Pagina 144 van 216 EersteEerste ... 4494134140141142143144145146147148154194 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.576 tot 3.600 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Brother Bear heeft volgens mij een mix van Vlaamse en Nederlandse stemmen. Bedankt voor je antwoord.
    Er is van Brother Bear zowel een Nederlandse als Vlaamse nasynchronisatie gemaakt. Op DVD zijn twee versies verschenen: eentje voor Nederland met de Nederlandse nasynchronisatie en eentje voor Vlaanderen met de Vlaamse nasynchronisatie. Beide uitgaves waren daarnaast voorzien van Engels Dolby Digital- en DTS-geluid

  2. #3577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Kan er iemand voor mij bij wehkamp een bestelling met de komende nieuwe 5 disney's naar mijn adres? Als Belg is dit niet mogelijk (en begin nou weer niet dat het wel mogelijk is want dat is het niet!)
    Je kunt ze ook bij dvdoutlet.nl bestellen, zal in prijs denk ik niets uitmaken(die 7,50 kortingscode is niet meer geldig). Mocht dat niet lukken of veel duurder zijn dan wil ik je wel helpen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je kunt ze ook bij dvdoutlet.nl bestellen, zal in prijs denk ik niets uitmaken(die 7,50 kortingscode is niet meer geldig). Mocht dat niet lukken of veel duurder zijn dan wil ik je wel helpen.
    Bedankt voor de suggestie peptalk. Ik heb ze nu besteld via DVD Outlet. Komt op paar eurootjes meer, maar maakt niet zo'n drama. Totaal was iets van een 71,40 euro. Voor Disney nog steeds heel goedkoop.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 12-03-2013 om 19:30

  4. #3579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Bedankt voor de suggestie peptalk. Ik heb ze nu besteld via DVD Outlet. Komt op paar eurootjes meer, maar maakt niet zo'n drama. Totaal was iets van een 71,40 euro. Voor Disney nog steeds heel goedkoop.
    Zonder verzenden naar België was je bij Wehkamp al 66,70 kwijt geweest en binnen NL kun je het voor 5 euro al niet versturen, dus laat staan naar BE.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #3580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zonder verzenden naar België was je bij Wehkamp al 66,70 kwijt geweest en binnen NL kun je het voor 5 euro al niet versturen, dus laat staan naar BE.
    Dat hoef je mij niet te zeggen, ik heb deze week nog een pakje (150gr- 1 blu-ray) naar Zaandam moeten retourneren en was 6.03 euro kwijt! (en dit was nog met een euro korting omdat ik een velletje van 10 postzegels had besteld)
    Het is de laatste jaren enorm duur om als particulier iets te verzenden.

  6. #3581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er is van Brother Bear zowel een Nederlandse als Vlaamse nasynchronisatie gemaakt. Op DVD zijn twee versies verschenen: eentje voor Nederland met de Nederlandse nasynchronisatie en eentje voor Vlaanderen met de Vlaamse nasynchronisatie. Beide uitgaves waren daarnaast voorzien van Engels Dolby Digital- en DTS-geluid
    Oeps ik heb het over Brother Bear 2... xD Brother Bear heeft idd een vlaamse versie maar Brother Bear 2 heeft een mix.

  7. #3582

  8. #3583

    Standaard

    In Belgium, each BD costs 11,90 at Carrefour

  9. #3584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht
    In Belgium, each BD costs 11,90 at Carrefour
    Liggen deze al bij Carrefour, of hoe weet je dit ?

  10. #3585

    Standaard

    I bought them this morning in Liège

  11. #3586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht
    I bought them this morning in Liège
    Oei beetje ver maar die prijs klinkt zeer goed !

  12. #3587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht
    In Belgium, each BD costs 11,90 at Carrefour
    Cheers, will check them out tomorrow.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  13. #3588

    Standaard

    Heb zonet Hunchback gezien en het beeld was perfect, niets op aan te merken. De details zijn enorm tov de DVD, Frollo ziet er angstaanjagender dan ooit uit! Het blijft een van mijn favoriete Disney films. Sindsdien moet het steeds braver en braver...

  14. #3589

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht
    In Belgium, each BD costs 11,90 at Carrefour
    Are they really BD's or just DVD's? It sounds to me to be too cheap for BD's.

  15. #3590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Are they really BD's or just DVD's? It sounds to me to be too cheap for BD's.
    Ik heb ze vanmorgen gekocht bij Carrefour Sint Denijns Westrem. Alle Disney blu-ray voor 11.90EUR! Mooi prijsje.

  16. #3591

    Standaard Re:

    Ik lees nu net in deze topic dat je bij Wehkamp korting krijgt. Is er nog een termijn aan verbonden? Ik weet alleen niet of ik de € 50 haal. En geldt die € 50 alleen voor Disney-blurays? Ik kan de betreffende link van Wehkamp wel openen maar het betreffende middengedeelte wil niet verschijnen.

    Edit: lees net dat de korting t/m 10 maart geldt.

  17. #3592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik heb ze vanmorgen gekocht bij Carrefour Sint Denijns Westrem. Alle Disney blu-ray voor 11.90EUR! Mooi prijsje.
    Same here. Alles samen € 59,50. Niet slecht voor 5 Classics.

    Trouwens nog steeds geen audiocommentaar op Hunchback zie ik, misschien dat ik die op termijn dan toch maar vervang door een andere versie.
    Laatst aangepast door Pieter D : 14-03-2013 om 11:56
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  18. #3593

    Standaard

    Wat ziet Brother Bear er geweldig uit in 2.35.1 :P

  19. #3594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Trouwens nog steeds geen audiocommentaar op Hunchback zie ik, misschien dat ik die op termijn dan toch maar vervang door een andere versie.
    Inderdaad geen audiocommentaar. Het is kiezen tussen de Amerikaanse uitgave met audiocommentaar en het vervolg of de Nederlandse uitgave zonder audiocommentaar en vervolg.

  20. #3595

    Standaard

    Hopelijk vindt ik deze classics dit weekend, IK WIL ZE !!!!
    BD (1243) What i Watch

  21. #3596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Hopelijk vindt ik deze classics dit weekend, IK WIL ZE !!!!
    Ga langs bij een hyper markt van Carrefour

  22. #3597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ga langs bij een hyper markt van Carrefour
    Ja, maar de carrefour's in mijn buurt verkopen geen Blurays. De dichtste voor mij is denk ik Brugge dus ik hoop ze daar te vinden aan dezelfde prijs.
    BD (1243) What i Watch

  23. #3598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ja, maar de carrefour's in mijn buurt verkopen geen Blurays. De dichtste voor mij is denk ik Brugge dus ik hoop ze daar te vinden aan dezelfde prijs.
    Vanmorgen mijn exemplaren gekocht in de Carrefour aan het B-Park in Brugge, daar hadden ze er nog héél wat liggen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Inderdaad geen audiocommentaar. Het is kiezen tussen de Amerikaanse uitgave met audiocommentaar en het vervolg of de Nederlandse uitgave zonder audiocommentaar en vervolg.
    Hmmm, moeilijk. Ga ik nog even over nadenken. Normaal hecht ik niet zoveel waarde aan audiocommentaar maar bij een favoriet als deze ben ik toch wel erg geïnteresseerd.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  24. #3599

    Standaard

    Morgenavond maar eens gaan kijken in de Carrefour Zemst, benieuwd of ze daar ook liggen!

  25. #3600

    Standaard

    Mijn exemplaren van Aladdin en Mulan bij frs gekocht vandaag! Hunchback laat ik schieten, geen toppertje imho.

Pagina 144 van 216 EersteEerste ... 4494134140141142143144145146147148154194 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •