Pagina 11 van 216 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 5380 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Niet alle landen maken gebruik van de nummering.

  2. #252

    Standaard

    dan hebben we nog niet over het feit dat de een een Platinum editie is en het ander een Diamond Editie (10 best verkochte?).
    Dat zijn dus 2 verschillende lijnen dat disney maakt.
    Wellicht komen er dan 2 aparte blu-ray boxen uit met elk een reeks in de toekomst?

  3. #253
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    dan hebben we nog niet over het feit dat de een een Platinum editie is en het ander een Diamond Editie (10 best verkochte?).
    Dat zijn dus 2 verschillende lijnen dat disney maakt.
    Wellicht komen er dan 2 aparte blu-ray boxen uit met elk een reeks in de toekomst?
    Inderdaad!

    Dit is al uitgebreid besproken in dit topic dus voor meer info hieromtrent kan je dit topic eens uitpluizen

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    dan hebben we nog niet over het feit dat de een een Platinum editie is en het ander een Diamond Editie (10 best verkochte?).
    Dat zijn dus 2 verschillende lijnen dat disney maakt.
    Wellicht komen er dan 2 aparte blu-ray boxen uit met elk een reeks in de toekomst?
    De Platinum films die nu uit zijn (Sleeping Beauty en Pinocchio) worden opnieuw uitgegeven in een Diamond Jasje...


  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    De Platinum films die nu uit zijn (Sleeping Beauty en Pinocchio) worden opnieuw uitgegeven in een Diamond Jasje...


    Daar heb je het nou... wat gaan ze volgend jaar bedenken? Misschien een nieuwe Golden Edition???

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Daar heb je het nou... wat gaan ze volgend jaar bedenken? Misschien een nieuwe Golden Edition???
    I hope not...


  7. #257

    Standaard

    Ik heb begrepen dat de nieuwe diamond edition van Pinnocchio en Sleeping Beauty pas binnen 7 jaar eraan komt, en dat die versie zal verschillen van de huidige versie, net zoals de diamond edition van Snow White ook verschilt van de Platinum Edition

  8. #258

    Standaard

    Op de DVD van Show White (die ik vandaag bij de Blokker zag liggen) staat op de zijkant het nummer '1', dus ik neem aan dat dat ook voor de blu-ray zal gelden.
    Activity suggests a life filled with purpose

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sg_sg1 Bekijk bericht
    Op de DVD van Show White (die ik vandaag bij de Blokker zag liggen) staat op de zijkant het nummer '1', dus ik neem aan dat dat ook voor de blu-ray zal gelden.
    Bij de Blu-Ray geldt dit sowieso!


  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Bij de Blu-Ray geldt dit sowieso!

    Nee he!
    Vind dat echt niet mooi!
    Is het alleen op de slipcase of op de cover zelf ook?

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arriejj Bekijk bericht
    Nee he!
    Vind dat echt niet mooi!
    Is het alleen op de slipcase of op de cover zelf ook?
    Zowel op de cover als de slipcase!


  12. #262

    Standaard

    Helaas moeten we er weer aan geloven inderdaad. Maar goed, hopen nu maar dat nu ook alles zo uitgebracht wordt (het kwaad is immers al geschied)

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Helaas moeten we er weer aan geloven inderdaad. Maar goed, hopen nu maar dat nu ook alles zo uitgebracht wordt (het kwaad is immers al geschied)
    Dat kan je zien op de eerste pagina!


  14. #264

    Standaard

    Heb al Pinokkio op Platinum editie (= zonder nummer) maar ben van plan om deze toch te vervangen met de Diamond editie die binnen enkele jaren (?) zal uitkomen.
    Ik wou dat Disney zich gewoon meer kon inzetten om hun classics wat rapper op Blu-ray te gooien dan enkele per jaar.

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Heb al Pinokkio op Platinum editie (= zonder nummer) maar ben van plan om deze toch te vervangen met de Diamond editie die binnen enkele jaren (?) zal uitkomen.
    Ik wou dat Disney zich gewoon meer kon inzetten om hun classics wat rapper op Blu-ray te gooien dan enkele per jaar.
    Je moet weten dat hier heel veel werk mee gemoeid is. Ze hertekenen elke frame en je moet maar is uitrekenen hoeveel er dat zijn in een doorsnee Disney Classic film!


  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Je moet weten dat hier heel veel werk mee gemoeid is. Ze hertekenen elke frame en je moet maar is uitrekenen hoeveel er dat zijn in een doorsnee Disney Classic film!
    Onzin. Frames hertekenen kost inderdaad veel werk, daarom doen ze dat ook niet. Ze gebruiken de film zelf om die te restaureren.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Onzin. Frames hertekenen kost inderdaad veel werk, daarom doen ze dat ook niet. Ze gebruiken de film zelf om die te restaureren.
    Ze hertekenen de film toch ? Hoe kan dat dan anders dan de frames niet opnieuw te kleuren ?


  18. #268

    Standaard

    Kleuren verbeteren ja, en frames oppoetsen inderdaad. Maar hertekenen?... ze zouden wel gek zijn!

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Kleuren verbeteren ja, en frames oppoetsen inderdaad. Maar hertekenen?... ze zouden wel gek zijn!
    Ja dat weet ik ik was wat te vlug in mijn woorden. Hertekenen doen ze inderdaad helemaal niet! Myn excuses!


  20. #270

    Standaard

    Di was mij nog onbekend, maar het lijkt erop dat disney de amerikaanse markt belaagt met een serie steelbooks!


  21. #271

  22. #272

    Standaard

    Wel lelijk dat de nl release ook een dikke doos is (van sneeuwwitje). past niet bij de andere 2 en wat erger is dat neemt meer ruimte in...
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  23. #273

    Standaard

    Hoezo past niet bij de andere twee. Pinocchio zit ook in een dikke keepcase, alleen Sleeping Beauty niet.

  24. #274

    Standaard

    Andere 2? Alleen de nl editie van Doornroosje is in een dun doosje uitgebracht.

    Edit: oh, Frank had dit al gemeld op de volgende pagina


  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Wel lelijk dat de nl release ook een dikke doos is (van sneeuwwitje). past niet bij de andere 2 en wat erger is dat neemt meer ruimte in...
    De andere 2 ? Pinocchio was ook een dik doosje hoor!


Pagina 11 van 216 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •