Pagina 132 van 216 EersteEerste ... 3282122128129130131132133134135136142182 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.276 tot 3.300 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3276

    Standaard

    Die covers zijn fanmade door Ptit Luck' op Disney Central Plaza.

  2. #3277

  3. #3278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Die van Little Mermaid staat trouwens gewoon hier al een tijdje: http://www.blu-ray.com/movies/The-Li...Blu-ray/38587/
    Die is ook fanmade.

  4. #3279

    Standaard

    Mensen zouden beter stoppen met fanmade covers te maken: onze verwachtingen gaan daardoor alleen maar de lucht en, zeker als Disney dan afkomt met een CGI-misbaksel dat dan wel écht blijkt te zijn...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #3280

    Standaard

    Het is andersom: als Disney stopt met misbaksels maken, dus zullen fanmade covers ook minder noodzakelijk zijn .

  6. #3281

    Standaard

    Disney zou eigenlijk blij moeten zijn: de fans maken gratis en voor niks stukken mooiere covers dan hun eigen duurbetaalde designers. Waarom schrijven ze eigenlijk niet gewoon een wedstrijd uit, en de winnaar zijn design wordt gebruikt (en doe er dan nog maar een week Disneyland of zo bovenop).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #3282

    Standaard

    Misschien een hele domme vraag, maar ik kon het zo snel niet vinden in meer dan 130 pagina's. Hebben de (recente) Amerikaanse blu-ray uitgaven wel of geen Classic-nummer op de zijkant? Dan gaat het mij met name om de classics die nog niet in NL te krijgen zijn, zoals bijvoorbeeld Home on the Range, Great Mouse Detective, Treasure Planet, Winnie the Pooh en nog een aantal anderen.

    Aangezien de Amerikaanse nummering anders is dan de Nederlandse, zou ik dit graag willen weten. Ik heb nu uitsluitend Nederlandse uitgaven, waar bij vele standaard een Nederlands Classic-nummer op staat en het zou zonde zijn als de Amerikaanse die ook hebben en ik daardoor dubbele nummers heb. Dus ik hoop dat ik van jullie een bevestiging kan krijgen dat de Amerikaanse nummerloos zijn, dan kan ik met een gerust hart gaan importeren.
    Charazay Basketball Manager - Versterk de Nederlandse Community

  8. #3283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Bekijk bericht
    Misschien een hele domme vraag, maar ik kon het zo snel niet vinden in meer dan 130 pagina's. Hebben de (recente) Amerikaanse blu-ray uitgaven wel of geen Classic-nummer op de zijkant? Dan gaat het mij met name om de classics die nog niet in NL te krijgen zijn, zoals bijvoorbeeld Home on the Range, Great Mouse Detective, Treasure Planet, Winnie the Pooh en nog een aantal anderen.

    Aangezien de Amerikaanse nummering anders is dan de Nederlandse, zou ik dit graag willen weten. Ik heb nu uitsluitend Nederlandse uitgaven, waar bij vele standaard een Nederlands Classic-nummer op staat en het zou zonde zijn als de Amerikaanse die ook hebben en ik daardoor dubbele nummers heb. Dus ik hoop dat ik van jullie een bevestiging kan krijgen dat de Amerikaanse nummerloos zijn, dan kan ik met een gerust hart gaan importeren.
    Nope, geen rugnummer op de US versies.

  9. #3284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Disney zou eigenlijk blij moeten zijn: de fans maken gratis en voor niks stukken mooiere covers dan hun eigen duurbetaalde designers. Waarom schrijven ze eigenlijk niet gewoon een wedstrijd uit, en de winnaar zijn design wordt gebruikt (en doe er dan nog maar een week Disneyland of zo bovenop).
    Misschien moeten we daar eens een mailtje voor sturen. Al kan ik hun reactie wel voorspellen: wij staan zelf niet in voor de covers, hier kunnen wij niets aan veranderen.

  10. #3285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Nope, geen rugnummer op de US versies.
    Thanks voor het snelle antwoord! Goed om te weten, nu even wat financiën vrijmaken en dan wat gaten in de collectie vullen.
    Charazay Basketball Manager - Versterk de Nederlandse Community

  11. #3286

    Standaard

    Hmmzz...een enkele van de nieuwe Disney uitgaven in de US stapelen meerdere discs op elkaar. Meestal is dat met blu-rays niet zo'n probleem, maar er zijn al heel wat mensen die flink gekraste Frankenweenie blu-rays hebben ontvangen met afspeelproblemen. Ook The Rescuers, Pocahontas etc hebben gestapelde schijfjes.

    Nu wilde ik bij een Amerikaanse site (casetopia) een handjevol vervangende blu-ray doosjes kopen, maar ze rekenen bijna $50 voor verzenden naar Nederland!

    Misschien iemand hier een idee waar ik de volgende doosjes zou kunnen kopen in Nederland/Europa?

    Ik ben op zoek naar:
    - Viva Elite 3-Disc Blu-Ray Case 171.5mm x 136mm x 12.5mm 12.5mm
    - Viva Elite 4-Disc Blu-Ray Case 171.5mm x 136mm x 15mm 15mm
    - DVD Case 3-Disc w/Tray 7-1/2" x 5-5/16" x 1/2" 14mm

    Any help zou welkom zijn!
    **** me gently with a chainsaw.

  12. #3287

    Standaard

    Kijk eens bij seller Leo op marktplaats. Zelf recent 20 stuks gekocht. Snelle levering en goed verpakt in een kartonnen doos.

    http://www.marktplaats.nl/a/cd-s-en-...reviousPage=lr

  13. #3288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oilex Bekijk bericht
    Kijk eens bij seller Leo op marktplaats. Zelf recent 20 stuks gekocht. Snelle levering en goed verpakt in een kartonnen doos.

    http://www.marktplaats.nl/a/cd-s-en-...reviousPage=lr
    Bedankt voor de tip. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het zelf nogal prijzig vind eigenlijk.
    **** me gently with a chainsaw.

  14. #3289

    Standaard

    Probeer anders Iwonatec.de eens.

  15. #3290

    Standaard

    Australië krijgt volgende releases van Aladdin:

    - Aladdin Blu-Ray
    - Aladdin Trilogy Blu-Ray
    - Aladdin Sequels 2-Movie Collection

    Ik hoop ook op een Trilogy-set dus voor Benelux, zoals met de Lion King...

  16. #3291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Australië krijgt volgende releases van Aladdin:

    - Aladdin Blu-Ray
    - Aladdin Trilogy Blu-Ray
    - Aladdin Sequels 2-Movie Collection

    Ik hoop ook op een Trilogy-set dus voor Benelux, zoals met de Lion King...
    Als ik dit zo zie dan denk ik aan een soortgelijke release als met Assepoester. Dus de hoofdfilm apart op schijf en de beide sequels ook op 1 schijf. Als was dit bij The Lion King niet zo.

    Hopelijk heeft de UK-uitgave van die Trilogie ook NL subs, want dan koop ik voor de prijs van één ze meteen alledrie = 20 euro.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  17. #3292

    Standaard

    We zullen het binnenkort wel volledig en juist via een persbericht vernemen, maar Walt Disney Belgium gaf via Facebook de onderstaande lijst mbt. de releases in maart en april. In tegenstelling tot de disneyservicelijn, gaf deze bron tot nu toe altijd eerlijke en juiste informatie mee.

    - Frankenweenie DVD, BD + 3D
    - Tigger Movie
    - Brother Bear BD + Brother Bear 2
    - Pete’s Dragon BD
    - Mulan 1 BD
    - Hunchback of Notre Dame 1 BD
    - Aladdin BD
    - Wreck-It-Ralph DVD, BD + 3D


    Er werd ook duidelijk gemaakt dat de vervolgfilms van Aladdin in 2013 (nog) geen BR-release krijgen. Tigger staat op de releaselijst, maar het was blijkbaar nog steeds niet duidelijk of hier al dan niet een BR van verschijnt. Aangezien deze film nog maar een half jaar geleden een nieuw jasje kreeg op DVD, vermoed ik dat de kans is dat het tóch over de BR zou gaan.
    Laatst aangepast door Esteban : 23-01-2013 om 21:54

  18. #3293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    We zullen het binnenkort wel volledig en juist via een persbericht vernemen, maar Walt Disney Belgium gaf via Facebook de onderstaande lijst mbt. de releases in maart en april. In tegenstelling tot de disneyservicelijn, gaf deze bron tot nu toe altijd eerlijke en juiste informatie mee.

    - Frankenweenie DVD, BD + 3D
    - Tigger Movie
    - Brother Bear BD + Brother Bear 2
    - Pete’s Dragon BD
    - Mulan 1 BD
    - Hunchback of Notre Dame 1 BD
    - Aladdin BD
    - Wreck-It-Ralph DVD, BD + 3D


    Er werd ook duidelijk gemaakt dat de vervolgfilms van Aladdin in 2013 (nog) geen BR-release krijgen. Tigger staat op de releaselijst, maar het was blijkbaar nog steeds niet duidelijk of hier al dan niet een BR van verschijnt. Aangezien deze film nog maar een half jaar geleden een nieuw jasje kreeg op DVD, vermoed ik dat de kans is dat het tóch over de BR zou gaan.
    Bedankt voor deze info! Ik ga ze allemaal kopen, behalve Pete's Dragon (denk ik). Maar krijgen wij geen sequels voor Mulan, Aladdin en voor Hunchback of Notre Dame?

  19. #3294

    Standaard

    Voorlopig niet. Van de sequels voor Mulan en Notre Dame heb ik zo'n vermoeden dat ze gewoon nooit zullen verschijnen. Maar bij Aladdin stel ik me toch vragen. Dat waren zeer populaire titels die het altijd behoorlijk goed gedaan hebben. Bijzonder vreemd dat deze (nog) niet verschijnen en bv. Brother Bear 2 wél. Volgens mij zijn ze makkelijker te verkopen bij het verschijnen van het origineel.

  20. #3295

    Standaard

    Frankenweenie komt toch uit in februari... ?

  21. #3296

    Standaard

    Schijnt een FRS exclusive te zijn. Kreeg er tenminste een reclame mail over. Dus wellicht 1 á 2 maanden later bij de rest?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  22. #3297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Frankenweenie komt toch uit in februari... ?
    Het ging over de komende maanden. Dat februari er niet bij staat is een typo van mezelf.

  23. #3298

    Standaard

    The Jungle Book zal de volgende Diamond Edition worden na de The Little Mermaid in Amerika (als ze tenminste niet weer hun plannen wijzigen zoals bij Aladdin). In de insert van Peter Pan wordt nog wel gesproken over een 3D-versie van The Little Mermaid, maar het is niet duidelijk of deze insert al klaar was voordat de bioscooprelease van The Little Mermaid werd gecanceld of dat er nog wel een 3D-bluray komt.

  24. #3299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Voorlopig niet. Van de sequels voor Mulan en Notre Dame heb ik zo'n vermoeden dat ze gewoon nooit zullen verschijnen. Maar bij Aladdin stel ik me toch vragen. Dat waren zeer populaire titels die het altijd behoorlijk goed gedaan hebben. Bijzonder vreemd dat deze (nog) niet verschijnen en bv. Brother Bear 2 wél. Volgens mij zijn ze makkelijker te verkopen bij het verschijnen van het origineel.
    Inderdaad dus blijven hopen op de sequels van Aladdin. Als men ze uitbrengt in andere landen mogen ze toch hier ook wel moeite doen.

  25. #3300

    Standaard

    Hmm, heb zojuist mijn bestelling van Amazon binnengekregen van enkele Disney films die uit zijn gebracht in 2011/2012 en sommige lijken opnieuw te zijn gesealed en weer in de verkoop gegooid.

    Doet Amazon dit, is dit normaal? Ik bedoel, als ik een bestelling plaats ontvang ik graag nieuwe exemplaren en niet teruggestuurde afdankertjes van ontevreden klanten. Ik weet nu bijvoorbeeld niet wat de inhoud is en of de Movie Rewards codes er nog wel inzitten/ongebruikt zijn.
    **** me gently with a chainsaw.

Pagina 132 van 216 EersteEerste ... 3282122128129130131132133134135136142182 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •