Pagina 195 van 216 EersteEerste ... 95145185191192193194195196197198199205 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.851 tot 4.875 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4851

    Standaard

    Vandaag Lilo & Stitch en The Emperor's New Groove binnen uit Engeland

  2. #4852

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht
    Here's a message from Disney Belgium Bijlage 5135 The new release date is October 1.

    Pfff weeral eens uitstel

  3. #4853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Borie Bekijk bericht
    Pfff weeral eens uitstel
    Ik heb ze intussen al maanden in huis; ik maak er me echt niet druk meer om.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4854

  5. #4855

  6. #4856

    Standaard

    Heeft iemand Ratatouille in 3d al, uit Engeland? Heeft deze nederlandse ondertiteling?
    http://www.amazon.co.uk/Ratatouille-...ratatouille+3d

  7. #4857

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    Heeft iemand Ratatouille in 3d al, uit Engeland? Heeft deze nederlandse ondertiteling?
    http://www.amazon.co.uk/Ratatouille-...ratatouille+3d
    Nee, heeft deze niet.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  8. #4858

    Standaard

    Oke, bedankt voor je reactie!
    De blu ray 3d staat niet voor Nederland aangekondigd?

  9. #4859

  10. #4860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    Oke, bedankt voor je reactie!
    De blu ray 3d staat niet voor Nederland aangekondigd?
    Het uitbrengen van deze film op 3D hangt natuurlijk sterk samen met de opening van de darkride in de Walt Disney Studios te Parijs. Echter komt een flink aantal procent van de bezoekers uit Nederland: waarom ze hem hier dan niet uitbrengen is mij een raadsel. Iemand enig idee of hij hier nog gaat komen? Anders moet ik hem uit Engeland halen...

  11. #4861

    Standaard

    De Franse uitgave heeft Nederlandse ondertiteling, las ik.
    Ik heb Disney Nederland een mail gestuurd of de 3d uitgave van Ratatouille in Nederland ook uit gaat komen. Nog geen reactie gehad...

  12. #4862

    Standaard

    Dit is wel een hele mooie steelbook van Zavvi:






    http://www.zavvi.com/blu-ray/snow-wh.../10984867.html

  13. #4863

    Standaard

    Dat is inderdaad een hele fraaie. Jammer dat ze altijd van die lelijke plastic inlays gebruiken voor het schijfje waardoor er van de afbeelding aan de binnenkant weinig overblijft. Ze kunnen toch wel een steelbook maken waarbij in de steel een uitsparing zit voor het schijfje? Dan heb je die hele plastic inlay niet nodig.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #4864

    Standaard

    Er zou toch een lading nieuwe Disney's uitkomen deze maand, onder andere Home on the Range, Keizer Kuzco, Treasure Planet. Zijn deze uitgesteld? Heb ze staan voor 6 augustus in mijn lijstje, maar ze zijn nergens te vinden, niet eens te pre-orderen.

  15. #4865

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Er zou toch een lading nieuwe Disney's uitkomen deze maand, onder andere Home on the Range, Keizer Kuzco, Treasure Planet. Zijn deze uitgesteld? Heb ze staan voor 6 augustus in mijn lijstje, maar ze zijn nergens te vinden, niet eens te pre-orderen.
    Deze zijn uitgesteld tot 1 oktober volgens de releaselijst van Wedlock.

  16. #4866

  17. #4867

    Standaard

    Even geduld hebben nog dus

  18. #4868

    Standaard

    Voor de liefhebbers, The Lionking van Zavvi is nu ook te pre-orderen.

  19. #4869

    Standaard

    Kan er eens iemand die alle uk versies heeft een foto plaatsen hoe zijn collectie er nu uitziet en ook alle plus en minpunten geven van de uk versies en de benelux versies
    ik overweeg om over te stappen van benelux naar uk uitgaves, volgens velen is dat veel te laat maar daar heb ik een reden voor:

    ik kon geen afscheid nemen van de vlaamse/nederlandse stemmen, maar nu is mijn buitenlandse vrouw bij mij komen wonen en ben ik bijna verplicht de engelse versies te bekijken, nu als ik overstap gaan mijn benelux versies niet verloren voor de vlaams/nederl. Stemmen, die kan ik dan eventueel gebruiken in m'n vitrinekast bij de wdcc beeldjes,

    of ben ik te laat om nu nog de uk versies aan te schaffen wegens uitverkocht of zonder slipcover?

  20. #4870

    Standaard

    Ik begrijp je probleem niet helemaal. Op alle Nederlandse Disney-uitgaven staat toch ook het oorspronkelijke Engelse taalspoor, incl. een waslijst aan ondertitels? Daar hoef je toch niet specifiek nog eens de Engelse versie voor aan te schaffen?
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 16-08-2014 om 07:28
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #4871

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik begrijp je probleem niet helemaal. Op alle Nederlandse Disney-uitgaven staat toch ook het oorspronkelijke Engelse taalspoor, incl. een waslijst aan ondertitels? Daar hoef je toch niet specifiek nog eens de Engelse versie voor aan te schaffen?
    Tenzij je graag dikke doosje wil

  22. #4872

    Standaard

    Of lagere prijzen wilt betalen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #4873

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Borie Bekijk bericht
    ... of ben ik te laat om nu nog de uk versies aan te schaffen wegens uitverkocht of zonder slipcover?
    Als je 't voor de slipcovers doet, is een overstap al helemaal niet aan te raden. In de UK is het hetzelfde wankel-verhaal.

  24. #4874

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Of lagere prijzen wilt betalen.
    Inderdaad, maar is dit nog wel het geval nu Amazon niet meer gratis verzend boven 25 pond... ?

  25. #4875

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Inderdaad, maar is dit nog wel het geval nu Amazon niet meer gratis verzend boven 25 pond... ?
    Je hebt zavvi nog.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 195 van 216 EersteEerste ... 95145185191192193194195196197198199205 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •