Pagina 192 van 216 EersteEerste ... 92142182188189190191192193194195196202 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.776 tot 4.800 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4776

    Standaard

    Sleeping Beauty heb ik nog niet vanwege de absurde prijs. Nu kan ik hem voor een normale prijs aanschaffen.

  2. #4777

    Standaard

    Betekenen de heruitgaven van Sneeuwwitje, Doornroosje, Belle en het Beest, Lion King het einde van de 'Disney Vault', dus geen vervolg op de Diamond Editions?

  3. #4778

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Sleeping Beauty heb ik nog niet vanwege de absurde prijs. Nu kan ik hem voor een normale prijs aanschaffen.
    Heb hem net binnen voor 30 euro inclusief slipcover (perfecte staat). Vond dat nog ok'ish. Stukken mooier dan de heruitgave.

    Trouwens, ik zie dat de begintopic behoorlijk outdated is. Wordt deze geüpdatet?

  4. #4779

    Standaard

    Volgens amazon.co.uk komt The Pirate Fiary op 23 juni uit op blu-ray met nederlandse subs… dus misschien ook met nederlandse spraak ?

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...pf_rd_i=468294

  5. #4780

    Standaard

    Walt Disney Records lanceert een nieuwe serie CD's genaamd "The Legacy Series". Het komende jaar verschijnt er iedere maand een CD met niet eerder uitgebrachte muziek. De eerste is The Lion King. De CD bevat o.a. een half uur aan niet eerder uitgebrachte filmmuziek van Hans Zimmer.

    Meer info en een overzicht van alle te verschijnen CD's kun je hier vinden:
    http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...-Legacy-Series

  6. #4781

    Standaard

    Bedknobs And Broomsticks (Heksen en Bezemstelen) komt uit in US en Canada in augustus:

    http://www.amazon.ca/Bedknobs-Brooms.../dp/B00K5ZXKFM

  7. #4782

    Standaard

    Sorry als dit al eerder gevraagd is, maar slaan Nederland en België de Disney actie over? De BOGOF in Engeland is al een tijdje voorbij en gewoonlijk doet NL/BE ook een soort actie waarbij Disney titels goedkoper zijn. Maar dat heb ik dit jaar nog niet gezien?

  8. #4783

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eli05 Bekijk bericht
    Sorry als dit al eerder gevraagd is, maar slaan Nederland en België de Disney actie over? De BOGOF in Engeland is al een tijdje voorbij en gewoonlijk doet NL/BE ook een soort actie waarbij Disney titels goedkoper zijn. Maar dat heb ik dit jaar nog niet gezien?
    Bij mijn weten lagen Disney titels bij MediaMarkt aan 11.90 EUR stuk begin april. (Weet dat nog want toen was de 2+1 actie en heb toen mij schade ingehaald)

  9. #4784

    Standaard

    The Villains collection wordt in steeds meer landen aangekondigd. Zo ook de UK. Vanaf juni verkrijgbaar. Bijzonderheid; incl. The black cauldron en basil the great mouse detective.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  10. #4785

    Standaard

    Geen idee of het al bekend was, maar goed nieuws voor de titels waarvan velen dachten dat ze nooit op blu zouden komen.

    http://www.blu-ray.com/movies/The-Ad...lu-ray/103189/

    Daarbij komt ook een 3 disc deluxe uit met Fun and Fance Free. (Hoop dat het in NL wel een losse editie wordt).

  11. #4786

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eli05 Bekijk bericht
    Sorry als dit al eerder gevraagd is, maar slaan Nederland en België de Disney actie over? De BOGOF in Engeland is al een tijdje voorbij en gewoonlijk doet NL/BE ook een soort actie waarbij Disney titels goedkoper zijn. Maar dat heb ik dit jaar nog niet gezien?
    Hm... Dan zal ik die actie gemist hebben? Of ik ben hem alweer vergeten omdat er toen geen titels waren die ik nog moest oppikken... Alleszins bedankt voor het antwoord!

  12. #4787

    Standaard

    Die actie is bij bol.com wel geweest eind maart!

    Vandaag in Duitsland veel blu-rays tegen gekomen die ik hier in Nederland nog niet gezien heb! Ze waren goedkoper en hadden nederlandse taal en ondertiteling dus heb ze maar meteen gekocht!

  13. #4788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xmariskax Bekijk bericht
    Die actie is bij bol.com wel geweest eind maart!

    Vandaag in Duitsland veel blu-rays tegen gekomen die ik hier in Nederland nog niet gezien heb! Ze waren goedkoper en hadden nederlandse taal en ondertiteling dus heb ze maar meteen gekocht!
    En welke zijn dat dan en wat heb je er voor betaald? Dat willen we natuurlijk wel weten. Je mag best meer dan 150 tekens gebruiken, hoor! Dit is geen Twitter of zo. En hoe kun je nu weten of ze goedkoper zijn als je ze in Nederland nog niet eens gezien hebt?
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 11-05-2014 om 07:37
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #4789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En welke zijn dat dan en wat heb je er voor betaald? Dat willen we natuurlijk wel weten. Je mag best meer dan 150 tekens gebruiken, hoor! Dit is geen Twitter of zo. En hoe kun je nu weten of ze goedkoper zijn als je ze in Nederland nog niet eens gezien hebt?
    De augustustitels; atlantis, home on the range, treasure planet, emperors new groove, lilo en stitch en oliver en co. Laatste drie zijn ook in de uk uit. Black cauldron en great mouse detective komen in juni in de uk. Waarschijnlijk nl sub en dub.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  15. #4790

    Standaard

    Heeft de Duitse versie van Treasure Planet ook NL ondertiteling? Want Amazon.de heeft dat er niet bij staan? Spijtig van die Duitse titel...

  16. #4791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eli05 Bekijk bericht
    Heeft de Duitse versie van Treasure Planet ook NL ondertiteling? Want Amazon.de heeft dat er niet bij staan? Spijtig van die Duitse titel...
    Ja.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #4792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ja.
    Wat Ja....???

  18. #4793

    Standaard

    Lijkt me toch een duidelijk antwoord op de eerste vraag, aangezien de tweede eerder een vaststelling was.

  19. #4794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Wat Ja....???
    Ja Meneer...
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  20. #4795

    Standaard

    Disney heeft voor het eerst sinds jaren een Nederlandstalige soundtrack uitgebracht.



    Bron foto: het forum van www.disneyinfo.nl.

  21. #4796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    De augustustitels; atlantis, home on the range, treasure planet, emperors new groove, lilo en stitch en oliver en co. Laatste drie zijn ook in de uk uit. Black cauldron en great mouse detective komen in juni in de uk. Waarschijnlijk nl sub en dub.

    Dit dus. 11,99 per stuk En degene waarvan ik wist dat die goedkoper waren die zijn hier natuurlijk al uit! Bijdehand -.-

  22. #4797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xmariskax Bekijk bericht
    Dit dus. 11,99 per stuk En degene waarvan ik wist dat die goedkoper waren die zijn hier natuurlijk al uit! Bijdehand -.-

    Uhhh... wat heb ik je misdaan? :S
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  23. #4798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Uhhh... wat heb ik je misdaan? :S
    Ik denk niet dat hij het op jou had, maar op Marcel Hoeve Hoewel, dat een beetje een overdreven reactie was.

  24. #4799

    Standaard

    ZIJ had het niet over jou nee Mag je vinden maar dat had hij zelf ook wel kunnen verzinnen toch..

  25. #4800

    Standaard

    Zijn deze hier al langsgekomen? Speciale uitgaven in de UK:

    51iBg7ox4kL.jpg

    51i5Wyb5cJL.jpg

    51PrYz6SPrL.jpg

    51K0j8pTMLL.jpg
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

Pagina 192 van 216 EersteEerste ... 92142182188189190191192193194195196202 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •