Pagina 185 van 216 EersteEerste ... 85135175181182183184185186187188189195 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.601 tot 4.625 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4601

    Standaard

    ah, toch uit ???

    Tja allen DVD he , daar doe ik niet meer aan dat is zo ...... achterhaald


    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Mars Need Mums is er gewoon op dvd, o.a. vekrijgbaar bij bol.com http://www.bol.com/nl/p/mars-needs-m...2004011507014/


  2. #4602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    ah, toch uit ???

    Tja allen DVD he , daar doe ik niet meer aan dat is zo ...... achterhaald
    Mee eens hoor, maar Esteban dacht dat hij zelfs niet op DVD uit was, vandaar.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #4603

    Standaard

    Ik wist het ooit wel, maar dit was volledig uit mijn geheugen verdwenen.

    In ieder geval : Ik ben benieuwd wat de nieuwe lichting releases zal worden. Buiten Mary Poppins is 't nog steeds gissen ... Ik blijf hopen op Treasure Planet en The Black Cauldron.

  4. #4604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik wist het ooit wel, maar dit was volledig uit mijn geheugen verdwenen.

    In ieder geval : Ik ben benieuwd wat de nieuwe lichting releases zal worden. Buiten Mary Poppins is 't nog steeds gissen ... Ik blijf hopen op Treasure Planet en The Black Cauldron.
    Aangezien de UK bevestiging heeft gekregen voor Lilo & Stitch, The Emperor's New Groove en The Black Cauldron; zullen wij die ook hier wel krijgen. Ik denk niet dat we ooit geen Disney Animated Classic op blu-ray hebben gekregen, die de UK wel had gekregen. Integendeel, wij hebben Rescuers Down Under gekregen en de UK niet.

  5. #4605

    Standaard

    Dat we die titels uiteindelijk wel mogen verwelkomen, daarover bestaat weinig twijfel. Het was de vraag welke het gaan worden, want dat loopt niet persé gelijk met de UK. Ik blijf hopen op dezelfde titels. Ow ... en Home on the Range, ondanks de zware kritieken. De énige Disney Classic die ik destijds gemist heb.

  6. #4606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik wist het ooit wel, maar dit was volledig uit mijn geheugen verdwenen.

    In ieder geval : Ik ben benieuwd wat de nieuwe lichting releases zal worden. Buiten Mary Poppins is 't nog steeds gissen ... Ik blijf hopen op Treasure Planet en The Black Cauldron.
    Treasure Planet, Home on the Range, Keizer Kusco, Lilo & Stitch en Atlantis komen op 5 maart uit in frankrijk.. Dus wie weet ook misschien bij ons ?
    http://www.amazon.fr/La-Planète-au-t...reasure+planet

  7. #4607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik wist het ooit wel, maar dit was volledig uit mijn geheugen verdwenen.
    Ik zie hem erg regelmatig in de videotheek staan, anders had ik het niet geweten denk ik
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #4608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Treasure Planet, Home on the Range, Keizer Kusco, Lilo & Stitch en Atlantis komen op 5 maart uit in frankrijk.. Dus wie weet ook misschien bij ons ?
    http://www.amazon.fr/La-Planète-au-t...reasure+planet
    Ik zou ze alvast alle vier zonder één milliseconde nadenken aanschaffen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #4609

    Standaard

    Wsl al bekent, maar de DE en UK versies van "Oliver & Co" bevatten NL tracks + NL subs.

  10. #4610

    Standaard



    Cover van de re-release van Sleeping Beauty in US

  11. #4611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht


    Cover van de re-release van Sleeping Beauty in US
    Weet nog dat dit één van de eerste classics op blu-ray was. Is ondertussen ook alweer bijna 6 jaar geleden.

  12. #4612

    Standaard

    Mooie cover-art! Ik denk dat het niet toevallig is dat deze een re-release krijgt nu "Maleficent" in aantocht is.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  13. #4613

    Standaard

    Hopelijk komt hij hier ook opnieuw uit. Ik heb hem niet, en voor de prijzen die ik zie ga ik hem niet aanschaffen.

  14. #4614

    Standaard

    Mooie cover!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #4615

    Standaard

    Zou dit het artwork zijn van de Nederlandse editie van Mary Poppins, die volgens bol.com op 26 februari a.s. verschijnt?
    Had slechter gekund.


    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #4616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zou dit het artwork zijn van de Nederlandse editie van Mary Poppins, die volgens bol.com op 26 februari a.s. verschijnt?
    Dat is zeer aannemelijk, want de artwork van de Engelse uitgave is nagenoeg hetzelfde (afgezien van het leeftijdssymbool natuurlijk).
    Laatst aangepast door Frank : 01-02-2014 om 16:21

  17. #4617

    Standaard

    Fraaie, exclusieve (?) steelbook uitgave bij zavvi.nl van de UK-versie (met Nederlandse spraak en ondertitels!)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #4618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Treasure Planet, Home on the Range, Keizer Kusco, Lilo & Stitch en Atlantis komen op 5 maart uit in frankrijk.. Dus wie weet ook misschien bij ons ?
    http://www.amazon.fr/La-Planète-au-t...reasure+planet
    Deze staan nu ook voor April bij Amazon DE

    Tevens een aantal Dreamworks anaimatie titels als Spirt enz.

  19. #4619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Deze staan nu ook voor April bij Amazon DE

    Tevens een aantal Dreamworks anaimatie titels als Spirt enz.
    Zojuist bericht op FB gehad. Ze weten nog niet óf ze uit komen in NL.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  20. #4620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Zojuist bericht op FB gehad. Ze weten nog niet óf ze uit komen in NL.
    Pfff alleh, ik had toch gehoopt op Atlantis.

  21. #4621

    Standaard

    Verkopen Disney blu-rays hier zo slecht?

  22. #4622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Verkopen Disney blu-rays hier zo slecht?
    Het zegt natuurlijk nog niets. Disney en planning geven in NL gaan niet zo goed samen. Hopelijk komen ze wel snel. Anders importeren maar weer?? UK en DE hebben in ieder geval (deels) NL sub en dub.

    Bericht:
    voorlopig is nog niet bekend of deze titels ook in NL opnieuw uitgebracht zullen worden. Zodra daar meer van bekend is dan laten we dat uiteraard ook weten via Facebook.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  23. #4623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Zojuist bericht op FB gehad. Ze weten nog niet óf ze uit komen in NL.
    Oh, wat zijn ze bij Disney dom
    Oh, wat zijn ze bij Disney dom
    Wat zijn ze bij Disney dom
    TA TA RA-TA TA TA...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #4624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Zojuist bericht op FB gehad. Ze weten nog niet óf ze uit komen in NL.
    Moeten niet vergeten dat wij maar een klein kikkerlandje zijn en de mensen van Disney NL zijn niet meer dan een doorgeefluik.
    Merk ik bij ons ook heel goed met games. Bellen en ze weten niks en de dag erna komt het nieuws binnen vanuit (meestal) de UK en ze weten het ineens wel.

    Onze markt is niet interessant genoeg en moeten gewoon wachten op onze beurt.

  25. #4625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Verkopen Disney blu-rays hier zo slecht?
    Geen idee?

    Maar gezien de aanwezigheid van de zeer beperkte fysieke verdelers, het hoge prijsniveau en laat op de NL markt brengen (+informeren) is dat best mogelijk.

    Ik denk ook niet dat die Fransen, die over de NL markt gaan, echt interesse in ons Nederlanders hebben ...

Pagina 185 van 216 EersteEerste ... 85135175181182183184185186187188189195 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •