Pagina 201 van 216 EersteEerste ... 101151191197198199200201202203204205211 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.001 tot 5.025 van 5380 worden weergegeven.
  1. #5001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    In de UK zijn vrijwel alle Disney Classics opnieuw uitgebracht op zowel DVD als blu-Ray met slipcovers. Helaas is de productinformatie op Amazon.uk erg slecht.

    Mensen die hier de UK blu-rays hebben en kunnen vertellen welke NL audio bevatten?
    Deze zeker wel:
    Robin Hood
    Peter Pan
    Alice In Wonderland
    Dumbo
    Lion King
    Oliver and Co.

    want die heb ik allemaal hier liggen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #5002

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    In de UK zijn vrijwel alle Disney Classics opnieuw uitgebracht op zowel DVD als blu-Ray met slipcovers. Helaas is de productinformatie op Amazon.uk erg slecht.

    Mensen die hier de UK blu-rays hebben en kunnen vertellen welke NL audio bevatten?
    Ik heb de volgende van de UK en ze hebben allemaal NL ondertiteling:

    Snow White
    Pinocchio
    Dumbo
    Bambi
    Alice In Wonderland
    Peter Pan
    The Sword In The Stone
    The Aristocats
    Robin Hood
    The Rescuers
    The Fox And The Hound
    Oliver And Company
    Beauty And The Beast
    Aladdin
    The Lion King
    Pocahontas
    Hunchback Of Notre Dame
    Hercules
    Mulan
    Tarzan
    The Emperor's New Groove
    Brother Bear
    Chicken Little
    The Princess And The Frog

    Geen flauw idee of Fantasia/Fantasia 2000 NL ondertiteling hebben. Sleeping Beauty kan ook nog NL ondertiteling hebben, maar dat weet ik niet. Trouwens Lilo & Stitch heeft ook NL ondertiteling in de UK. Maar ik denk eig dat dit best een complete lijst is...

  3. #5003

    Standaard

    De vraag is of ze NL audio hebben .

  4. #5004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De vraag is of ze NL audio hebben .
    Oeps, slecht gelezen! Sorry.
    Kan ik helaas nu niet checken of die met NL audio komen, want ik zit op kot. Ver weg van de collectie

  5. #5005

    Standaard

    Het ging inderdaad om de audio, maar toch bedankt voor het meedenken.

    Mocht iemand nog aanvullingen hebben op Werners lijst, please tell me... ;
    **** me gently with a chainsaw.

  6. #5006

    Standaard

    Fantasia/Fantasia 2000 hebben NL subs in de UK. Die heb ik in bezit.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #5007

    Standaard

    Deze hebben ook NL audio en ondertiteling (in bezit):

    The Fox And The Hound
    Bambi
    The Princess and the Frog
    Mulan
    Aladdin
    Pinocchio

  8. #5008

    Standaard

    Vraagje: Als Frozen nummer 57 is en Wreck-it-Ralph nummer 55, welke classic is dan nummer 56 in Nederland?

  9. #5009

    Standaard

    Die winnie de poeh film? Als nummer 56, niet beschikbaar op bluray :/

  10. #5010

    Standaard

    Is Winnie de Poeh niet gemaakt voor Wreck-it-Ralph?

  11. #5011

    Standaard

    Winnie de Poeh is nummer 55 (staat rugnummer op hoes), Wreck-It-Ralph is nummer 56 (staat alleen niet op de rug van de hoes) en Frozen is nummer 57 (staat weer wel op de hoes).

  12. #5012

    Standaard

    ah ok, dan heb ik Wreck-it-Ralph verkeerderlijk nummer 55 gegeven.

  13. #5013

    Standaard

    Ik heb even kunnen controleren welke NL audio hebben:

    Snow White
    Pinocchio
    Dumbo
    Bambi
    Peter Pan
    The Aristocats
    The Fox And The Hound
    Aladdin
    The Lion King
    Pocahontas
    Hunchback Of Notre Dame
    Hercules
    Mulan
    Tarzan
    Lilo & Stitch
    The Princess And The Frog

  14. #5014

    Standaard

    Ik ving op dat Big Hero 6 geen 3D release gaat krijgen in US. Iemand meer over dit gerucht gehoord? En wat zou er dan in Nederland gebeuren?

  15. #5015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Ik ving op dat Big Hero 6 geen 3D release gaat krijgen in US. Iemand meer over dit gerucht gehoord? En wat zou er dan in Nederland gebeuren?
    Dat zegt nog niets over Nederland; zie Frozen.

  16. #5016

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat zegt nog niets over Nederland; zie Frozen.
    En Maleficent.

  17. #5017

    Standaard

    Net helaas moeten constateren dat importeren uit Amerika ook geen garantie is op slipcases. 4 van de 9 titels die ik besteld had zaten zonder, terwijl ze er wel oorspronkelijk bij zaten

  18. #5018

    Standaard

    wat zullen de volgende releases gaan worden op blu-ray in de benelux ??? black cauldron ? fun and fancy free/ichabod mr toad ? mulan II ? hunchback II ? 101 dalmatiers II. wordt wel weer tijd voor een plukje.

  19. #5019

    Standaard

    Ik hoop op Bedknobs & Broomsticks.

  20. #5020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    Net helaas moeten constateren dat importeren uit Amerika ook geen garantie is op slipcases. 4 van de 9 titels die ik besteld had zaten zonder, terwijl ze er wel oorspronkelijk bij zaten
    Bij de eerste oplage van een titel zitten meestal wel slipcovers, indien van toepassing. Bij tweede en latere 'drukken' worden die achterwege gelaten. Maar daar staat tegenover dat je nu een stuk minder geld kwijt bent. Aan de afbeelding op de site kun je helaas geen rechten ontlenen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #5021

    Standaard

    Zouden er wel nog nieuwe releases uitkomen? Ik denk dat ze de rest niet goed genoeg vinden om uit te brengen, er werd gezegt dat ze de winnie de pooh films hier geen blurayversie gaan brengen, als ze deze zelfs al niet goed genoeg vinden, dan heb ik weinig hoop voor de overige, aangezien er geen enkele topper bijzit, om van de vervolgdelen nog maar te zwijgen.

    pas op ik wil ze allemaal graag op bluray zien verschijnen voor de volledigheid, maar voor de overige "minderwaardige films" heb ik weinig hoop

  22. #5022

    Standaard

    Gezien hun release-beleid, denk ik wel dat "The Great Mouse Detective" en "The Black Cauldron" nog goede kanshebbers zijn. "Bedknobs and Broomsticks", "Ichabod & Mr. Toad", "Fun & Fancy Free", daar vrees ik dan weer voor. Al blijf ik hopen ... Zo ook op de Winnie the Pooh film uit 2001.

  23. #5023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Gezien hun release-beleid, denk ik wel dat "The Great Mouse Detective" en "The Black Cauldron" nog goede kanshebbers zijn. "Bedknobs and Broomsticks", "Ichabod & Mr. Toad", "Fun & Fancy Free", daar vrees ik dan weer voor. Al blijf ik hopen ... Zo ook op de Winnie the Pooh film uit 2001.
    Ja zeg, The Great Mouse Detective (De Speurneuzen voor ons in Nederland) en The Black Cauldron (Taran en de Toverketel) zijn toch wel no-brainers. Toch? Die andere drie vrees ik ook voor, die hebben echt niet genoeg bekendheid. Maar in de US zijn ze uitgekomen toch? Dus misschien toch een kansje....
    Winnie the Pooh (2001) moet echt vind ik. Heerlijke film. En ook voor volwassenen zeer leuk door de vele taalgrapjes en filmreferenties (Predator, Indiana Jones en nog wel meer, vooral in het stuk als ze een spoor uitzetten door het bos om de Backson (Totzo) te lokken).

    Hopelijk brengt Disney dus snel een wat release-datums naar buiten voor blu-ray releases in NL.

  24. #5024

    Standaard

    Ik heb het net even via facebook gevraagd en momenteel is er nog geen nieuws over een volgende lading classics op blu-ray.

  25. #5025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Ik heb het net even via facebook gevraagd en momenteel is er nog geen nieuws over een volgende lading classics op blu-ray.
    En de vorige lading uit het najaar van 2014 (Atlantis, Keizer Kuzo e.d.) is haast nergens te vinden, dus dat belooft weinig goeds. In de Media Markten waar ik geweest ben, hadden ze geen enkele titel uit die reeks. Ook bij Blokker, V&D e.d. niets te vinden. Alleen op bol.com een enkele titel, maar dan voor bijna 20 euro (!).
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 201 van 216 EersteEerste ... 101151191197198199200201202203204205211 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •