK Heb allen BD Classics nu met slipcase en Beauty & the Beast en Fantasia staan al in bestelling


  21. #871

    Standaard

    "wij smeken" haha. Nee, dit gaat weinig uithalen. Ach ja, ik denk ook dat ze beter een keus hadden kunnen maken met wel of geen slipcases maar vooral hadden ze nooit moeten beginnen met de 'vaste' nummering. Laat mensen lekker zelf uitmaken of ze nummers op de hoesjes plakken maar zadel men niet op met erin geprinte nummers.

  22. #872

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Begint zowat een beetje saai te worden, altijd maar weer die topscores
    http://bluray.highdefdigest.com/569/...beast1992.html

    En hier weer één!
    kan niet wachten...

  23. #873

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    En Bolt kun je gewoon vinden met slipcase. Zag hem laatst nog liggen bij de V&D :P
    De DVD heb ik zelf met slipcase, maar de BluRay? Ik heb het allesinds nooit gezien.

  24. #874

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    De DVD heb ik zelf met slipcase, maar de BluRay? Ik heb het allesinds nooit gezien.
    Ik heb de blu-ray met slipcase.

  25. #875

    Standaard

    Fijn om weten. Nuja, het zal op de ene titel niet aankomen.

    Je hebt het toch over de NL/B release?
    Laatst aangepast door Esteban : 29-09-2010 om 11:08

Pagina 35 van 216 EersteEerste ... 253132333435363738394585135 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •