Pagina 186 van 216 EersteEerste ... 86136176182183184185186187188189190196 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.626 tot 4.650 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Verkopen Disney blu-rays hier zo slecht?
    Ja, en ik denk niet alleen Disney Blu-rays. Blu-ray blijft nog steeds een niche-markt in Nederland. 9 van de 10 Nederlanders vindt DVD goed genoeg, zeker gezinnen met kinderen
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #4627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ja, en ik denk niet alleen Disney Blu-rays. Blu-ray blijft nog steeds een niche-markt in Nederland. 9 van de 10 Nederlanders vindt DVD goed genoeg, zeker gezinnen met kinderen
    En Disney zelf ook..!!! Dat blijkt wel aan de blu ray releases, want die zijn vaker minder omdat de DVD meer extra's hebben dan de blu ray releases. En misschien ook wel de nauwkeurigheid van sommige blu ray's als die van The Little Mermaid...

  3. #4628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ja, en ik denk niet alleen Disney Blu-rays. Blu-ray blijft nog steeds een niche-markt in Nederland. 9 van de 10 Nederlanders vindt DVD goed genoeg, zeker gezinnen met kinderen
    Tja, waarom staan er dan overal full HD schermen en soms zelfs 3D bij die Nederlanders.

    Ohja, ik weet het weer ze hebben te kleine schermen bij een te grote kijkafstand.
    En ja dan kun je beter DVD kijken als je het verschil toch niet zien

    Even zonder gekheid, de Disney BD's verkopen prima in NL, want ze zijn zo uitverkocht en niet meer te vinden in die paar overgebleven schappen.

  4. #4629

    Standaard

    Dat die Disney Classics hier niet zouden verschijnen, zou me toch sterk verbazen.

  5. #4630

    Standaard

    Disney gemaild met de vraag welke titels er de komende maanden uitkomen, krijg ik dit als reactie:
    Dat kunnen/mogen wij nog niet bekend maken.Mochten ze op onze release schema’s voorkomen, dan wordt uiteraard via de media bekend gemaakt.
    Met vriendelijke groet,
    THE WALT DISNEY COMPANY
    Sinds wanneer mogen ze dat nou weer niet bekend maken? :') Ik hoop toch wel dat de nieuwe titels gauw uitkomen.

  6. #4631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Dat die Disney Classics hier niet zouden verschijnen, zou me toch sterk verbazen.
    Staat ook nergens. Ze weten niet OF ze uit komen.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  7. #4632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Disney gemaild met de vraag welke titels er de komende maanden uitkomen, krijg ik dit als reactie:

    Sinds wanneer mogen ze dat nou weer niet bekend maken? :') Ik hoop toch wel dat de nieuwe titels gauw uitkomen.
    Alsof ze veel concurrentie hebben...

  8. #4633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Staat ook nergens. Ze weten niet OF ze uit komen.
    Weet ik, zeg ik ook nergens. De vraag is OF ze verschijnen. Met mijn antwoord sluit ik -geheel voorbarig en in alle onwetendheid- dus eigenlijk de mogelijkheid uit dat deze titels het niet zouden halen. Lijkt me heel onwaarschijnlijk.

  9. #4634

    Standaard

    Dat ze de nummers 6 tot 11 niet uitbrengen (3 caballeros, saludos amigos, vrij en vrolijk, enz..) kan ik begrijpen (wat ik spijtig vindt !)

    Maar de overige films zouden het toch zeker moeten halen, ookal worden het van die kale uitgaven met extra's die nog geen 5 minuten duren


    Zit echt wel te wachten op oliver & co, stitch en keizer kusco

  10. #4635

    Standaard

    Lelijke covers voor Frozen en ook geen slipcase voor 3D versie meer.


    Laatst aangepast door WaymannDirector : 16-02-2014 om 12:09

  11. #4636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Borie Bekijk bericht
    Zit echt wel te wachten op oliver & co, stitch en keizer kusco
    Die komen alledrie in de komende maand in de UK uit mét Nederlandse dub en sub.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #4637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Lelijke covers voor Frozen en ook geen slipcase voor 3D versie meer.


    En opvallend is dat er weer nummers op staan, welke ook nog eens verschillend zijn qua grootte.

  13. #4638

    Standaard

    Povere en weinig presentabele uitgaves op uiterlijk vlak. US-slipcover hunt is on. Maar ik vermoed dat het qua extra's wel bevredigend zal zijn, iets wat mij dan weer niet boeit. De hoofdfilm en 'Get a Horse', meer moet dat niet zijn voor mij.

  14. #4639

    Standaard

    Oliver and Company net binnen gekregen uit Engeland
    Keek net even op de pers website van Disney: hierop staan plaatjes van komende uitgaven. Website is: Website temporarily out of service. Sorry for the inconvenience but our website is experiencing some downtime.

    Website is er weer. Alleen Planes, Frozen en Mary Poppins staan nu aangekondigd voor Nederland en Belgie.
    Laatst aangepast door joopjes : 16-02-2014 om 20:05

  15. #4640

    Standaard

    Omdat de ervaring leert dat er via de Facebook-pagina van Walt Disney Belgium al eens meer informatie gelost werd, vroeg ik naar de volgende titels:

    Treasure Planet, Home on the Range, Lilo & Stich, The Great Mouse Detective, Atlantis, Oliver & Co, The Emperor's New Groove

    Als antwoord kreeg ik : Deze titels zullen van 6 augustus ook in ons land te verkrijgen zijn.

    Let's hope !

  16. #4641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Omdat de ervaring leert dat er via de Facebook-pagina van Walt Disney Belgium al eens meer informatie gelost werd, vroeg ik naar de volgende titels:

    Treasure Planet, Home on the Range, Lilo & Stich, The Great Mouse Detective, Atlantis, Oliver & Co, The Emperor's New Groove

    Als antwoord kreeg ik : Deze titels zullen van 6 augustus ook in ons land te verkrijgen zijn.

    Let's hope !
    Wat ?? Zo lang ?

  17. #4642

    Standaard

    Zo lang? Vond ik wel meevallen, het is niet uitzonderlijk voor de Benelux en ik ben gewoon al blij dat ze er aan zitten te komen met een richtdatum.

  18. #4643

    Standaard

    en Taran en de Toverketel?? Daar al wat van bekend?

  19. #4644

    Standaard

    Vraagje welk nummer is wreck it ralph eigenlijk moet er nog een rugnummertje opplakken, gezien winnie the pooh in nederland hoogst waarschijnlijk niet gaat komen of blijft deze wel in de lijst staan van de nederlandse classic's?

  20. #4645

    Standaard

    7 classics in één keer. Had liever gezien dat ze dat in twee keer hadden gedaan. Dan hoop ik toch dat we volgend jaar alle releases toch wel eens gehad hebben. Volgens mij missen we dan alleen de 6 films die rond de oorlog uit gekomen zijn, Heksen en Bezemstelen, de twee Winnnie the Pooh films en Taran en de Toverketel, waarvan ik de laatste 3 toch het meest opmerkelijk blijf vinden. Taran en de Toverketel is volgens mij nog niet zo lang geleden gerestaureerd samen met de Speurneuzen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanz82 Bekijk bericht
    Vraagje welk nummer is wreck it ralph eigenlijk moet er nog een rugnummertje opplakken, gezien winnie the pooh in nederland hoogst waarschijnlijk niet gaat komen of blijft deze wel in de lijst staan van de nederlandse classic's?
    Frozen krijgt 57 zie hierboven, dus Wreck-it Ralph is 56.

  21. #4646

    Standaard

    Waarom spreiden ze de uitgaven niet wat meer? Ik vind het zoveel geld inéén. Nou ja, dan maar géén nieuwe zwembroek in augustus...

  22. #4647

    Standaard

    Je kunt het zelf toch ook spreiden...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #4648

    Standaard

    Negen kansen op de tien verschijnen ze alweer sneller in de UK. Zijn we weer ineens van die k*t vertaalde titels verlost.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #4649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Omdat de ervaring leert dat er via de Facebook-pagina van Walt Disney Belgium al eens meer informatie gelost werd, vroeg ik naar de volgende titels:

    Treasure Planet, Home on the Range, Lilo & Stich, The Great Mouse Detective, Atlantis, Oliver & Co, The Emperor's New Groove

    Als antwoord kreeg ik : Deze titels zullen van 6 augustus ook in ons land te verkrijgen zijn.

    Let's hope !
    Geweldig nieuws! Kan niet wachten tot ik Treasure Planet in mijn handen heb! Atlantis is ook leuk nieuws. De rest van de titels krijgen we al eerder met Nederlandse ondertiteling via de UK. The Great Mouse Detective heb ik al via de US versie, maar was wel wat teleurgesteld in de film, dus zal niet de Nederlandstalige versie aankopen.

  25. #4650

    Standaard

    Verzamelen jullie nu om het verzamelen? Want ik kan me amper voorstellen dat al die Disney films zo geweldig zijn. Home On The Range? Echt nog nooit van gehoord. Ik dacht dat de term Disney Classics beperkt was tot een aantal titels, maar in dit topic wordt zowat iedere uitgebrachte Disney-tekenfilm tot 'classic' gebombardeerd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 186 van 216 EersteEerste ... 86136176182183184185186187188189190196 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •