Pagina 135 van 216 EersteEerste ... 3585125131132133134135136137138139145185 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.351 tot 3.375 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3351

    Standaard

    De covers van Mulan en Brother Bear zijn prachtig. Dat waren ze altijd al.

    De Klokkenluider is echt niet om aan te zien. De karakters zijn off-model en dan die rare dubbele titelbalken bovenin. Wat een ramp. Maar zoals al gezegd, ALLES is beter dan opgescheept te worden met deel 2. *kots*

  2. #3352

    Standaard

    In het Nederlandse Releaselijst-topic staat Mulan 1+2 als één release. Ik hoop dat dit een fout is en dat deel 1 apart te krijgen is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3353

    Standaard

    De informatie in dat topic klopt niet met wat Disney Benelux tot nu toe via verschillende kanalen heeft doorgegeven. Enkel Brother Bear 2 zou verschijnen. De andere titels niet.

  4. #3354

    Standaard

    Hopelijk vergeten ze de vlaamse versie niet op de blu-ray van the hunchback of the notre dame !

  5. #3355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    In het Nederlandse Releaselijst-topic staat Mulan 1+2 als één release. Ik hoop dat dit een fout is en dat deel 1 apart te krijgen is.
    Als ik het goed heb is in de us mulan 1&2 ook alleen samen te koop.
    Ik wil alleen deel 1
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  6. #3356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Over welke Cinderella heb je het dan? Ik heb namelijk de Cinderella uit Amerika met gouden hoes (dus Blu-Ray/DVD/Digital Copy) en dat is gewoon blu-ray formaat...
    Ah ok, dan ben ik verkeerd Dacht die gouden van dvd formaat was
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #3357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Als ik het goed heb is in de us mulan 1&2 ook alleen samen te koop.
    In de US zetten ze zowat alle crapquels samen op dezelfde disk: Mulan, Brother Bear, Fox And The Hound... zelfs The Rescuers (in mijn ogen de enige volwaardige sequel). Dat is toch duidelijk omdat als ze die apart zouden uitbrengen, men zijn portie aan Fikkie geeft. Ik hoop dat ze dat hier niet gaan doen... brr...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #3358

    Standaard

    Ik hoop het ook niet. En als ik de afbeeldingen van Mulan, The Hunchback of Notre Dame en Brother Bar zie zal dat bij deze titels niet gebeuren.

  9. #3359

    Standaard

    Ik denk dat we na deze batch ook wel de meeste Classics die destijds ooit cheapquels kregen gehad hebben, gelukkig. Dan mogen we inderdaad niet klagen.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #3360

    Standaard

    Komt Frankenweenie nu uit of 20 februari ? Dat is niet zolang meer maar nergens heb ik al disc art gezien met eventuele slipcover ?

  11. #3361

    Standaard

    Ja, dat is nog steeds de releasedatum van Frankenweenie. Inderdaad nog steeds geen cover beschikbaar, er is geen duidelijheid omtrent de al dan niet aanwezige slipcover. Ik veronderstel dat een persbericht één van deze dagen wel zal volgen, behoorlijk laat, dat wel.

    In other news :

    The Little Mermaid (BLU RAY) Diamond Edition Trailer


    US : 1 Oktober 2013 (Diamond Edition)
    BE : September, niet bepaald. (volgens Disney Benelux)
    NL : September, niet bepaald. (volgens Disney Benelux)
    Laatst aangepast door Esteban : 05-02-2013 om 09:12

  12. #3362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ja, dat is nog steeds de releasedatum van Frankenweenie. Inderdaad nog steeds geen cover beschikbaar, er is geen duidelijheid omtrent de al dan niet aanwezige slipcover. Ik veronderstel dat een persbericht één van deze dagen wel zal volgen, behoorlijk laat, dat wel.

    In other news :

    The Little Mermaid (BLU RAY) Diamond Edition Trailer


    US : 1 Oktober 2013 (Diamond Edition)
    BE : September, niet bepaald. (volgens Disney Benelux)
    NL : September, niet bepaald. (volgens Disney Benelux)
    Bedankt. :P

  13. #3363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ligt het aan mij of is deze trailer niet 1080p? Als ik in het YouTube-filmpje 1080p kies en beeldschermvullend afspeel ziet het er allesbehalve scherp uit.

  14. #3364

    Standaard

    Inmiddels is de cover van Mulan geupdate en zal deze dus toch anders zijn dan de DVD verise.

    links de oude versie en rechts wat het uiteindelijk gaat worden.



    Eerlijk gezegd vind ik de nieuwe iets rustiger en daarom mooier

  15. #3365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Inmiddels is de cover van Mulan geupdate en zal deze dus toch anders zijn dan de DVD verise.

    links de oude versie en rechts wat het uiteindelijk gaat worden.
    Dat is dus die van de eerste DVD-uitgave!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #3366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat is dus die van de eerste DVD-uitgave!
    Ach Werner, wat maakt het uit. Veel maatschappijen doen tegenwoordig nog maar weinig moeite om wat van de covers te maken. Kijk maar een de huidige serie James Bond-films die los zijn uitgebracht. Of die losse Die Hard-uitgaven die in januari verschenen zijn. Dan vind ik die cover van Mulan nog reuze meevallen. Eigenlijk zou ik bij Blu-rays en DVD's het liefste de originele filmposter als cover willen zien.

  17. #3367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat is dus die van de eerste DVD-uitgave!
    Dvd uitgave ? Volgens mij was dat zelfs de cover voor de VHS! Kon beter maar ja. Ben eens benieuwd naar Frankenweenie. Nog steeds geen nieuws over en komt binnen een kleine 2 weken in de winkels...

  18. #3368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ben eens benieuwd naar Frankenweenie. Nog steeds geen nieuws over en komt binnen een kleine 2 weken in de winkels...
    Volgens mij komt die niet uit dan, ik heb hem iig nog niet kunnen bestellen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #3369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dvd uitgave ? Volgens mij was dat zelfs de cover voor de VHS! Kon beter maar ja. Ben eens benieuwd naar Frankenweenie. Nog steeds geen nieuws over en komt binnen een kleine 2 weken in de winkels...
    VHS en eerste dvd-uitgave hadden dezelfde cover.

  20. #3370

  21. #3371

    Standaard

    En voor Wreck-it Ralph dan precies wel weer een slipcover...
    Ik snap het niet meer zenne...
    Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind het zeer tof dat deze wel een slipcover krijgt!

  22. #3372

    Standaard

    Eigenlijk zijn die covers (muv. van dubbele titel op "Hunchback") best OK. 't Is met de kaalheid dat ik niet kan leven, het gebrek aan continuiteit wat dat betreft. Goed om te zien dat Wreck-it Ralph dan weer wél een kartonnen jasje krijgt.

  23. #3373

    Standaard



    Dit zou de cover worden. In other news :



    Geen slipcover voor Frankenweenie?
    3D-covers (nog) niet beschikbaar.
    Laatst aangepast door Esteban : 10-02-2013 om 19:15

  24. #3374

  25. #3375

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    In Frankrijk kan er weer gestemd worden op een cover. Dit keer voor Aladdin.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht
    Wacht even... Juist. Ik ben even HELEMAAL klaar met dat achterlijke feit dat de Fransen TWEE exemplaren krijgen en dan die randdebiele dubbele titels op de voorkant moeten, inclusief AL/TOUS kijkwijzer. Wallonië zou gewoon de Franse uitgave moeten krijgen, punt uit!

    Maargoed, wie ben ik. Ik koop al jaren geen Disney's meer, juist omdat ze:
    - Falen met uitgaves (Dan weer een DVD-platinum editie, dan weer een Diamond editie, dan weer wel, dan weer geen slipcover)
    - Falen met transfers (Ik weet nog toen de DVD van Paniek op de Prairie plots landelijk last had van een transfer-issue, of de remaster van Assepoester die één grote kleurplaatinkleuring leek)
    - Falen met organisatie (Classics-lijst? Ach joh, wat kan Disney dat schelen)

    Er komen absoluut wel eens mooie uitgaves langs of gewoon films waarbij ik denk "JA!", maar ik ben gewoon klaar ermee. Ik download ze wel. Er is toch geen downloadverbod, en voor de reden "Staat mooi in de kast" hoef ik het niet meer te doen als het om Disney gaat.

    ...Okee, ik heb te lang over de Disney-uitgaven lopen praten. Ik ben even Toy Story 3, Wall-E, Lion King en Bolt op Blu-Ray bestellen. -_-
    Laatst aangepast door Samba-boy : 10-02-2013 om 20:22

Pagina 135 van 216 EersteEerste ... 3585125131132133134135136137138139145185 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •