Pagina 125 van 216 EersteEerste ... 2575115121122123124125126127128129135175 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.101 tot 3.125 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3101

    Standaard

    Is er al meer bekend over 'De Klokkenluider van Notre Dame'? Komt hij nu ook in de Benelux of is het echt alleen voor het Midden-Oosten?

  2. #3102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanke Bekijk bericht
    Is er al meer bekend over 'De Klokkenluider van Notre Dame'? Komt hij nu ook in de Benelux of is het echt alleen voor het Midden-Oosten?
    Ik hoop het van harte, want dit blijft na Beauty & The Beast en The Lion King toch wel mijn favoriete Classic. De muziek is waanzinnig goed voor een animatiefilm.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  3. #3103

    Standaard



    Toch weer slipcovers in Benelux ? Al blijft het een lelijke cover.

  4. #3104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Toch weer slipcovers in Benelux ? Al blijft het een lelijke cover.
    En waar is de 3D versie? Zie tot dusver alleen maar deze versie hier in NL (online)....

  5. #3105

    Standaard

    Er werd inderdaad nog geen 3D-versie aangekondigd. Mogelijk weten we snel meer. Peter Pan zou overigens ook weer een slipcover hebben, vermoedelijk een 'platte' versie. Komt Disney Benelux terug op hun (opgelegde) beslissing? Van wispelturigheid gesproken. Er is kop noch staart aan te krijgen.

  6. #3106

    Standaard

    Hmmm... zouden ze de effecten gemerkt hebben dat mensen minder snel aanschaffen zonder slipcover of zouden er stiekem toch veel klachten gekomen zijn? Op Blu-ray.com heeft een UK member een open brief geschreven. Daarnaast ook punten over geluidskwaliteit, extra's, niet uitbrengen van titels. Hopelijk wordt DIsney een beetje wakker.

    Voor de liefhebber; Peter Pan is al uit in de UK. Incl. NL subs en dub. 16,05 incl. verzenden bij Zavvi (14,45 met ztien). Prijzen hier zijn momenteel 24,99. :S
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  7. #3107

    Standaard

    Dit is de audio ondertiteling info voor Brave (2D + 3D) in de UK:

    Languages: English , Russian , Kazakh , Portuguese , Spanish
    Subtitles: English , Portuguese , Castilian , Russian , Ukrainian

  8. #3108

    Standaard

    Bevestiging door Disney Benelux :

    > Van Tinkerbell en het Geheim van de Vleugels komt géén 3D-versie op de markt.

    > Peter Pan krijgt inderdaad een slipcover, géén reliëf.

  9. #3109

    Standaard

    En dan Return to Neverland natuurlijk weer niet?
    Belachelijk dat ze de 3D versie van Tinkerbell niet uitbrengen maar wel doodleuk de hoofdprijs rekenen van bijna 3 tientjes voor die dus incomplete 2D versie!

  10. #3110

    Standaard

    Return to Neverland inderdaad niet. Die hoge prijs op bv. bol.com swingt de pan uit, maar is eerder site-gerelateerd. De 'normale' prijs is 24,99 €, wat voor een gloednieuwe titel (lees : recente film) nooit anders geweest is. Uiteraard kan je hem elders wel goedkoper vinden en zullen de prijsdalingen en acties dit wel opvangen.

  11. #3111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik hoop het van harte, want dit blijft na Beauty & The Beast en The Lion King toch wel mijn favoriete Classic. De muziek is waanzinnig goed voor een animatiefilm.
    Als jonge tiener vond ik hem te zwaar van toon, vooral de veelbesproken scene bij het haardvuur. Toen was ik niet in staat de vinger op de wonde te leggen, maar nu besef ik dat vooral het plezier van enkele gouden voorgangers wat afwezig was, waardoor op die leeftijd de zin ontbrak om die VHS (yep) te verslijten. Nu kan ik echter niet wachten om deze opnieuw te ontdekken.

    Wat The Hunchback of Notre Dame op blu ray betreft, die zal hier (Benelux) uiteindelijk wel verschijnen, maar vermoedelijk met vertraging. Don Hahn (producer van de film) wist enkele weken geleden mee te delen dat hij de cover had gezien van de US uitgave (release 2013) en het dus duidelijk om een duo-uitgave gaat - met de verschrikkelijke cheapquel. Daar moeten we het voorlopig mee doen.

  12. #3112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Als jonge tiener vond ik hem te zwaar van toon, vooral de veelbesproken scene bij het haardvuur. Toen was ik niet in staat de vinger op de wonde te leggen, maar nu besef ik dat vooral het plezier van enkele gouden voorgangers wat afwezig was, waardoor op die leeftijd de zin ontbrak om die VHS (yep) te verslijten. Nu kan ik echter niet wachten om deze opnieuw te ontdekken.

    Wat The Hunchback of Notre Dame op blu ray betreft, die zal hier (Benelux) uiteindelijk wel verschijnen, maar vermoedelijk met vertraging. Don Hahn (producer van de film) wist enkele weken geleden mee te delen dat hij de cover had gezien van de US uitgave (release 2013) en het dus duidelijk om een duo-uitgave gaat - met de verschrikkelijke cheapquel. Daar moeten we het voorlopig mee doen.
    Voor mij is de muziek in die film eigenlijk nog altijd de grootste sterkhouder. Een doorsnee kind apprecieert bv. dat koorgezang in het begin niet, maar een volwassene des te meer. Bovendien hangt er een sfeertje in de film wat ik niet echt kan thuisbrengen, in de positieve zin natuurlijk.

    Met "Hellfire" heb ik vroeger trouwens nooit problemen gehad; ik weet van bepaalde gevallen in USA die de film om die scene vervloekten, maar de manier waarop die scene in beeld gebracht is, is subliem. En Tony Jay was dat natuurlijk ook.

    Ik hoop in ieder geval dat de film op BR een release krijgt die hij verdient. Want sinds de release ervan in 1996 heeft Disney de film toch wat (een beetje zoals The Black Cauldron) stiefmoederlijk behandeld. Er was anno 2002 sprake van een 2-disc Special Edition uitgave maar die is toen om de een of andere reden niet verschenen.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  13. #3113

    Standaard

    Zo, de inhaalslag is gemaakt: Zojuist 9 Disney Bluray titels besteld via Ebay Maar klopt het dat zelfs de US versie van 101 Dalmatians geen slipcover heeft?

  14. #3114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    Maar klopt het dat zelfs de US versie van 101 Dalmatians geen slipcover heeft?
    101 Dalmatians is nog niet uit in de US.

  15. #3115

    Standaard

    Bij Disney Benelux:

    Mensen zeuren om slipcovers? Laten we de ene keer wel slipcovers doen en dan weer niet en ook nog even verschillende doosjes gebruiken en af en toe een nummer er op maar niet altijd

  16. #3116

    Standaard

    En dan liefst nog de papieren covers in cases van het verkeerde formaat. En ook de Belgen hun geluidstrack eens vergeten af en toe. Oh, nóg een idee, laten we nu en dan eens een titel niet uitbrengen, gewoon omdat we het kunnen.

    Ah, we kunnen er best maar eens om lachen, inderdaad.

  17. #3117

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Lees je de rest van de comments die er boven staan dan ook prutser...
    Gaan we schelden?

  18. #3118

    Standaard

    Het gaat met Blu-rays zo langzamerhand dezelfde kant op als met de DVD. In het begin hele mooie uitgaven (2-disc Special Editions!), met informatieboekjes en in mooie verpakkingen. En daarna steeds eenvoudigere verpakkingen en kale uitgaven. Dat heet kostenbesparing, hoe vervelend je dat ook vindt. Er moet winst gemaakt worden en als de kosten onder druk staan, dan kijkt men waar men het meest op kan besparen. En dat is vaak nutteloze franje als slipcovers of extra's die slechts voor een minderheid interessant zijn. Kijk maar eens naar wat er ons beloofd werd over het medium Blu-ray, alle extra mogelijkheden die het medium biedt, en zie eens wat er vandaag de dag van over gebleven is. Je kunt je er wel druk over maken, maar men gaat dat echt niet veranderen.

  19. #3119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het gaat met Blu-rays zo langzamerhand dezelfde kant op als met de DVD. In het begin hele mooie uitgaven (2-disc Special Editions!), met informatieboekjes en in mooie verpakkingen. En daarna steeds eenvoudigere verpakkingen en kale uitgaven. Dat heet kostenbesparing, hoe vervelend je dat ook vindt. Er moet winst gemaakt worden en als de kosten onder druk staan, dan kijkt men waar men het meest op kan besparen. En dat is vaak nutteloze franje als slipcovers of extra's die slechts voor een minderheid interessant zijn. Kijk maar eens naar wat er ons beloofd werd over het medium Blu-ray, alle extra mogelijkheden die het medium biedt, en zie eens wat er vandaag de dag van over gebleven is. Je kunt je er wel druk over maken, maar men gaat dat echt niet veranderen.
    Het probleem is ook dat vele maatschappijen de waarde van het blauwe schijfje niet inzien. Blu-Ray betekent voor mij grotendeels de "ultieme" versie van een film of serie; als ik een van beiden op DVD vervang door een BR-schijfje dan wil ik ook wel een merkbaar verschil zien (beeldkwaliteit, extra's, design) en meestal is dat wel zo. Maar soms is het verschil amper merkbaar, het artwork ouwe troep en is de BR kaler dan de DVD wat betreft extra's, geluidssporen, enz... En dat hoort niet.

    Het grote verschil tussen VHS en DVD was voor mij de geweldige sprong in capaciteit en kwaliteit, en daarom is DVD destijds zo revolutionair doorgebroken. Die doorbraak komt er bij de BR niet en daar durf ik wel degelijk met het vingertje wijzen naar de filmmaatschappijen die beknibbelen op uitgaves die in wezen het beste van het beste zouden moeten zijn, maar veelal de bal misslaan. Het feit dat er in de Benelux nog altijd maatschappijen zijn die hun releases niet op beide mediums beschikbaar maken waar mogelijk, zegt volgens mij al genoeg.

    Wat Disney betreft kan ik heel kort zijn: een gemiste kans om die gigantische berg Classics eindelijk eens consequent en uniform uit te brengen. Hun BR-catalogus is op dit moment een zooitje en dat steekt natuurlijk bij vele mensen.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  20. #3120

    Standaard

    de filmmaatschappijen die beknibbelen op uitgaves die in wezen het beste van het beste zouden moeten zijn...

    Als Disney het beste van het beste zou maken, dan heeft uiteindelijk Disney een probleem...

    en vooral in Nederland. Wij zouden dan nooit meer Disney releases aankopen, omdat je dan al het beste in huis hebt...!!!

  21. #3121

    Standaard

    onzin, vele mensen in mijn omgeving vinden de meerwaarde van BD gewoon onbestaande
    zelf op een tv van 50 inch ziet een goede DVD met degelijke speler er vrij goed uit, qua geluid is er voor de meesten al zeker geen winst
    daarbij komt dan nog dat de meeste Disney films gekocht worden voor kinderen, de BD's zijn er enkel voor verzamelaars: de marge zal dus wel laag zijn
    met de vele acties (bogof en lage prijzen van vorige maand) proberen ze duidelijk extra klanten te trekken

  22. #3122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    de filmmaatschappijen die beknibbelen op uitgaves die in wezen het beste van het beste zouden moeten zijn...

    Als Disney het beste van het beste zou maken, dan heeft uiteindelijk Disney een probleem...

    en vooral in Nederland. Wij zouden dan nooit meer Disney releases aankopen, omdat je dan al het beste in huis hebt...!!!
    Ik snap je reactie niet zo goed... Dus als Disney binnen vier jaar met een nieuwe release aankomt van pakweg The Lion King met splinternieuw bonusmateriaal, zij het op BR, zij het op een ander medium dan moet dat ook aangeschaft worden omdat Disney geen moer om de kwaliteit/kwantiteit gaf bij de eerste uitgave? Hmm.

    Elke Blu-Ray die ik nu aanschaf is er eentje die jarenlang in de collectie zal blijven zitten. Ik heb anderhalf jaar geleden de overstap gemaakt en ben zo geleidelijk aan mijn films op DVD aan het vervangen door BR, maar ik doe dat binnen tig jaren niet nog een keer. Dit is voor mij de limiet.

    Wat ik hiermee wil zeggen is, elke uitgave die Disney of eender welke maatschappij op de markt brengt van een film of serie moet op het moment van verschijnen het beste zijn wat ze er van kunnen maken, kwaliteitsgewijs maar ook op vlak van extra's, enzovoort. Dat gebeurt op dit moment niet, want bij sommige uitgaves nemen we zelf een stap terug ten opzichte van de DVD. En dat hoort gewoon niet, punt.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  23. #3123

  24. #3124

    Standaard

    Ben benieuwd naar alle nieuwe blu-ray releases van Disney in 2013 , er zit in ieder geval veel leuks aan te komen
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #3125

    Standaard Hercules & atlantis

    Weet iemand of deze binnenkort in NL op blu-ray gaan uitkomen?
    Bedankt alvast voor de info!

    Groet,
    Bob

Pagina 125 van 216 EersteEerste ... 2575115121122123124125126127128129135175 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •