Pagina 209 van 216 EersteEerste ... 109159199205206207208209210211212213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.201 tot 5.225 van 5380 worden weergegeven.
  1. #5201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik denk dat dit een 1-op-1 kopie is van de US disc, net als de UK-uitgave. Die had namelijk alleen Engels en Frans als ondertitelingsspoor.
    Bijna goed

    De US versie heeft als talen Engels, Frans en Spaans.
    "A man's got to know his limitations", ...

  2. #5202

    Standaard

    Intussen zijn alle Classics van de "nieuwe" batch op Amazon.co.uk terug in stock. Zonet toch een aantal ontbrekende titels besteld bij het uitblijven van een Benelux-uitgave...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  3. #5203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Intussen zijn alle Classics van de "nieuwe" batch op Amazon.co.uk terug in stock. Zonet toch een aantal ontbrekende titels besteld bij het uitblijven van een Benelux-uitgave...
    Ik verwacht niet dat er een Benelux uitgave zal komen op basis van het onprofessionele gepruts bij de vorige reeks.

    En dan doel ik op dat de Benelux release erg laat na ander landen kwam, slecht bij de retailers verkrijgbaar was en te hoog en te lang hoog geprijsd was.
    Ik kan me voorstellen dat de verkopen wat tegenvielen, want ik - en ik weet dat er vele andere zijn - hebben deze worp voor -50% buiten de Benelux aangeschaft.
    (ik o.a. 3 titels in een 3 voor 25 actie).
    "A man's got to know his limitations", ...

  4. #5204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ik verwacht niet dat er een Benelux uitgave zal komen op basis van het onprofessionele gepruts bij de vorige reeks.

    En dan doel ik op dat de Benelux release erg laat na ander landen kwam, slecht bij de retailers verkrijgbaar was en te hoog en te lang hoog geprijsd was.
    Ik kan me voorstellen dat de verkopen wat tegenvielen, want ik - en ik weet dat er vele andere zijn - hebben deze worp voor -50% buiten de Benelux aangeschaft.
    (ik o.a. 3 titels in een 3 voor 25 actie).
    Maar dit was toch enkel zo in Nederland? In België waren ze gewoon overal verkrijgbaar aan meer dan redelijke prijzen?

  5. #5205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Maar dit was toch enkel zo in Nederland? In België waren ze gewoon overal verkrijgbaar aan meer dan redelijke prijzen?
    Ik kan niet voor België spreken, in NL waren ze nauwelijks in de winkels te vinden en online gruwelijk duur (als ze beschikbaar waren meen ik rond 17.99 pst).

    En sinds de FRS verdwenen is en Bol door Ahold is overgenomen is Bol ook erg prijzig. Idem V&D, want er is nog nauwelijks concurrentie in NL...
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #5206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ik kan niet voor België spreken, in NL waren ze nauwelijks in de winkels te vinden en online gruwelijk duur (als ze beschikbaar waren meen ik rond 17.99 pst).

    En sinds de FRS verdwenen is en Bol door Ahold is overgenomen is Bol ook erg prijzig. Idem V&D, want er is nog nauwelijks concurrentie in NL...
    In België lagen ze in Carrefour, MediaMarkt, Fnac, ... en qua prijs waren ze 11,90 euro

  7. #5207

    Standaard

    Allright Disney fans, wie heeft er interesse in de wereldpremière van alle 53 Disney classics in één verzamelbox waarvan 45 titels op blu-ray, en 8 op dvd. Er ontbreekt momenteel info over welke 8 net op dvd zijn ipv blu-ray, ik heb er nog maar drie, de andere vier heb ik opgevraagd bij mijn Zweedse leverancier.

    Geen set dus voor de Nederlandse audio track liefhebber, er zullen wel films bij zijn in NL, maar geen idee welke. De artwork lijkt wel volledig Engels. De richtprijs is 299 euro. Komt in voorraad over ongeveer 2 weken. Maar even polsen indien er interesse is kan ik mijn aantallen aanpassen.


    image.jpg image.jpg




    • Disney Classics - The Timeless Collection - Limited Edition innehåller följande Disney-klassiker:
      Disney-klassiker 1: Snövit och de sju dvärgarna (Snow White and Seven Dwarfs, 1937)
      Disney-klassiker 2: Pinoccio (1940)
      Disney-klassiker 3: Fantasia (1940)
      Disney-klassiker 4: Dumbo (1941)
      Disney-klassiker 5: Bambi (1942)
      Disney-klassiker 6: Kalle Anka och Långben i Sydamerika (Saludos Amigos, 1942)
      Disney-klassiker 7: Tre Caballeros (The Three Caballeros, 1944)
      Disney-klassiker 8: Spela för mig (Make Mine Music, 1946)
      Disney-klassiker 9: Pank och fågelfri (Fun and Fancy Free, 1947)
      Disney-klassiker 10: Jag spelar för dig (Melody Time, 1948)
      Disney-klassiker 11: Det susar i säven & Ichabods äventyr (The Adventures of Ichabod and Mr. Toad, 1949)
      Disney-klassiker 12: Askungen (Cinderella, 1950)
      Disney-klassiker 13: Alice i Underlandet (Alice in Wonderland, 1951)
      Disney-klassiker 14: Peter Pan (1953)
      Disney-klassiker 15: Lady och Lufsen (Lady and the Tramp, 1955)
      Disney-klassiker 16: Törnrosa (Sleeping Beauty, 1959)
      Disney-klassiker 17: Pongo och de 101 dalmatinerna (One Hundred and One Dalmatians, 1961)
      Disney-klassiker 18: Svärdet i stenen (The Sword in the Stone, 1963)
      Disney-klassiker 19: Djungelboken (The Jungle Book, 1967)
      Disney-klassiker 20: Aristocats (The Aristocats, 1970)
      Disney-klassiker 21: Robin Hood (1973)
      Disney-klassiker 22: Filmen om Nalle Puh (Winnie the Pooh, 1977)
      Disney-klassiker 23: Bernard och Bianca (The Rescuers, 1977)
      Disney-klassiker 24: Micke och Molle (The Fox and the Hound, 1981)
      Disney-klassiker 25: Taran och den magiska kitteln (The Black Cauldron, 1985)
      Disney-klassiker 26: Mästerdetektiven Basil Mus (The Great Mouse Detective, 1986)
      Disney-klassiker 27: Oliver & gänget (Oliver & Company, 1988)
      Disney-klassiker 28: Den lilla sjöjungfrun (The Little Mermaid, 1989)
      Disney-klassiker 29: Bernard och Bianca i Australien (The Rescuers Down Under, 1990)
      Disney-klassiker 30: Skönheten och Odjuret (The Beauty and the Beast, 1991)
      Disney-klassiker 31: Aladdin (Aladdin, 1992)
      Disney-klassiker 32: Lejonkungen (The Lion King, 1994)
      Disney-klassiker 33: Pocahontas (Pocahontas, 1995)
      Disney-klassiker 34: Ringaren i Notre Dame (The Hunchback of Notre Dame, 1996)
      Disney-klassiker 35: Herkules (Hercules, 1997)
      Disney-klassiker 36: Mulan (Mulan, 1998)
      Disney-klassiker 37: Tarzan (Tarzan 1999)
      Disney-klassiker 38: Fantasia 2000 (1999)
      Disney-klassiker 39: Kejsarens nya stil (The Emperors New Groove, 2001)
      Disney-klassiker 40: Atlantis - En försvunnen värld (Atlantis; The Lost Empire, 2001)
      Disney-klassiker 41: Lilo & Stitch (2002)
      Disney-klassiker 42: Skattkammarplaneten (Treasure Planet, 2002)
      Disney-klassiker 43: Björnbröder (Brother Bear, 2003)
      Disney-klassiker 44: Kogänget (Home on the Range, 2004)
      Disney-klassiker 45: Lilla kycklingen (Chicken Litlle, 2005)
      Disney-klassiker 46: Vilddjuren (The Wild, 2006)
      Disney-klassiker 47: Familjen Robinson (Meet the Robinsons, 2007)
      Disney-klassiker 48: Bolt (2008)
      Disney-klassiker 49: Prinsessan och grodan (The Princess and the Frog, 2009)
      Disney-klassiker 50: Trassel (Tangled, 2010)
      Disney-klassiker 51: Röjar-Ralf (Wreck-it Ralph, 2012)
      Disney-klassiker 52: Frost (Frozen, 2013)
      Disney-klassiker 53: Big Hero 6 (2014)

      Observera att följande filmer är i DVD-format, då de ännu inte finns på Blu-ray:
      Disney-klassiker 6: Kalle Anka och Långben i Sydamerika (Saludos Amigos, 1942)
      Disney-klassiker 7: Tre Caballeros (The Three Caballeros, 1944)
      Disney-klassiker 8: Sp
    Laatst aangepast door kristofke : 21-11-2015 om 23:14

  8. #5208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Allright Disney fans, wie heeft er interesse in de wereldpremière van alle 53 Disney classics in één verzamelbox waarvan 45 titels op blu-ray, en 8 op dvd. Er ontbreekt momenteel info over welke 8 net op dvd zijn ipv blu-ray, ik heb er nog maar drie, de andere vier heb ik opgevraagd bij mijn Zweedse leverancier.
    Hmm, van de klassiekers lijst tel ik er nochtans maar 5 waar nog geen BR release van is uitgekomen in Europa/USA.

    Disney-klassiker 6: Kalle Anka och Långben i Sydamerika (Saludos Amigos, 1942)
    Disney-klassiker 7: Tre Caballeros (The Three Caballeros, 1944)
    Disney-klassiker 8: Spela för mig (Make Mine Music, 1946)

    Disney-klassiker 10: Jag spelar för dig (Melody Time, 1948)
    Disney-klassiker 25: Taran och den magiska kitteln (The Black Cauldron, 1985)

    Of het zou moeten zijn dat de onderste 3 op DVD in de box zullen steken wegen geen zweedse subs... The Many Adventures of Winnie the Pooh heeft namelijk wel zweeds op de BR staan.

    Disney-klassiker 9: Pank och fågelfri (Fun and Fancy Free, 1947)
    Disney-klassiker 11: Det susar i säven & Ichabods äventyr (The Adventures of Ichabod and Mr. Toad, 1949)

    Disney-klassiker 26: Mästerdetektiven Basil Mus (The Great Mouse Detective, 1986)

  9. #5209

    Standaard

    Na de Gold, Platinum en Diamond Collection gaat Disney verder met de Signature Collection. Snow White is de eerste titel en verschijnt 2 februari in de VS.


  10. #5210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Na de Gold, Platinum en Diamond Collection gaat Disney verder met de Signature Collection. Snow White is de eerste titel en verschijnt 2 februari in de VS.

    Maar wat houdt dat dan in: Signature Collection? Als het alleen een ander hoesje is, dan schiet je daar als liefhebber niet veel mee op. Overigens wel een mooi plaatje, alleen jammer van dat lelijke ronde Disney-logo.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #5211

    Standaard

    Ik vermoed dat dit gewoon wederom een re-issue zal zijn. Op zich ben ik wel blij dat Disney nog doorgaat met releasen maar ik had veel liever eerst de ontbrekende Classics gezien dan deze...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  12. #5212

    Standaard

    Kleine vraag. Klopt het dat alleen de onderstaande 5 Disney Classics nog niet op Blu-ray zijn uitgebracht?

    - Saludos Amigos
    - The Three Caballeros
    - Make Mine Music
    - Melody Time
    - The Black Cauldron

  13. #5213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Kleine vraag. Klopt het dat alleen de onderstaande 5 Disney Classics nog niet op Blu-ray zijn uitgebracht?

    - Saludos Amigos
    - The Three Caballeros
    - Make Mine Music
    - Melody Time
    - The Black Cauldron
    Voor het antwoord vier posts naar boven...

  14. #5214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Na de Gold, Platinum en Diamond Collection gaat Disney verder met de Signature Collection. Snow White is de eerste titel en verschijnt 2 februari in de VS.

    Zucht... Alsof Bassie en Adriaan aan het roer van de uitgeverij zitten. :')

  15. #5215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Voor het antwoord vier posts naar boven...
    Dat zal je altijd zien.

    Bedankt!

  16. #5216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar wat houdt dat dan in: Signature Collection? Als het alleen een ander hoesje is, dan schiet je daar als liefhebber niet veel mee op. Overigens wel een mooi plaatje, alleen jammer van dat lelijke ronde Disney-logo.
    http://www.highdefdigest.com/news/sh...nnounced/27965

    Technical Specs

    • Blu-ray/DVD/Digital Copy

    Video Resolution/Codec

    • 1080p/TBA

    Aspect Ratio(s)

    • 1.33:1

    Audio Formats

    • English DTS-HD Master Audio 7.1
    • French Dolby Digital 5.1
    • Spanish Dolby Digital 5.1


    Subtitles/Captions

    • English SDH, French, Spanish

    Supplements

    • In Walt’s Words: Snow White and the Seven Dwarfs – For the first time ever, hear Walt himself talk about Snow White.
    • Iconography – Explore how this film influences pop culture, art, and fashion.
    • @DisneyAnimation: Designing Disney’s First Princess – Modern day Disney artists discuss the design of Snow White and how it influenced the look of some of your favorite Disney characters.
    • The Fairest Facts of Them All: 7 Facts You May Now Know About Snow White – Disney Channel star Sofia Carson reveals seven intriguing facts about Snow White.
    • Snow White in Seventy Seconds – Rap along with this hip reimagining of the story.
    • Alternate Sequence: The Prince Meets Snow White – A never–before-seen story board sequence where the Prince meets Snow White.
    • And Much More!

    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  17. #5217

    Standaard

    Recensie van de Amerikaanse Signature Edition van Snow White and the Seven Dwarfs:
    http://www.blu-ray.com/movies/Snow-White-and-the-Seven-Dwarfs-Blu-ray/144704/#Review

    Beeld en geluid zijn hetzelfde. De disc bevat nieuwe extra's, maar diverse extra's van de eerdere uitgave zijn niet overgenomen.

  18. #5218

    Standaard

    Afgelopen weekend nog eens enorm genoten van enkele dagen Disneyland Parijs en er viel me iets op. In héél het park was er geen enkele Blu-Ray of DVD-uitgave van Disney te bespeuren. Op zich kan ik wel begrijpen dat het logistiek onmogelijk is om zowat alle Europese uitgaves in één winkel te verzamelen, maar Disney zou Disney niet zijn als ze daar niks op konden vinden. Vreemd dat dat totnogtoe niet gebeurd is.

    Mijn bezoekje deed me ook realiseren dat ik nog steeds teleurgesteld ben in de huidige gang van zaken wat betreft de Home Entertainment releases. Meer dan 90% van de Classics-catalogus is intussen op BR verkrijgbaar en we wachten al ruim een jaar op een aankondiging van de resterende films. Alsof die al niet tergend traag genoeg verschenen door de jaren heen laten ze ons nu ook nog eens in het ongewisse wat de laatste paar films betreft. "The Black Cauldron" is 30 jaar na dato nog steeds het zwarte schaap en dat zullen we geweten hebben ook.

    En los van het feit dat de films in het algemeen niet (meer) verschijnen hinkt ook Disney Benelux zwaar achterop. Om één van 's werelds grootste merken te zijn hebben ze toch een zeer apart en wisselvallig beleid daar.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  19. #5219

    Standaard

    Ik begrijp er ook helemaal niets van, ze hebben altijd al een héél wankel beleid gehad wat DVD en bovenal BR-uitgaves betreft. Helaas ... Het is niet anders. Ergens koester ik de hoop dat de laatste titels alsnog verschijnen, maar het zit er gewoon niet in.

  20. #5220

    Standaard

    Ik denk niet dat je nog iets moet verwachten van Disney Benelux, het gaat er op zijn zachtst gezegd niet goed.

  21. #5221

    Standaard

    Tsja, dat komt ervan als je drie jaar op een rij blijft teren op het succes van Frozen. De consument is het intussen kotsbeu en ik vond Wreck-It Ralph en Big Hero 6 best wel leuk maar helemaal niet "Disney". Benieuwd of Moana soelaas brengt...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  22. #5222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Afgelopen weekend nog eens enorm genoten van enkele dagen Disneyland Parijs en er viel me iets op. In héél het park was er geen enkele Blu-Ray of DVD-uitgave van Disney te bespeuren. .
    Niet helemaal waar. Op 3 plekken zijn enkele dvds/blu-rays te vinden, maar veel is het niet en uiteraard Franse uitgaves. Winkeltje in de ingang van het Studio park (in de grote hal). Winkel is The Village bij 1 van de kassa's. En sporadisch bij het winkeltje op de hoek naast City Hall in het grote park (ook bekend als het Duffy winkeltje).
    **** me gently with a chainsaw.

  23. #5223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    http://www.highdefdigest.com/news/sh...nnounced/27965

    Technical Specs


    • Blu-ray/DVD/Digital Copy

    Video Resolution/Codec


    • 1080p/TBA

    Aspect Ratio(s)


    • 1.33:1

    Audio Formats


    • English DTS-HD Master Audio 7.1
    • French Dolby Digital 5.1
    • Spanish Dolby Digital 5.1


    Subtitles/Captions


    • English SDH, French, Spanish

    Supplements


    • In Walt’s Words: Snow White and the Seven Dwarfs – For the first time ever, hear Walt himself talk about Snow White.
    • Iconography – Explore how this film influences pop culture, art, and fashion.
    • @DisneyAnimation: Designing Disney’s First Princess – Modern day Disney artists discuss the design of Snow White and how it influenced the look of some of your favorite Disney characters.
    • The Fairest Facts of Them All: 7 Facts You May Now Know About Snow White – Disney Channel star Sofia Carson reveals seven intriguing facts about Snow White.
    • Snow White in Seventy Seconds – Rap along with this hip reimagining of the story.
    • Alternate Sequence: The Prince Meets Snow White – A never–before-seen story board sequence where the Prince meets Snow White.
    • And Much More!

    Is deze ook regiovrij?

  24. #5224

    Standaard

    Volgens de backcover is deze uitgave regiovrij.

    op bluray.com is er een afbeelding van de backcover.

  25. #5225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Niet helemaal waar. Op 3 plekken zijn enkele dvds/blu-rays te vinden, maar veel is het niet en uiteraard Franse uitgaves. Winkeltje in de ingang van het Studio park (in de grote hal). Winkel is The Village bij 1 van de kassa's. En sporadisch bij het winkeltje op de hoek naast City Hall in het grote park (ook bekend als het Duffy winkeltje).
    Kijk, dan heb ik weer niet goed gekeken. Maar mijn punt blijft geldig; Disney kan hier veel meer uithalen als ze willen. Enfin, het zal wel zijn redenen hebben.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

Pagina 209 van 216 EersteEerste ... 109159199205206207208209210211212213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •