Pagina 206 van 216 EersteEerste ... 106156196202203204205206207208209210 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.126 tot 5.150 van 5380 worden weergegeven.
  1. #5126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bramvnl Bekijk bericht
    ergens dit jaar heb ik gelezen maar geen datum, ben er ook naar op zoek!
    Er gaan volgens mij al een hele tijd geruchten, maar totdat het bevestigd is durf ik nog niet te vroeg te juichen.

  2. #5127

    Standaard

    Het is er al vaker over gegaan waarschijnlijk, maar heeft iemand een idee wat er aan de hand is met die batch van Keizer Kuzco - Atlantis - Lilo & Stitch - Piratenplaneet m.b.t. de aanhoudend hoge prijzen en afwezigheid van disney BOGOF acties? Ik kan me niet herinneren dat er titels van Disney zo slecht verkrijgbaar waren als met die specifieke batch.

    Verder baal ik ontzettend dat er geen DisneyNature films meer op blu-ray lijken te verschijnen in NL. Zojuist Bears (ja, gedownload) bekeken en had deze zeer graag willen kopen op NL blu-ray. Wat laat Disney toch enorm veel releases vallen in Europa, de charme is er eigenlijk geheel vanaf. Ze lijken enkel oog te hebben voor live-action en marvel.

  3. #5128

    Standaard

    Van Bogof is hier in Nederland al jaren geen sprake meer. Omdat ze zo uitgekleed waren heb ik ze eerlijk gezegd ook niet direct gekocht. Bij de grote ketens zijn alle titels wel te vinden. Uiteindelijk heb ik enkele titels met kortingsbonnen bij bol.com gekocht toen ze onder de €15,- waren. Bij Wehkamp zijn ze volgens mij allemaal 16,99, maar met een kortingsbon van €10,- kun je ze ook daar nog voor een redelijke prijs krijgen. Aangezien die €10,- kortingsbonnen zo vaak voorbij komen zou je er voor kunnen kiezen om die batch in twee keer te kopen.

    Waarom ze zo terughoudend zijn zal wel met geld te maken hebben, al denk ik dat ze hier zelf ook schuld aan zijn.

  4. #5129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Van Bogof is hier in Nederland al jaren geen sprake meer. Omdat ze zo uitgekleed waren heb ik ze eerlijk gezegd ook niet direct gekocht. Bij de grote ketens zijn alle titels wel te vinden. Uiteindelijk heb ik enkele titels met kortingsbonnen bij bol.com gekocht toen ze onder de €15,- waren. Bij Wehkamp zijn ze volgens mij allemaal 16,99, maar met een kortingsbon van €10,- kun je ze ook daar nog voor een redelijke prijs krijgen. Aangezien die €10,- kortingsbonnen zo vaak voorbij komen zou je er voor kunnen kiezen om die batch in twee keer te kopen.

    Waarom ze zo terughoudend zijn zal wel met geld te maken hebben, al denk ik dat ze hier zelf ook schuld aan zijn.
    Dank voor de tip, kan ik inderdaad beter doen. Vind deze titels - ook door de goedkope hoezen - geen 17 euro per stuk waard.

  5. #5130

    Standaard

    De BOGOF is inderdaad enkel nog op DVDs, vaak ook simpelweg omdat de laatst uitgebrachte BLU RAYS niet te vinden zijn in de winkels waar die acties lopen ...

  6. #5131

    Standaard

    Bij elk nieuw bericht in deze thread denk ik dat er nieuws is over THE BLACK CAULDRON.

  7. #5132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Het is er al vaker over gegaan waarschijnlijk, maar heeft iemand een idee wat er aan de hand is met die batch van Keizer Kuzco - Atlantis - Lilo & Stitch - Piratenplaneet m.b.t. de aanhoudend hoge prijzen en afwezigheid van disney BOGOF acties? Ik kan me niet herinneren dat er titels van Disney zo slecht verkrijgbaar waren als met die specifieke batch. .
    Voor mij (en ik weet vele anderen) is/was de hoge prijsstelling en de slechte verkrijgbaarheid "De" reden om ze buiten NL aan te schaffen. Zo heb ik er 2 in de 3 voor 25 actie in DE gekocht.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Verder baal ik ontzettend dat er geen DisneyNature films meer op blu-ray lijken te verschijnen in NL. Zojuist Bears (ja, gedownload) bekeken en had deze zeer graag willen kopen op NL blu-ray. Wat laat Disney toch enorm veel releases vallen in Europa, de charme is er eigenlijk geheel vanaf. Ze lijken enkel oog te hebben voor live-action en marvel.
    Ja Disney heeft enkel oog voor die Marvel zooi en backcatalogus (film/animatie/series) en natuur niet.

    Gelukkig zwerft de full BD versie van Bears al geruime tijd op het net rond en is voorzien van NL subs en NL audio, wat aangeeft dat er zeker belangstelling voor is.

    Maar ook aan die Marvel zooi komt binnen een paar jaar een eind en zal in NL niet meer op optische media verkrijgbaar zijn.
    Disney heef al bij de introductie van DVD namelijk al aangegeven geen voorstander te zijn van dat de consument onbeperkt hun producten kan bekijken voor een eenmalig bedrag.
    Laatst aangepast door Hombre : 11-09-2015 om 08:37
    "A man's got to know his limitations", ...

  8. #5133

    Standaard

    Het is er al vaker over gegaan waarschijnlijk, maar heeft iemand een idee wat er aan de hand is met die batch van Keizer Kuzco - Atlantis - Lilo & Stitch - Piratenplaneet m.b.t. de aanhoudend hoge prijzen en afwezigheid van disney BOGOF acties? Ik kan me niet herinneren dat er titels van Disney zo slecht verkrijgbaar waren als met die specifieke batch.
    Onlangs bij Mediamarkt was er een actie op alle blu-rays 3 halen 2 betalen. Heb daar o.a. de volgende films gehaald.

    Atlantis
    Piratenplaneet
    Oliver en Co.
    Hercules
    Mulan
    Dinosaur (met originele cover!)

    Ze waren 17,99 ps, maar dus 35,98 voor 3 films = 12,- p/s.

  9. #5134

    Standaard

    Fun and Fancy Free / The Adventures of Ichabod and Mr. Toad, The Many Adventures of Winnie the Pooh en The Great Mouse Detective staan op Amazon UK met een releasedatum van 9 november.

    http://www.amazon.co.uk/The-Adventur...A3P5ROKL5A1OLE

    http://www.amazon.co.uk/Many-Adventu...0_SR160%2C160_

    http://www.amazon.co.uk/Basil-Great-...0_SR160%2C160_

  10. #5135

    Standaard

    Ik vermoed dat dit gewoon ports gaan worden van de Amerikaanse versies?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #5136

    Standaard

    Ik las net dat ALADDIN binnenkort pas in de VS uitkomt op blu-ray. Benieuwd of die beterere video/audio heeft.

  12. #5137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MJK1988 Bekijk bericht
    Ik las net dat ALADDIN binnenkort pas in de VS uitkomt op blu-ray. Benieuwd of die betere video/audio heeft.
    Op 13 oktober om precies te zijn. De uitgave heeft 7.1 geluid en nieuwe extra's. Ik ben benieuwd of de volledige making of documentaire op de disc staat. Bij de internationale uitgave heeft men 9 minuten eruit geknipt (beeldmateriaal van Robin Williams).

  13. #5138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Op 13 oktober om precies te zijn. De uitgave heeft 7.1 geluid en nieuwe extra's. Ik ben benieuwd of de volledige making of documentaire op de disc staat. Bij de internationale uitgave heeft men 9 minuten eruit geknipt (beeldmateriaal van Robin Williams).
    Net de belangrijkste extra's, ik hoopte bij onze uitgave op zoveel mogelijk extra's over robin williams

  14. #5139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Op 13 oktober om precies te zijn. De uitgave heeft 7.1 geluid en nieuwe extra's. Ik ben benieuwd of de volledige making of documentaire op de disc staat. Bij de internationale uitgave heeft men 9 minuten eruit geknipt (beeldmateriaal van Robin Williams).
    Wil de familie meer geld? Anders zou ik dit niet snappen. Hij heeft namelijk toch geen kleine rol in de film. Dan hoort dat m.i.erin te blijven.

  15. #5140

    Standaard

    In de Amerikaanse iTunes store staan de 2 vervolgdelen van Aladdin in 1080p. Ze verwachten dus dat de blu-ray releases snel zullen volgen in de US. 21 oktober in Japan & 11 november in Australië staan deze gepland.

  16. #5141

    Standaard

    Is Nederland Disney-moe of zo? Er komt helemaal niks meer uit. Jammer...

  17. #5142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Is Nederland Disney-moe of zo? Er komt helemaal niks meer uit. Jammer...
    Ik denk dat er niks meer uit te brengen valt... Buiten nieuwe releases en marvel toestanden.

  18. #5143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik denk dat er niks meer uit te brengen valt... Buiten nieuwe releases en marvel toestanden.
    Aangezien de blu-rays genummerd zijn hier zou het natuurlijk wel zo leuk zijn als ook echt alle Classics uitgebracht worden. Want waarom anders die nummers? De Winnie the Pooh films, Great Mouse Detective, de package films... en natuurlijk The Black Cauldron.

  19. #5144

    Standaard

    Ik kwam de Nederlandse covers voor Inside Out tegen op Bol.com:

    INSIDE OUT BluRay.jpgINSIDE OUT BluRay3D.jpgINSIDE OUT DVD.jpg

    Op de 2D blu-ray versie dus de titel in drie talen. Gelukkig de Nederlandse en Franse titels vrij klein. Daar kan ik mee leven. Op de 2D/3D versie staat alleen de Engelse titel maar volgens mij is dit nog niet de definitieve versie. Het kijkwijzer symbool ontbreekt en er staat "Local quote goes here". Wat dan wel weer interessant is, is dat de dvd maar 1 titel op de cover heeft. De Nederlandse. Aangezien hier wel het kijkwijzer symbool op staat ga ik er van uit dat die wel definitief is.

  20. #5145

    Standaard

    Ik hoop vurig dat er op de UK-versie Nederlandse ondertitels staan. Dan ben ik van dat Binnestebuiten-gezever verlost.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #5146

    Standaard

    Ik wéét het, ik val in herhaling, maar mijn hoofd kan er écht niet bij dat die paar laatste Disney Classics niet uitgebracht worden. We hebben Disney Benelux veel rare en klantonvriendelijke kronkels zien maken, maar dit voelt echt aan als een gigantische middenvinger naar degene die alle BRs in huis gehaald hebben. K-u-t.

  22. #5147

    Standaard

    Raar dat de dvd die nederlandse titel krijgt de blu-ray blijkbaar niet.

  23. #5148

    Standaard

    Dit is de definitieve cover voor de 3D versie.



    Had dit overigens niet in het Pixar topic geplaatst moeten worden aangezien dit geen Disney Classic is?

  24. #5149

    Standaard

    Inderdaad. Er is het Benelux Pixar topic. Maar de zoekmachine laat Me in de steek.

  25. #5150

    Standaard

    Wordt dit topic niet gebruikt voor Disney als distributeur algemeen ?

    Bol.com krijgt toch een versie met bonus disc: http://www.bol.com/nl/p/inside-out-l...0000049683121/

    Wss geen 3D versie... Benieuwd of bijvoorbeeld Media Markt in België deze ook zal verkopen (hopelijk mét 3D versie)

Pagina 206 van 216 EersteEerste ... 106156196202203204205206207208209210 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •