Pagina 142 van 216 EersteEerste ... 4292132138139140141142143144145146152192 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.526 tot 3.550 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje Bekijk bericht
    Ik denk dat ik gewoon een beetje zuur ben omdat ze mijn op één na favoriete Disney niet met wat meer liefde hebben behandeld. Ik wil maar niet snappen waarom Disney niet wat respectvoller omspringt met hun classics. Het is het fundament waar hun hele bedrijf op steunt en daar op besparen doet gewoon af van de waarde.
    Daar moet ik wel mee akkoord gaan, vooral als het over HoND gaat. Die wordt zoals The Black Cauldron té vaak stiefmoederlijk behandeld bij Disney om heel idiote redenen.

    Superieure animatie en muziek maken dit ook een van mijn favo classics maar de "treatment" die het van Disney krijgt is allesbehalve. Nuja, ik ben blij dat we 'm in ieder geval gauw op Blu-Ray hebben.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  2. #3527

    Standaard

    Waar lezen jullie al die negatieve reviews? Op Blu-ray.com zijn ze redelijk positief over 'The Hunchback of Notre Dame'.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #3528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Als site eigenaar kan ik u een goede afloop verzekeren
    Dus als ik ze morgen bestel worden deze dal al verzonden of niet ?

  4. #3529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dus als ik ze morgen bestel worden deze dal al verzonden of niet ?
    Ik heb je een PM gestuurd.

  5. #3530

    Standaard

    Heb net de 6 releases van deze maand in de bus gekregen. Nergens artwork op de disks. Echt barebone uitgaves.

  6. #3531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Heb net de 6 releases van deze maand in de bus gekregen. Nergens artwork op de disks. Echt barebone uitgaves.
    Vergeet niet dat artwork ook niet op de USA edities zit he. Zijn gewoon blauw. En barebone... er zitten toch extra's op?

  7. #3532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Heb net de 6 releases van deze maand in de bus gekregen. Nergens artwork op de disks. Echt barebone uitgaves.
    Leuk lekker op tijd.

  8. #3533

    Standaard

    Wacht vol spanning op een review van Brother Bear.
    Vraag me af of de bluray versie wel de juiste versie bevat qua perspectief. Wanneer Kenai verandert in een beer moet het perspectief veranderen van 1.66:1 naar 2.35:1 cinemascoop, wat op de dvd niet het geval was.




    Foto's afkomstig van dvdinfo.be

    Bericht gewijzigd: Net een paar screencaps gevonden en het is inderdaad 2.35:1 cinemascoop. Me very happy!
    Laatst aangepast door freaky : 09-03-2013 om 09:37
    BD (1243) What i Watch

  9. #3534

    Standaard

    ik heb m net gezien, de beeldkwaliteit is top!Wanneer Kenai verandert in een beer verandert het perspectief van 1.66:1 naar 2.35:1 cinemascoop, wat op de dvd niet het geval was.
    Een prima uitgave van disney!

  10. #3535

    Standaard brother bear

    de duitse blurays van brother bear 1 en 2 hebben wel artwork op de discs zelf.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Wacht vol spanning op een review van Brother Bear.
    Vraag me af of de bluray versie wel de juiste versie bevat qua perspectief. Wanneer Kenai verandert in een beer moet het perspectief veranderen van 1.66:1 naar 2.35:1 cinemascoop, wat op de dvd niet het geval was.




    Foto's afkomstig van dvdinfo.be

    Bericht gewijzigd: Net een paar screencaps gevonden en het is inderdaad 2.35:1 cinemascoop. Me very happy!

  11. #3536

    Standaard

    Kan iemand mij de kwaliteit verzekeren m.b.t. Tarzan blu ray...???

    Beeld en geluid waren niet erg goed, toch...???

  12. #3537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Kan iemand mij de kwaliteit verzekeren m.b.t. Tarzan blu ray...???

    Beeld en geluid waren niet erg goed, toch...???

    Disney heeft daarom deze gerereleased. De blu-ray met ean 8-717418-380694 zou goed moeten zijn.

  13. #3538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Disney heeft daarom deze gerereleased. De blu-ray met ean 8-717418-380694 zou goed moeten zijn.
    Hartelijk dank voor je snelle antwoord

  14. #3539

    Standaard

    Betr. Tarzan wil ik toch even kwijt dat ik niets -maar dan ook werkelijk niets- van verschil zie tussen beide. Van de zogenaamde flikker-problemen heb ik nooit iets kunnen ondervinden.

  15. #3540

    Standaard

    @langejan

    In de pricewatch heb je het over prijzen van 11,65 euro voor diverse Disney's.

    Wehkamp: NU BESTELLEN 11,65 EURO PER BLU RAY
    Is dat met die 7,50 euro voorjaarskorting bij besteding van 50 of meer? Zo ja, dan is het wel handig dat er bij te vermelden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #3541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    @langejan

    In de pricewatch heb je het over prijzen van 11,65 euro voor diverse Disney's.



    Is dat met die 7,50 euro voorjaarskorting bij besteding van 50 of meer? Zo ja, dan is het wel handig dat er bij te vermelden.
    Had alle 6 besteld met waardebon: Voorjaar

  17. #3542

    Standaard

    Dan is het 11,70 per stuk en worden de verzendkosten voor het gemak even vergeten dus. Desalnietemin kun je ze bij Wehkamp dus voor een schappelijke prijs krijgen.

  18. #3543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Dan is het 11,70 per stuk en worden de verzendkosten voor het gemak even vergeten dus. Desalnietemin kun je ze bij Wehkamp dus voor een schappelijke prijs krijgen.
    Waarom kunnen wij hier in België ze nooit zo goedkoop krijgen? Dat blijf ik me toch steeds afvragen. Ik zie hier prijzen van 24 euro enzo. Ook op bol zijn ze allemaal zo duur.

  19. #3544

    Standaard

    In mijn email bevestiging staat 11,65 euro per blu ray

  20. #3545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    In mijn email bevestiging staat 11,65 euro per blu ray
    Dat is dan inclusief korting, want ik heb drie titels besteld en betaal € 12,95 per titel.

  21. #3546

    Standaard

    Ja, maar ik heb 6 blu ray's besteld, dus meer dan 50,00 euro dan krijgt je ook 10% korting, dus 12,95 - 10% korting = 11,65 euro afgerond ...per blu ray disc.

  22. #3547

    Standaard

    Dan is dat duidelijk. Dat was eerst niet duidelijk omdat je sprak over € 11,65 per titel, maar dat is dus alleen het geval wanneer je meerdere titels besteld. Het zou fijn zijn als je dit de volgende keer er duidelijk bijzet. Dan ontstaat er ook geen onduidelijkheid en verwarring.

  23. #3548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Disney heeft daarom deze gerereleased. De blu-ray met ean 8-717418-380694 zou goed moeten zijn.
    Heeft deze dan vlaamse versie ?

  24. #3549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Heeft deze dan vlaamse versie ?
    nee.

  25. #3550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ja, maar ik heb 6 blu ray's besteld, dus meer dan 50,00 euro dan krijgt je ook 10% korting, dus 12,95 - 10% korting = 11,65 euro afgerond ...per blu ray disc.
    Hoe kom je aan die 10% korting dan, bij mij werkt dit niet?

    Heb er 5 dus ongeveer 65 euro

Pagina 142 van 216 EersteEerste ... 4292132138139140141142143144145146152192 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •