Pagina 211 van 216 EersteEerste ... 111161201207208209210211212213214215 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.251 tot 5.275 van 5380 worden weergegeven.
  1. #5251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jenno Bekijk bericht
    Bestaat Wreck It Ralph mét rug nummer op Blu-ray? Volgens Bol.com heeft hij er een maar in de Media Markt zag ik hem zowel 3D als 2D zonder nummer liggen...
    Heb hier de eerste uitgave op 3D en die heeft geen rugnummer.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #5252

    Standaard

    En ook hier:

    We zijn Disney en we willen nog meer geld, dus we bedenken een nieuw concept: de Big Sleeve.
    Een soort LP formaat lijkt het.





    En toch.....het ziet er wel mooi uit .

  3. #5253

    Standaard

    Godsamme, Disney brengt zowaar de schoonheid van de laserdisk-covers weer terug...

  4. #5254

  5. #5255

    Standaard

    Loopt trouwens nog een Disney actie bij de Hut -10% code LEGO (volgens email dan)

    http://www.thehut.com/offers/disney....y&pageNumber=1

  6. #5256

    Standaard

    De UK versie van Pete's Dragon Live action zou nederlandse subs bevatten. Komt uit 5 december. zou wel tof zijn, anders moeten we nog maanden wachten op een release bij ons.

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/pete-s-dragon/11329095.html
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  7. #5257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De UK versie van Pete's Dragon Live action zou nederlandse subs bevatten. Komt uit 5 december. zou wel tof zijn, anders moeten we nog maanden wachten op een release bij ons.

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/pete-s-dragon/11329095.html
    Dat zou mooi zijn. Ik ga in ieder geval niet wachten op de Nederlandse release, want die zal ergens in het voorjaar zijn, verwacht ik.

  8. #5258

    Standaard

    Hoort eigenlijk meer bij de film discussies thuis maar Disney heeft blijkbaar plannen om nog 17 Live action films uit te brengen die verband houden met hun Classics.

    http://www.imdb.com/imdbpicks/disney...inkId=30431035

  9. #5259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Hoort eigenlijk meer bij de film discussies thuis maar Disney heeft blijkbaar plannen om nog 17 Live action films uit te brengen die verband houden met hun Classics.

    http://www.imdb.com/imdbpicks/disney...inkId=30431035
    I know maar zoeken op dit forum is een hel. Dit topic leest toch iedereen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  10. #5260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De UK versie van Pete's Dragon Live action zou nederlandse subs bevatten. Komt uit 5 december. zou wel tof zijn, anders moeten we nog maanden wachten op een release bij ons.

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/pete-s-dragon/11329095.html
    En Nederlandse audio zie ik, mooi. Maar waar is de 3D versie?

  11. #5261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En Nederlandse audio zie ik, mooi. Maar waar is de 3D versie?
    Die is nergens ter wereld aangekondigd jammer genoeg.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  12. #5262

    Standaard

    Pinocchio is de derde in de Signature Collection-reeks en komt op 31 januari uit in de VS.


  13. #5263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Pinocchio is de derde in de Signature Collection-reeks en komt op 31 januari uit in de VS.
    Dat ze eens gauw stoppen met die zever van her-her-heruitgaves en eerst eens de gaten in hun collectie opvullen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #5264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Die is nergens ter wereld aangekondigd jammer genoeg.
    Die zal later wel verschijnen Disney kennende.

  15. #5265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Die zal later wel verschijnen Disney kennende.
    Dat zou me verwonderen. In Amerika hebben ze dit wel voor met 3D versies van Disney maar in Nederland zou ik me daar niet aan verwachten.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  16. #5266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat ze eens gauw stoppen met die zever van her-her-heruitgaves en eerst eens de gaten in hun collectie opvullen.
    Helemaal mee akkoord. 't Begint me nu toch ook serieus op de zenuwen te werken, vooral wat The Black Cauldron betreft...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  17. #5267

    Standaard

    Hoi, ik heb op vakantie in Amerika enkele slipcovers van Ebay gekocht voor Disney films met Lenticular covers.
    Ik had de UK blu-rays al voor deze films, maar bij thuiskomst blijken de UK Blu-Ray doosjes veels te dik voor de US slipcovers.

    Iemand enig idee welke Blu-ray doosjes (viva elite) ik nodig heb, qua maat? En waar ik deze voordelig in NL of Europa kan krijgen?
    Nog nooit eerder losse Blu-ray doosjes nodig gehad.

    De US slipcovers die ik heb zijn voor Big Hero 6, Zootropolis en Pete's Dragon.
    **** me gently with a chainsaw.

  18. #5268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Hoi, ik heb op vakantie in Amerika enkele slipcovers van Ebay gekocht voor Disney films met Lenticular covers.
    Ik had de UK blu-rays al voor deze films, maar bij thuiskomst blijken de UK Blu-Ray doosjes veels te dik voor de US slipcovers.

    Iemand enig idee welke Blu-ray doosjes (viva elite) ik nodig heb, qua maat? En waar ik deze voordelig in NL of Europa kan krijgen?
    Nog nooit eerder losse Blu-ray doosjes nodig gehad.

    De US slipcovers die ik heb zijn voor Big Hero 6, Zootropolis en Pete's Dragon.
    Klopt, de UK heeft Amaray keepcases van 15 mm. Amerika hanteert volgens mij net als Europa dunne keepcases. Deze kunnen 11 mm (Amaray of Elite, deze hanteert Disney NL ook) of 14 mm (Elite) zijn. Voor 4 euro verzendkosten (er van uitgaande dat je in Nederland woont) wil ik je wel 4x Elite 11 mm doosjes sturen. Neem dan even per PM contact met me op. Heb namelijk genoeg lege doosjes. Je kunt ze eventueel ook bestellen bij www.nierle.com. Heeft voor 11 mm alleen Amaray cases dacht ik.

  19. #5269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Hoi, ik heb op vakantie in Amerika enkele slipcovers van Ebay gekocht voor Disney films met Lenticular covers.
    Ik had de UK blu-rays al voor deze films, maar bij thuiskomst blijken de UK Blu-Ray doosjes veels te dik voor de US slipcovers.

    Iemand enig idee welke Blu-ray doosjes (viva elite) ik nodig heb, qua maat? En waar ik deze voordelig in NL of Europa kan krijgen?
    Nog nooit eerder losse Blu-ray doosjes nodig gehad.

    De US slipcovers die ik heb zijn voor Big Hero 6, Zootropolis en Pete's Dragon.
    Kom je dan niet in de knoei met je hoesjes die wellicht dan te groot zijn?

  20. #5270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Kom je dan niet in de knoei met je hoesjes die wellicht dan te groot zijn?
    Ik snap geloof ik je vraag niet helemaal? Mijn vraag is juist welke Blu-ray cases Disney in de US gebruikt die zouden passen in mijn US slipcovers. Volgens mij is dat 11mm en/of 12,5mm.
    **** me gently with a chainsaw.

  21. #5271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Ik snap geloof ik je vraag niet helemaal? Mijn vraag is juist welke Blu-ray cases Disney in de US gebruikt die zouden passen in mijn US slipcovers. Volgens mij is dat 11mm en/of 12,5mm.
    Het 11/12,5 mm doosje is iets minder breed dan de 15 mm doosjes. Je hebt dan kans, dat de inlay niet meer precies in het doosje pas (gaat bollen). Kun je eventueel bijsnijden met een Stanley mesje.

  22. #5272

    Standaard

    Is er eigenlijk nog nieuws wat betreft de resterende classics op blu ray? Als ik me niet vergis dienen er nog 5 uitgebracht te worden (Saludos Amigos, 3 Cabaleros, Make Mine Music, MelodyTime en Black Cauldron). Is hier nog nieuws over? Vooral Black Cauldron verbaas ik me dat hier niets is van uitgebracht.

  23. #5273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Is er eigenlijk nog nieuws wat betreft de resterende classics op blu ray? Als ik me niet vergis dienen er nog 5 uitgebracht te worden (Saludos Amigos, 3 Cabaleros, Make Mine Music, MelodyTime en Black Cauldron). Is hier nog nieuws over? Vooral Black Cauldron verbaas ik me dat hier niets is van uitgebracht.
    Volgens mij is het begrip 'classic' zoals dat hier gebruikt wordt, nogal aan erosie onderhevig. Ik kan deze titels met de beste wil van de wereld geen Disney-classics noemen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #5274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Volgens mij is het begrip 'classic' zoals dat hier gebruikt wordt, nogal aan erosie onderhevig. Ik kan deze titels met de beste wil van de wereld geen Disney-classics noemen.
    Disney classics is een merknaam. Het gaat om welke Disney in zijn lijst opneemt, niet zozeer om persoonlijke mening.

  25. #5275

    Standaard

    die titels horen wel bij de classics lijst. The Black couldron verbaast me ook inderdaad.
    Ik hoop zelf dat De Speurneuzen nog een nl bluray release krijgt, echt 1 van mijn jeugdfilms

Pagina 211 van 216 EersteEerste ... 111161201207208209210211212213214215 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •