Pagina 133 van 216 EersteEerste ... 3383123129130131132133134135136137143183 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.301 tot 3.325 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3301

    Standaard

    Als Nederlander heb je toch niks aan die codes?

  2. #3302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Als Nederlander heb je toch niks aan die codes?
    Jawel hoor... Ik ga om het jaar naar Disney World en bestel via het adres daar iets met die codes, maar dat terzijde.
    **** me gently with a chainsaw.

  3. #3303

    Standaard

    Wanneer maken ze het nou diamond edition ?

    Lion King is diamond edition, zelfde geldt voor Beauty & The Beast maar Dumbo of Lion King 2 & 3, Bambi 2 allemaal niet..

  4. #3304

    Standaard

    Diamond Edition is zogenaamd alleen voor de toptitels van Disney.

    Vervolgfilms zoals Bambi 2 enzo zullen nooit een Diamond worden...

    In Nederland zijn de volgende Diamonds verschenen
    2009 - Snow White
    2010 - Beauty And The Beast
    2011 - Bambi en The Lion King
    2012 - Lady And The Tramp en Cinderella

    vanaf dit jaar is het ineens anders dan in Amerika. Daar krijgen ze volgende week Peter Pan en later dit jaar The Little Mermaid.
    Wij krijgen nu niets, maar later dit jaar waarschijnlijk The Little Mermaid en The Jungle Book.
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #3305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Diamond Edition is zogenaamd alleen voor de toptitels van Disney.

    Vervolgfilms zoals Bambi 2 enzo zullen nooit een Diamond worden...

    In Nederland zijn de volgende Diamonds verschenen
    2009 - Snow White
    2010 - Beauty And The Beast
    2011 - Bambi en The Lion King
    2012 - Lady And The Tramp en Cinderella

    vanaf dit jaar is het ineens anders dan in Amerika. Daar krijgen ze volgende week Peter Pan en later dit jaar The Little Mermaid.
    Wij krijgen nu niets, maar later dit jaar waarschijnlijk The Little Mermaid en The Jungle Book.
    Je bent nog 2012 - Cinderella vergeten.
    Ik vind het jammer dat we niet dezelfde uitgaven krijgen als in USA. Maar als we nl subs en nl en/of vl audio tracks willen, zullen we er mee moeten leven.

  6. #3306

    Standaard

    Recensie van de Amerikaanse uitgave van Peter Pan:
    http://www.blu-ray.com/movies/Peter-.../55001/#Review

    In vergelijking met de Nederlandse uitgave mist de Nederlandse uitgave de volgende extra's:

    Originele Mono Track
    Introduction by Diane Disney Mille
    "Growing Up with Nine Old Men" documentaire (41 min.)
    4 Deleted Songs and Scenes (15 min.)
    Disney Song Selection
    Disney Intermission
    DisneyView

    Ook het menu is anders. Jammer dat Disney de rest van de wereld een wat uitgeklede versie heeft gegeven.

  7. #3307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Recensie van de Amerikaanse uitgave van Peter Pan:
    http://www.blu-ray.com/movies/Peter-.../55001/#Review

    In vergelijking met de Nederlandse uitgave mist de Nederlandse uitgave de volgende extra's:

    Originele Mono Track
    Introduction by Diane Disney Mille
    "Growing Up with Nine Old Men" documentaire (41 min.)
    4 Deleted Songs and Scenes (15 min.)
    Disney Song Selection
    Disney Intermission
    DisneyView

    Ook het menu is anders. Jammer dat Disney de rest van de wereld een wat uitgeklede versie heeft gegeven.
    Het is al even geleden dat ik de film gezien heb, maar ik dacht dat er bij ons ook de introductie van Diane Disney Mille op de disk staat. Ik vind het vooral jammer dat we de "Growing up with nine old men" documentaire moeten missen.

  8. #3308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    We zullen het binnenkort wel volledig en juist via een persbericht vernemen, maar Walt Disney Belgium gaf via Facebook de onderstaande lijst mbt. de releases in maart en april. In tegenstelling tot de disneyservicelijn, gaf deze bron tot nu toe altijd eerlijke en juiste informatie mee.
    - Frankenweenie DVD, BD + 3D
    - Tigger Movie
    - Brother Bear BD + Brother Bear 2
    - Pete’s Dragon BD
    - Mulan 1 BD
    - Hunchback of Notre Dame 1 BD
    - Aladdin BD
    - Wreck-It-Ralph DVD, BD + 3D
    Ik neem aan dat dit geen 2-movie collection is, ik heb geen interesse om met Brother Bear 2 opgescheept te zitten.

  9. #3309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PatrickvD Bekijk bericht
    Ik neem aan dat dit geen 2-movie collection is, ik heb geen interesse om met Brother Bear 2 opgescheept te zitten.
    Brother Bear 2 is een van de betere Disney sequels, imo. Ik zou het niet heel erg vinden.

  10. #3310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Brother Bear 2 is een van de betere Disney sequels, imo. Ik zou het niet heel erg vinden.
    Het is een principe kwestie. Ik wil er niet eens aan herinnerd worden dat die cheapquels bestaan. Maar de kans is klein dat ze hier samen in één set uitkomen. Dat is nog niet eerder gebeurd. Gelukkig.

  11. #3311

    Standaard

    Net de us versie van peter pan in pre- order gezet.
    Erg goede uitgave zo te lezen.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  12. #3312

    Standaard

    Alle US Disney versies zijn de beste uitgaves, maar helaas kun je ze hier niet krijgen.

    In het verleden wel, maar sinds de invoering van wereldregio's is dat moeilijker geworden.

    Heb geen creditcard, vandaar ik deze versies ook niet heb.

  13. #3313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    In het verleden wel, maar sinds de invoering van wereldregio's is dat moeilijker geworden.
    Zijn de meeste Disneys dan niet regiovrij?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #3314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Alle US Disney versies zijn de beste uitgaves, maar helaas kun je ze hier niet krijgen.

    In het verleden wel, maar sinds de invoering van wereldregio's is dat moeilijker geworden.

    Heb geen creditcard, vandaar ik deze versies ook niet heb.
    Off topic : Pak je toch een pre paid credit card : http://g.moneybookers.com/mastercard...FfHJtAodExMAfg Kost 10 euro per jaar en kan je samen doen met IDEAL.

    Misschien handig voor je?

  15. #3315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PatrickvD Bekijk bericht
    Het is een principe kwestie. Ik wil er niet eens aan herinnerd worden dat die cheapquels bestaan. Maar de kans is klein dat ze hier samen in één set uitkomen. Dat is nog niet eerder gebeurd. Gelukkig.
    Ga ik volledig mee akkoord. Buiten Bambi 2 en de Aladin sequels, zijn de andere sequels het niet de moeite waard ze aan te schaffen.

  16. #3316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    We zullen het binnenkort wel volledig en juist via een persbericht vernemen, maar Walt Disney Belgium gaf via Facebook de onderstaande lijst mbt. de releases in maart en april. In tegenstelling tot de disneyservicelijn, gaf deze bron tot nu toe altijd eerlijke en juiste informatie mee.

    - Frankenweenie DVD, BD + 3D
    - Tigger Movie
    - Brother Bear BD + Brother Bear 2
    - Pete’s Dragon BD
    - Mulan 1 BD
    - Hunchback of Notre Dame 1 BD
    - Aladdin BD
    - Wreck-It-Ralph DVD, BD + 3D


    Er werd ook duidelijk gemaakt dat de vervolgfilms van Aladdin in 2013 (nog) geen BR-release krijgen. Tigger staat op de releaselijst, maar het was blijkbaar nog steeds niet duidelijk of hier al dan niet een BR van verschijnt. Aangezien deze film nog maar een half jaar geleden een nieuw jasje kreeg op DVD, vermoed ik dat de kans is dat het tóch over de BR zou gaan.
    Om hier nog even op terug te komen:

    - Aladdin
    - Mulan
    - Hunchback of Notre Dame
    - Brother Bear
    - Brother Bear 2
    - Pete's Dragon

    Verschijnen op 20 maart 2013, als we bol.com en FRS mogen geloven. Van 'Tigger Movie' nog geen spoor.

    Slipcovers please.
    Laatst aangepast door Esteban : 31-01-2013 om 22:58

  17. #3317

    Standaard

    Peter en de draak zit ook in deze serie en is ook te vinden op de sites van bol.com en frs.nl. Wreck-It Ralph staat gepland voor 1 of 3 april. Sites houden 1 april aan terwijl je normaal gesproken van woensdag 3 april mag uit gaan. Voor de bovengenoemde releases wordt trouwens ook 18 april genoemd en kijkende naar de afgelopen releases lijkt de woensdag geen zekerheid meer te zijn.

    Tigger Movie is inderdaad nog nergens te vinden en ook de vervolgdelen behalve Brother Bear 2 verschijnen nog niet. Maar goed we zullen wel zien.

  18. #3318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ga ik volledig mee akkoord. Buiten Bambi 2 en de Aladin sequels, zijn de andere sequels het niet de moeite waard ze aan te schaffen.
    Mijn kinderen vinden ze anders prachtig, en dat zijn toch degene voor wie de films gemaakt zijn .

  19. #3319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Peter en de draak zit ook in deze serie en is ook te vinden op de sites van bol.com en frs.nl. Wreck-It Ralph staat gepland voor 1 of 3 april. Sites houden 1 april aan terwijl je normaal gesproken van woensdag 3 april mag uit gaan. Voor de bovengenoemde releases wordt trouwens ook 18 april genoemd en kijkende naar de afgelopen releases lijkt de woensdag geen zekerheid meer te zijn.
    Álle afgelopen releases waren eveneens op een woensdag wanneer we kijken naar de officiële releasedata van Disney Benelux zélf. Zoals steeds hebben online-ketens als bol.com deze op een maandag staan, maar die is dus niet van tel. Wreck-It Ralph komt inderdaad op 3 april, maar aangezien die data al geruime tijd bekend is, had ik deze er niet bij geplaatst.

    PS: Peter en de Draak stond er net bij.
    Laatst aangepast door Esteban : 01-02-2013 om 08:47

  20. #3320

    Standaard

    Waar je vroeger echt niet op maandag hoefde te gaan kijken in de winkel, loont het tegenwoordig wel om dat te doen. Laten we het gewoon op de twintigste houden en als ze eerder te krijgen zijn is dat mooi meegenomen.

  21. #3321

    Standaard

    Misschien al wel bekend, maar 1 oktober verschijnt The Little Mermaid in Amerika op Blu-ray.
    Trailer is te bekijken via deze link: http://movies.yahoo.com/video/little...171022909.html
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  22. #3322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Waar je vroeger echt niet op maandag hoefde te gaan kijken in de winkel, loont het tegenwoordig wel om dat te doen. Laten we het gewoon op de twintigste houden en als ze eerder te krijgen zijn is dat mooi meegenomen.
    Dat was jaren geleden ook al het geval hoor, oa. bij Mediamarkt. Het zijn simpelweg de ketens die zich niet aan de enige releasedatum houden die van tel is, die van Disney Benelux zélf. Het is geen kwestie van "laten we het daarop houden", het ís gewoon de releasedatum. Punt.

    Even toevoegen : Doorgaans ben ik geen doordrammer, ver van. Maar de onnodige verwarring rond die datum stoort me ietwat. Oprechte excuses als bovenstaande wat aan de botte kant was.
    Laatst aangepast door Esteban : 02-02-2013 om 09:46

  23. #3323

    Standaard

    Te vroeg uitgeven dan wat Disney als releasedatum opgeeft, kost de keten toch 25000,00 euro boete.

  24. #3324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Te vroeg uitgeven dan wat Disney als releasedatum opgeeft, kost de keten toch 25000,00 euro boete.
    Zoiets zou kunnen als Disney er actief achteraan zou gaan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #3325

    Standaard

    En dat doen ze niet, omdat het vuurtje rap verspreidt. Als de ene keten lucht krijgt dat de andere reeds een toptitel aan het verkopen is dan volgen de andere snel. Die eerste dagen zijn cruciaal qua inkomsten en dan kan je natuurlijk niet achterop blijven.

    Bij backcatalogustitels van Disney denk ik dat er niemand écht rekening houdt met die data...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

Pagina 133 van 216 EersteEerste ... 3383123129130131132133134135136137143183 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •