Pagina 25 van 216 EersteEerste ... 152122232425262728293575125 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 5380 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #602

    Standaard

    Wat mij lichtjes stoort aan al dat BR-geweld, waarom moet dat blauw zo prominent aanwezig zijn en dan vooral het 'BR-logo' op de cover. Bij DVD staat er (gelukkig) toch ook niet op elke cover DVD te pronken? Een duidelijk blauw BR-logo op de zijkant is méér dan genoeg, het is niet dat mensen het verschil tussen de formaat-doosjes niet zien.

  3. #603

    Standaard

    Ik begrijp je wel en ik stoor mij er ook aan, maar aan de andere kant begrijp ik ook weer wel dat men blu ray duidelijk herkenbaar en anders dan dvd wil neerzetten in de markt. Maar soms zie je ze wel voorbij komen zonder die blauwe balk.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Wat mij lichtjes stoort aan al dat BR-geweld, waarom moet dat blauw zo prominent aanwezig zijn en dan vooral het 'BR-logo' op de cover. Bij DVD staat er (gelukkig) toch ook niet op elke cover DVD te pronken? Een duidelijk blauw BR-logo op de zijkant is méér dan genoeg, het is niet dat mensen het verschil tussen de formaat-doosjes niet zien.
    ik werk in zaak waar we dvds en bd verkopen, en er zijn genoeg mensen die het verschil tussen die 2 nog niet weten hoor

  5. #605

    Standaard

    Maar ze weten toch wanneer ze een DVD óf een BR in handen hebben, toch? Nu, ergens begrijp ik het wel hoor, in de plaatselijke FRS hoor ik de verkopers aan de kassa ook vragen "U weet dat u dit een BR is?".

  6. #606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Wat mij lichtjes stoort aan al dat BR-geweld, waarom moet dat blauw zo prominent aanwezig zijn en dan vooral het 'BR-logo' op de cover. Bij DVD staat er (gelukkig) toch ook niet op elke cover DVD te pronken? Een duidelijk blauw BR-logo op de zijkant is méér dan genoeg, het is niet dat mensen het verschil tussen de formaat-doosjes niet zien.
    Volgens mij staat op elke DVD-doos op de voor-, zij- en achterkant het DVD logo, hoor.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #607

    Standaard

    Bij 50 % van mijn verzameling staat 'DVD' niet op de cover. En als het er al op staat, is dat lang niet zo overaanwezig als het BR-logo. Integendeel zelfs, klein en subtiel. En het is héél wat anders dan blauwe omkaderingen en dergelijke. Op de zijkant vind ik dat normaal, vandaar ook dat ik vóór een duidelijk (desnoods altijd blauw) BR-logo ben op de zijkant. En ook op de rug stoort me dat niet.

  8. #608

    Standaard

    Hebben de Diamond Collection meer te bieden als de voorgangers? Heb zelf (nog) geen Blu-Ray speler. Denk er wel over na om bep. titels zoals bijv Sleeping Beauty, Belle en het Beest in de Diamond Collection aan te schaffen. Mits deze meer te bieden heeft dan de voorgangers. Is er iemand die dat weet?
    So Join The JoyRide

  9. #609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Maar ze weten toch wanneer ze een DVD óf een BR in handen hebben, toch? Nu, ergens begrijp ik het wel hoor, in de plaatselijke FRS hoor ik de verkopers aan de kassa ook vragen "U weet dat u dit een BR is?".
    Ongelooflijk hoeveel mensen dit besef niet hebben.

    Bij oudere mensen kan ik dat nog verstaan, maar bij jongeren ...

  10. #610

    Standaard

    Al bij al vind ik het blauw niet echt storend. In het begin vond ik het lelijk en niet om aan te zien, maar naarmate mijn BR collectie groeide begon ik de blauwe kleur wel te apprecieren.

  11. #611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Maar ze weten toch wanneer ze een DVD óf een BR in handen hebben, toch? Nu, ergens begrijp ik het wel hoor, in de plaatselijke FRS hoor ik de verkopers aan de kassa ook vragen "U weet dat u dit een BR is?".
    ik kreeg laatst 2012 terug omdat ie het niet deed, dus ik ging m uit testen, en werkte prima, vroeg ik aan de klant heeft u wel een bluray speler thuis.....een watte????


  12. #612

    Standaard

    Voor de fans van sleeves ....

    Heb Dumbo met sleeve gekocht op ebay van seller: driver_uk

    Gevraagd aan koper of het wel degelijk met sleeve is, en hij beweert van wel.

    Heeft er nog eentje te koop.

  13. #613

    Standaard

    Lionking 2011 op bluray

  14. #614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Maar ze weten toch wanneer ze een DVD óf een BR in handen hebben, toch? Nu, ergens begrijp ik het wel hoor, in de plaatselijke FRS hoor ik de verkopers aan de kassa ook vragen "U weet dat u dit een BR is?".
    Ik maak mij al lang geen illusies meer over de intelligentie of het gebrek daaraan van de gemiddelde dvd-koper. (Voor alle duidelijkheid: op dit forum kan je daarvan met stellige zekerheid geen representatieve steekproef van vinden!)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jerox Bekijk bericht
    Lionking 2011 op bluray
    sweet !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  16. #616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jerox Bekijk bericht
    Lionking 2011 op bluray
    Waar haal je dat vandaan?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  17. #617

    Standaard

    Dat van de lion king is al meerdere malen genoemd in dit topic met allerlei bronnen

  18. #618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Dat van de lion king is al meerdere malen genoemd in dit topic met allerlei bronnen
    Volgens mij alleen nog maar geruchten. Disney is nog steeds zo aan het klooien met de releasedata dat ze volgens mij nog niet eens zelf weten wanneer ze hem uitbrengen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  19. #619

    Standaard

    Dit is wat er al een tijd op de website van disney.nl staat

    http://www.disney.nl/disneydvds/classics/page3.html

    Een titel zoals Dombo bijvoorbeeld, heeft hier noooit opgestaan
    Maar verder ben ik het je eens, ze klooien behoorlijk. Maar dat betreft dat vooral de titels Dombo, Finding Nemo en A Bug's life... waarvan Dombo het enige voorbeeld is waarbij die daadwerkelijk vlak voor de release datum uitgesteld is... Finding Nemo en Bug's Life zijn veelal geruchten (bij mijn weten)

  20. #620

    Standaard

    Disney.nl is dan ook de laatste site waar je op kan vetrouwen wat betreft juiste informatie, hoewel je natuurlijk anders zou verwachten. Dat leert de ervaring ons. De geruchtenmolen zal er niet zo ver naast zitten wat 'The Lion King' betreft. Enkele fansites, die het verdacht vaak bij het juiste eind hebben, hebben deze al een tijdje op de lijst staan voor 2011. En tot nu toe zijn alle andere titels inderdaad verschenen in het jaar (zelfs seizoen) dat door hen voorspeld werd.

  21. #621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Dit is wat er al een tijd op de website van disney.nl staat

    http://www.disney.nl/disneydvds/classics/page3.html

    Een titel zoals Dombo bijvoorbeeld, heeft hier noooit opgestaan
    Maar verder ben ik het je eens, ze klooien behoorlijk. Maar dat betreft dat vooral de titels Dombo, Finding Nemo en A Bug's life... waarvan Dombo het enige voorbeeld is waarbij die daadwerkelijk vlak voor de release datum uitgesteld is... Finding Nemo en Bug's Life zijn veelal geruchten (bij mijn weten)
    Bug's life is toch al uit in de US? Dan lijkt het mij geen gerucht meer dat deze ook hier gaat komen? Enkel wanneer exact (september). Finding nemo is jaren geleden al aangekondigd. Op de CES meen ik zelfs. Alleen is deze voor onbepaalde tijd uitgesteld. Deze zou tegelijk met A bug's life uitkomen in september (als we Wedlock zijn lijst mogen geloven).
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  22. #622

    Standaard

    Jammer dat Princess and the Frog pas ruim een maand (?) later uit komt in Engeland, dan hier in Nederland. Hij is een stuk goedkoper, plus als ik de NL-sites mag geloven, staat er Prinses en de Kikker op de cover wat natuurlijk afgrijselijk is.

    Iemand enig idee waarom hij pas zo laat komt in UK?

  23. #623

    Standaard

    misschien een vraag waar al antwoord op is maar ik kan het dan niet vinden :

    welke Disney Blu-Ray's zijn er tot nu toe uitgebracht waar een rugnummer opstaat?

    ik weet zelf dat dat is bij :

    Sneeuwwitje & Princes en de Kikker.
    StarTrader

  24. #624

    Standaard

    Zover ik weet ook Dumbo. Wel de UK versie

  25. #625

    Standaard

    heb bijna alles al op dvd... en ga er een paar vervangen op br straks. Mijn lijstje van must-haves op br:

    - Sleeping Beauty (heb ik)
    - Snow White
    - Aladdin
    - Beauty and the Beast
    - Lion King
    - Tarzan
    - Little Mermaid

    de rest vind ik niet interessant genoeg om te vervangen. Snow White is de enige 4:3 die er tussen staan, de rest beeldvullend .. wat er natuurlijk prachtig uitziet

Pagina 25 van 216 EersteEerste ... 152122232425262728293575125 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •