Pagina 198 van 216 EersteEerste ... 98148188194195196197198199200201202208 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.926 tot 4.950 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4926

    Standaard

    Dit betreft inderdaad een andere actie, los van de Disney BOGOF.

  2. #4927

    Standaard

    In de UK verschenen al eerder dit jaar speciale edities met de slechteriken op de slipcover. Deze films komen binnenkort opnieuw uit met weer nieuwe slipcovers.

    http://www.amazon.co.uk/s/ref=sr_pg_...qid=1411812775
    Laatst aangepast door martijn0432 : 27-09-2014 om 11:26

  3. #4928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    In de UK verschenen al eerder dit jaar speciale edities met de slechteriken op de slipcover. Deze films komen binnenkort opnieuw uit met weer nieuwe slipcovers.

    http://www.amazon.co.uk/s/ref=sr_pg_...qid=1411812775
    Wat een afgrijselijke artwork. Onmogelijk dat een echte Disney fan dit koopt.

  4. #4929

    Standaard

    Is dit Amazon zijn reactie op de immens populaire steelbooks van Zavvi?

  5. #4930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Wat een afgrijselijke artwork. Onmogelijk dat een echte Disney fan dit koopt.
    Ieder zijn smaak natuurlijk. Sommigen konden beter, maar de protagonisten centraal op de O-ring vind ik nog niet zo'n slecht idee.
    Beter dan overladen prenten.

    Ze zijn blijkbaar ook bij zavvi te verkrijgen.Iemand een idee of ze Nederlandse / Vlaamse spraak hebben?

  6. #4931

  7. #4932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hier de link voor de zavvi BOGOF.
    Tja, best wel scherpe prijzen hier en daar, maar op 1 na heb ik al deze Disney-titels al en die ga ik echt niet vervangen door die lelijke steelbooks. En de dit jaar uitgebrachte titels zitten er niet eens bij.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #4933

    Standaard

    Ik sla deze BOGOF ook over, want ook ik heb alle andere titels al op blu.
    Dat wordt wachten op de BOGOF volgend jaar in maart, dan zullen huidige nieuwe titels er wel bijzitten.
    Even geduld oefenen is de boodschap.

  9. #4934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    Heb Ratatouille 3d uit Frankrijk maar deze heeft GEEN Nederlandse ondertiteling ( ook niet Nederlands gesproken ).

  10. #4935

    Standaard

    De duitse 3D blu-ray van Maleficent heeft een slipcover!

  11. #4936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De duitse 3D blu-ray van Maleficent heeft een slipcover!
    Als je tenminste geen bezwaar hebt tegen de tekst "Die dunkle Fee" op de cover. Er zijn forumleden die daar niet zo goed tegen kunnen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #4937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik sla deze BOGOF ook over, want ook ik heb alle andere titels al op blu.
    Dat wordt wachten op de BOGOF volgend jaar in maart, dan zullen huidige nieuwe titels er wel bijzitten.
    Even geduld oefenen is de boodschap.
    Bij Media Markt Brussel Nieuwstraat zijn alle Disney's aan €11,99 (inclusief de nieuwe wave!), dus ik denk toch niet op de BOGOF-actie te wachten

  13. #4938

    Standaard

    Iemand al ergens in een andere media markt zien liggen ?

    Gisteren nog niks te zien net zoals Muppets 2

  14. #4939

    Standaard

    Maleficent zien liggen bij Standaardboekhandel in Kortrijk. Helaas geen 3D versie. 2D was 16.95 EUR

  15. #4940

    Standaard

    Maleficent lag ook in MM Antwerpen zowel 2D als 3D.
    Morgen is het 2+1 gratis in MM Antwerpen dus die ga ik morgen zeker halen.
    Muppets most wanted lag er weer niet.

  16. #4941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Maleficent lag ook in MM Antwerpen zowel 2D als 3D.
    Morgen is het 2+1 gratis in MM Antwerpen dus die ga ik morgen zeker halen.
    Muppets most wanted lag er weer niet.
    Wat was de prijs ?

  17. #4942

    Standaard

    weet iemand of de UK versie van Maleficent Nederlanse ondertiteling heeft?

  18. #4943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wat was de prijs ?
    Ik dacht 15,99 Euro voor de 2D, 3D weet ik niet.
    Morgen noteer ik ook de prijs van de 3D.

  19. #4944

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Bij Media Markt Brussel Nieuwstraat zijn alle Disney's aan €11,99 (inclusief de nieuwe wave!), dus ik denk toch niet op de BOGOF-actie te wachten
    Toch vreemd dat die prijzen in iedere MM anders zijn... Vandaag Atlantis gekocht in MM Oostende voor €16,99.

  20. #4945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Toch vreemd dat die prijzen in iedere MM anders zijn... Vandaag Atlantis gekocht in MM Oostende voor €16,99.
    Raar, ik heb gisteren die nieuwe wave gekocht in MM oostende voor 11,99€

    misschien nu pas opgemerkt dat ze de nieuwe aan dezelfde prijs geven als alle vorige

  21. #4946

    Standaard

    Vandaag ook Keizer Kuzco aan 11.99 EUR gekocht bij Media Markt Oostakker. Alle andere waren ook aan die prijs. Maleficent lag er ook. Muppets 2 vreemd genoeg niet.

  22. #4947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Borie Bekijk bericht
    Raar, ik heb gisteren die nieuwe wave gekocht in MM oostende voor 11,99€

    misschien nu pas opgemerkt dat ze de nieuwe aan dezelfde prijs geven als alle vorige
    Da's toch echt iets niet just bij MM...

  23. #4948

    Standaard

    Daarnet even gevraagd in MM Antwerpen wat er misloopt met Muppets most wanted.
    Wel die staat nog steeds in hun computer maar er staat geen releasedatum meer bij.
    Dus Bol zal een bestelling mogen verwachten de komende week.

  24. #4949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Toch vreemd dat die prijzen in iedere MM anders zijn... Vandaag Atlantis gekocht in MM Oostende voor €16,99.
    Iedere MM heeft zijn eigen prijsbeleid, dat is altijd zo geweest.

  25. #4950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Daarnet even gevraagd in MM Antwerpen wat er misloopt met Muppets most wanted.
    Wel die staat nog steeds in hun computer maar er staat geen releasedatum meer bij.
    Dus Bol zal een bestelling mogen verwachten de komende week.
    In de MM in Eindhoven lagen ze nochtans met ho-pen, tegen de niet onaantrekkelijke prijs van 12,99 (ja, de Blu-ray!)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 198 van 216 EersteEerste ... 98148188194195196197198199200201202208 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •