Pagina 143 van 216 EersteEerste ... 4393133139140141142143144145146147153193 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.551 tot 3.575 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3551

    Standaard

    Misschien moet je vaste klant zijn...???

  2. #3552

    Standaard

    Wat een verwarrende berichten allemaal over wehkamp. Ze zijn €12,95 per stuk en bij aankoop vanaf €50 kan je met de kortingscoupon VOORJAAR €7,50 korting krijgen. Bij aankoop van de zes blu-rays ben je 77,70 kwijt normaal gesproken en dan is 7,50 ongeveer 10%, maar de code is voor €7,50 iig. Heb zelf 4 gekocht voor €46,25 met de verzendkosten erbij iig. Broeder beer 2 en iets met een draak laten liggen.

  3. #3553

    Standaard

    Ik heb ze gister bij DVD outlet besteld, iets duurder dan wehkamp, maar bij wehkamp komen er die 5,95 verzendkosten bij en ik heb met hen de ervaring dat ze nooit meteen leveren, DVD outlet daarentegen heb ik de ervaring mee dat ze eerder of op de dag zelf leveren en dan heb ik dat geld er wel voor over.
    Overigens brother bear 2 niet gekocht, overige wel.

  4. #3554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xmariskax Bekijk bericht
    Ik heb ze gister bij DVD outlet besteld, iets duurder dan wehkamp, maar bij wehkamp komen er die 5,95 verzendkosten bij en ik heb met hen de ervaring dat ze nooit meteen leveren, DVD outlet daarentegen heb ik de ervaring mee dat ze eerder of op de dag zelf leveren en dan heb ik dat geld er wel voor over.
    Overigens brother bear 2 niet gekocht, overige wel.
    De verzendkosten voor DVD's en Blu-ray's zijn € 1,95.

  5. #3555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Misschien moet je vaste klant zijn...???
    Je hebt denk ik, net als ik, bij wehkamp een balansrekening. Dan krijg je 10% korting.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #3556

  7. #3557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Je hebt denk ik, net als ik, bij wehkamp een balansrekening. Dan krijg je 10% korting.
    Ja, klopt.

  8. #3558

    Standaard

    Goedemiddag
    Misschien lees ik erover heen, maar kan iemand vertellen of het waar is dat de onlangs uitgebrachte disneys nog een diamond release krijgen later in het jaar? Iemand zei dit tegen mij, maar het lijkt mij stug.

  9. #3559

    Standaard

    Nee, als ze onlangs zijn uitgebracht op blu-ray, zal er niet later in Nederland nog een Diamond Edition van uitkomen.

    De enige Diamond edities die voor dit jaar gepland staan in Nederland (en nog niet 100 % bevestigd!) zijn De Kleine Zeemeermin en Jungle Book
    **** me gently with a chainsaw.

  10. #3560

    Standaard

    Ben benieuwd of de zeemeermin ook uitkomt dit jaar. Hij staat later dit jaar immers gepland voor een 3D release in amerika.
    De 3D van Aladdin hebben ze gecancelled omdat de 3D conversies niet de verwachtte opbrengsten opleverde, met uitzondering van de Lion King.
    Aladdin zou in Engeland (en Amerika) op de lijst staan voor een Diamond Edition.

  11. #3561

    Standaard

    Ik vraag me nu dus af welke Disney uitgaven als diamond edition zijn uitgebracht / of welke dat nog komen. Ook zijn er special editions.. zoals Peter Pan, komt die dus niet meer als D.E. ?

    - Lion King D.E.
    - Bambi D.E.
    - Lady & De Vagebond D.E.
    - Assepoester D.E.
    - Belle En Het Beest E.D.

    Dit zijn de D.E. die ik heb, welke zijn er als D.E. uitgebracht die ik hier niet bij heb staan.. of welke D.E. zijn aangekondigd ?

    - Peter Pan
    - 101 Dalmatiërs
    - Pinnochio
    - Dumbo

    Dit zijn de S.E. meen ik ? Ook daar geldt mijn vraag voor welke blu-rays als S.E. is uitgekomen en welke daarvoor is aangekondigd ?

    Sneeuwwitje is D.E. alleen moet die weer binnen paar jaar uit haar 'kluis' komen ;
    Jungle Book, Klokkenluider Van Notre Dame en Aladdin heb ik ook geen idee van.

    Als iemand mij hierop kan antwoorden zou ik dat erg waarderen, wel graag de NL uitgaves.
    Laatst aangepast door Robintje : 10-03-2013 om 17:48

  12. #3562

    Standaard

    Nederlandse Diamond Editions:

    - Snow White and the Seven Dwarfs
    - Beauty and the Beast (ook 3D)
    - Bambi
    - The Lion King (ook 3D)
    - Lady and the Tramp
    - Cinderella


    Amerikaanse Diamond Editions:

    - Snow White and the Seven Dwarfs
    - Beauty and the Beast (ook 3D)
    - Bambi
    - The Lion King (ook 3D)
    - Lady and the Tramp
    - Cinderella
    - Peter Pan
    - The Little Mermaid (ook 3D) - officieel aangekondigd voor 1 oktober 2013
    - The Jungle Book - officieel aangekondigd voor voorjaar 2014.

    Dat The Jungle Book officieel is aangekondigd wil niet zeggen dat hij dan ook uitkomt. Aladdin was ook officieel aangekondigd, maar Peter Pan is in die plaats uitgekomen. Het is niet bekend of Aladdin in Amerika alsnog als Diamond Edition zal verschijnen.

  13. #3563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tk421 Bekijk bericht
    Aladdin zou in Engeland (en Amerika) op de lijst staan voor een Diamond Edition.
    Aladdin is in Engeland volgens mij geen Diamond Edition, maar een gewone uitgave. Hij verschijnt op dezelfde dag (15 april) als Brother Bear 1 & 2, The Hunchback of Notre Dame, Mulan en Pete's Dragon.

  14. #3564

    Standaard

    Er is nu een actie gaande bij amazon.co.uk, 2 Disney blu-rays voor 18 pond. Ik ben verder een beetje aan het kijken welke ik al heb en welke ik nog moet, maar is er ergens een duidelijk overzicht van de buitenlandse Disney releases met de ondertitels en dubs die ze hebben? Ik keek al in het algemene topic, maar daar staat niet alles even duidelijk aangeduid. Anders misschien een suggestie om die in dit topic toe te voegen aan de begin post?

  15. #3565

    Standaard

    Op vlak van Disney blu-ray's is de informatie op Amazon.co.uk zo goed als correct.

    En anders: http://www.blurayspecs.co.uk/

  16. #3566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De verzendkosten voor DVD's en Blu-ray's zijn € 1,95.
    Niet als je er 5 bestelt dus blijkbaar, ik wilde al gaan afrekenen en toen werden er 5,95 verzendkosten bij opgeteld.

  17. #3567

    Standaard

    Volgens mij hebben deze UK-uitgaves GEEN NL-ondertiteling of dub. De nieuwe releases nog niet meegenomen.

    - Cinderella
    - Lady and the Tramp
    - 101 Dalmatians
    - Beauty and the Beast
    - Dinosaur
    - Meet the Robinsons
    - Bolt
    - Tangled

  18. #3568

    Standaard

    Kan er iemand voor mij bij wehkamp een bestelling met de komende nieuwe 5 disney's naar mijn adres? Als Belg is dit niet mogelijk (en begin nou weer niet dat het wel mogelijk is want dat is het niet!)

  19. #3569
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Is inderdaad niet mogelijk als Belg. Maar met je zin tussen haakjes ga je volgens mij weinig gegadigden trekken
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #3570

    Standaard

    Aan diegene die de nieuwe disney releases al hebben ? Op welke films staat er een vlaamse versie ?

  21. #3571

    Standaard

    Voor de liefhebber; Disney Russia aankondiging.

    June 11 - Lilo & Stitch (2-movie collection)
    June 11 - The Emperor's New Groove (2-movie collection)
    August 13 - Oliver & Company
    September 3 - The Jungle Book
    September 10 - The Jungle Book 2
    September 17 - The Sword in the Stone
    September 17 - Robin Hood
    October 1 - Hercules
    October 8 - The Little Mermaid
    October 22 - The Little Mermaid 2
    October 29 - The Little Mermaid 3
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  22. #3572

    Standaard

    Recensie van de Nederlandse uitgave van Aladdin:

    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=6992

  23. #3573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Aan diegene die de nieuwe disney releases al hebben ? Op welke films staat er een vlaamse versie ?
    In ieder geval Brother Bear, The Hunchback of Notre Dame en Mulan. Van Aladdin en Pete's Dragon is geen Vlaamse dub gemaakt. Of Brother Bear 2 Vlaamse audio heeft weet ik niet.

  24. #3574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    In ieder geval Brother Bear, The Hunchback of Notre Dame en Mulan. Van Aladdin en Pete's Dragon is geen Vlaamse dub gemaakt. Of Brother Bear 2 Vlaamse audio heeft weet ik niet.
    Brother Bear heeft volgens mij een mix van Vlaamse en Nederlandse stemmen. Bedankt voor je antwoord. De films die een vlaamse versie moeten hebben zijn gelukkig niet overgeslagen. Volgens mij letten ze er nu wel extra op sinds hun blunder van Tarzan.

  25. #3575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Voor de liefhebber; Disney Russia aankondiging.

    June 11 - Lilo & Stitch (2-movie collection)
    June 11 - The Emperor's New Groove (2-movie collection)
    August 13 - Oliver & Company
    September 3 - The Jungle Book
    September 10 - The Jungle Book 2
    September 17 - The Sword in the Stone
    September 17 - Robin Hood
    October 1 - Hercules
    October 8 - The Little Mermaid
    October 22 - The Little Mermaid 2
    October 29 - The Little Mermaid 3
    Ik vind het bizar dat ze de sequels van Little Mermaid telkens met een week er tussen uitbrengen, dus ik neem dit voorlopig met een korrel zout.

Pagina 143 van 216 EersteEerste ... 4393133139140141142143144145146147153193 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •