Pagina 149 van 216 EersteEerste ... 4999139145146147148149150151152153159199 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.701 tot 3.725 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3701

    Standaard

    3D Blu-ray cover voor de Nederlandse uitgave van Finding Nemo... Nou gelukkig geen frans woord te bespeuren op de 3D cover! Alleen jammer van dat rood kader... moet dat nou echt. Vloekt een beetje met dat blauw.


    2D only uitgave :
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 20-03-2013 om 22:26

  2. #3702

    Standaard

    Ga me de 3D versie aanschaffen als de 2D erbij zit want ik haat die Franse teksten. Als ik dan ooit een 3D TV heb zit ik ineens goed.

  3. #3703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ga me de 3D versie aanschaffen als de 2D erbij zit want ik haat die Franse teksten. Als ik dan ooit een 3D TV heb zit ik ineens goed.
    Klopt het dat ze wat hebben gesleuteld aan Finding Nemo om hem er nog beter uit te laten zien in 3D ? De trailer voor de 3D uitgave zag er op blu-ray al geweldig uit.

    Trouwens nog iemand die het vervelend vind dat je eigenlijk geen pop-up menu hebt op de nieuwe disney releases... Een van de voordelen van blu-ray is niet van toepassing op een Disney release. Dat simple pop-up menu dat nu aanwezig is, is compleet nutteloos.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 21-03-2013 om 08:07

  4. #3704

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

    2. Waarom zijn er zo weinig extra's minder? Want bij andere ladingen releases waren het naar mijn idee juist meer. Hoop vragen zijn 'waarom', omdat ik de logica/gedachte er achter zoek...
    Over de oorzaak kan ik niets melden, maar het valt me op dat met Aladdin, Mulan en Klokkenluider het aantal extra's gelukkig weer een stijgende lijn (nog wel gesneden maar minder drastisch dan eerst) laat zien. De vorige releases waren echt karig.

  5. #3705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht

    Trouwens nog iemand die het vervelend vind dat je eigenlijk geen pop-up menu hebt op de nieuwe disney releases... Een van de voordelen van blu-ray is niet van toepassing op een Disney release. Dat simple pop-up menu dat nu aanwezig is, is compleet nutteloos.
    Zelfde mening hier. Sowieso vind ik deze releases slecht. Geen sleeves tot daar aan toe. Maar geen vervolgdelen? Slecht, want zo heb je ze van sommige wel en van anderen niet. Ik gok ook dat van Mulan etc. nooit meer op BR zal komen. Verder zijn de menu's zelf al echt heel mager. Sommige hebben geen eens beweging. En de po ups zijn inderdaad zinloos. Zovel moeite kan het toch niet zijn. En ook nog eens minder extra's dan de DVD's. Nee... Deze releases gooit Disney er met de pet naar en is het minachting voor hun eigen films en fans!

    Ben benieuwd of we de sleeves, mooie menu's en vervolgdelen volgende keren wel krijgen.

    Overigens bedankt voor alle antwoorden... Alleen vroeg ik mij nu nog af waarm sleeves weg zijn en wat jullie bronnen zijn bij Disney? Mij zeggen ze altijd 'niks te weten'.

    Overigens blijft het raar vervolgdelen in US wel uit te brengen. Digital masteren is dan al gedaan... Zoveel kost regio omzetten en plaatsen ondertiteling toch niet? Blijf het echt zo slecht vinden dat ze niet uitkomen (even uitgaande van nooit niet)

    Met sleeves bedoel ik slipcover Lekentaal... Excuses.

    Denkt overigens iemand dat Winnie de Pooh we nog een keer gaat komen?
    Laatst aangepast door Themeparkfan1987 : 21-03-2013 om 12:02 Reden: Toevoeging Winnie de Pooh

  6. #3706

    Standaard

    Vandaag Bolt ontvangen. Blijkbaar ook al zonder slipcover terwijl de originele lading wel met slipcover was... Jammer dat ze na een tijdje stoppen met slipcovers bij de releases te steken, voordeel is dan wel dat ze iets goedkoper worden.

  7. #3707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Denkt overigens iemand dat Winnie de Pooh we nog een keer gaat komen?
    Ik hoop dat ze Winnie the Pooh (2011) gewoon op Blu-Ray uitgeven wanneer Het Grote Avontuur van Winnie de Poeh uitkomt. Als die hier uberhaupt op Blu-Ray uitkomt... Zou erg slecht zijn als het niet zo is. Waarom zou je releases nummeren als je niet alle "nummers" gaat uitgeven?

  8. #3708

    Standaard

    Bij de DVD versies ontbreekt nummer 8 ook nog steeds hier in Nederland dus zo lang dat een rechtenkwestie blijft zal de serie wat betreft de nummers sowieso niet zo snel compleet zijn.

  9. #3709

    Standaard

    Een tijdje geleden las ik o.a op dit forum dat Tarzan een transfer naar bluray had gehad, die om te janken was. Nou was er toen sprake van dat er een nieuwe versie zou worden uitgebracht.... Kan iemand me vertellen of de Tarzan die nu in de winkels ligt een betere versie is? Of heeft Disney dit (nog) niet gedaan? Bedankt alvast
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  10. #3710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten Bekijk bericht
    Een tijdje geleden las ik o.a op dit forum dat Tarzan een transfer naar bluray had gehad, die om te janken was. Nou was er toen sprake van dat er een nieuwe versie zou worden uitgebracht.... Kan iemand me vertellen of de Tarzan die nu in de winkels ligt een betere versie is? Of heeft Disney dit (nog) niet gedaan? Bedankt alvast
    De versie van tarzan die ik +- 3 maanden geleden heb gekocht was goed. Dit wil niet zeggen dat er geen 'slechte' versie meer in de winkels ligt.

  11. #3711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Ik hoop dat ze Winnie the Pooh (2011) gewoon op Blu-Ray uitgeven wanneer Het Grote Avontuur van Winnie de Poeh uitkomt. Als die hier uberhaupt op Blu-Ray uitkomt... Zou erg slecht zijn als het niet zo is. Waarom zou je releases nummeren als je niet alle "nummers" gaat uitgeven?
    Het vreemde is dat Wreck-It Ralph (de opvolger van het op blu-ray onuitgegeven 'Winnie the Pooh') blijkbaar geen nummer bevat. Iemand die het nog snapt? Zouden ze dit bewust doen omdat ze mogelijk nóg titels gewoon gaan overslaan?

  12. #3712

    Standaard

    Raar van dvdoutlet. Ik kreeg vorige vrijdag een email dat alles verzonden is, maar heb tot heden nog niets ontvangen. Werken die via de kaaimaneilanden ofzo, dat dit zo lang moet duren?

  13. #3713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    (de opvolger van het op blu-ray onuitgegeven 'Winnie the Pooh')
    Die snap ik even niet.

  14. #3714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Raar van dvdoutlet. Ik kreeg vorige vrijdag een email dat alles verzonden is, maar heb tot heden nog niets ontvangen. Werken die via de kaaimaneilanden ofzo, dat dit zo lang moet duren?
    Er schijnen problemen met PostNL en zendingen van DVD Outlet te zijn, las ik ergens

  15. #3715

    Standaard

    @ Fonzie,

    Wreck-it Ralph is de opvolger van Winnie the Pooh in het lijstje der Disney Classics. En Winnie the Pooh werd niet uitgegeven op blu-ray.

  16. #3716

    Standaard

    Ik spaar pas net Disney Classics en ik heb voor 24 euro bij de V&D Tangled, 101 Dalmatiërs en Fantasia meegenomen. Toch nice hoor!

  17. #3717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Het vreemde is dat Wreck-It Ralph (de opvolger van het op blu-ray onuitgegeven 'Winnie the Pooh') blijkbaar geen nummer bevat. Iemand die het nog snapt? Zouden ze dit bewust doen omdat ze mogelijk nóg titels gewoon gaan overslaan?
    Kan iemand bevestigen dat die geen nummer gaat bevatten? Zou heel vreemd zijn... Stickers doen ze niet meer dus... Wat moet je dan. Iemand die dit dus kan bevestigen of ontkrachten?

    Disney zelf vandaag maar weer eens gebeld m.b.t. bronnen releasedata. Ze weten echt niks beweren ze. Waar halen jullie het dan vandaan?

  18. #3718

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Raar van dvdoutlet. Ik kreeg vorige vrijdag een email dat alles verzonden is, maar heb tot heden nog niets ontvangen. Werken die via de kaaimaneilanden ofzo, dat dit zo lang moet duren?
    De zendingen werden door PostNL vastgehouden, ik heb die van mij vandaag eindelijk mogen ontvangen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Kan iemand bevestigen dat die geen nummer gaat bevatten? Zou heel vreemd zijn... Stickers doen ze niet meer dus... Wat moet je dan. Iemand die dit dus kan bevestigen of ontkrachten?

    Disney zelf vandaag maar weer eens gebeld m.b.t. bronnen releasedata. Ze weten echt niks beweren ze. Waar halen jullie het dan vandaan?
    Als ik heel eerlijk ben; T is natuurlijk wel heel makkelijk om te zeggen wij weten niks, ja ik mag bijvoorbeeld in mijn winkel ook niks vertellen over komende promo acties, dus vertel ik ook alle klanten dat ik echt niks weet..

  19. #3719

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    @ Fonzie,

    Wreck-it Ralph is de opvolger van Winnie the Pooh in het lijstje der Disney Classics. En Winnie the Pooh werd niet uitgegeven op blu-ray.
    Oja, tuurlijk!

  20. #3720

    Standaard

    Wat de nummering van Wreck-It Ralph betreft, bij 't persbericht van alle vorige titels waarop de zijkant te zien was van de uitgave, stond steeds een nummer. Tot op heden is dat bij Wreck-it Ralph niet het geval. Of dit nog zal volgen, is niet duidelijk op dit moment.

  21. #3721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Wat de nummering van Wreck-It Ralph betreft, bij 't persbericht van alle vorige titels waarop de zijkant te zien was van de uitgave, stond steeds een nummer. Tot op heden is dat bij Wreck-it Ralph niet het geval. Of dit nog zal volgen, is niet duidelijk op dit moment.
    Raar. Als ze het niet doen word het scannen van een ander nummer, Photoshop en somehow vast maken.

    Ik ga zoeken naar regiovrije releases.

  22. #3722

    Standaard

    @Thomas Gabriel:

    Nu Mulan/Brother Bear/Hunchback/Aladdin uit zijn, misschien tijd om de eerste pagina met de OP weer eens aan te passen? Voor scans zie bijv. mijn dvdp profile.

    Vraagje: Pete's Dragon is nu ook uit en heeft nummer 26 op de kaft; maar het staat niet in de lijst in de OP. In de OP staat op dit nummer 'the Great Mouse Detective' die al wel uit is in de USA (regiovrij) maar niet in NL. Zo kloppen er wel meer nummers niet in de OP met de kaft. Zo heeft bijv. de Hunchback in NL nr 37, maar de UK-editie heeft op dat nummer Tarzan. Op 47 in de OP Meet the Robinsons, maar nu heeft Brother Bear dit kaftnummer gekregen.

    Is het misschien zaak de nummers in de OP eens tegen het licht te houden? In plaats van dit hele thread door te lopen (met >100 pagina's), zou het wel handig zijn om een nummering op NL-volgorde te hebben maar met tussen haakjes er achter (UK: xx, USA: yy) als het afwijkend is. Mijn verzameling is een mix van NL, UK en USA edities, dus ik zou het wel handig vinden. Mening van anderen?
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  23. #3723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EricO Bekijk bericht
    @Thomas Gabriel:

    Nu Mulan/Brother Bear/Hunchback/Aladdin uit zijn, misschien tijd om de eerste pagina met de OP weer eens aan te passen? Voor scans zie bijv. mijn dvdp profile.

    Vraagje: Pete's Dragon is nu ook uit en heeft nummer 26 op de kaft; maar het staat niet in de lijst in de OP. In de OP staat op dit nummer 'the Great Mouse Detective' die al wel uit is in de USA (regiovrij) maar niet in NL. Zo kloppen er wel meer nummers niet in de OP met de kaft. Zo heeft bijv. de Hunchback in NL nr 37, maar de UK-editie heeft op dat nummer Tarzan. Op 47 in de OP Meet the Robinsons, maar nu heeft Brother Bear dit kaftnummer gekregen.

    Is het misschien zaak de nummers in de OP eens tegen het licht te houden? In plaats van dit hele thread door te lopen (met >100 pagina's), zou het wel handig zijn om een nummering op NL-volgorde te hebben maar met tussen haakjes er achter (UK: xx, USA: yy) als het afwijkend is. Mijn verzameling is een mix van NL, UK en USA edities, dus ik zou het wel handig vinden. Mening van anderen?
    Helemaal mee eens. Ben net begonnen met verzamelen en vind het allemaal maar een zooitje. Meet the Robinsons heeft zelfs geen nummer...

  24. #3724

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EricO Bekijk bericht
    Is het misschien zaak de nummers in de OP eens tegen het licht te houden? In plaats van dit hele thread door te lopen (met >100 pagina's), zou het wel handig zijn om een nummering op NL-volgorde te hebben maar met tussen haakjes er achter (UK: xx, USA: yy) als het afwijkend is. Mijn verzameling is een mix van NL, UK en USA edities, dus ik zou het wel handig vinden. Mening van anderen?
    Disney maakt er zelf een zooitje van door naar believen titels in en uit de lijst te gooien al naargelang het hun afdeling marketing het best uitkomt. Voor mij is Pete's Dragon géén klassieker, er zijn namelijk een zestal van dergelijke films met een mengeling van traditionele animatie en gewone acteurs uitgekomen, waarvan de bekendste Mary Poppins is. Die horen eenvoudig in deze lijst niet thuis.

    Maar het is wat ik al eerder constateerde i.v.m. de golden / diamond / platinum benaming. Bij Disney zit er geen enkel personeelslid dat langer dan vijf minuten aan een zelfde concept kan denken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #3725

    Standaard

    Hier een revisielijst o.b.v. mijn collectie, dus enigszins ecclectisch... Wellicht dat het een beetje helpt.

    Tussen ronde haken de evt. Nederlandse filmtitel.
    Tussen vierkante haken de beschikbaarheid in de USA of UK indien nog niet in NL (N.B. niet volledig)
    Tussen <> evt. Afwijkende nummering op de rug van de kaft
    Drie voorliggende streepjes --- betekent: nog in geen velden of wegen te bekennen op BluRay
    Een enkel streepje is: niet in Nederland, maar wel in de USA of UK op BluRay

    1. Snow White and the Seven Dwarfs (Sneeuwwitje)
    2. Pinocchio (Pinokkio)
    3. Fantasia
    4. Dumbo
    5. Bambi
    6. --- Saludos Amigos
    7. --- The Three Caballeros
    8. --- Make Mine Music
    9. --- Fun and Fancy Free
    10. --- Melody Time
    11. --- The Adventures of Ichabod and Mr. Toad
    12. Cinderella (Assepoester)
    13. Alice in Wonderland
    14. Peter Pan
    15. Lady and the Tramp (Lady en de Vagebond)
    16. Sleeping Beauty (Doornroosje)
    17. 101 Dalmatians (101 Dalmatiërs)
    18. --- The Sword in the Stone (Merlijn de Tovenaar)
    19. --- Jungle Book <NL: 20>
    20. The Aristocats (De Aristokatten) <NL: 21>
    21. --- Robin Hood <NL: 23>
    22. --- The Many Adventures of Winnie the Pooh (Het grote verhaal van Winnie the Poeh) <NL: 24>
    23. The Rescuers (De Reddertjes) <NL: 25>
    24. The Fox and the Hound (Frank en Frey) <NL: 27>
    25. --- The Black Cauldron (Taran en de Toverketel) <NL: 28>
    26. - The Great Mouse Detective (De Speurneuzen) [regiovrij USA] <NL: 29>
    27. --- Oliver & Company (Oliver & Co.) <NL: 30>
    28. --- The Little Mermaid (De Kleine Zeemeermin) <NL: 31>
    29. The Rescuers Down Under (De Reddertjes in Kangaroeland) <NL: 32>
    30. Beauty and the Beast (Belle en het Beest) <NL: 33>
    31. Aladdin <NL: 34>
    32. The Lion King <NL: 35>
    33. Pocahontas <NL: 36>
    34. The Hunchback of the Notre Dame (Klokkenluider van de Notre Dame) <NL: 37>
    35. --- Hercules <NL: 38>
    36. Mulan <NL: 39>
    37. Tarzan <NL: 40 UK: 37>
    38. Fantasia 2000 <NL: 41>
    39. Dinosaur <NL: 42>
    40. --- The Emperor’s New Groove (Keizer Kuzco) [USA aangekondigd voor 11 juni 2013 volgens blu-ray.com] <NL: 43>
    41. --- Atlantis [USA aangekondigd voor 11 juni 2013 volgens blu-ray.com] <NL: 44>
    42. --- Lilo & Stitch [USA aangekondigd voor 11 juni 2013 volgens blu-ray.com] <NL: 45>
    43. - Treasure Island (Piratenplaneet) [regiovrij USA] <NL: 46>
    44. Brother Bear <NL: 47>
    45. - Home on the Range (Paniek op de Prairie) [regiovrij USA] <NL: 48>
    46. Chicken Little <NL: 49>
    47. Meet the Robinsons <NL: 51>
    48. Bolt <NL: 52>
    49. The Princess and the Frog (De Prinses en de Kikker) <NL: 53>
    50. Tangled (Rapunzel) <NL: 54>
    51. - Winnie the Pooh [regiovrij USA] <NL: 55>
    52. - Wreck it Ralph [regiovrij USA] <NL: 56>
    53. --- Frozen [moet nog in de bioscoop komen...] <NL: 57>

    Niet in de OP:
    --- Songs from the South
    --- Mary Poppins <NL: 19>
    --- Bednobs and Broomsticks (Heksen en Bezemstelen) <NL: 22>
    Pete’s Dragon (Peter en de Draak) <NL: 26>
    The Wild <UK: 46 NL: 50>
    Enchanted

    {oude opmerking, negeren} Uit de lijst kun je opmaken dat ergens in de mid-20 nummers er bij Disney Nederland 3 titels tussengeschoven zijn, zoals Pete’s Dragon. Ook is er iets ingefutseld rond nr 50. {/}

    N.B. Beschikbaarheid in bijv. de USA will NIET zeggen dat die BluRay NL nasynchronisatie of ondertiteling heeft.
    Laatst aangepast door EricO : 24-03-2013 om 00:07
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

Pagina 149 van 216 EersteEerste ... 4999139145146147148149150151152153159199 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •