Pagina 146 van 216 EersteEerste ... 4696136142143144145146147148149150156196 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.626 tot 3.650 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3626

    Standaard

    Ik zie bijna iedereen hier ook Brother Bear en het vervolg kopen, is dat gewoon om de collectie compleet te hebben? Heb beide films nog niet gezien, maar als ik reviewsites bekijk, lijkt het of deze tot de slechtste Disney's behoren? Ben dus niet zeker of ik deze wel blindelings zou aanschaffen... Om de collectie volledig te hebben moet ik het alvast niet doen, wil enkel Disney's die ikzelf goed vind. Lastig.

  2. #3627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Ik zou graag Aladdin en De Klokkenluider Van De Notre Dame willen aanschaffen voor de Carrefour prijs.

    Maar ik zou niet weten op welke manier ? Mijn vader woont in Neeroeteren maar verder dan daar kom ik ook eigenlijk niet zomaar.
    Bij Free Record Shop kosten ze € 12,99 per stuk.

  3. #3628

    Standaard

    Wat is dit nou weer. Wil ik Aladdin en Klokkenluider halen bij Free Record Shop, zijn ze allemaal al weg. Ben zowel bij Hilversum en Utrecht geweest. Dinsdag pas nieuwe. Maar ja, als je maar 1 van elke film inkoopt...

  4. #3629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Wat is dit nou weer. Wil ik Aladdin en Klokkenluider halen bij Free Record Shop, zijn ze allemaal al weg. Ben zowel bij Hilversum en Utrecht geweest. Dinsdag pas nieuwe. Maar ja, als je maar 1 van elke film inkoopt...
    Hier in Helmond hadden ze alleen The Hunchback of Notre Dame (1 exemplaar). Bij de vestiging in de Rechtestraat in Eindhoven hadden ze Huchback, Aladdin en Mulan (van ieder ook een exemplaar), maar in de Heuvelgalerie hadden ze geen van de titels. Wehkamp is trouwens bezig met het verzendklaar maken van mijn bestelling (Aladdin, Huchback en Mulan).

  5. #3630

    Standaard

    Bij mij staat er op Wehkamp dat alle releases (behalve Brother Bear for some reason) morgen binnen zouden moeten komen.
    Dit klopt waarschijnlijk niet, want meestal komen mijn bestellingen een paar dagen na de genoemde datum pas aan :') Ik zie ze wel verschijnen.

  6. #3631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske Bekijk bericht
    Zou je willen laten weten of ze er veel op voorraad hebben?
    Ik kan pas ten vroegste ergens begin volgende week gaan maar wil ze ook zeker voor die prijs gaan kopen.

    Alvast bedankt
    Net terug, van Aladdin en Mulan lagen er nog een vijftal stuks, van alle andere nieuwe minstens het dubbele.
    Heb zelf Aladdin, Mulan en Assepoester meegenomen, was aan het twijfelen met Klokkenluider, maar uiteindelijk niet gekocht.

  7. #3632

    Standaard

    Ik ben ook benieuwd of ik mijn bestelling van Wehkamp ook al diezelfde dag kan afhalen bij een DHL Servicepoint, met andere woorden; ook op zaterdag...??? Het gaat om 6 titels.

  8. #3633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Net terug, van Aladdin en Mulan lagen er nog een vijftal stuks, van alle andere nieuwe minstens het dubbele.
    Heb zelf Aladdin, Mulan en Assepoester meegenomen, was aan het twijfelen met Klokkenluider, maar uiteindelijk niet gekocht.
    Bedankt. Ik zal het er volgende week maar op wagen en hopen dat ze er dan ook nog voldoende hebben.
    Bedankt voor de informatie

  9. #3634

    Standaard

    Ben toch maar terug gegaan naar Carrefour Schoten. Aan de infobalie gevraagd of er nu €5 afging en ja, ze waren gewoon fout geprijsd, in het systeem stonden ze wel €11,90. En toevallig was er van elke classic nog maar één exemplaar, lucky me!


  10. #3635

    Standaard

    juist terug van brugge er lagen er nog een paar van brother bear 1+2
    aladdin uitverkocht peter en de draak nog 1

  11. #3636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    juist terug van brugge er lagen er nog een paar van brother bear 1+2
    aladdin uitverkocht peter en de draak nog 1
    Ik heb ze ook gekocht in Brugge en toen stond er nog 1 exemplaar van Aladdin.
    BD (1243) What i Watch

  12. #3637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ik heb ze ook gekocht in Brugge en toen stond er nog 1 exemplaar van Aladdin.
    he ik heb die mee
    wat me wel opviel in brugge zo weinig blu rays dat die verkopen

  13. #3638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    he ik heb die mee
    wat me wel opviel in brugge zo weinig blu rays dat die verkopen
    Dat komt gewoon omdat carrefour doorgaans een dure winkel is voor cd's, dvd's en blu-rays.

    Ze hebben eigenlijk geen flauw benul van de prijzen van concurrenten, en ze hebben de Disney blu-ray's gewoon geprijsd zonder de andere aanbieders te bekijken. Ze hadden waarschijnlijk totaal niet door dat ze ver onder de concurrentie zaten en hun inkoop was daar dus absoluut niet op voorzien dat klanten dus echt wel eens zouden komen opdagen.

  14. #3639

  15. #3640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Bij mij staat er op Wehkamp dat alle releases (behalve Brother Bear for some reason) morgen binnen zouden moeten komen.
    Dit klopt waarschijnlijk niet, want meestal komen mijn bestellingen een paar dagen na de genoemde datum pas aan :') Ik zie ze wel verschijnen.
    Net 5 binnen van wehkamp, inderdaad zit er bij mij nog geen brother bear bij, vreemd. Vanaond even snel de beeldkwaliteit bekijken, en vanmiddag eentje voor de kids opzetten !

  16. #3641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Als je een auto hebt of iemand kent met een auto dan heb je in Turnhout een Carrefour. Daar kom ik zelf weleens (binnen nu en enkele weken niet).
    Van Veldhoven naar Turnhout is 95 KM heen en terug, dat is al snel €15 autokosten,...worden wel erg dure Blu-ray's op die manier .
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #3642

    Standaard

    Ik heb mijn blurays deze ochtend binnen gekregen van wehkamp. Maar iets wat mij bij veel Disney BR's opvalt is dat er om veel zwarte lijnen van karakters een soort van lichte of witte rand of gloed zit. Bij deze blurays valt dat vooral op bij bijv. Aladdin en de Geest, en Shang uit Mulan. Is dit normaal of ligt dat aan de instellingen van mijn TV? Sinds het me is opgevallen stoort het best wel, eigenlijk.

  18. #3643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Birdie32 Bekijk bericht
    Ik heb mijn blurays deze ochtend binnen gekregen van wehkamp. Maar iets wat mij bij veel Disney BR's opvalt is dat er om veel zwarte lijnen van karakters een soort van lichte of witte rand of gloed zit. Bij deze blurays valt dat vooral op bij bijv. Aladdin en de Geest, en Shang uit Mulan. Is dit normaal of ligt dat aan de instellingen van mijn TV? Sinds het me is opgevallen stoort het best wel, eigenlijk.
    Vanaf donderdag zijn ze €12.- in de prijzencircus van de V&D. Ik zag dat er ook nog een 3 halen, 2 betalen op eht hele assortiment blu-ray zit. Ik ga er vanuit dat deze beide niet gecombineerd gaan, maar het valt te proberen

  19. #3644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De rest volgt...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #3645

  21. #3646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De rest volgt...
    Zijn één voor één terug schitterende recenties, dank u daarvoor.
    BD (1243) What i Watch

  22. #3647

    Standaard

    Ik mis sneeuwitje in mijn collectie.

    Ik ben te laat geweest om de blu-ray te kopen. Nu is die niet meer verkrijgbaar en ik zal veel jaren moeten wachten totdat ze de blu-ray terug uitbrengen.

  23. #3648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Van Veldhoven naar Turnhout is 95 KM heen en terug, dat is al snel €15 autokosten,...worden wel erg dure Blu-ray's op die manier .
    Ik woon tegenwoordig in Helmond nog niet aangepast.

  24. #3649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik mis sneeuwitje in mijn collectie.

    Ik ben te laat geweest om de blu-ray te kopen. Nu is die niet meer verkrijgbaar en ik zal veel jaren moeten wachten totdat ze de blu-ray terug uitbrengen.
    Op Marktplaats zat te koop, heb de mijne er afgelopen week binnen gekregen voor € 22,50 incl. verzendkosten.. redelijke prijs lijkt mij ?!

  25. #3650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Op Marktplaats zat te koop, heb de mijne er afgelopen week binnen gekregen voor € 22,50 incl. verzendkosten.. redelijke prijs lijkt mij ?!
    Inderdaad want op Amazon.com vragen ze iets minder dan 60$. En dat ben ik niet van plan om te betalen. Is jou exemplaar met een slipcover?

Pagina 146 van 216 EersteEerste ... 4696136142143144145146147148149150156196 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •