Pagina 175 van 216 EersteEerste ... 75125165171172173174175176177178179185 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.351 tot 4.375 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4351

    Standaard

    Het valt mij op dat veel classic releases die geen slipcover hebben iedere keer een prijs hebben van ca. 13,99 euro in plaats van rond de 20,00 euro. In iedergeval heb ik steeds deze prijs, dus kun je zelf ervaren wat een extra slipcover kost...

  2. #4352

    Standaard

    Op zich geen gekke denkpiste, maar het klopt niet helemaal. De slipcover-exemplaren die wat duurder stonden, waren 2-disc edities (BLU RAY + DVD). Pas daarna kwamen 1-discs zonder slipcover, de 1-disc edities mét slicpover die daarop volgden (Peter Pan) bevonden zich in dezelfde prijscategorie. Een veel vroeger voorbeeld waren de BLU RAY uitgaves van Toy Story 1 & 2. Die zaten meteen in dezelfde prijscategorie als de slipcoverloze broertjes. De 2-disc edities (DVD + BLU RAY) waren hoger geprijsd, daar zit het verschil hem volgens mij. De slipcover weegt volgens mij dus heus niet zo zwaar door in de eindprijs. Cinderella was in het begin ook net een tikkeltje hoger geprijsd dan de andere titels, gewoon omdat het een zogenaamde Diamond Edition was, zonder slipcover.
    Laatst aangepast door Esteban : 11-10-2013 om 13:08

  3. #4353

    Standaard



    Artwork van de UK-uitgave van "Mary Poppins".

    Te reserveren bij Amazon UK voor slechts £ 11.00. Verschijnt op 18 november 2013.

    Nog geen info over ondertitels e.d. bekend.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4354

    Standaard

    Wat een L 0 ZERS werken er hier bij Disney NL eigenlijk?
    Dit is hier weer eens antwoord van ik zal het gaan hebben.

    Geachte heer ** *****,

    Bedankt voor uw mail.
    Onze technisch Manager heeft naar het door u genoemde fragment gekeken en heeft geen bijzonderheden opgemerkt.
    Dit blijkt ook uit het feit dat De Kleine Zeemeermin op 25 september j.l. uitgekomen is op Blu-Ray en tot nu toe zijn er geen verdere klachten binnengekomen en als het geluid 2 seconden later of eerder komt, is er niet naar te kijken.

    Met vriendelijke groet,
    THE WALT DISNEY COMPANY

  5. #4355

    Standaard

    wat een belachelijk antwoord
    is er niet naar te kijken?? heb je al wat terug gestuurd?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #4356

    Standaard

    Ik rijd volgende week naar Disney Nl zelf Probleem is opgelost.
    Eerst moet ik dus nog uitleggen aan Disney dat het probleem niet technisch is... daar zijn ze misschien wel op gekomen hhahaha

  7. #4357

    Standaard

    ik heb de releases van oktober binnen ... zien er zeer netjes uit !!! dochter zit nu kleine zeemeermin 2 te kijken.

  8. #4358

    Standaard

    Mijn Robin Hood en Hercules kwamen ook vandaag binnen (Wehkamp)!
    Bij mij zitten er geeb slipcases omheen, klopt dat?

    De andere haal ik bij de komende actie.

  9. #4359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bij mij zitten er geeb slipcases omheen, klopt dat?
    Ja, dat kopt. Er was al eerder aangegeven dat er bij de komende releases geen slipcase zit.

  10. #4360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja, dat kopt. Er was al eerder aangegeven dat er bij de komende releases geen slipcase zit.
    Dank je Frank. Ik had inmiddels langer gekeken dan mijn neus lang was; het stond zelfs op de vorige bladzijde , sorry...

  11. #4361

    Standaard

    de kwaliteit van merlijn de tovernaar is echt dramatisch. echt blurry lijnen. als je op de bank zit is het nogwel te doen, maar van dichtbij, heel erg.
    voor de rest zijn de 6 releases weer netjes. wachten op de volgende reeks maar weer

  12. #4362

    Standaard

    Morgen even wat releases kopen. Robin Hood heb ik wel net binnen, de US uitgave.

  13. #4363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door danman10 Bekijk bericht
    ik heb de releases van oktober binnen ... zien er zeer netjes uit !!! dochter zit nu kleine zeemeermin 2 te kijken.
    Ik zag ze in België bij de Carrefour ook staan. Ik heb Merlijn en Robin Hood meegenomen. Ik zal Merlijn hier ook eens bekijken.

  14. #4364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik zag ze in België bij de Carrefour ook staan. Ik heb Merlijn en Robin Hood meegenomen. Ik zal Merlijn hier ook eens bekijken.
    Hoeveel kosten ze bij carrefour?

  15. #4365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Hoeveel kosten ze bij carrefour?
    Ben ik ook wel benieuwd naar.

  16. #4366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Hoeveel kosten ze bij carrefour?
    Ik heb in de BR-pricewatch beide titels gepost. Ze waren ieder € 11,90. Ik was zelf in de vestiging in Luik (Belle-Ile).

  17. #4367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik heb in de BR-pricewatch beide titels gepost. Ze waren ieder € 11,90. Ik was zelf in de vestiging in Luik (Belle-Ile).
    Ahn mooie prijzen. Net zoals de maart releases.

  18. #4368

    Standaard

    mooie prijzen, ik had ze via wehkamp, en dan was er een kortingscode van 10 euro nog eens, dus dat scheelde ook

  19. #4369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door danman10 Bekijk bericht
    de kwaliteit van merlijn de tovernaar is echt dramatisch. echt blurry lijnen. als je op de bank zit is het nogwel te doen, maar van dichtbij, heel erg.
    voor de rest zijn de 6 releases weer netjes. wachten op de volgende reeks maar weer
    Bij Merlijn viel het niet echt op. Maar in scene 7 van Robin Hood (als de dames langs de struiken lopen) zie je bij de rechtse wel een blur. Het valt me trouwens op dat ze qua extra's wel weer meer hebben opgenomen t.o.v. de eerdere dvd-versie maar nu hebben ze bezuinigd op de schijf-opdruk. Beide schijven zijn volstrekt blauw met alleen de naam-opdruk. Niet echt mooi.

  20. #4370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Bij Merlijn viel het niet echt op. Maar in scene 7 van Robin Hood (als de dames langs de struiken lopen) zie je bij de rechtse wel een blur. Het valt me trouwens op dat ze qua extra's wel weer meer hebben opgenomen t.o.v. de eerdere dvd-versie maar nu hebben ze bezuinigd op de schijf-opdruk. Beide schijven zijn volstrekt blauw met alleen de naam-opdruk. Niet echt mooi.
    Is dit al bijna een jaar zo ?

  21. #4371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Is dit al bijna een jaar zo ?
    Ik heb even Jungle Book gekeken en je hebt gelijk. Blijkbaar viel het dubbeltje toen niet.

  22. #4372

    Standaard

    Iemand recentelijk nog Robin Hood/Winnie The Pooh/Sword In The Stone/Oliver and Co via Amazon.com besteld en gekregen met slipcovers?
    **** me gently with a chainsaw.

  23. #4373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Iemand recentelijk nog Robin Hood/Winnie The Pooh/Sword In The Stone/Oliver and Co via Amazon.com besteld en gekregen met slipcovers?
    Ik heb gisteren The Many Adventures of Winnie the Pooh binnen gekregen van Amazon.com en bij mij zat er WEL een slipcover om. De andere titels kan ik je helaas niets over vertellen.
    Charazay Basketball Manager - Versterk de Nederlandse Community

  24. #4374

    Standaard

    In Carrefour Brugge lagen er ook al nieuwe Disney release aan 11.90 EUR helaas vond ik Hercules en De Kleine Zeemeermin 2 niet...

  25. #4375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    In Carrefour Brugge lagen er ook al nieuwe Disney release aan 11.90 EUR helaas vond ik Hercules en De Kleine Zeemeermin 2 niet...
    Ben er ook geweest en Hercules idd ook niet gevonden... Heb wel Robin Hood mee en Merlijn De Tovenaar.

Pagina 175 van 216 EersteEerste ... 75125165171172173174175176177178179185 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •