Pagina 193 van 216 EersteEerste ... 93143183189190191192193194195196197203 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.801 tot 4.825 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4801

  2. #4802

    Standaard

    51Iu8vSge3L.jpg
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  3. #4803

    Standaard

    De Engelse covers volgens mij niet, wel dat de serie uitgebracht gaat worden. Zo ook in Spanje en Frankrijk. Wel vreemd dat ook Basil, The Great Mousedetective en The Black Cauldron genoemd zijn, maar niet bij de pre-orders staan.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  4. #4804

    Standaard

    Weer zo'n goeie oude wijn in nieuwe zakken geval ?

  5. #4805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Weer zo'n goeie oude wijn in nieuwe zakken geval ?
    Jup. Inhoudelijk is er niets gewijzigd. Enkel een shiny O-ring. Men speelt in op de populariteit van O-ring in combinatie met de grote populariteit van villains.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  6. #4806

    Standaard

    De USA-covers van de de releases van 12 augustus (alleen die van The Adventures of Ichabod & Mr. Toad / Fun & Fancy Free is nog niet bekendgemaakt):



    Op 19 augustus komt Toy Story of Terror uit:



    De cover voor Sleeping Beauty - Diamond Edition (7 oktober) is iets gewijzigd (lettertype en nieuwe jurk voor Aurora):

    Laatst aangepast door martijn0432 : 17-05-2014 om 11:29

  7. #4807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Op 19 augustus komt Toy Story of Terror uit:


    Weet iemand waar ik deze kan pre-orderen?

  8. #4808

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eli05 Bekijk bericht
    Weet iemand waar ik deze kan pre-orderen?
    Nog nergens, maar ga naar deze pagina en geef je e-mailadres op in het groene vak. Dan krijg je bericht wanneer je deze kunt reserveren. Maar wees niet bevreesd: deze Blu-ray zal nog lang na de verschijningdatum verkrijgbaar zijn. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van deze film gehoord.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #4809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nog nergens, maar ga naar deze pagina en geef je e-mailadres op in het groene vak. Dan krijg je bericht wanneer je deze kunt reserveren. Maar wees niet bevreesd: deze Blu-ray zal nog lang na de verschijningdatum verkrijgbaar zijn. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van deze film gehoord.
    Direct to video-filmpje van een minuut of 10... my guess
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #4810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Direct to video-filmpje van een minuut of 10... my guess
    22 minuten volgens Blu-ray.com.

  11. #4811

    Standaard

    Toy Story of Terror is een 22 minuten TV special uitgezonden op ABC in oktober 2013.


  12. #4812

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nog nergens, maar ga naar deze pagina en geef je e-mailadres op in het groene vak. Dan krijg je bericht wanneer je deze kunt reserveren. Maar wees niet bevreesd: deze Blu-ray zal nog lang na de verschijningdatum verkrijgbaar zijn. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van deze film gehoord.
    Bedankt!

    De blu-ray bevat alle korte clipjes die ooit van Toy Story zijn gemaakt + deze 22 minuten 'short' film. In totaal zal je ongeveer aan 40 á 45 minuten komen. Wil er ook niet meer dan 15 dollar voor betalen. Dus afhankelijk van de prijs zal ik een pre-order zetten of wachten tot de prijs daalt. Ben een grote fan van de Toy Story avonturen, maar wou de short film volume 1 en 2 van Pixar niet oppikken omdat ik de meeste filmpjes al heb via extra's. De anderen zijn, naar mijn mening, niet 'goed' genoeg om speciaal op blu-ray te hebben.

  13. #4813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eli05 Bekijk bericht
    Bedankt!

    De blu-ray bevat alle korte clipjes die ooit van Toy Story zijn gemaakt + deze 22 minuten 'short' film. In totaal zal je ongeveer aan 40 á 45 minuten komen. Wil er ook niet meer dan 15 dollar voor betalen. Dus afhankelijk van de prijs zal ik een pre-order zetten of wachten tot de prijs daalt. Ben een grote fan van de Toy Story avonturen, maar wou de short film volume 1 en 2 van Pixar niet oppikken omdat ik de meeste filmpjes al heb via extra's. De anderen zijn, naar mijn mening, niet 'goed' genoeg om speciaal op blu-ray te hebben.
    Als je een account aanmaakt bij Blu-ray.com dan kun je een price tracker instellen voor Blu-rays die bij de diverse Amazon-vestigingen te koop of te reserveren zijn. Je ontvangt dan een e-mail zodra de prijs binnen de range valt die je voor jezelf hebt ingesteld. Ik heb daar al veel profijt van gehad en het scheelt veel tijd omdat je dan niet zelf voortdurend de sites in de gaten hoeft te houden. Nadeel is dat de price tracker dus alleen geldt voor Amazon.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #4814

    Standaard

    Zou die bluray van toy story tower of terror ook hier uitkomen?

  15. #4815

    Standaard

    Wij kregen ook Cars Toons... Dus ik denk dat het best aannemelijk is.

  16. #4816

    Standaard

    oliver & company, emperor kuzco, Home on the range, Atlantis & Treasure Planet zitten nu in de 2+1 gratis aktie van amazon.fr

    Heeft er iemand een idee of deze nederlandse ondertiteling bevatten?

    Alvast bedankt
    ps: heb mijn vraag hier gesteld en niet in het ondertitel topic omdat het hier meer zal opvallen.
    BD (1243) What i Watch

  17. #4817

    Standaard

    Niemand?
    BD (1243) What i Watch

  18. #4818

    Standaard

    Cover van The Adventures of Ichabod and Mr. Toad / Fun and Fancy Free.


    Laatst aangepast door martijn0432 : 25-05-2014 om 12:09

  19. #4819

    Standaard

    Wat zal ik er eens van zeggen...

    Sowieso zonde dat het combi release is, zo krijg je ze nooit allemaal netjes in de kast.

  20. #4820

    Standaard

    Ik ben benieuwd of er nog een aparte release van Fun and Fancy Free zal komen. Anders ontgaat de toegevoegde waarde van een aparte uitgave voor Ichabod mij volledig.

  21. #4821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    oliver & company, emperor kuzco, Home on the range, Atlantis & Treasure Planet zitten nu in de 2+1 gratis aktie van amazon.fr

    Heeft er iemand een idee of deze nederlandse ondertiteling bevatten?

    Alvast bedankt
    ps: heb mijn vraag hier gesteld en niet in het ondertitel topic omdat het hier meer zal opvallen.
    Volgens Bluray.com bevatten deze titels geen subs, alleen die Emperor Kuzco bevat Franse & engelse subs, verder helemaal niks.

  22. #4822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Volgens Bluray.com bevatten deze titels geen subs, alleen die Emperor Kuzco bevat Franse & engelse subs, verder helemaal niks.
    De informatie op Blu-ray.com is duidelijk nog niet compleet. Bij het geluid van Atlantis. Emperor's New Groove en Treasure Planet staat bijvoorbeeld TBA. Dat betekent To Be Announced, nog aan te kondigen in het Nederlands.

  23. #4823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Volgens Bluray.com bevatten deze titels geen subs, alleen die Emperor Kuzco bevat Franse & engelse subs, verder helemaal niks.
    Dergelijke informatie is meestal gebaseerd op de hoestekst, en Disney is daar zéér onvolledig in. Vraag het eens na op bluray.com in het Frankrijk-subforum, anders.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #4824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht

    Deze zouden exclusief bij Bol.com te koop zijn, klopt dit?

  25. #4825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Deze zouden exclusief bij Bol.com te koop zijn, klopt dit?
    Nee, je kunt ze elders ook bestellen.

Pagina 193 van 216 EersteEerste ... 93143183189190191192193194195196197203 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •