Pagina 161 van 216 EersteEerste ... 61111151157158159160161162163164165171211 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.001 tot 4.025 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4001

    Standaard

    meen je dat nu dat er hier dus in juni geen blu-ray releases zullen zijn van de 2 stitch films en de keizer kuzco films?? pfff dat wordt dan de recente dvd releases voor mij

  2. #4002

    Standaard

    Ik heb trouwens het stickervel binnengekregen.
    Nummers 1-56. Even groot als de nummertjes op de dunne hoesjes

  3. #4003

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Borie Bekijk bericht
    meen je dat nu dat er hier dus in juni geen blu-ray releases zullen zijn van de 2 stitch films en de keizer kuzco films?? pfff dat wordt dan de recente dvd releases voor mij
    Op de vorige pagina staan deze voor december gepland. Tenminste de classics de vervolgdelen niet.

    Mocht alles zo als gepland verschijnen schiet het toch aardig op met de classics op blu-ray. Dan hebben we uit onze lijst nog 10 films waar niets bekend over is.

    Verder mooi dat Robin Hood bevestigd is voor oktober al blijft het bij Disney altijd afwachten.

  4. #4004

  5. #4005

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    Is dat dezelfde als in Pinocchio?
    Ik bedoel natuurlijk Taran en de toverketel �� (black cauldron)

  6. #4006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Ik heb trouwens het stickervel binnengekregen.
    Nummers 1-56. Even groot als de nummertjes op de dunne hoesjes
    Wat voor stickervel heb je binnengekregen? Bij mij staat er nadrukkelijk 'DVD classic stickers' boven. De stickers zijn enorm... zeker veeeeel te groot voor de blu-ray hoesjes. Het is dat ik de dikke 3D blu-ray had. Als ik de enkele BD had, dan past de sticker zeker niet?
    Dit klinkt als: disney is zo (met alle respect) incapabel is dat ze gewoon het verkeerde velletje gestuurd hebben....

  7. #4007

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Wat voor stickervel heb je binnengekregen? Bij mij staat er nadrukkelijk 'DVD classic stickers' boven. De stickers zijn enorm... zeker veeeeel te groot voor de blu-ray hoesjes. Het is dat ik de dikke 3D blu-ray had. Als ik de enkele BD had, dan past de sticker zeker niet?
    Dit klinkt als: disney is zo (met alle respect) incapabel is dat ze gewoon het verkeerde velletje gestuurd hebben....
    Ik heb ook het stickervel binnengekregen, maar wel de goede versie, nl. Disney Blu-ray Classic Stickers.

  8. #4008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ik heb ook het stickervel binnengekregen, maar wel de goede versie, nl. Disney Blu-ray Classic Stickers.
    Ik heb ze al gemaild. Het valt me wel tegen dat zelfs dit te moeilijk is voor disney nederland.... nouja,.. afwachten maar.

  9. #4009

    Standaard

    Ik heb nog helemaal niets gehad en wacht nou al 3 weken op een stickervel en een gecorrigeerde slipcover van wreck-it-ralph 3D.
    Vraag me af wanneer ik er iets van ga horen, ik heb alvast een post geplaatst op hun facebookpagina.

  10. #4010

    Standaard

    Ik heb zowel dvd als blu-ray stickers binnengekregen.

  11. #4011

    Standaard

    **** me gently with a chainsaw.

  12. #4012

  13. #4013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Van mij! Af! AF ZEG IK!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #4014

    Standaard

    Covers zien er allemaal heel goed uit!

  15. #4015

    Standaard

    Ook ik heb de blu-ray stickers binnen gekregen!

  16. #4016

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Van mij! Af! AF ZEG IK!
    Eindelijk eens een volwaardige cover voor deze toch wel ondergewaardeerde Disney. Ik haal 'm voor alle zekerheid in de US.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  17. #4017

    Standaard

    Robin Hood, cool!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #4018

    Standaard

    Hier een revisie van de lijst van vele pagina’s terug. Bijgewerkt m.b.t. aankondigingen en inmiddels verschenen titels.

    Tussen vierkante haken de beschikbaarheid in de USA of UK indien nog niet in NL (N.B. niet volledig). Tekens:
    --- nog in geen velden of wegen te bekennen op BluRay (of aangekondigd alleen in de USA)
    -+ niet in Nederland, wel in USA
    - nog niet in Nederland, wel aangekondigd voor Nederland



    US..NL oorspronkelijke titel (NL titel)
    .1.....1 Snow White and the Seven Dwarfs (Sneeuwwitje en de zeven dwergen)
    .2.....2 Pinocchio (Pinokkio)
    .3.....3 Fantasia
    .4.....4 Dumbo (Dombo)
    .5.....5 Bambi
    .6.....6 --- Saludos Amigos
    .7.....7 --- The Three Caballeros (De drie caballeros)
    .8.....8 --- Make Mine Music
    .9.....9 --- Fun and Fancy Free (Vrij en vrolijk)

    10...10 --- Melody Time
    11...11 --- The Adventures of Ichabod and Mr. Toad (De avonturen van Ichabod en Meneer Pad)
    12...12 Cinderella (Assepoester)
    13...13 Alice in Wonderland
    14...14 Peter Pan
    15...15 Lady and the Tramp (Lady en de Vagebond)
    16...16 Sleeping Beauty (Doornroosje)
    17...17 101 Dalmatians (101 Dalmatiërs)
    18...18 --- The Sword in the Stone (Merlijn de Tovenaar) [USA aangekondigd voor 6 aug 2013 blu-ray.com]
    ......19 --- Mary Poppins

    19...20 - Jungle Book (Jungleboek) [aangekondigd in dit thread voor aug 2013]
    20...21 The Aristocats (De Aristokatten)
    ......22 --- Bednobs and Broomsticks (Heksen en Bezemstelen)
    21...23 - Robin Hood [aangekondigd in dit thread voor okt 2013]
    22...24 --- The Many Adventures of Winnie the Pooh (Het grote verhaal van Winnie the Poeh) [USA aangekondigd voor 27 aug 2013 amazon.com]
    23...25 The Rescuers (De Reddertjes)
    ......26 Pete’s Dragon (Peter en de Draak)
    24...27 The Fox and the Hound (Frank en Frey)
    25...28 --- The Black Cauldron (Taran en de Toverketel)
    26...29 - The Great Mouse Detective (De Speurneuzen) [regiovrij USA]
    27...30 --- Oliver & Company (Oliver & Co.) [USA aangekondigd voor 6 aug 2013 blu-ray.com]
    28...31 - The Little Mermaid (De Kleine Zeemeermin) [aangekondigd in dit thread voor sep 2013]
    29...32 The Rescuers Down Under (De Reddertjes in Kangaroeland)
    30...33 Beauty and the Beast (Belle en het Beest)
    31...34 Aladdin
    32...35 The Lion King
    33...36 Pocahontas
    34...37 The Hunchback of the Notre Dame (de Klokkenluider van de Notre Dame)
    35...38 - Hercules [aangekondigd in dit thread voor okt 2013]
    36...39 Mulan
    37...40 Tarzan
    38...41 Fantasia 2000
    39...42 Dinosaur
    40...43 --- The Emperor’s New Groove (Keizer Kuzco) [USA aangekondigd voor 11 juni 2013 blu-ray.com]
    41...44 --- Atlantis [USA aangekondigd voor 11 juni 2013 blu-ray.com]
    42...45 --- Lilo & Stitch [USA aangekondigd voor 11 juni 2013 blu-ray.com]

    43...46 -+ Treasure Island (Piratenplaneet) [regiovrij USA]
    44...47 Brother Bear
    45...48 -+ Home on the Range (Paniek op de Prairie) [regiovrij USA]
    46...49 Chicken Little
    .......50 The Wild
    47...51 Meet the Robinsons
    48...52 Bolt
    49...53 The Princess and the Frog (De Prinses en de Kikker)
    50...54 Tangled (Rapunzel)
    51...55 -+ Winnie the Pooh [regiovrij USA]
    52...56 Wreck it Ralph
    53...57 --- Frozen [moet nog in de bioscoop komen...]

    N.B.1 Beschikbaarheid in bijv. de USA will NIET zeggen dat die BluRay NL nasynchronisatie of ondertiteling heeft.
    N.B.2 Enkele titels die ik als ‘---‘ of ‘-+’ markeerde zijn op deze site aangekondigd voor december 2013. Maar met weinig onderbouwing, dus afwachten of dit wel zo zal zijn.
    N.B.3 Niet (meer) in de OP: --- Songs from the South [wel een klassieker, maar in de eigen Disney censuur wegens discriminatie/raciale stereotypering naar USA normen)
    N.B.4 Wat er van mij in gemogen had in de NL lijst: Enchanted


    Vervolgens de lijst met cash-in vervolgen. Sommige mensen willen nu eenmaal de hele reeks die begon met een ‘classic’. Een enkele uitzondering daargelaten voor het grootste deel animatiebrouwsels die op een schaamtelijst zouden moeten staan. Alfabetisch (geen toets gedaan op regiovrij bij USA):
    --- 101 Dalmatians II: Patch's London Adventure
    --- Aladdin and the King of Thieves (Aladdin en de dievenkoning)
    --- (Aladdin) The Return of Jafar (De wraak van Jafar)
    --- Atlantis: Milo’s Return [aangekondigd USA in combo met Atlantis]

    Bambi 2 [UK in combo met Bambi; USA los]
    – Beauty and the Beast: Enchanted Christmas [USA los]
    --- Beauty and the Beast: Belle's Magical World

    Brother Bear 2
    Cinderella II – Dreams Come True [NL combo met Cinderella]
    Cinderella III - A Twist in Time[NL combo met Cinderella]
    --- (The Emperor’s New Groove) Kronk’s New Groove [aangekondigd USA in combo met The Emperor’s N Gr]
    Fox and the Hound II [USA combo met F and the H]
    – Hunchback of Notre Dame II – The Secret of the Bell [USA in combo met Hunchback]
    --- Jungle Book 2

    Lady and the Tramp II Scamp’s Adventure [UK combo met L and the Tr; USA los]
    --- Lilo & Stitch 2: Stitch has a Glitch [aangekondigd USA in combo met L&S]
    --- (Lilo & Stitch) Stitch the movie
    --- (Lilo & Stitch) Leroy & Stitch
    --- The Little mermaid II – Return to Sea
    --- The Little Mermaid – Ariel’s Beginning

    Lion King 1½ [NL combo met Lion King]
    Lion King II: Simba’s Pride [NL combo met Lion King]
    --- The Little Mermaid: Ariel’s Beginning
    --- The Little Mermaid II: Return to the Sea
    – Mulan II [USA in combo met Mulan]

    Peter Pan II Return to Neverland [UK combo met Peter Pan]
    Pocahontas II [USA in combo met Pocahontas]
    --- Tarzan & Jane
    --- Tarzan II

    Tinker Bell
    Tinker Bell and the Lost Treasure
    Tinker Bell and the Great Fairy Rescue
    (Tinker Bell) Secret of the Wings
    (Winnie the Pooh) Pooh’s Grand Adventure – The Search for Christopher Robin (De meest verre tocht van Winnie de Poeh)
    (Winnie the Pooh) Seasons of Giving (Winnie de Poeh - Winterwarmte)
    (Winnie the Pooh) The Tigger Movie (Teigetjes Film)
    Winnie the Pooh - A Very Merry Pooh Year (Winnie de Poeh - Een gelukkig Poeh-jaar)
    (Winnie the Pooh) Piglet’s Big Movie (Knorretjes grote film)
    (Winnie the Pooh) Springtime with Roo (Winnie de Poeh - Een vrolijk voorjaar met Roe)
    (Winnie the Pooh) Pooh’s Heffalump Movie (Poehs lollifantenfilm)
    (Winnie the Pooh) Heffalump Halloween Movie (Poehs lollifantenhalloween)

    Met dank aan de eerdere aanvullingen in dit thread.

    Volledigheidshalve, want het is ook Disney geworden, de lijst voor Pixar Disney. Gesorteerd op productiejaar bij afwezigheid van een nummerlijst.
    1995 Toy Story
    1998 A Bug’s Life (Een Luizenleven)
    1999 Toy Story 2
    2001 Monsters, Inc.
    2003 Finding Nemo
    2004 The Incredibles
    2006 Cars
    2007 Ratatouille
    2008 Wall.E
    2009 UP
    2010 Toy Story 3
    2011 Cars 2
    2012 Brave
    2013 --- Monsters University [moet nog in de bioscoop komen...]

    Mea culpa voor resterende foutjes, typo’s enz.
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  19. #4019

  20. #4020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    die krijgen daar weer een super uitgave, waarom krijgen wij tegenwoordig geen special edities meer? en steeds de cover van de originele filmposter of oudere dvd's

  21. #4021

    Standaard

    Recensie van de Amerikaanse 3-disc uitgave van Atlantis: The Lost Empire en Atlantis: Milo's Return. Atlantis: The Lost Empire is nog voorzien van diverse extra's. Milo's Return heeft maar één extra van één minuut, maar de uitgaves van The Emperor's New Groove / Kronk's New Groove en Lilo & Stitch / Lilo & Stitch 2: Stitch Has a Glitch hebben volgens berichten op het forum van Blu-ray.com geen extra's. Recensies van deze uitgaves zullen wel snel volgen.

  22. #4022

    Standaard

    Als ze hier gaan komen kunnen we er van uit gaan dat wij hoe dan ook geen extra's gaan krijgen.

  23. #4023

    Standaard

    Zavvi heeft weer exclusieve limited edition steelbooks voor Jungle Book en The Little Mermaid:

    Op zich best mooi, maar denk dat het een beetje raar staat tussen alle gewone hoesjes in de collectie..

  24. #4024

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blaat01 Bekijk bericht
    Zavvi heeft weer exclusieve limited edition steelbooks voor Jungle Book en The Little Mermaid:
    Op zich best mooi, maar denk dat het een beetje raar staat tussen alle gewone hoesjes in de collectie..
    Ik heb deze onmiddelijk besteld, net zoals die van aladdin een tijdje terug. Want deze zullen wel heel snel zijn uitverkocht.
    Ik koop ook nog wel de gewone release, om de de collectie hetzelfde te houden.

  25. #4025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Recensie van de Amerikaanse 3-disc uitgave van Atlantis: The Lost Empire en Atlantis: Milo's Return. Atlantis: The Lost Empire is nog voorzien van diverse extra's. Milo's Return heeft maar één extra van één minuut, maar de uitgaves van The Emperor's New Groove / Kronk's New Groove en Lilo & Stitch / Lilo & Stitch 2: Stitch Has a Glitch hebben volgens berichten op het forum van Blu-ray.com geen extra's. Recensies van deze uitgaves zullen wel snel volgen.
    Lilo en Emperor hebben wel extra's, maar die staan niet op bluray, alleen op de dvd's.

Pagina 161 van 216 EersteEerste ... 61111151157158159160161162163164165171211 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •