Pagina 139 van 216 EersteEerste ... 3989129135136137138139140141142143149189 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.451 tot 3.475 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3451

    Standaard

    Aladdin Trilogy werd gecanceled in Australië. Was het enige land waar ze gingen uitkomen maar dus ook niet meer.

    https://twitter.com/sanityonline/sta...04724205023232

  2. #3452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door McMurphy Bekijk bericht
    Afgelopen week de Diamond Edition van Peter Pan binnengekregen. Wat ben ik blij dat ik voor deze US versie ben gegaan, werkelijk een prachtige uitvoering met een relief slipcover als vanouds .
    Mijne is nog altijd niet binnen. Ben er zo benieuwd naar!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #3453

    Standaard

    Persbericht van Frankenweenie (waarbij niet staat dat de uitgave voorlopig alleen bij Free Record Shop verkrijgbaar is), Aladdin, Mulan, Peter en de Draak (bij deze drie titels meldt het persbericht alleen een Dolby Digital audiotrack) en Wreck-It Ralph (waarbij geen specificaties staan).

    KLIK

  4. #3454

    Standaard

    Weet iemand toevallig of er in de duitse versie van Mulan geknipt is ?
    Ik heb gisteren een 1080p blu-ray rip zitten kijken maar ik mis volgens mij een heel stuk in het begin
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #3455

    Standaard

    Bol.com meldt nu een releasedatum van 20 juni a.s. voor Frankenweenie. Dus tot die tijd is hij alleen bij Free Record Shop te koop.

  6. #3456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Bol.com meldt nu een releasedatum van 20 juni a.s. voor Frankenweenie. Dus tot die tijd is hij alleen bij Free Record Shop te koop.
    WTF...? En de levertijd bij FRS is inmiddels ook al 5 - 10 werkdagen...

  7. #3457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    WTF...? En de levertijd bij FRS is inmiddels ook al 5 - 10 werkdagen...
    De levertijd op de website van Free Record Shop is al vanaf het begin 5-10 werkvragen. Ik vraag me daarom af of de Blu-ray wel leverbaar is. Hoogstwaarschijnlijk is de Blu-ray alleen in de winkel te koop tot eind juni.

  8. #3458

    Standaard

    Volgens mij is Frankenweenie alleen maar te koop in Belgie, want iemand van Disney Belgium ( facebook ) zei al, dat de blu ray al in de winkels lag. ( Te bedenken dat dat juist in Belgie moet zijn ).

  9. #3459

    Standaard

    Nee, hij is gewoon in frs filialen in Nederland beschikbaar (Hilversum iig), alleen nog niet in andere Nederlandse winkels en de webshop dus..

  10. #3460

    Standaard

    Ook in Eindhoven op het station FRS ligt hij volop! Inderdaad zit er een sticker op met "Exclusief bij Free Record Shop", maar goed, hij is dus gewoon verkrijgbaar. No worries

  11. #3461

    Standaard

    Zowel de DVD, Blu-ray en Blu-ray 3D zijn hier in Nederland te krijgen. de 3D lijkt trouwens wel schaars te zijn.

  12. #3462

    Standaard



    Deze Koreaanse cover is vermoedelijk gelijk aan de US-cover. The Many Adventures of Winnie the Pooh, een titel waar wij hoogstwaarschijnlijk weer kunnen naar .

  13. #3463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Zowel de DVD, Blu-ray en Blu-ray 3D zijn hier in Nederland te krijgen. de 3D lijkt trouwens wel schaars te zijn.
    Heb de 3D nochtans bij verschillende FRS zien staan. Wacht wel even tot er een leuke aanbieding is of ik weer een kortingsbon heb.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  14. #3464

    Standaard

    Dood- en doodzonde wat Disney met de blu-ray's in Europa heeft gedaan. Je zou onderhand spijt krijgen dat je ooit je DVD versies (2 disc met slipcase) hebt weggedaan. Ik heb vaak getwijfeld of ik alles zou importeren maar helaas ben ik een van de mensen die toch niet graag zonder NL subs aankopen doet, al is het maar omdat de collectie dan nog inconsistenter wordt en je ze in een later stadium (stel dat ze in NL ineens wel verschijnen) niet meer doorverkocht krijgt.

    Het zou niet de eerste keer zijn dat disney ineens releases wel laat verschijnen, misschien wel weer met slipcase in de toekomst. In het persbericht van dvd-home.nl zag ik overigens bij alle nieuwe releases DD5.1 staan, ipv DTS HD. Zou dit een foutje zijn? ik vrees van niet namelijk aangezien Frankenweenie wel gewoon DTS-HD heeft in hetzelfde bericht. Ik heb Disney al gevraagd hierover en ze zouden er naar kijken, maar niets concreets teruggehoord.

  15. #3465

    Standaard

    Zouden ze trouwens echt meer dan 20 EUR vragen voor die kale releases van Mulan, Klokkenluider,... enz.. Zou echt schandalig zijn.

  16. #3466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Dood- en doodzonde wat Disney met de blu-ray's in Europa heeft gedaan. Je zou onderhand spijt krijgen dat je ooit je DVD versies (2 disc met slipcase) hebt weggedaan. Ik heb vaak getwijfeld of ik alles zou importeren maar helaas ben ik een van de mensen die toch niet graag zonder NL subs aankopen doet, al is het maar omdat de collectie dan nog inconsistenter wordt en je ze in een later stadium (stel dat ze in NL ineens wel verschijnen) niet meer doorverkocht krijgt.

    Het zou niet de eerste keer zijn dat disney ineens releases wel laat verschijnen, misschien wel weer met slipcase in de toekomst. In het persbericht van dvd-home.nl zag ik overigens bij alle nieuwe releases DD5.1 staan, ipv DTS HD. Zou dit een foutje zijn? ik vrees van niet namelijk aangezien Frankenweenie wel gewoon DTS-HD heeft in hetzelfde bericht. Ik heb Disney al gevraagd hierover en ze zouden er naar kijken, maar niets concreets teruggehoord.

    Een afbeelding van de Arabische release had NL DUB en SUB en had een HD track (Mulan). Ook waren er extra's. Ik meen dat deze release qua kwaliteit vergeleken werd met Pocahontas. Deze release had eveneens enige extra features. Helaas niet alles van de DVD. Dat zou betekenen dat het reuzemeevalt. Hopelijk geldt dat ook voor de andere releases.

    Overigens moet je persberichten van Disney Benelux altijd met een korrel zou nemen. Specs kloppen vaker niet of zijn incompleet.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  17. #3467

    Standaard

    @Timmie: precies, als het zo blijkt te zijn als Pocahontas en we eigenlijk alleen de slipcover en nieuw artwork missen - en voor de rest dus een HD waardige transfer krijgen, dan valt daar prima mee te leven. Wat vooral steekt zijn de releases die we hier niet krijgen, voornamelijk de Winnie the Pooh's. Maar ik blijf hoop houden, het kan goed dat we die als kleinere release toch nog een keer krijgen. Disney zal ongetwijfeld op een punt willen uitproberen hoeveel dat ze van Poeh verkopen op Blu-ray in de Benelux/Europa.

  18. #3468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Heb de 3D nochtans bij verschillende FRS zien staan. Wacht wel even tot er een leuke aanbieding is of ik weer een kortingsbon heb.
    Bij de winkels waar ik geweest ben waren zowel de DVD als de 2D versie voldoende op voorraad. De 3D versie was bij een aantal winkels al uitverkocht. Bij meerdere winkels zeiden ze ook dat ze van de 3D versie maar een aantal exemplaren gekregen hadden.

    Maar goed heb de 2D versie uiteindelijk mee genomen, De 3D had behalve de 3D versie geen extra bonusdisc en de DVD had volgens de cover maar 1 bonus feature.

  19. #3469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door McMurphy Bekijk bericht
    Afgelopen week de Diamond Edition van Peter Pan binnengekregen. Wat ben ik blij dat ik voor deze US versie ben gegaan, werkelijk een prachtige uitvoering met een relief slipcover als vanouds .
    Jup, same here. Heb `m afgelopen week ook ontvangen (die met de goude hoes).
    Prachtige uitgave, echt blij dat ik weer voor de US versie ben gegaan

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    -knip-

    Deze Koreaanse cover is vermoedelijk gelijk aan de US-cover. The Many Adventures of Winnie the Pooh, een titel waar wij hoogstwaarschijnlijk weer kunnen naar .
    hoop echt dat deze versie ook zo in de US gaat verschijnen
    Laatst aangepast door TheGodfather : 26-02-2013 om 12:05
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #3470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Jup, same here. Heb `m afgelopen week ook ontvangen (die met de goude hoes).
    Prachtige uitgave, echt blij dat ik weer voor de US versie ben gegaan

    Hoe krijg jij het voor elkaar dat deze zonder problemen langs de douane komt? Bij Amazon vragen ze toch wel $ 27.99 hiervoor.

  21. #3471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe krijg jij het voor elkaar dat deze zonder problemen langs de douane komt? Bij Amazon vragen ze toch wel $ 27.99 hiervoor.
    Blijft toch onder de 22 euro

    Koers van douane:
    V.S. AMERIKA US 1,33300000 USD DOLLAR 0,75018755
    27,99 * 0,75018755 = 21 euro

    En volgens mij bestelt hij meestal bij de vriendelijkere sites wat betreft de douane
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #3472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe krijg jij het voor elkaar dat deze zonder problemen langs de douane komt? Bij Amazon vragen ze toch wel $ 27.99 hiervoor.
    Ik heb de laatste 5 maand iets van een 15 bestellingen gedaan bij Amazon US waarvan de waarde minstens 35 euro was (maar nooit meer dan 100). Ik heb nooit last gehad van de douane. De pakketjes worden trouwens op de post gedaan in Frankrijk of Duitsland. Dus ik vermoed dat ze en masse naar Europa verscheept worden en dan "lokaal" verzonden.

    Voor Peter Pan heb ik trouwens maar $19.99 excl. betaald. Je moet wat uitkijken eens die titels in pre-order komen. Voor Peter Pan was er een $8.00 kortingsbon. Al bij al heb ik hier minder dan €20 voor betaald incl. verzending; mooi verstuurd in een kartonnen verpakking en zonder schade toegekomen.
    Laatst aangepast door PaarseGiraf : 27-02-2013 om 14:46

  23. #3473

    Standaard

    BE en NL zijn in deze niet vergelijkbaar PaarseGiraf.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #3474

    Standaard

    Specificaties van de Australische Blu-ray van Aladdin. Deze informatie komt van Disney Australië zelf, maar ik hoop niet dat het klopt, anders moeten we het stellen zonder lossless audio.



    Bron: forum van Blu-ray.com.

  25. #3475

    Standaard

    Hoezo, zonder lossless audio? De engelse track is toch DTS-HD, met alleen de Nederlandse track in DTS? Lijkt mij niet onlogisch en is veelal het geval.

Pagina 139 van 216 EersteEerste ... 3989129135136137138139140141142143149189 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •