Pagina 155 van 216 EersteEerste ... 55105145151152153154155156157158159165205 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.851 tot 3.875 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3851

    Standaard

    Tsja, dan zal ik verplicht worden om Mulan dan ook nog maar eens bij aan te schaffen. Nog even wachten of de releases van Juni (Stitch, Atlantis en The Emperor's New Groove) nog een release krijgen dit jaar in de Benelux. Ik wou alvast een preorder plaatsen, maar ik zie net dat bij de huidige nieuwe dubbel releases je bij Amazon 6 dollar korting krijgt per 2 aankopen. Ik zal dan nog maar even wachten met een order tot zulk een promotie in juni of zo beschikbaar komt.

  2. #3852

    Standaard

    Vandaag wreck it ralph binnen gekregen via bol.com en tot mijn verbazing zit er bij de 3D disc ook een 2D disc wat niet vermeld staat op de website.

  3. #3853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanz82 Bekijk bericht
    Vandaag wreck it ralph binnen gekregen via bol.com en tot mijn verbazing zit er bij de 3D disc ook een 2D disc wat niet vermeld staat op de website.
    Bij een 3D-versie MOET je altijd een 2D-versie krijgen. Hetzij op een zelfde disk, hetzij op een andere. Staat zo in de specificaties.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #3854

    Standaard

    Lekker dan. Niks gehad van BOL.com... Klerewinkel. Iets mis gegaan, ik bellen.... Ja duurt nog een week (3D). Lekker dan.

  5. #3855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Lekker dan. Niks gehad van BOL.com... Klerewinkel. Iets mis gegaan, ik bellen.... Ja duurt nog een week (3D). Lekker dan.
    Ja echt een klerewinkel als er iets misgaat. Jij bent natuurlijk foutloos
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #3856

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik wou alvast een preorder plaatsen, maar ik zie net dat bij de huidige nieuwe dubbel releases je bij Amazon 6 dollar korting krijgt per 2 aankopen. Ik zal dan nog maar even wachten met een order tot zulk een promotie in juni of zo beschikbaar komt.
    Je krijgt nu inderdaad $6 korting maar vergeet niet dat prijzen van twee van die films nu wel meer dan $6 extra kosten dan ten tijde van de pre-orders.

  7. #3857

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ja echt een klerewinkel als er iets misgaat. Jij bent natuurlijk foutloos
    Als het mis gaat oke.... Maar als ze zelf niks weten is wel klere Wat is het nut van pre orderen nu geweest :P Ben maar naar Media Markt gegaan (wel 3 euro duurder) duurt nog een week voordat ze wat laten weten overigens, daar doel ik op.

    En 'klerewinkel' moet je niet te zwaar nemen

  8. #3858

    Standaard

    Iets anders... Make Mine Music. Was de eerste scene er uit vanwege racisme, geweld of muziekproblemen? En bij welke zijn overige problemen dan? Google spreekt zichzelf geregeld tegen.

  9. #3859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Lekker dan. Niks gehad van BOL.com... Klerewinkel. Iets mis gegaan, ik bellen.... Ja duurt nog een week (3D). Lekker dan.
    Ik heb er 2 gehad omdat ik 2 bestellingen had geplaatst en ze 2 dagen voor de release blijkbaar niet meer m'n bestelling konden annuleren haha!

  10. #3860

    Standaard

    Heeft de (2D-versie van) Wreck-It Ralph de Disney Intermission-optie als extra?

  11. #3861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Heeft de (2D-versie van) Wreck-It Ralph de Disney Intermission-optie als extra?
    Ik zie hem niet staan op de 2D disc.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #3862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik zie hem niet staan op de 2D disc.
    Bedankt voor je informatie. Het persbericht zegt dat deze optie wel aanwezig is, maar misschien hebben ze het persbericht klakkeloos vertaald uit het Engels. Bij de (Amerikaanse uitgave) van The Muppets kun je 'm trouwens in- en uitschakelen via het setup-menu. Misschien staat daar iets vermeld?

  13. #3863

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Bedankt voor je informatie. Het persbericht zegt dat deze optie wel aanwezig is, maar misschien hebben ze het persbericht klakkeloos vertaald uit het Engels. Bij de (Amerikaanse uitgave) van The Muppets kun je 'm trouwens in- en uitschakelen via het setup-menu. Misschien staat daar iets vermeld?
    In het set-up menu kan ik alleen de talen en ondertitels selecteren, maar misschien zie ik wat over het hoofd...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #3864

    Standaard

    Dan verwacht ik niet dat deze optie aanwezig is. Bedankt voor het checken.

  15. #3865

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dan verwacht ik niet dat deze optie aanwezig is. Bedankt voor het checken.
    Ik heb de disc nogmaals in de speler gedaan en in mijn laptop en ik zie het nog steeds niet. Ergens kwam nog bij me op dat ik op blu-ray.com had gelezen dat er wat gebeurde als je de disc op pauze zette en dan even wachtte, maar niets helaas. Misschien was dat bij een andere titel...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #3866

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb de disc nogmaals in de speler gedaan en in mijn laptop en ik zie het nog steeds niet. Ergens kwam nog bij me op dat ik op blu-ray.com had gelezen dat er wat gebeurde als je de disc op pauze zette en dan even wachtte, maar niets helaas. Misschien was dat bij een andere titel...
    Bij de Amerikaanse uitgave gebeurd er inderdaad iets als je de film op pauze zet, maar het kan goed zijn dat Disney deze optie heeft weggelaten op internationale uitgaves, net als bij The Muppets en Peter Pan.

  17. #3867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Heeft de (2D-versie van) Wreck-It Ralph de Disney Intermission-optie als extra?
    Kun je misschien even uitleggen wat ik hiermee kan of wat we hieraan missen? Ik weet dat historische films vaak een intermission halverwege kennen waarin je meestal getracteerd wordt op muziek zonder beeld. Wat ik dan doe is doorspoelen naar het volgende hoofdstuk. Dus wat is er zo bijzonder aan deze Intermission-optie?

  18. #3868

    Standaard

    Voor wie graag een High Res ingescande jpeg wil van een volledig Disney Sticker vel moet me maar een PM sturen met z'n e-mail adres. Ik stuur je dan ook een tweede versie waarin ik in photoshop extra nummers heb aangemaakt. (53-59) voor nog verdere nummers heb ik wel wat meer werk xD Maar tegen we aan nummer 60 zitten

  19. #3869

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kun je misschien even uitleggen wat ik hiermee kan of wat we hieraan missen? Ik weet dat historische films vaak een intermission halverwege kennen waarin je meestal getracteerd wordt op muziek zonder beeld. Wat ik dan doe is doorspoelen naar het volgende hoofdstuk. Dus wat is er zo bijzonder aan deze Intermission-optie?
    Als je bij titels met Disney Intermission ingeschakeld de film pauzeert dan blijft niet het beeld stilstaan, maar er verschijnen dan flimpjes of weetjes in beeld. Bij The Muppets bijvoorbeeld verschijnen de Muppets in beeld die o.a. grapjes maken en voorproefjes geven van de aanwezige extra's.

  20. #3870

    Standaard

    Weet iemand waar The wild voor een beetje betaalbare prijs te krijgen is? Overal waar ik kijk is ie minstens 22 euro en dat is geen prijs die ik er voor over heb. De pricewatch voor deze titel is al 4 jaar niet bijgewerkt.

  21. #3871

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Weet iemand waar The wild voor een beetje betaalbare prijs te krijgen is? Overal waar ik kijk is ie minstens 22 euro en dat is geen prijs die ik er voor over heb. De pricewatch voor deze titel is al 4 jaar niet bijgewerkt.
    Even wachten. Heb altijd idee dat de prijzen zeer schommelen.

    Wie weet hoe betrouwbaar blu-ray.com is m.b.t. regio informatie bij Disney Classics?

  22. #3872

    Standaard

    Volgens mij zijn blurays van Disney tegenwoordig altijd regiovrij. Alleen de eerste paar releases niet zoals Sleeping Beauty.

  23. #3873

    Standaard

    Vanaf nu haal ik alle Disney Classics uit de US, omdat daar nog wel prachtige relief slipcovers bij zitten. Nu zie ik dat Treasure Planet 15 dollar is op dit moment, echter is deze vorige zomer al verschenen. Weet iemand wat de kansen zijn dat deze nog een slipcover heeft? Op blu-ray.com staat 'in original pressing' namelijk.

  24. #3874

    Standaard

    Klopt het dat de DVD die vaak Bij US versies zit niet regiovrij is?

  25. #3875

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Klopt het dat de DVD die vaak Bij US versies zit niet regiovrij is?
    Dat klopt.

Pagina 155 van 216 EersteEerste ... 55105145151152153154155156157158159165205 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •