Pagina 197 van 216 EersteEerste ... 97147187193194195196197198199200201207 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.901 tot 4.925 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4901

    Standaard

    Wehkamp is er vroeg bij, lol. Zojuist de 1 oktober releases ontvangen. Als je ze deze week (?) nog bestelt, krijg je ook nog eens €7,50 korting met de code "happy".
    Wel vreemd dat ik The Muppets Most Wanted nog niet heb ontvangen, terwijl die eerder uit hoort te komen dan deze releases.
    2014-09-12 12.55.50.jpg

  2. #4902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Wehkamp is er vroeg bij, lol. Zojuist de 1 oktober releases ontvangen. Als je ze deze week (?) nog bestelt, krijg je ook nog eens €7,50 korting met de code "happy".
    Wel vreemd dat ik The Muppets Most Wanted nog niet heb ontvangen, terwijl die eerder uit hoort te komen dan deze releases.
    2014-09-12 12.55.50.jpg
    Haha lol zou je ook al maleficent ontvangen ? Dat is wel op tijd zeg.

  3. #4903

    Standaard

    Ging De Speurneuzen ook niet bij deze releases zitten? Of heb ik dat verkeerd gelezen dan?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #4904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ging De Speurneuzen ook niet bij deze releases zitten? Of heb ik dat verkeerd gelezen dan?
    Is om de één of andere reden zowat overal van de releaselijst verdwenen
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #4905

    Standaard

    Weer geen Speurneuzen ... Ah, we hebben er dan toch al zes bij. Treasure Planet, eindelijk.

  6. #4906

    Standaard

    Ik vraag me af of het niet beter is te wachten tot de BOGOF acties van Disney. Lijkt me nu wel veel geld om uit te geven.

  7. #4907

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik vraag me af of het niet beter is te wachten tot de BOGOF acties van Disney. Lijkt me nu wel veel geld om uit te geven.
    Goed idee

  8. #4908

    Standaard

    Het is niet altijd zeker of deze nieuwe titels ook in die actie zitten. Vaak gaat de Buy-One-Get-One-Free-actie ook weer gepaard met prijsverhogingen, waardoor je absolute voordeel weer een stuk lager uitvalt. Beter is het om gewoon een jaar of zo te wachten. Alleen is Disney niet zo scheutig met prijsverlagingen, zo merk ik. Al zijn dit wel allemaal B-titels uit hun collectie, met alle respect, dus wie weet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #4909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Wehkamp is er vroeg bij, lol. Zojuist de 1 oktober releases ontvangen. Als je ze deze week (?) nog bestelt, krijg je ook nog eens €7,50 korting met de code "happy".
    Wel vreemd dat ik The Muppets Most Wanted nog niet heb ontvangen, terwijl die eerder uit hoort te komen dan deze releases.
    2014-09-12 12.55.50.jpg
    Die € 7,50 is pas bij een minimale besteding van € 40. Ik laat het passeren. Alleen Oliver en Co vind ik aardig van de nieuwe releases (en Muppets Most Wanted) Gezien de prijs van Oliver en Co moet dat elders wellicht goedkoper kunnen.

  10. #4910

    Standaard

    In mijn geval heeft Disney het zelf verpest. Vroeger toen ze nog aan slipcovers deden kocht ik ze meteen toen ze uitkwamen. Nu wacht ik rustig af, ze lopen niet weg......

  11. #4911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In mijn geval heeft Disney het zelf verpest. Vroeger toen ze nog aan slipcovers deden kocht ik ze meteen toen ze uitkwamen. Nu wacht ik rustig af, ze lopen niet weg......
    Dat komt me bekend voor, loop hierdoor nu alleen wel een aantal "waves" achter...

  12. #4912

    Standaard

    Bol begint redelijk prijzig te worden . Als ik in de plaatselijke MM hier ga zie ik dat dezelfde disney titels voor een 6 , soms 7 euro goedkoper te koop liggen . Oliver & Co alsook Lilo&Stitch zal ik direct aanschaffen
    Voor de rest wacht ik nog even .

  13. #4913

    Standaard

    Blijkbaar begint de BOGOF in de UK op 29/9. Misschien kunnen we dan hier ook weer binnenkort een 1+1 actie verwachten.

  14. #4914

    Standaard

    Best Buy komt met een exclusieve cover voor de aanstaande Diamond Edition van Sleeping Beauty in de USA. De cover werd al eerder gebruikt voor de laserdisc en vhs, maar ik vind hem echt prachtig.

    BestBuySleepingBeauty.jpg

  15. #4915

    Standaard

    Op amazon.fr is er nu een actie 5 voor € 49.99. "Home On The Range", Oliver & Co", "Atlantis","Treasure Planet" & "Emperor Kuzco" zitten allemaal in deze actie.
    Ik weet enkel niet of deze allemaal Nederlandse ondertiteling bevatten en vind er ook niks over terug op het internet.
    Heb één website gevonden http://retro-hd.com, maar deze is spijtig genoeg ook niet betrouwbaar, want "Tarzan" & "Pocahontas" zouden volgens de site ook geen ondertitels hebben maar die hebben ze wel want heb die in bezit.
    BD (1243) What i Watch

  16. #4916

    Standaard

    Hi ! Wat zijn de talen en de ondertitels op Muppets Most Wanted (Benelux versie) ?

  17. #4917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Op amazon.fr is er nu een actie 5 voor € 49.99. "Home On The Range", Oliver & Co", "Atlantis","Treasure Planet" & "Emperor Kuzco" zitten allemaal in deze actie.
    Ik weet enkel niet of deze allemaal Nederlandse ondertiteling bevatten en vind er ook niks over terug op het internet.
    Heb één website gevonden http://retro-hd.com, maar deze is spijtig genoeg ook niet betrouwbaar, want "Tarzan" & "Pocahontas" zouden volgens de site ook geen ondertitels hebben maar die hebben ze wel want heb die in bezit.
    Volgens DVD profiler hebben deze NL subs en Vlaamse+Nederlandse dubs in frankrijk.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #4918
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En dvdfr.com + MyMovies Pro back cover scan spreken dit tegen, beide melden dat alle vijf titels enkel Engelse en Franse ondertitels bevatten.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #4919

    Standaard

    Dat wil nog niets zeggen hoor. Veel titels van Disney en Fox hebben volgens de achterzijde van de cover enkel Engels en Frans als audio en ondertitelingsporen, maar bevatten er veel meer.
    Tarzan heeft volgens de achterzijde ook enkel Engels en Frans staan, maar freaky heeft die in bezit en bevat wel NL-subs.

    Volgens mij zijn die Franse versies gewoon dezelfde als die bij ons.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #4920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    En dvdfr.com + MyMovies Pro back cover scan spreken dit tegen, beide melden dat alle vijf titels enkel Engelse en Franse ondertitels bevatten.
    Ik heb Pocahontas en Tarzan ook van frankrijk en daar staat aan de achterzijde ook geen nederlandse ondertiteling op. Maar heeft die dus wel.
    BD (1243) What i Watch

  21. #4921
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dan wordt het dus de gok wagen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #4922

    Standaard

    Is er een Disney's/Pixars "Toy Story Tower of Terror" blu ray verschenen met nederlandse ondertiteling?
    In Engeland? Frankrijk? Amerika?

  23. #4923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    Is er een Disney's/Pixars "Toy Story Tower of Terror" blu ray verschenen met nederlandse ondertiteling?
    In Engeland? Frankrijk? Amerika?
    Toch weer vervelend dat deze hier niet verschijnt!

  24. #4924

    Standaard

    Ik zie net dat bij Bol de 2+1 actie begonnen is voor Disney Blu's.

  25. #4925

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik zie net dat bij Bol de 2+1 actie begonnen is voor Disney Blu's.
    Ze hebben die 2+1-actie al bijna twee weken en er zitten niet alleen Disney-titels in. Bovendien doen ook veel Disney-titels niet mee in de actie. Dit is niet de Buy One Get One Free-actie.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 197 van 216 EersteEerste ... 97147187193194195196197198199200201207 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •