Pagina 33 van 216 EersteEerste ... 232930313233343536374383133 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 5380 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Alleen dat double play - blu ray en dvd vind ik afschuwelijk....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #802

    Standaard

    plus dat irritante blu-ray blauw. we weten nou wel het verschil dus kan dat irritante blauwe randje bij blurays weggelaten worden svp.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  3. #803

    Standaard

    Op Amazon.co.uk staat een andere UK-cover. En daar staat 'diamond edition' boven...


  4. #804

    Standaard

    Bovenstaande afbeelding is niet van de UK-versie. De leeftijdssymbolen ontbreken. Bovendien behoort Fantasia niet (meer) tot de Diamond Edition-collectie.

  5. #805

    Standaard

    amazon.com komt de foto van dus zal wel US editie zijn.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  6. #806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    amazon.com komt de foto van dus zal wel US editie zijn.
    Nee, de afbeelding komt van amazon.co.uk. Engeland dus. De Amerikaanse hoes staat een paar posten terug hier, die heeft 2 titels op de voorkant.

  7. #807

    Standaard

    Hoe dan ook, bovenstaande afbeelding is niet meer actueel. De film verschijnt, zoals gezegd, niet (meer) in de Diamond Edition-reeks.

  8. #808
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  9. #809

    Standaard

    Alle afbeeldingen van Amazon.com, Amazon.co.uk, Amazon.de, Amazon.fr en Amazon.jp komen van images-amazon.com.

  10. #810

    Standaard

    alé, niet gezien. Pardon.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  11. #811

    Standaard

    Engeland krijgt twee aparte uitgaven. De losse Fantasia, en een box waar beide delen in zitten (ik gok twee aparte cases, maar dat weet ik niet zeker). Als het echt twee aparte hoezen zijn, ga ik voor de Engelse. Dat heeft toch m'n voorkeur boven twee films in een hoesje.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  12. #812

    Standaard

    Ik vind het weer bijzonder van Disney dat ze nu ook al 2 Diamond Titels willen samenpakken. Ze veranderen continu van marktstrategie (oke, in de hoofdlijn blijft hij wel hetzelfde, maar dan nog). Ik hoop enkel dat NL 3 versies krijgt... Een stand-alone Fantasia, een stand-alone Fantasia 2000 en een combo-pack. Nouja, die combo-pack hoeft van mij dan nog niet eens. Zolang hij maar past in de genummerde collectie (die al heel divers oogt door o.a. dumbo > zonder sleeve, ineens dun hoesje).

    Verder ben ik wel heel benieuwd hoe deze is HD is. Ik heb zelf de beide fantasia's nooit in het geheel gezien en ik ben hevig geanticipeerd

    Ik moet zeggen, ik vind de cover wel fantastisch getekend. Beter als menig ander hertekende cover van Disney (*kuck*Dumbo*kuch*).

    Ik ben benieuwd

  13. #813

    Standaard

    [QUOTE=Drikus;1733956]Ik vind het weer bijzonder van Disney dat ze nu ook al 2 Diamond Titels willen samenpakken. Ze veranderen continu van marktstrategie (oke, in de hoofdlijn blijft hij wel hetzelfde, maar dan nog). Ik hoop enkel dat NL 3 versies krijgt... Een stand-alone Fantasia, een stand-alone Fantasia 2000 en een combo-pack. Nouja, die combo-pack hoeft van mij dan nog niet eens. Zolang hij maar past in de genummerde collectie (die al heel divers oogt door o.a. dumbo > zonder sleeve, ineens dun hoesje).


    Die dunne versie dikke doosjes maakt het niet uit voor mij, wel dat hij zonder sleeve is (valt enorm op tussen al die met sleeve).
    Eenvoud en uniformiteit is blijkbaar moeilijk voor disney en doet me denken aan onze eigen regering

  14. #814

    Standaard

    Nog meer blu-ray nieuws van Disney.

    Report: Lion King 3D Blu-ray, Beauty and the Beast 3D Blu-ray in 2011

    Posted September 2, 2010 03:45 AM by Joshua Wingfield

    According to a "knowledgeable source" quoted by Hollywoodinhidef, Walt Disney Studios is converting The Lion King to 3D with a view to a 3D Blu-ray release in the fall of 2011 (coinciding with the advertised Diamond Edition Blu-ray). Beauty and the Beast is already converted, and also could get a 3D Blu-ray release in late 2011, after a 3D theatrical re-release earlier that year.
    http://www.blu-ray.com/news/?id=5075

  15. #815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Nog meer blu-ray nieuws van Disney.



    http://www.blu-ray.com/news/?id=5075
    Zolang ze maar met hun poten afblijven van de echte klassiekers (Sneeuwwitje, Bambi, Doornroosje etc.) gaan ze hun gang maar. Ik neem wel aan dat de originele versies gewoon op de schijf zullen staan.

  16. #816

    Standaard

    "zucht"waarom 3D maken van iets dat nooit zo bedoeld is! commercie zuigt soms zo hard.

  17. #817

    Standaard

    zolang de normale versie ook maar erbij zit. En er op de cover geen irritant logo's ed. komen gaan ze hun gang maar.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  18. #818

    Standaard

    Now for the very first time, and for a very short time, in glorious Disney 3d.............enz...enz..

    Nou, bereid je maar vast voor....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #819

    Standaard

    ben wel benieuwd wat the Lion King gaat kosten.
    Die film is momenteel op ebay ed te verkregen voor rond de 60 dollar.

    't zal wel een 3disc bla bla uitvoering worden. 30 euro??
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  20. #820

    Standaard

    Artwork van de UK-versie van Fantasia:



    Blu-ray + DVD.



    Blu-ray + DVD in DVD-verpakking.

  21. #821

    Standaard

    net de nederlandse versie van dumbo gekocht, klopt het dat het cijfer op de zijkant kleiner is dan die van sneeuwwitje en princes and the frog?

  22. #822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    net de nederlandse versie van dumbo gekocht, klopt het dat het cijfer op de zijkant kleiner is dan die van sneeuwwitje en princes and the frog?
    Dat klopt en dat suckt!


  23. #823

    Standaard

    Tja ze hadden nooit aan die stomme nummers moeten beginnen. Als ze het dan toch als marketing bedoelen (verzamelwoede uitlokken), maak er dan meteen iets van waardoor mensen echt graag sparen en niet dit soort inconsistente brei.

  24. #824

    Standaard

    Oh wat ben ik blij dat :
    Nummertjes,
    Kartonnen overzet hoesjes wat jullie slibcovers noemen,
    Dunne doosjes,
    Dikke doosjes
    mij geen biet interesseren!

    De enige uitgaves die mij wel interesseren zijn steelbooks.

    En als ik er over na denk dat ik af en toe €5- meer betaal voor zo'n steelbook dan t.o een normale versie, vraag ik mezelf al af waar ik mee bezig ben!

  25. #825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ik heb maar een mailtje gestuurd wat betreft Dumbo.
    Welk e-mailadres is dit precies? Ik heb namelijk ook een een eitje te pellen betreffende enkele uitgaves, uiteraard op een beleefde, beschaafde wijze.

Pagina 33 van 216 EersteEerste ... 232930313233343536374383133 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •