Pagina 182 van 216 EersteEerste ... 82132172178179180181182183184185186192 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.526 tot 4.550 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Dat is inclusief cover. Want die is helemaal fout.
    Ik kan geen 10 Disney covers zeggen die correct zijn. (bij wijze van spreken)

  2. #4527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dus laten we het nu er zo op houden ; De geluidsmontage zit goed fout, beeldmontage is perrongeluk niet verslechterd. Als geheel is het fout.
    Eens.

  3. #4528

    Standaard Re:

    Een posting van Wedlock in de Nederlandse BR-releaselijst-topic:

    Ik heb inmiddels antwoord gehad van Disney over Mary Poppins.

    Ze hebben nog geen definitieve datum maar de verwachting is dat de blu-ray eind Februari 2014 zal verschijnen. Ik zet de titel alvast zonder datum bij Februari.
    Dat is niet mooi.

    Heeft iemand deze BR al via Amazon UK besteld?

  4. #4529

    Standaard

    En het vermoeden dat deze op 26 februari zou verschijnen, samen met 'Planes', is waarschijnlijk juist. Disney Benelux kennende.

  5. #4530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    En het vermoeden dat deze op 26 februari zou verschijnen, samen met 'Planes', is waarschijnlijk juist. Disney Benelux kennende.
    En niet te vergeten: Oliver & Co zou ook in Januari 2014 hier uitkomen...

  6. #4531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    En het vermoeden dat deze op 26 februari zou verschijnen, samen met 'Planes', is waarschijnlijk juist. Disney Benelux kennende.
    Dat "Mary Poppins" pas in 2014 hier wordt uitgebracht is historisch gezien correcter, maar commercieel gezien niet echt handig, lijkt me zo.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #4532

    Standaard

    Unboxing video van de UK uitgave van Mary Poppins.


  8. #4533

    Standaard

    In de unboxing video is te zien dat de Blu-ray Nederlandse audio ondertitels heeft. De Blu-ray bevat echter Engels DTS-HD HR 5.1 geluid. De Amerikaanse versie krijgt DTS-HD MA 7.1 geluid.
    Laatst aangepast door Frank : 18-11-2013 om 22:10

  9. #4534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    In de unboxing video is te zien dat de Blu-ray Nederlandse audio ondertitels heeft. De Blu-ray bevat echter Engels DTS-HD HR 5.1 geluid. De Amerikaanse versie krijgt DTS-HD MA 7.1 geluid.
    Dus dat betekent ook dat de NL blu ook 5.1 HR gaat hebben?

  10. #4535

    Standaard

    Ja, daar mag je wel vanuit gaan. Ze zullen geen Nederlandse audio en ondertitels op de UK-versie zetten om de aldaar wonende Nederlanders een plezier te doen.

  11. #4536

    Standaard

    BTW: Heeft Wreck it Ralph ( gewone versie ) een rugnummer...???

  12. #4537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    BTW: Heeft Wreck it Ralph ( gewone versie ) een rugnummer...???
    De 2D versie alleszins niet.

  13. #4538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    In de unboxing video is te zien dat de Blu-ray Nederlandse audio ondertitels heeft.
    Heeft iemand al de UK-versie in huis? Klopt het dat er Nederlandse ondertiteling is? Ik wil het zeker weten voordat ik hem bestel.

  14. #4539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Heeft iemand al de UK-versie in huis? Klopt het dat er Nederlandse ondertiteling is? Ik wil het zeker weten voordat ik hem bestel.
    Als je het filmpje bekijkt is duidelijk zichtbaar dat er zowel Nederlandse audio (Dolby Digital 5.1) als Nederlandse ondertitels vermeld staan op de achterkant van de hoes.

    Jammer dat het zo'n simpele verpakking is voor zo'n klassieker. Had daar toch echt meer van verwacht.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #4540

    Standaard

    Een forumlid van Blu-ray.com heeft bevestigd dat de disc Engels DTS-HD HR 5.1 en Portugees, Italiaans, Frans en Nederlands Dolby Digital 5.1 en ondertitels in dezelfde talen.

  16. #4541

    Standaard

    Dat wordt dus importeren uit Amerika...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #4542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Dat wordt dus importeren uit Amerika...
    Hoe bedoel je? Niet vanwege de ondertitels begrijp ik? Of vanwege het minimale verschil van 7.1 vs 5.1? Ken zelf geen mensen die een 7.1-surround set hebben, dus why bother?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #4543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Als je het filmpje bekijkt is duidelijk zichtbaar dat er zowel Nederlandse audio (Dolby Digital 5.1) als Nederlandse ondertitels vermeld staan op de achterkant van de hoes.
    Alleen kan een hoes soms nog weleens niet kloppen met de werkelijkheid. Daarom wil ik graag een bevestiging hebben eer ik hem uit Engeland laat komen.

    Een forumlid van Blu-ray.com heeft bevestigd dat de disc Engels DTS-HD HR 5.1 en Portugees, Italiaans, Frans en Nederlands Dolby Digital 5.1 en ondertitels in dezelfde talen.
    Bedankt. Dat wilde ik even weten.

  19. #4544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Een forumlid van Blu-ray.com heeft bevestigd dat de disc Engels DTS-HD HR 5.1 en Portugees, Italiaans, Frans en Nederlands Dolby Digital 5.1 en ondertitels in dezelfde talen.
    Ja, dat kan kloppen, maar uit niets maak ik op of hij die informatie aan de achterkant van de hoes ontleent of daadwerkelijk de Blu-ray in de speler heeft gehad. Ik ben er 100% van overtuigd dat de informatie op de hoes klopt. Het komt vaker voor dat er op een Blu-ray ondertitels staan die niet op de hoes vermeld staan dan andersom.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #4545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ja, dat kan kloppen, maar uit niets maak ik op of hij die informatie aan de achterkant van de hoes ontleent of daadwerkelijk de Blu-ray in de speler heeft gehad. Ik ben er 100% van overtuigd dat de informatie op de hoes klopt. Het komt vaker voor dat er op een Blu-ray ondertitels staan die niet op de hoes vermeld staan dan andersom.
    Ik heb de BR in ieder geval besteld. Als hij binnen is, zal ik het even laten weten of de hoes klopt.

  21. #4546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik heb de BR in ieder geval besteld. Als hij binnen is, zal ik het even laten weten of de hoes klopt.
    Als je 'm bij amazon hebt besteld, en onderstaande klopt niet, dan kun je 'm gewoon gratis retourneren.


    • Subtitles: Dutch, Italian, Portuguese, French
    • Dubbed: Dutch, Italian, Portuguese, French
    • Subtitles For The Hearing Impaired: English

  22. #4547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als je 'm bij amazon hebt besteld, en onderstaande klopt niet, dan kun je 'm gewoon gratis retourneren.
    Ik heb hem bij Amazon UK besteld dus bedankt voor de tip. Ik laat het wel even weten of het klopt of niet.

  23. #4548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe bedoel je? Niet vanwege de ondertitels begrijp ik? Of vanwege het minimale verschil van 7.1 vs 5.1? Ken zelf geen mensen die een 7.1-surround set hebben, dus why bother?
    Ik heb een 7.1-surround set en tussen HR en MA plus 2 extra kanalen merk ik wel het verschil. Dan importeer ik liever een betere editie.

    Hier is natuurlijk vroeger al uitbundig over gediscussieerd. Was ook zo met de X-men trilogy die hier DTS-HD HR zijn en ik merk bij een HR-track dat deze vaak stiller en doffer klinken dan een MA-track.
    Voor wie geen verschil merkt: prijs je gelukkig
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  24. #4549

    Standaard

    Juist daarom dat ik niet versta waarom Disney opeens begint met films uit te geven met amper een HR track.
    En mag dit juist nog een van hun topklassiekers zijn erbij!

  25. #4550

    Standaard

    Mary Poppins is vandaag gearriveerd en bevat inderdaad Nederlandse ondertiteling. De specs van de talen volgens het menu:

    Engels 5.1 HD
    Nederlands 5.1
    Frans 5.1
    Italiaans 5.1
    Portugees 5.1

    Ik heb hem een stukje bekeken en het beeld is dik in orde. Het enige wat me opviel was wat dubbele lijnen rond het bovenhoofd van George als hij naar binnen loopt in het begin van de film (als de kinderen spoorloos zijn en even later door de agent worden gebracht ). In de verdere scene zie ik het niet gebeuren. Maar het beeld is mooi scherp en je ziet nu goed de achtergrond buiten.

Pagina 182 van 216 EersteEerste ... 82132172178179180181182183184185186192 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •