Pagina 116 van 216 EersteEerste ... 1666106112113114115116117118119120126166 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.876 tot 2.900 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2876

    Standaard

    Ik heb eindelijk antwoord gekregen van Disney (Belgie) in verband met de hoesjes van de 101 en assepoester ze hadden er nog en paar dunne blu-ray cases in voorraad.
    Met wel de juiste blu-ray hoes

  2. #2877

    Standaard

    Mijn vervang blu-ray doosjes zijn ook onderweg. Vanochtend reactie gehad via Facebook van Disney.

  3. #2878

    Standaard

    Van mij moest nog onderzocht worden, maar hoe gaat dat dan...???

  4. #2879

    Standaard

    Hopelijk zijn De reddertjes en De aristikatten enzo ook in dunne doosjes!

  5. #2880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Hopelijk zijn De reddertjes en De aristikatten enzo ook in dunne doosjes!
    Nee, die zijn te dik voor de dunne doosjes...

  6. #2881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nee, die zijn te dik voor de dunne doosjes...
    Heb je dan al gezien dat de covers voor dikke doosjes zijn ?

  7. #2882

    Standaard

    Nee hoor, Cinderella past precies in een dun doosje.

  8. #2883

    Standaard

    Ik heb helemaal geen reactie gehad (begin vorige week een bericht gestuurd)

  9. #2884

  10. #2885

    Standaard

    Zoals reeds 735 keer herhaald in dit topic : Alle releases van 26 september komen in DUNNE keepcases, de releases van 12 september werden in dikke keepcases gestopt, maar dit betreft een zogenaamde productiefout. Althans volgens Disney Benelux. Het kan geen kwaad ook de vorige pagina's eens door te nemen.

  11. #2886

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Zoals reeds 735 keer herhaald in dit topic : Alle releases van 26 september komen in DUNNE keepcases, de releases van 12 september werden in dikke keepcases gestopt, maar dit betreft een zogenaamde productiefout. Althans volgens Disney Benelux. Het kan geen kwaad ook de vorige pagina's eens door te nemen.
    Los daarvan... Over die pagina's, is er nog iemand die het vervelend als je hier een topic aanklikt dat je op pagina 1 komt en dat je dan nog eens moet klikken naar de laatste pagina...?

  12. #2887

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Los daarvan... Over die pagina's, is er nog iemand die het vervelend als je hier een topic aanklikt dat je op pagina 1 komt en dat je dan nog eens moet klikken naar de laatste pagina...?
    Klik je op de topictitel of op het pijltje uiterst rechts, naast de naam van de laatste poster? In het laatste geval kom je gewoon hier terecht.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  13. #2888

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Klik je op de topictitel of op het pijltje uiterst rechts, naast de naam van de laatste poster? In het laatste geval kom je gewoon hier terecht.
    aahn bedankt!

  14. #2889

    Standaard

    Net een reactie gehad over de hoesjes, hopelijk snel binnen! (:

  15. #2890

    Standaard

    Om maar even terug te komen op de slipcovers omtrent Cinderella. Afgelopen zaterdag in de FRS in Leeuwarden zag ik dat de DVD versie van Cinderella wél een slipcover bevat.

    Was anderen dit ook al opgevallen of niet?

  16. #2891

    Standaard

    Vandaag De Reddertjes, De Reddertjes in Kangoeroeland en De Aristokatten binnen. Gelukkig zit alles deze keer in dunne doosjes zoals het hoort. Ik ben vooral benieuwd naar De Reddertjes, tijden geleden dat ik die film nog zag.

    De ruggen zijn trouwens weer verschillend: Aristokatten sluit aan op 101 Dalmatiërs en Cinderella, maar Reddertjes heeft weer het gewone Disney Blu-Ray logo zoals op eerdere uitgaves. Rare jongens bij Disney daar.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  17. #2892

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Vandaag De Reddertjes, De Reddertjes in Kangoeroeland en De Aristokatten binnen. Gelukkig zit alles deze keer in dunne doosjes zoals het hoort. Ik ben vooral benieuwd naar De Reddertjes, tijden geleden dat ik die film nog zag.

    De ruggen zijn trouwens weer verschillend: Aristokatten sluit aan op 101 Dalmatiërs en Cinderella, maar Reddertjes heeft weer het gewone Disney Blu-Ray logo zoals op eerdere uitgaves. Rare jongens bij Disney daar.
    Waar besteld ? Heeft iemand deze al ergens zien liggen in de winkels... Veel nieuwe goedkope disney dvd's maar geen blu-ray's gezien...

  18. #2893

    Standaard

    Ik heb vanochtend bij zowel Blokker als FRS niets zien staan. FRS heeft online geen voorraad. Bol heeft het nu wel staan.

  19. #2894

    Standaard

    De FRS hier heeft ze bijna altijd de zaterdag voor de release wel binnen. Deze keer niet. Ook maandag na de nieuwe levering nog niet. Heb ze dus maar online besteld bij FRS(omdat bol.com het zoals gewoonlijk duurder heeft dan zowat elke andere winkel) en ze waren gisteren verstuurd. Zal ze zo meteen dus wel binnen krijgen.

  20. #2895

    Standaard

    Had ze wel gisteren bij Media Markt Oostakker achter de balie zien liggen...

    Staan er eigenlijke extra's op de Reddertjes blu-ray's ?
    EDIT even zelf ongezocht.

    Blijkbaar een niet gebruikt lied op deel 1 en op deel 2 een making of...

    Wel vreemd dat Deel 2 tijdelijk niet verkrijgbaar is ??? Zijn ze weer aan het knoeien bij Disney?
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 26-09-2012 om 11:40

  21. #2896

    Standaard

    Ik vroeg mij af waarom iedereen dunne doosjes wil? Dat zijn wel de lelijkste doosjes die er bestaan. Doe mij gewoon die Amaray doosjes... Meteen mijn Bol.com bestelling geannuleerd omdat die dus met dunne doosjes komen?

  22. #2897

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ukoziak Bekijk bericht
    Ik vroeg mij af waarom iedereen dunne doosjes wil? Dat zijn wel de lelijkste doosjes die er bestaan. Doe mij gewoon die Amaray doosjes... Meteen mijn Bol.com bestelling geannuleerd omdat die dus met dunne doosjes komen?
    We bedoelen HD Slim's. 95% in een collectie is zo.

  23. #2898

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    We bedoelen HD Slim's. 95% in een collectie is zo.
    Ja maar dat is NL zo. Bijna alles wat ik in het buitenland koop zijn de gebruikelijke Blu-ray Amaray cases, ben ook niks anders gewend. Mijn Disney Diamond's zijn ook allemaa Amaray...en dan wil je me zeggen dat alles van Disney vanaf nu slim cases zijn?

  24. #2899

    Standaard

    Amaray's zijn idd standaard in de UK.

    Bij de NL single disc releases zijn het toch altijd HD Slim's geweest: Dumbo, Tarzan, Pocahontas, Frank en Frey, (en na correctie) 101 Dalmatiërs, Cinderella. Nu dus ook De Reddertjes, De Reddertjes in Kangoeroeland, Aristokatten, ...

  25. #2900

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Amaray's zijn idd standaard in de UK.

    Bij de NL single disc releases zijn het toch altijd HD Slim's geweest: Dumbo, Tarzan, Pocahontas, Frank en Frey, (en na correctie) 101 Dalmatiërs, Cinderella. Nu dus ook De Reddertjes, De Reddertjes in Kangoeroeland, Aristokatten, ...
    Had op z'n minst gehoopt dat de Diamond releases wel in officiele Disney Amaray cases zouden komen, aangezien ik zag dat Cinderella wel in zo'n doosje kwam. Maar jullie beweren dus dat dat een fout is geweest... smh

Pagina 116 van 216 EersteEerste ... 1666106112113114115116117118119120126166 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •