Pagina 202 van 216 EersteEerste ... 102152192198199200201202203204205206212 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.026 tot 5.050 van 5380 worden weergegeven.
  1. #5026

    Standaard

    'k Heb inderdaad ook vastgesteld dat ze in haast geen enkele winkel aanwezig zijn, die laatste releases zijn werkelijk heel moeilijk te vinden. Tenzij online natuurlijk.

  2. #5027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En de vorige lading uit het najaar van 2014 (Atlantis, Keizer Kuzo e.d.) is haast nergens te vinden, dus dat belooft weinig goeds. In de Media Markten waar ik geweest ben, hadden ze geen enkele titel uit die reeks. Ook bij Blokker, V&D e.d. niets te vinden. Alleen op bol.com een enkele titel, maar dan voor bijna 20 euro (!).
    Goed opgemerkt!

    Maar wsl verbind Disney daar toch zijn eigen conclusie qua belangstelling aan en trekt zich niets aan van de ervaring van de consument
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #5028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    'k Heb inderdaad ook vastgesteld dat ze in haast geen enkele winkel aanwezig zijn, die laatste releases zijn werkelijk heel moeilijk te vinden. Tenzij online natuurlijk.
    In België liggen ze met hopen in de mediamarkt, en vaak ook goedkoop (als ik me niet vergist 11,99 euro)

  4. #5029

    Standaard

    Die indruk had ik al eerder, dat de najaarsbatch van 2014 exclusief naar Vlaanderen is gegaan...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Die indruk had ik al eerder, dat de najaarsbatch van 2014 exclusief naar Vlaanderen is gegaan...
    Dat zou een verklaring zijn.

    Van de worp wil ik er nog 2 hebben, en voor 11,99 koop is ze direct, maar die 19 euro van Bol sla ik over.

    Ik vindt trouwens dat Bol sinds de overname door Ahold erg duur is geworden
    Laatst aangepast door Hombre : 11-02-2015 om 21:24
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #5031

    Standaard

    Duitsland krijgt op 16 april een nieuwe Diamond Editie van Belle en het Beest:

    http://www.amazon.de/Die-Sch%C3%B6ne...ME5KAWRGZSF2CQ
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  7. #5032

    Standaard

    Geen idee wat er met Disney Benelux aan de hand is. We kunnen geloof ik enkel nog rekenen op heruitgaves van de grote Classics. Had vanaf de eerste dag al een raar gevoel bij die 'nieuwe' batch (Kuzco etc..). Meteen al weinig verkooppunten zoals hierboven ook gezegd is, en enkel tegen hoge prijzen. En daar pas ik toch echt voor. Ik ga niet 20 euro per titel uitgeven, voor releases die in het verleden niet duurder dan 15,- waren, met 11,99 als meest voorkomende prijs. Ik heb ook het idee dat iedereen met deze titels (terecht) wacht tot een BOGOF actie.

  8. #5033

    Standaard

    We zitten nu natuurlijk nog met enkele gaten in de collectie. Ik deed mijn US versie van "De Speurneuzen" van de hand omdat die op een bepaald moment gepland stond voor release hier en ik de NL dub heel mooi vind. Het lijkt er dus op dat ik 'm toch opnieuw zal moeten importeren.

    En wat te denken van The Black Cauldron? Een pracht van een meesterwerkje en toch nog altijd stiefmoederlijk behandeld door Disney.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  9. #5034

    Standaard

    Ik zie net dat Bol de Disney Classics Bluray's in afslag heeft staan voor 14,99 ( nog steeds geen 11,99 ) maar het is beter dan de 20 euro voordien . Ook een deel van de nieuwe batch met Oliver & Co , Lilo & Stitch , Piratenplaneet en paniek op de prairie staan op 14,99 .

    http://www.bol.com/nl/l/dvd/kinderti...365/index.html

    Ik begrijp ook nog steeds niet waarom het zo stil is bij Disney Benelux . Ik wacht nog ongeduldig op releases zoals die van De Speurneuzen , The Black Cauldron alsook
    Heksen en Bezemstelen en Taran en de Toverketel . Het kan toch niet dat Disney Benelux enkel met Big Hero 6 uitpakt .
    Laatst aangepast door whesb : 03-02-2015 om 17:09

  10. #5035

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door whesb Bekijk bericht
    Ik zie net dat Bol de Disney Classics Bluray's in afslag heeft staan voor 14,99 ( nog steeds geen 11,99 ) maar het is beter dan de 20 euro voordien . Ook een deel van de nieuwe batch met Oliver & Co , Lilo & Stitch , Piratenplaneet en paniek op de prairie staan op 14,99 .

    http://www.bol.com/nl/l/dvd/kinderti...365/index.html

    Ik begrijp ook nog steeds niet waarom het zo stil is bij Disney Benelux . Ik wacht nog ongeduldig op releases zoals die van De Speurneuzen , The Black Cauldron alsook
    Heksen en Bezemstelen en Taran en de Toverketel . Het kan toch niet dat Disney Benelux enkel met Big Hero 6 uitpakt .
    Dat is leuk te weten dat de prijzen eindelijk naar beneden gaan voor de nieuwe batch!

    Gewoon even een kleine rechtzetting: The Black Cauldron = Taran en de Toverketel

  11. #5036

    Standaard

    Oei ja , kzie het nu ook ... , in al mijn enthousiasme te snel geweest

  12. #5037

    Standaard

    De titel die ik het liefst wil hebben, Atlantis: The Lost Empire, valt dan weer niet onder de actie.

  13. #5038

    Standaard

    Hopelijk ga ik nu niet tegen de regels is (anders zal ik deze post verwijderen natuurlijk), maar ik heb dus een foutje gemaakt en verkoop daarom namelijk wat US disney blurays voor weinig.
    http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...25#post1996125

  14. #5039

    Standaard

    In de Mediamarkt in Mechelen (België) heb ik ze nog gezien, aan 11,99 euro voor de batch Disney's van najaar 2014.

    Eerder was er ook een 3 halen 2 betalen actie in de Mediamarkt (maandje terug ofzo?), dus heb ik mooi 6 Disney's voor amper 47,96 euro, dus net geen 8 euro per stuk.

    Dat is voor mij wel een prima prijs. Er komt vast weer een 3=2 actie in de Mediamarkt hier, dan zal ik het proberen te melden hier. Geldt voor alle films namelijk.

  15. #5040

    Standaard

    Maar, zoals eerder gezegd, in de Nederlandse Media Markt-vestigingen zijn ze nergens te vinden. Ook niet in warenhuizen en andere winkels waar ze nog Blu-rays verkopen. Waarom België deze reeks wel gehad heeft en Nederland kennelijk niet, is mij een raadsel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #5041

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar, zoals eerder gezegd, in de Nederlandse Media Markt-vestigingen zijn ze nergens te vinden. Ook niet in warenhuizen en andere winkels waar ze nog Blu-rays verkopen. Waarom België deze reeks wel gehad heeft en Nederland kennelijk niet, is mij een raadsel.
    Bij MM Alexandrium wel hoor, alleen voor een prijs van €18,99, dus ik laat ze nog even liggen.

  17. #5042

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar, zoals eerder gezegd, in de Nederlandse Media Markt-vestigingen zijn ze nergens te vinden. Ook niet in warenhuizen en andere winkels waar ze nog Blu-rays verkopen. Waarom België deze reeks wel gehad heeft en Nederland kennelijk niet, is mij een raadsel.
    Ik heb ze allemaal bij media markt gekocht. Ze waren 15:00 per stuk en heb ze met de actie 3 halen 2 halen gehaald. Ik vond het prima zo.

  18. #5043

    Standaard

    Walt Disney Benelux heeft op de Belgische Facebookpagina het volgende laten weten :

    "Helaas moeten we je teleurstellen en je meedelen dat zowel Taran als de Speurneuzen niet op Blu-ray zullen verschijnen in ons land. Onze excuses."

    What the hell !? Ik denk dat het zover is, geen BR-releases van alle overige Disney Classic meer, het kan haast niet anders wanneer zelfs deze twee al niet meer verschijnen ... Dit is het slechste Disney-BE-NL-nieuws in jaren.

    Het zou fijn zijn mocht iedereen z'n verontwaardiging daar delen, zodat ze toch wat doorhebben dat hier wel degelijk belangstelling voor is.

  19. #5044

    Standaard

    Damn, ik denk al heel slecht over Disney, maar dit is toch werkelijk het toppunt.
    Dan ga ik maar over tot importeren van deze titels.
    Bestaat de kans dan ook dat ze in de UK ook niet gaan uitkomen?

  20. #5045

    Standaard

    Ik vrees dat die kans heel reëel geworden is. En dat we dus ook nooit een HD versie zullen hebben met NL ondertitels of geluidsspoor.

  21. #5046

    Standaard

    Ik heb ook even een reactie gegeven op de Disney Facebook pagina want dit is gewoon beschamend . Dus enkel importeren en Engels ondertitel en audiospoor ofwel de dvd versie . Daar gaat mijn NL collectie compleet maken .

  22. #5047

    Standaard

    Ze zeiden ooit ook dat Saludos Amigos niet op DVD uitgebracht zou worden en uiteindelijk lag die nog geen jaar later ook in de winkel. Ik blijf hopen op een complete collectie met alle classics los op blu-ray, maar ik moet eerlijk toegeven dat waarschijnlijk ijdele hoop is.

  23. #5048

    Standaard

    Verschrikkelijk spijtig, maar we hebben in de loop der jaren al zoveel meegemaakt met Disney Benelux (of moet ik zeggen Europa?) dat mijn mond er niet meer van openvalt. Classics met dikke spines, dunne spines, wél een rugnummer dan weer geen rugnummer, wél een slipcover dan weer geen slipcover, nutteloze audiosporen en ga zo maar door. Ik heb hier nu ook een Classicreeks staan met NL-, US- en DE- uitgaves door elkaar. So be it.

    Ik moet trouwens wel zeggen dat er een waterkansje is dat "Taran en de Toverketel" misschien toch nog verschijnt, daar hij eigenlijk nergens nog aangekondigd is en die beslissing misschien nog moet vallen bij Disney, maar aangezien de 'slechte' reputatie van die film in de Disney-wandelgangen vrees ik daar eerder voor.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  24. #5049

    Standaard

    Aangezien The Black Cauldron al een tijd beschikbaar is in de US, begin ik te vrezen dat dit een beslissing is in de lijn van Winnie the Pooh (2011).

  25. #5050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Walt Disney Benelux heeft op de Belgische Facebookpagina het volgende laten weten :

    "Helaas moeten we je teleurstellen en je meedelen dat zowel Taran als de Speurneuzen niet op Blu-ray zullen verschijnen in ons land. Onze excuses."

    What the hell !? Ik denk dat het zover is, geen BR-releases van alle overige Disney Classic meer, het kan haast niet anders wanneer zelfs deze twee al niet meer verschijnen ... Dit is het slechste Disney-BE-NL-nieuws in jaren.

    Het zou fijn zijn mocht iedereen z'n verontwaardiging daar delen, zodat ze toch wat doorhebben dat hier wel degelijk belangstelling voor is.
    Welke FB pagina is dat? Ik kan die aankondiging precies niet vinden ofwel kijk ik erover.

Pagina 202 van 216 EersteEerste ... 102152192198199200201202203204205206212 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •