Pagina 196 van 216 EersteEerste ... 96146186192193194195196197198199200206 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.876 tot 4.900 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4876

    Standaard

    Wel ik heb toevallig een cover van de uk versie van frank en frey, die om de benelux versie omheen zit, dan is die versie toch stukken beter dan de onze, stukken meer extras, veel mooiere uitgaves, gebundeld met sequels, zonder rugnummers, gelijke doosjes en niet afwisselend dikke met dunne?

  2. #4877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Borie Bekijk bericht
    Wel ik heb toevallig een cover van de uk versie van frank en frey, die om de benelux versie omheen zit, dan is die versie toch stukken beter dan de onze, stukken meer extras, veel mooiere uitgaves, gebundeld met sequels, zonder rugnummers, gelijke doosjes en niet afwisselend dikke met dunne?
    Dan heb jij denkelijk de Amerikaanse versie vast; de UK-versie is namelijk identiek aan de onze.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #4878

  4. #4879

    Standaard

    Daarom dus, t'is de us versie,

    is het te laat om nu nog over te schakelen naar de us versie?

  5. #4880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Borie Bekijk bericht
    Daarom dus, t'is de us versie,

    is het te laat om nu nog over te schakelen naar de us versie?
    Er zijn al een aantal slipcovers OOP, dus heel uniform gaat die collectie ook niet meer zijn. Tenzij je er een heleboel geld tegenaan wil smijten. Dus om goedkoper uit te komen, moet je ook al niet meer overschakelen!

  6. #4881

    Standaard

    T'is gewoon dat het rijtje benelux uitgaves op niks trekt (nummers, hier en daar een dvd tussen) , + mis ik een hoop bonusmateriaal

  7. #4882

    Standaard

    Op de nieuwe TinkerBell (Pirate Fairy) BLU RAY schijnt de Vlaamse geluidstrack te ontbreken, nochtans vermeld op de achterzijde. Iemand die dit kan bevestigen? Na "Tarzan" opnieuw dezelfde slordigheid, dat lijkt me wel straf.

  8. #4883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Op de nieuwe TinkerBell (Pirate Fairy) BLU RAY schijnt de Vlaamse geluidstrack te ontbreken, nochtans vermeld op de achterzijde. Iemand die dit kan bevestigen? Na "Tarzan" opnieuw dezelfde slordigheid, dat lijkt me wel straf.
    Volgens mij is de nederlandse track van de Tinkerbell films altijd al een mix van nederlandse en vlaamse stemmen geweest… (deden ze ook bij sommige van die latere vervolgfilms)

  9. #4884

    Standaard

    Inderdaad Waymann, dat zou wel eens kunnen kloppen. De vorige films al geruime tijd in bezit, maar nooit zelf bekeken. Toch maar even gecheckt en het klinkt inderdaad als een versie met beide talen door elkaar verweven, zeer geslaagd zelfs. Hier en daar werd namelijk geklaagd dat het niet de versie uit de bioscoop zou zijn met Tine Embrechts. (Vlaamse actrice) Maar dat lijkt me dus wel héél onwaarschijnlijk ...

  10. #4885

    Standaard

    Oeps, toch niet, Waymann. Iemand blijft bij hoog en laag beweren dat Charlotte Leysen de Vlaamse vertolking voor TinkerBell ingesproken heeft en die ook in de bioscoop te horen was. Die informatie klopt. In Nederland zou het Angela Schijf zijn. Er waren dus mogelijk toch twee verschillende geluidssporen. Dat is niet zo op de DVD en BLU RAY, daar is heeft dat personage een Hollandse tongval ... Vermoedelijk Angela Schijf?
    Laatst aangepast door Esteban : 19-08-2014 om 22:33

  11. #4886

    Standaard

    Best Disney even mailen voor weer een van hun fouten.... vraag me af wat ze hierop gaan zeggen.

  12. #4887

    Standaard

    Zoals gewoonlijk ... Niet veel. En als ze antwoorden, is het niet de eerste maal dat ze foutieve informatie geven en blijkbaar zelf van toeten of blazen weten.

  13. #4888

    Standaard

    Ik heb altijd gedacht dat het Angela schijf was… Wist niet dat er ook een vlaamse versie was sinds men de Tinkerbel films ook in de bioscoop uitbracht...

  14. #4889

    Standaard

    Deze nieuwe Tinkerbell is nergens in 3d op blu ray uitgebracht?

  15. #4890

    Standaard

    Disney is blijkbaar gestopt met BD-Live. Nou hadden de Nederlandse uitgaves nauwelijks BD-Live, maar de Blu-ray's van The Lion King en Fantasia 2000 wel. Via Disney's Virtual Vault waren tal van extra's beschikbaar via internet, maar omdat Disney nu gestopt is met BD-Live zijn deze extra's ook niet meer toegankelijk. Dit is precies de reden waarom ik geen voorstander was en nog steeds ben van BD-Live.

  16. #4891

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik heb altijd gedacht dat het Angela schijf was… Wist niet dat er ook een vlaamse versie was sinds men de Tinkerbel films ook in de bioscoop uitbracht...
    Dit piratenavontuur zou de eerste zijn.

    Nope, Joopjes. Geen 3D-uitgaves. Voorlopig?

  17. #4892

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Disney is blijkbaar gestopt met BD-Live. Nou hadden de Nederlandse uitgaves nauwelijks BD-Live, maar de Blu-ray's van The Lion King en Fantasia 2000 wel. Via Disney's Virtual Vault waren tal van extra's beschikbaar via internet, maar omdat Disney nu gestopt is met BD-Live zijn deze extra's ook niet meer toegankelijk. Dit is precies de reden waarom ik geen voorstander was en nog steeds ben van BD-Live.
    Volledig mee akkoord. Zelfde reden waarom ik het niet begrepen heb op VOD. Als ik betaal voor een schijfje dan wil ik die content op het schijfje en niet op een vage server ergens...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #4893

    Standaard

    Weer vlaamse track vergeten, misschien moeten wij hen op voorhand waarschuwen dat lilo en stitch ook vlaamse versie heeft

  19. #4894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Borie Bekijk bericht
    Weer vlaamse track vergeten, misschien moeten wij hen op voorhand waarschuwen dat lilo en stitch ook vlaamse versie heeft
    TinkerBel en de Piraten - Vlaamse geluidstrack ontbreekt op Benelux-releases.

    En inderdaad, die Vlaamse track blijkt effectief te bestaan en heeft hier ook daadwerkelijk in de bioscoop gedraaid. De promofilmpjes zijn op YouTube te vinden. En blijkbaar zijn beide versies hier om de één of andere gekke reden te zien geweest, want er zijn bezoekers die de gemengde versie gezien (enfin, gehoord) hebben.

    Het komt er dus op neer dat Disney Benelux opnieuw (!) de Vlaamse track vergeten is. Hoe is dat toch mogelijk, die blunders blijven zich maar opstapelen.

  20. #4895

    Standaard

    Ik denk echt dat Disney Benelux zich niet al te druk maakt om die Vlaamse tracks. Allemaal goed en wel als het in de bioscopen draait, dan kunnen ze flink uitpakken in reclamecampagnes met enkele Bekende Vlamingen, maar technisch gezien is er (veronderstel ik) niks fout met de schijf dus komt er ook geen nieuwe persing om die Vlaamse geluidstrack er bij te zetten. 'k Blijf trouwens ook bij een vorig standpunt dat het de meerderheid van de kinderen niet echt kan schelen of er nu Vlaams of Nederlands gesproken wordt in de film: ze zijn het (soms toch wel plat) "Hollands" allang gewend van zenders zoals Disney Channel.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  21. #4896

    Standaard

    Op 4 november verschijnen in de USA Mickey's Once Upon a Christmas (1999) & Mickey's Twice Upon a Christmas (2004) als 2 Movie Collection. In Nederland bekend als Kerstverhalen van Mickey en zijn vriendjes & Mickey's mooiste kerst.

    109855_large.jpg

  22. #4897

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Op 4 november verschijnen in de USA Mickey's Once Upon a Christmas (1999) & Mickey's Twice Upon a Christmas (2004) als 2 Movie Collection. In Nederland bekend als Kerstverhalen van Mickey en zijn vriendjes & Mickey's mooiste kerst.

    109855_large.jpg
    Leuk!

    Helaas gaat die net als deze bv
    http://www.amazon.de/Weihnachtsspass...ey+weihnachten



    NIET in Nederland uitkomen

  23. #4898

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Zoals gewoonlijk ... Niet veel. En als ze antwoorden, is het niet de eerste maal dat ze foutieve informatie geven en blijkbaar zelf van toeten of blazen weten.
    Op amazon UK staat Tinkerbell en de Piraten onder review.
    Aangezien NL en UK versie gelijk zijn aan elkaar, vermoed ik dat dit dus om het probleem gaat van de VL audiotrack.
    Hier zal er zeker niets worden gereviewed door Disney.
    Yo-ho-ho, heis de zwarte vlag al maar voor Disney NL!

  24. #4899

    Standaard



    Bedknobs and Broomsticks (1971)

    Ah, leuk! Deze toffe combinatie van live action en handgetekende animatie komt op blu-ray uit, is een amerikaanse release maar ook regio B speelbaar.
    Is er nieuws over een eventuele release met NL subs? Dan koop ik die gegarandeerd. Zo'n leuke familiefilm maken ze niet meer.

  25. #4900

    Standaard

    Nieuwe Amaxon.de actie

    •“7 Tage Tiefpreise” – über 9000 reduzierte Blu-ray Discs & DVDs bei amazon.de (bis 31.08.)

    veel BD's vanaf 5,99 (ook met NL subs)

    De Disney's die nog niet in NL uit zijn (oktober), zijn vanaf 10,97 eu (hebben ook NL subs + audio)

Pagina 196 van 216 EersteEerste ... 96146186192193194195196197198199200206 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •