Pagina 138 van 216 EersteEerste ... 3888128134135136137138139140141142148188 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.426 tot 3.450 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Largo Bekijk bericht
    Klopt. Zoals bekend wordt de website niet door FRS zelf beheerd en gelden dit soort acties alleen in de winkels.
    Daar heeft de gemiddelde koper absoluut geen boodschap aan. De site heet Free Record Shop en deelt hetzelfde logo als de winkel, bovendien kan je je bestelling in de winkel laten leveren. Er staat nergens "opgelet wij zijn niet écht Free Record Shop".

    Kortom dit soort zaken is negatief voor zowel het imago van de winkel als de website.

  2. #3427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Daar heeft de gemiddelde koper absoluut geen boodschap aan. De site heet Free Record Shop en deelt hetzelfde logo als de winkel, bovendien kan je je bestelling in de winkel laten leveren. Er staat nergens "opgelet wij zijn niet écht Free Record Shop".

    Kortom dit soort zaken is negatief voor zowel het imago van de winkel als de website.
    Onzin. De website heeft ook acties die exclusief voor de site zijn, en ook producten die alleen via de site te krijgen zijn. De winkels van FRS hebben ook producten die via de site niet te krijgen zijn. Als er een uitverkoop/opruiming in de winkels van FRS is, dan hoor je mensen ook niet klagen dat deze producten niet via de site te krijgen zijn voor de opruimingsprijs. In andere landen (UK met HMV bijvoorbeeld) is dit precies hetzelfde. Ik ben het met je eens dat het makkelijk zou zijn als deze titel in dit geval ook via de website te bestellen is, maar om nou meteen te spreken van een negatief effect op het imago van FRS

  3. #3428

    Standaard

    Ik kom net van de FRS in Wijnegem en daar hadden ze hem niet binnen. Ze vertelden me wel dat hij morgen gaat binnen komen.

  4. #3429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Ik kom net van de FRS in Wijnegem en daar hadden ze hem niet binnen. Ze vertelden me wel dat hij morgen gaat binnen komen.
    Ben ook al naar een FRS geweest en daar was ook helemaal geen Frank of Weenie te bespeuren.

  5. #3430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ben ook al naar een FRS geweest en daar was ook helemaal geen Frank of Weenie te bespeuren.
    Ik was vandaag wel bij de FRS en bij andere winkels in Eindhoven te bespeuren, maar ik heb geen Frankenweenie zien staan.

  6. #3431

    Standaard

    Bij de mediamarkt in Eindhoven zijden ze tegen me dat die voorlopig nog niet binnenkomt....? Bij de freerecordshop zag ik hem ook nergens.

  7. #3432

    Standaard

    Wat een soep zeg!! Ze mogen eens grote kuis houden daar in dat kantoor van "Disney Benelux"!

  8. #3433

    Standaard

    Ik heb het net even gevraagd aan iemand die bij een FRS filiaal werkt.
    Hij wist niets over exclusiviteit, hij wist me wel te vertellen dat sommige filialen geen leveringen meer krijgen op woensdag, dus hoogst waarschijnlijk zal hij morgen wel bij de levering zitten.
    Dit is trouwens allemaal voor België, geen idee hoe het zit in Nederland

  9. #3434

    Standaard

    Ik zie bij ECI dat het nog 5 - 10 werkdagen duurt voordat deze Frankenweenie geleverd gaat worden, voor beide versies.

  10. #3435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ik zie bij ECI dat het nog 5 - 10 werkdagen duurt voordat deze Frankenweenie geleverd gaat worden, voor beide versies.
    En Bol.com zegt dat het 2-4 werkdagen duurt, maar of deze en de informatie op ECI betrouwbaar is betwijfel ik.

  11. #3436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    En Bol.com zegt dat het 2-4 werkdagen duurt, maar of deze en de informatie op ECI betrouwbaar is betwijfel ik.
    Volgens mij zet Bol.com telkens die status op de site wanneer een film net verschijnt maar nog niet binnen is... Wel een beetje jammer al dat onzeker gedoe voor een release van een toch belangrijke titel.

  12. #3437

    Standaard

    Als je goed kijkt gebruiken FRS, ECI en Cosmox dezelfde site, alleen met een ander design. Dus ik denkt dat dit 1 groot bedrijf is dat de online winkel van de 3 regelt. Daarom staat er bij alle 3 bij Frankenweenie 5 - 10 dagen.

  13. #3438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Volgens mij zet Bol.com telkens die status op de site wanneer een film net verschijnt maar nog niet binnen is... Wel een beetje jammer al dat onzeker gedoe voor een release van een toch belangrijke titel.

  14. #3439

    Standaard

    Bij de FRS uit mijn stad (België) stond Frankenweenie wél bij de nieuwe releases in de schappen, de voorheen geposte covers (2D en 3D) blijken de juiste te zijn. Hij is dus normaal gezien beschikbaar.

    EDIT : Vergeet wat ik schreef over Aladdin, Mulan en Pete's Dragon. Ik was even in de war. Deze staan volgens verscheidene sites nog steeds op 20 Maart 2013 gepland, maar stonden niet in het desbetreffende persbericht. Mogelijk verschoven?
    Laatst aangepast door Esteban : 21-02-2013 om 09:35

  15. #3440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Bij de FRS uit mijn stad (België) stond Frankenweenie wél bij de nieuwe releases in de schappen, de voorheen geposte covers (2D en 3D) blijken de juiste te zijn. Hij is dus normaal gezien beschikbaar.

    Zonet ook vernomen dat de release-data voor volgende titels verplaatst werd naar 20 Maart 2013.

    - Aladdin
    - Mulan
    - Pete's Dragon


    Volgens oa. Bol.com en FRS lijkt deze informatie ook te kloppen. (daar staat 18/3, zoals gewoonlijk een maandag, maar de datum van Disney is zoals steeds op woensdag, officieel)
    En welke stad is dit? En dit kan wat ik zei beetje bevestigen dat er bij sommige filialen niet wordt geleverd op woensdag waardoor ze heb in Wijnegem niet hadden.

  16. #3441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    En welke stad is dit? En dit kan wat ik zei beetje bevestigen dat er bij sommige filialen niet wordt geleverd op woensdag waardoor ze heb in Wijnegem niet hadden.
    de levering in de freerecord is dinsdag en donderdag

  17. #3442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    de levering in de freerecord is dinsdag en donderdag
    Lekker slim, en dat terwijl de meeste releases op een woensdag zijn.

  18. #3443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Bij de FRS uit mijn stad (België) stond Frankenweenie wél bij de nieuwe releases in de schappen, de voorheen geposte covers (2D en 3D) blijken de juiste te zijn. Hij is dus normaal gezien beschikbaar.
    Welke stad ?

  19. #3444

    Standaard

    Ik vind de prijzen voor deze 1 disc uitgaves wel belachelijk hoog hoor. 25 euro is not done voor een versie zonder extra DVD.

    Sinds enkele dagen staan al deze releases nu ook beschikbaar op Amazon.co.uk allen met NL of Vlaamse spraak en ze hebben allemaal fantastische ENGELSE covers! Maar ze komen wel een maand later uit!! Dilemma!

  20. #3445

    Standaard

    En een nieuw -afzonderlijk- persbericht brengt het nieuws dat Aladdin, Mulan en Peter en de Draak óók op 20 Maart verschijnen. Hetzelfde persbericht stelt dat Frankenweenie sinds gisteren verkrijgbaar is. Vreemde communicatie bij Disney Benelux.

    Ik wacht gewoon op eerstvolgende actie. Hier geef ik absoluut geen 19,99 € of méér aan. 't Is nu niet dat ze bovenaan de stapel "te zien" komen te liggen, dus dan maakt het weinig uit.

    Ik vraag me af of de blu-ray van "Brother Bear" het juiste beeldformaal zal hebben. Ik herinner me dat er in de bioscoop een ruimer formaat was te zien vanaf het moment dat het hoofdpersonage ... je weet wel. Op de DVD was dit niet het geval, hopelijk nu wel.
    Laatst aangepast door Esteban : 21-02-2013 om 09:40

  21. #3446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik vraag me af of de blu-ray van "Brother Bear" het juiste beeldformaal zal hebben. Ik herinner me dat er in de bioscoop een ruimer formaat was te zien vanaf het moment dat het hoofdpersonage ... je weet wel. Op de DVD was dit niet het geval, hopelijk nu wel.
    Die kans acht ik groot, omdat het een Europese release is voor o.a. UK.

    Vwb de communicatie; Deze is bij Disney Benelux is nooit helder, tijdig en compleet geweest.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik vind de prijzen voor deze 1 disc uitgaves wel belachelijk hoog hoor. 25 euro is not done voor een versie zonder extra DVD.

    Sinds enkele dagen staan al deze releases nu ook beschikbaar op Amazon.co.uk allen met NL of Vlaamse spraak en ze hebben allemaal fantastische ENGELSE covers! Maar ze komen wel een maand later uit!! Dilemma!
    Cancellen kan altijd nog. Pre-orderpijzen zijn iig een stuk interessanter dan hier. Mocht er een BOGOF komen (meestal rond maart?!), dan kun je altijd nog cancellen.
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 21-02-2013 om 10:31
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  22. #3447

    Standaard

    Vandaag Frankenweenie 3D gekocht in FRS Brugge. Jammer van de saaie Disc art voor de 2D blu-ray. Gewoon blauw zoals Peter Pan. De 3D heeft Disc art maar is niet bepaald scherp.

  23. #3448

    Standaard

    Ik denk niet dat de nieuwe titels direct mee gaan doen in een BOGOF

  24. #3449

    Standaard

    Ben benieuwd of er effectief nog een BOGOF komt, met al die besparingen bij Disney. En nieuwe titels zullen er inderdaad niet inzitten nee, de laatste tijd staken ze er opvallend véél Tinkerbell en Classic-sequels in om de gaten wat op te vullen.

    We'll see.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  25. #3450

    Standaard

    Afgelopen week de Diamond Edition van Peter Pan binnengekregen. Wat ben ik blij dat ik voor deze US versie ben gegaan, werkelijk een prachtige uitvoering met een relief slipcover als vanouds .

Pagina 138 van 216 EersteEerste ... 3888128134135136137138139140141142148188 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •