Pagina 205 van 216 EersteEerste ... 105155195201202203204205206207208209215 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.101 tot 5.125 van 5380 worden weergegeven.
  1. #5101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Ze zijn ook gewoon via Amazon te bestellen. Wel duurder dan andere blu-rays van Disney. De nieuwste twee (Return to Oz en Swiss Family Robinson) zijn rond de vijftig dollar, maar de andere releases uit de de serie zijn goedkoper, dus ik denk dat de prijs snel zakt. Zo lang zijn die anderen ook nog niet uit. De nieuwste twee hebben helaas geen slipcover meer.
    Nu volg ik het niet meer. Ik begreep eerst dat het niet vrij verkrijgbaar zal zijn in US, nu opeens wel? Hoe zit het nou?

    En weet iemand waarom Shorts opeens nergens meer te pre-orderen is?

  2. #5102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Nu volg ik het niet meer. Ik begreep eerst dat het niet vrij verkrijgbaar zal zijn in US, nu opeens wel? Hoe zit het nou?
    Officieel zijn ze alleen via de Disney Club verkrijgbaar. Je kunt ze ook kopen op Amazon, omdat ze daar verkocht worden door een derde partij. Ze zijn niet bij Amazon zelf te koop.

  3. #5103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Officieel zijn ze alleen via de Disney Club verkrijgbaar. Je kunt ze ook kopen op Amazon, omdat ze daar verkocht worden door een derde partij. Ze zijn niet bij Amazon zelf te koop.
    Duidelijk. Hoe groot is de kans dat ze allemaal online komen?

  4. #5104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Duidelijk. Hoe groot is de kans dat ze allemaal online komen?
    Geen idee.

  5. #5105

    Standaard

    Geen enkele US uitgave heeft Nederlandse spraak of ondertiteling. Niet alle uitgaves zijn regiovrij, ook zijn er uitgaves die niet regiovrij zijn, terwijl dit wel op de achterzijde vermeld is.

  6. #5106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Ik heb 2 vragen over de blu-ray van Doornroosje, zie onderstaande link:

    http://www.bol.com/nl/p/doornroosje/9200000027330946/

    Welk rugnummer heeft deze Disney uitgave ?
    Is dat een nieuwe hoes ten opzichte van de originele uitgave, mits dat een originele uitgave is.. heb ik eerlijk gezegd geen idee van, of wat is het verschil tussen die 2 uitgaven ? Zie onderstaande link:

    http://www.bol.com/nl/p/sleeping-bea...2004006210036/
    Dit is de heruitgave van afgelopen jaar. Deze zou nummer 16 als rugnummer moeten hebben. Ik ben er vrij zeker van, maar kan het niet bevestigen. De uitgave van de tweede link is een uitgave voordat ze met de nummering begonnen en deze heeft dus geen nummer. De oude uitgave is een 2-disc versie en de nieuwe is volgens mij een 1-disc versie.

  7. #5107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Dit is de heruitgave van afgelopen jaar. Deze zou nummer 16 als rugnummer moeten hebben. Ik ben er vrij zeker van, maar kan het niet bevestigen. De uitgave van de tweede link is een uitgave voordat ze met de nummering begonnen en deze heeft dus geen nummer. De oude uitgave is een 2-disc versie en de nieuwe is volgens mij een 1-disc versie.
    Bedankt voor je uitleg

  8. #5108

    Standaard

    Persebericht van de Disney Short Film Collection:



    Walt Disney Animation Studios has announced the Shorts Film Collection

    on Blu-ray Combo Pack (Blu-ray/DVD/Digital HD). There is no mention of a DVD version on the press release.

    The collection will include (titles and filmmakers):

    • Frozen Fever (2015) – Chris Buck, Jennifer Lee, Peter Del Vecho, Aimee Scribner
    • Feast (2014) – Academy Award® Winner, Patrick Osborne, Kristina Reed
    • Get A Horse! (2013) - Academy Award® Nominated, Dorothy McKim, Eric Goldberg, Adam Green
    • Paperman (2012) – Academy Award® Winner, Kristina Reed, John Kahr
    • Tangled Ever After (2012) – Nathan Greno, Aimee Scribner, Mark Kennedy
    • The Ballad of Nessie (2011) – Kevin Deters, Stevie Wermers-Skelton, Dorothy McKim
    • Tick Tock Tale (2010) – Dean Wellins
    • Prep & Landing: Operation Secret Santa (2010) – Kevin Deters, Stevie Wermers-Skelton, Dorothy McKim
    • How to Hook Up Your Home Theater (2007) – Kevin Deters, Stevie Wermers-Skelton, Ian Gooding
    • The Little Matchgirl (2006) – Academy Award® Nominated, Dave Bossert, Tom MacDougall
    • Lorenzo (2004) – Academy Award® Nominated, Mike Gabriel
    • John Henry (2000) – Mark Henn


    Bonus features will include:

    • Filmmaker Intros - The filmmakers behind the shorts share their journeys and introduce their films.
    • @disneyanimation: A short Story on Shorts - Continuing a legacy started in the earliest days of the Studio by Walt Disney, the Shorts Program is thriving today at the Animation Studios that bears his name, producing award-winning shorts that tell new stories and experiment with artistic and technical innovations. This latest chapter in the @DisneyAnimation series gives us an inside look at the process of developing and producing a short.
    • Runaway Brain (1995) - DMA DEBUT – Short film originally released in 2004 as part of the Walt Disney Treasures Collection: Mickey Mouse in Living Color, Vol. 2 DVD set. This short was nominated for an Academy Award® and screened during 1996 Cannes Film Festival.

  9. #5109

    Standaard

    Het zijn voorlopig nog geruchten, maar het begint er toch op te lijken dat Saludos Amigos en The Three Caballeros op bluray gaan verschijnen in de VS. De dvd is namelijk sinds kort out of print en deze afbeelding staat op de site van Eric Heintz die regelmatig covers maakt voor Disney. Laten we het hopen.


  10. #5110

  11. #5111

    Standaard

    Mooi dat de films uit komen, alleen blijf ik dit soort 2 movie edities dan weer jammer vinden ondanks dat ik dit artwork ook erg geslaagd vind. Zolang de VS de blu-ray edities krijgt blijf ik stille hoop houden dat we hier de reeks ook ooit nog eens compleet gaan krijgen. Waarschijnlijk wel tegen beter weten in helaas. Buiten de nieuwe releases is het al weer meer dan een jaar geleden dat er nog oude films aangekondigd zijn.

  12. #5112

    Standaard

    Toy Story That Time Forgot, de kerstspecial van vorig jaar, komt 3 november op Blu-ray uit in de VS.


  13. #5113

    Standaard

    Recensie van de Amerikaanse uitgave van Walt Disney Animation Studios Short Films Collection:
    http://www.blu-ray.com/movies/Walt-D...131830/#Review

  14. #5114

    Standaard

    Balen dat er helemaal niks van al dit moois in Nederland uitkomt!!

  15. #5115

    Standaard

    Amerikaanse covers van Inside Out. Releasedatum is 3 november.


  16. #5116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Amerikaanse covers van Inside Out. Releasedatum is 3 november.

    Nice. Hier in Nederland zullen we wel weer die Nederlandse titel BINNENSTEBUITEN op de cover krijgen. Altijd jammer. Of nog lelijker: de titel in drie talen.

  17. #5117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MJK1988 Bekijk bericht
    Nice. Hier in Nederland zullen we wel weer die Nederlandse titel BINNENSTEBUITEN op de cover krijgen. Altijd jammer. Of nog lelijker: de titel in drie talen.
    Blijkbaar bij ons op blu-ray vanaf 11 november. Benieuwd of we een slipcover krijgen voor de 3D versie.

  18. #5118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MJK1988 Bekijk bericht
    Nice. Hier in Nederland zullen we wel weer die Nederlandse titel BINNENSTEBUITEN op de cover krijgen. Altijd jammer. Of nog lelijker: de titel in drie talen.

    Hoogstwaarschijnlijk wel. Bestel de UK wel

  19. #5119

    Standaard

    Blijkbaar zouden in Australië op 11 november de overige 2 Aladdin films (Return of Jafar/Aladdin and the King of Thieves) op blu-ray uitkomen:

    http://www.ezydvd.com.au/blu-ray/ret...169363#bc=40a4

    Ben benieuwd, zou ze wel graag toevoegen aan mijn collectie.

  20. #5120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Blijkbaar zouden in Australië op 11 november de overige 2 Aladdin films (Return of Jafar/Aladdin and the King of Thieves) op blu-ray uitkomen:

    http://www.ezydvd.com.au/blu-ray/ret...169363#bc=40a4

    Ben benieuwd, zou ze wel graag toevoegen aan mijn collectie.
    Idem in Japan:

    http://www.amazon.co.jp/MovieNEX-%C3.../dp/B011AXXMOG

  21. #5121

    Standaard

    Vraagje ik kan op blu-ray.com niet vinden wanneer alice in wonderland 1951 is uitgebracht in nederland op blu-ray

    hij is hier te koop blu-ray+dvd versie

    nog een kleine opmerking, het forum is super traag bij Firefox gebruik nu explorer maar daar heb ik een beetje hekel aan

    hier mijn lijst https://docs.google.com/spreadsheets...FVN2zQ/pubhtml

  22. #5122

    Standaard

    De Blu-ray/DVD is hier 23-2-2011 uitgebracht.

    Zie
    http://www.bol.com/nl/p/alice-in-won...2004011023886/

    Daar kun je de blu-ray ook nog eens voor een goede prijs bestellen. Maar gezien je lijstje ben ik bang dat dat wel niet zal gebeuren...
    Laatst aangepast door Gamemaster : 26-08-2015 om 15:45

  23. #5123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    De Blu-ray/DVD is hier 23-2-2011 uitgebracht.

    Zie
    http://www.bol.com/nl/p/alice-in-won...2004011023886/

    Daar kun je de blu-ray ook nog eens voor een goede prijs bestellen. Maar gezien je lijstje ben ik bang dat dat wel niet zal gebeuren...
    Een aantal heb ik origineel en ga nog bij kopen, heb hier zo'n 150 stuks blu-ray in de kast

  24. #5124

    Standaard

    Ik blijf nog steeds hopen op een aankondiging van THE BLACK CAULDRON.

  25. #5125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MJK1988 Bekijk bericht
    Ik blijf nog steeds hopen op een aankondiging van THE BLACK CAULDRON.
    ergens dit jaar heb ik gelezen maar geen datum, ben er ook naar op zoek!

Pagina 205 van 216 EersteEerste ... 105155195201202203204205206207208209215 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •