Pagina 131 van 216 EersteEerste ... 3181121127128129130131132133134135141181 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.251 tot 3.275 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Thomas, je moet je beginpost misschien even aanpassen: Peter Pan ligt intussen in de winkels, en van verschillende hier nog niet te krijgen films is er al wel een US-versie.

    Bestaat er eigenlijk een analoog topic voor Pixar?
    Het staat nergens specifiek omschreven, maar ik geloof dat dit topic eigenlijk eerder Benelux-gericht was. Niet wereldwijd. Zo doet ook de openingspost vermoeden.

    Er bestaat een Pixar-topic : http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ixar+op+bluray

  2. #3252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Ik hoop dat Aladdin hier de Lente-Diamond gaat worden, maar dan hadden we dat toch al wel geweten, lijkt mij?
    De laatste tijd zijn ze toch al wat later geweest dan gewoonlijk met de aankondigingen. "Pete's Dragon", "Tigger Movie" (onder voorbehoud, niet zeker) en "The Hunchback of Notre Dame" werden door Disney Benelux al naar voor geschoven als deel van de maart-releases. Maar tot op heden nog geen enkele aankondiging.

  3. #3253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Het staat nergens specifiek omschreven, maar ik geloof dat dit topic eigenlijk eerder Benelux-gericht was. Niet wereldwijd. Zo doet ook de openingspost vermoeden.
    Klopt maar bij Winnie De Poeh staat er nu wél dat er een US-versie beschikbaar is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #3254

    Standaard

    Idd. Waarschijnlijk om de reden dat hij hier simpelweg niet te verkrijgen is, ondanks het feit dat dit om een relatief nieuwe titel gaat.

  5. #3255

    Standaard

    In Duitsland komt The Jungle Book als Diamond Edition uit in de herfst dit jaar!

    De Diamond Editions lijn is nu dus helemaal anders dan de Amerikaanse lijn.
    Daar komt volgende maand Peter Pan uit als Diamond en in oktober The Little Mermaid.

    Het ziet er naar uit dat wij in Nederland geen Diamond meer zullen krijgen tot de herfst, maar of dat dan Jungle Book of Little Mermaid zal worden....?
    **** me gently with a chainsaw.

  6. #3256

    Standaard

    Disney Benelux gaf eerder mee dat de Diamond Editions hier verdwijnen en wanneer er toch nog een zou volgen (ik verwees toen namelijk naar het op dat moment nog te verschijnen Cinderella), dit eerder toeval is dan een uitgedachte lijn. Ik denk dat Europa dus nog weinig juiste voorspellingen of enige logica moet verwachten.
    Laatst aangepast door Esteban : 11-01-2013 om 18:11

  7. #3257

    Standaard

    Bedankt voor je mail.
    Goed nieuws, over onderstaande DVD’s is al iets bekend:
    -Brother Bear 1 en 2 worden uitgebracht dit jaar in maart op blu-ray.
    -Mulan 1 word dit jaar uitgebracht ook in maart

    Over Piratenplaneet en Klokkenluider van de Notre Dame is op dit moment nog niet bekend wanneer deze worden uitgebracht.
    Ik dacht dat ze eerder hadden gemaild dat Hunchback ook in maart uit zou komen?

  8. #3258

    Standaard

    Even samenvatten, volgende titels werden los van elkaar via uiteenlopende kanalen meegegeven als maart-releases:

    - Peter en de Draak (volgens laatste bericht nog steeds 100% zeker)
    - Tigger Movie (hier zijn ze op terug gekomen, niet meer zeker dat hij op BR verschijnt)
    - De Klokkenluider van Notre Dame (ondanks eerdere bevestiging, twijfelachtig)
    - De Piratenplaneet (ondanks eerdere bevestiging, twijfelachtig)
    - Brother Bear en sequel (dit is nieuw, blijvend?)
    - Mulan (dit is nieuw, blijvend? Mulan 2 verschijnt niet?)

    Op die manier is het wel moeilijk enige geloofwaardigheid te behouden wat aankondigingen betreft, Disney Benelux.

  9. #3259

    Standaard

    Als Hunchback hier niet in Maart verschijnt, dan ga ik toch voor die US release. Ik zit dan wel opgescheept met die crapquel maar ik ben het een beetje zat te hoeven wachten op favoriete classics die Disney hier weigert uit te brengen. The Great Mouse Detective is al vier maanden uit in de US en hier is er nog steeds geen spoor van.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #3260

    Standaard

    Ik ga altijd voor de US release. Is altijd een veel mooiere uitgave, vooral qua verpakking en extra's. Kijk maar naar Peter Pan bijvoorbeeld, in de US krijgt die een aantal nieuwe extra's die hier niet te vinden zijn. En de release komt altijd met een prachtige slipcover, voor wie dat belangrijk vindt. Ik kan begrijpen dat het lastiger is voor de mensen die perse NL audio of subs wil, maar gelukkig is dat voor mij niet zo heel belangrijk.
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #3261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Ik ga altijd voor de US release. Is altijd een veel mooiere uitgave, vooral qua verpakking en extra's. Kijk maar naar Peter Pan bijvoorbeeld, in de US krijgt die een aantal nieuwe extra's die hier niet te vinden zijn. En de release komt altijd met een prachtige slipcover, voor wie dat belangrijk vindt. Ik kan begrijpen dat het lastiger is voor de mensen die perse NL audio of subs wil, maar gelukkig is dat voor mij niet zo heel belangrijk.
    Voor mij zijn NL subs een prioriteit, omdat ik het zonde vind om de prachtige films niet te kunnen delen. De meeste mensen in Belgiëkunnen pas vanaf het middelbaar een beetje Engels. Terwijl de Disney films zeker ook tijdens jeugdjaren bekeken zouden moeten worden...

    Maar onderhand begin ik wel te twijfelen. Wanneer ga ik 'Treasure Planet', 'The Great Mouse Detective', 'Winnie The Pooh',... ooit in huis hebben? Pfff... Als Disney eens de Europeanen niet zo zou benadelen...

  12. #3262

    Standaard

    Bij een handjevol Classics (The Great Mouse Detective, Peter Pan, 101 Dalmatiërs, ...) wil ik alleen maar de Nederlandse dub hebben uit nostalgie. Ik ben met veel van die dubs opgegroeid en ookal kijk ik tegenwoordig bijna altijd de originele versie toch wil ik die dubs ter beschikking hebben, zij het voor mezelf of zij het voor de kids later.

    We zien wel wat Disney doet dit voorjaar zeker?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  13. #3263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Ik ga altijd voor de US release. Is altijd een veel mooiere uitgave, vooral qua verpakking en extra's. Kijk maar naar Peter Pan bijvoorbeeld, in de US krijgt die een aantal nieuwe extra's die hier niet te vinden zijn. En de release komt altijd met een prachtige slipcover, voor wie dat belangrijk vindt. Ik kan begrijpen dat het lastiger is voor de mensen die perse NL audio of subs wil, maar gelukkig is dat voor mij niet zo heel belangrijk.
    Ik vind de US-versies overigens - zeker in het begin - nogal stevig aan de prijs. Is dus altijd lastig met import. Je zit dan al gauw boven de 22 euro.

  14. #3264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik vind de US-versies overigens - zeker in het begin - nogal stevig aan de prijs. Is dus altijd lastig met import. Je zit dan al gauw boven de 22 euro.
    Nou, ik vind het wel meevallen, eigenlijk. Ik betaal nooit meer dan rond de $24 per blu-ray. Met verzendkosten per stuk erbij is dat ongeveer hetzelfde wat je hier in de winkels betaalt voor alleen een blu-ray schijfje (in Amerika zit er altijd een DVD bij als extra) en zonder slipcover.

    Die grens, daar let ik dan persoonlijk nooit zo op. Wacht meestal een maand of twee, drie en plaats dan een grote bestelling met Expedited shipping. Het is er dan altijd binnen twee weken, meestal 10 dagen zonder extra kosten aan de deur.
    **** me gently with a chainsaw.

  15. #3265

    Standaard Dvd-en bluraytitels 2013

    Ik volg dit topic al een tijdje om zo het laatste disneynieuws omtrent de dvd's en blu-ray's te volgen en moet eerlijk toegeven dat ik net als sommigen van jullie uit nostalgie uitkijk naar elke nieuwe titel die uitkomt. Normaal zou ik me nooit aanmelden voor een dergelijk forum, maar omdat ik maar al te graag mijn steentje wou bijdragen, heb ik ook Disney Benelux een mailtje gestuurd om meer duidelijkheid te scheppen over de releases van 2013. Ze gaven mij volgend antwoord:

    Ik kan je alvast blij maken met de volgende releases:
    - Brother Bear 1 en 2 komen inderdaad uit in maart op blu-ray
    - Mulan 1 komt ook in dezelfde maand uit op blu-ray
    - Aladdin komt in maart uit op blu-ray
    - Pete’s dragon komt uit in maart
    - The Little Mermaid wordt in September verwacht
    - Jungle Book wordt verwacht in oktober

    Ik hoop je hier mee voldoende te hebben geinformeerd!
    Ook heb ik geïnformeerd naar 'de klokkenluider van de Notre Dame', maar hierover werd zoals jullie zien niets vermeld.



  16. #3266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vdbke Bekijk bericht
    Ik volg dit topic al een tijdje om zo het laatste disneynieuws omtrent de dvd's en blu-ray's te volgen en moet eerlijk toegeven dat ik net als sommigen van jullie uit nostalgie uitkijk naar elke nieuwe titel die uitkomt. Normaal zou ik me nooit aanmelden voor een dergelijk forum, maar omdat ik maar al te graag mijn steentje wou bijdragen, heb ik ook Disney Benelux een mailtje gestuurd om meer duidelijkheid te scheppen over de releases van 2013. Ze gaven mij volgend antwoord:


    Ook heb ik geïnformeerd naar 'de klokkenluider van de Notre Dame', maar hierover werd zoals jullie zien niets vermeld.

    aangezien betrouwbaarheid meestal wordt verkregen door meerdere respondenten op een rijtje te zetten, zou je kunnen zeggen dat de betrouwbaarheid van de informatie aan het toenemen. Ondanks dat de consistentie een beetje wisselt (en ze mailtjes zo te zien knippen en plakken), zouden we in ieder geval kunnen zeggen dat brother bear, mulan and peter en de draak voor maart zijn. Met als twijfelgevallen aladdin en de hunchback...

    Ik ben benieuwd, klinkt als een goede disney maand

  17. #3267

    Standaard

    De Hunchback zou oorspronkelijk in december uitgebracht worden in het Midden Oosten. Dit is vanwege technische problemen uitgesteld naar "begin dit jaar". Ik verwacht dat deze daarom nog niet duidelijk vermeld wordt. Ik neem aan dat ze eerst zeker willen weten wanneer en dat de master beschikbaar is/komt.

    Maart lijkt duur te worden...
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  18. #3268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vdbke Bekijk bericht
    Ik volg dit topic al een tijdje om zo het laatste disneynieuws omtrent de dvd's en blu-ray's te volgen en moet eerlijk toegeven dat ik net als sommigen van jullie uit nostalgie uitkijk naar elke nieuwe titel die uitkomt. Normaal zou ik me nooit aanmelden voor een dergelijk forum, maar omdat ik maar al te graag mijn steentje wou bijdragen, heb ik ook Disney Benelux een mailtje gestuurd om meer duidelijkheid te scheppen over de releases van 2013. Ze gaven mij volgend antwoord:


    Ook heb ik geïnformeerd naar 'de klokkenluider van de Notre Dame', maar hierover werd zoals jullie zien niets vermeld.

    Ben benieuwd als Aladdin de trilogy zal zijn...

  19. #3269

    Standaard





    Dit zouden de covers in Frankrijk worden ... In dat geval zou ik zelfs gaan hopen dat Disney Benelux weer voor de DVD-covers gaat.

  20. #3270

    Standaard

    Vooral die Aladdin is een terugkeer naar de jaren '90 en dat misstaat eigenlijk wel niet! Fingers crossed dat we ze hier ook zo krijgen...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  21. #3271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Vooral die Aladdin is een terugkeer naar de jaren '90 en dat misstaat eigenlijk wel niet! Fingers crossed dat we ze hier ook zo krijgen...
    fingers crossed dat er trilogy box komt ja

  22. #3272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Dit zouden de covers in Frankrijk worden ... In dat geval zou ik zelfs gaan hopen dat Disney Benelux weer voor de DVD-covers gaat.
    Dat weet ik zo nog niet... ik lust deze covers wel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #3273

    Standaard

    Die covers van The Little Mermaid zijn fanmade. Die van Aladdin denk ik ook. De 3D-release van The Little Mermaid schijnt niet door te gaan.

  24. #3274

    Standaard

    Die van Aladdin is zeker nog OK, maar die van De Kleine Zeemeermin ligt me echt niet. Die compositie is me te druk en oogt toch wat vreemd. Daarbij mijn allergie voor de zijwaartse titels. En ik mis de dreiging van een bad-guy toch wel wat tegenwoordig. Het moet zo 'vriendelijk' mogelijk allemaal.

    Bon, anderzijds - Ik ben gewoon blij dat ze verschijnen.

    De bioscooprelease van The Little Mermaid 3D (september 2013) werd inderdaad gecancelled. Geen idee welk effect dit heeft betr. de 3D-release wereldwijd.
    Laatst aangepast door Esteban : 15-01-2013 om 08:10

  25. #3275

    Standaard

    Hopelijk nieuwe covers! Mag wel eens vernieuwen...

Pagina 131 van 216 EersteEerste ... 3181121127128129130131132133134135141181 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •