Pagina 199 van 216 EersteEerste ... 99149189195196197198199200201202203209 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.951 tot 4.975 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4951

    Standaard

    Dat is niet duur voor een Blu-ray.

  2. #4952

    Standaard

    Bij Bol is de prijs 13,99 dus dat valt ook mee.

  3. #4953

    Standaard

    Kom net van MM Roeselare en paar aankopen gedaan van de nieuwe lichting Disney Blu Rays . Ze zijn allemaal inclusief de nieuwe batch geprijsd aan 11,99 euro . Dan kon ik deze niet laten liggen . Muppets most wanted niet gezien trouwens.

  4. #4954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Bij Bol is de prijs 13,99 dus dat valt ook mee.
    De prijs voor de nieuwe Disney wave zijn op de website van BOL.COM nog steeds 18,99 euro per stuk.

  5. #4955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    De prijs voor de nieuwe Disney wave zijn op de website van BOL.COM nog steeds 18,99 euro per stuk.
    Smooth Ron doelde volgens mij op Muppets Most Wanted.

  6. #4956

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Smooth Ron doelde volgens mij op Muppets Most Wanted.
    Inderdaad

  7. #4957

    Standaard

    Muppets Most Wanted is goedkoper te verkrijgen bij COSMOX voor 11,95 euro,

  8. #4958

    Standaard

    Bol heeft een Disney actie ( Kids Sale ) waaronder ook de Disney blurays : allemaal aan 12,99 ( een 40 tal ) :

    http://www.bol.com/nl/l/dvd/disney-c...LES/index.html

  9. #4959

    Standaard

    De nieuwe lading valt hier echter niet onder.

  10. #4960

    Standaard

    Ik was druk met afronding studie en was op vakantie, eigenlijk lag de blu-ray hobby even stil. Wat is er de afgelopen maanden van Classics uitgebracht en wat staat er aan te komen? Heeft iemand geheel toevallig een overzicht

  11. #4961

    Standaard

    @Themeparkfan1987
    Recent uitgekomen classics:
    - Oliver & Co
    - Treasure Planet / Piratenplaneet
    - Emperor's New Groove / Keizer Kuzco
    - Home on the range / Paniek op de prairie
    - Lilo & Stitch
    - Atlantis

    Ik heb ze afgelopen weekend allemaal in een keer bij de MM gehaald (17,99 per stuk). Gelijk een drietal gekeken:
    Oliver & Co: Had ik nog nooit eerder gezien, en ik vond het een verrassend brute film eigenlijk: afpersing, chantage, en een duidelijke, brute dood van de bad-guy. En sowieso een matige film eigenlijk.
    Emperor's New Groove: Had ik ook nog niet eerder gezien. Ik vond 't een erg vermakelijke film. Qua stijl deed ie me denken aan Hercules. Maar dan met veel meer humor, soms zelfs op het Looney-Tunes-achtige af. Ik heb me er mee vermaakt.
    Lilo & Stitch: Heerlijke film. Die gaat wel vaker in de speler. (Ik heb 'm meerdere keren eerder gezien, maar blijft geweldig leuk.)

  12. #4962

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mluking Bekijk bericht
    Oliver & Co: Had ik nog nooit eerder gezien, en ik vond het een verrassend brute film eigenlijk: afpersing, chantage, en een duidelijke, brute dood van de bad-guy. En sowieso een matige film eigenlijk.
    Het verhaal is dan ook gebaseerd op Oliver Twist van Dickens, niet dadelijk lichte lectuur. Wie hier problemen mee heeft wendt zich beter tot Tiny op de boerderij.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #4963

    Standaard

    Is alles nu niet zowat een beetje uitgebracht ?

  14. #4964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Is alles nu niet zowat een beetje uitgebracht ?
    Neen. De volgende titels ontbreken nog:
    * Saludos Amigos
    * The Three Caballeros
    * Make Mine Music
    * Fun and Fancy Free
    * Melody Time
    * The Adventures of Ichabod and Mr. Toad wel uit in de US
    * The Many Adventures of Winnie the Pooh zeker in de US wel, bij ons weet ik het niet - ik heb het niet zo begrepen op die klerebeer.
    * The Black Cauldron (!!!)
    * The Great Mouse Detective wel uit in de US

    Ik reken er gemakshalve de oneindige reeks crapquels er niet bij, en ook Pixar niet want dat is een ander lijstje (waar overigens alles al wel van uit is).

    Thomas Gabriel heeft in de beginpost zijn lijstje sinds maart 2013 niet meer bijgewerkt.
    Laatst aangepast door Werner : 22-10-2014 om 17:40
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #4965

    Standaard

    Nee, nog niet alles. Deze ontbreken nog:

    Saludos Amigos
    De Drie Caballeros
    Make Mine Music (maar deze is in Nederland ook nooit op DVD verschenen)
    Vrij en Vrolijk
    Melody Time
    De Avonturen van Ichabod en Meneer Pad
    Heksen en Bezemstelen
    Het grote verhaal van Winnie de Poeh
    Taran en de Toverketel
    De Speurneuzen


  16. #4966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mluking Bekijk bericht
    @Themeparkfan1987
    Recent uitgekomen classics:
    - Oliver & Co
    - Treasure Planet / Piratenplaneet
    - Emperor's New Groove / Keizer Kuzco
    - Home on the range / Paniek op de prairie
    - Lilo & Stitch
    - Atlantis

    Ik heb ze afgelopen weekend allemaal in een keer bij de MM gehaald (17,99 per stuk).
    Bij welke Media Markt? Bij Media Markt Amsterdam Arena en Hoofddorp zijn ze in ieder geval nergens te vinden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #4967

    Standaard

    Ik zit al maanden te wachten op De Speurneuzen en The Black Cauldron... Ik dacht dat die dit jaar nog zouden uitkomen? Bij TBC was er zelf sprake van dat Disney een extended cut (die nog in hun archieven rondzwerfde) zou uitbrengen. Hopelijk uitstel en geen afstel.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  18. #4968

    Standaard

    In de lijst met ontbrekende titels hoort ook nog Winnie the Pooh uit 2011. Die is hier enkel op DVD uitgebracht.

  19. #4969

    Standaard

    Heb de 6 nieuwe ook gekocht. Ik ben benieuwd wanneer de rest uitkomt. Nog maar 10! We zijn er bijna. Denk dat dit het langste gaat duren van allemaal helaas.

  20. #4970

    Standaard

    Ik heb ze vorige week in een weekendje weg in Brussel opgepikt voor 11.99 per stuk. Daarbovenop ook nog een enkele ontbekende gekocht, zoals the Wild en Frozen 3D (14.99)

  21. #4971

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Heb de 6 nieuwe ook gekocht. Ik ben benieuwd wanneer de rest uitkomt. Nog maar 10! We zijn er bijna. Denk dat dit het langste gaat duren van allemaal helaas.
    Als je de Nederlandse lijst aanhoudt zelfs nog 11. Voor de helft heb ik er wel een hard hoofd in en dan met name de titels uit de jaren 40. Make Mine Music is zelfs nooit op DVD uitgebracht door de rechten. Daarnaast hoop ik, als ze uitgebracht worden, dat het geen box(en) gaan worden.

  22. #4972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bij welke Media Markt? Bij Media Markt Amsterdam Arena en Hoofddorp zijn ze in ieder geval nergens te vinden.
    Inderdaad, in Den Haag zijn ze ook niet te vinden. Nou ja, dan maar bestellen.

  23. #4973

    Standaard

    Amerikaanse cover van de Diamond Edition van 101 Dalmatians die uitkomt op 10 februari.


  24. #4974

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bij welke Media Markt? Bij Media Markt Amsterdam Arena en Hoofddorp zijn ze in ieder geval nergens te vinden.
    Excuus voor de rijkelijk late reactie, dit is niet een pagina die ik dagelijks bezoek...
    Bij de MediaMarkt in Ede heb ik ze gehaald.

    Ze zijn bij bol.com trouwens ook gewoon te bestellen.

  25. #4975

    Standaard

    Heeft er iemand eigenlijk de steelbook van the Lion King via Zavvi besteld?

Pagina 199 van 216 EersteEerste ... 99149189195196197198199200201202203209 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •