Pagina 107 van 216 EersteEerste ... 75797103104105106107108109110111117157207 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.651 tot 2.675 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2651

    Standaard

    Disney heeft een aantal nieuwe releases bekendgemaakt voor het midden oosten. Deze zullen op termijn dus vast ook in NL verschijnen.

    11 dec:
    - Brother Bear
    - Brother Bear II
    - The Hunchback of Notre Dame
    - Hercules

    25 feb:
    - Mulan

    1 mrt:
    - Peter Pan
    - Peter Pan: Return to Never Land

    3 apr:
    - Wreck-It Ralph

    Gek genoeg staat Mulan II er niet bij. Op 1 maart komt ook The Many Adventures of Winnie the Pooh uit maar daar staat alleen DVD bij. Ik neem aan dat dit om een fout gaat. Ik kwam namelijk ook de advertentie tegen.


  2. #2652

    Standaard

    Die advertentie is voor Amerika. Daar is de Winnie de Pooh film van vorig jaar ook op Blu-ray gekomen, terwijl de rest van de wereld (althans, voor het grootste gedeelte) deze ook alleen maar op DVD heeft gekregen (zoals Nederland).
    **** me gently with a chainsaw.

  3. #2653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    enig idee wat ze dan gaan doen?
    de dvd weglaten geeft mij niet echt, maar gaan ze dan alle extra's weglaten of op de 1ste BD duwen?
    Daar heb ik geen idee van !
    Amerika krijgt soms en 4 disc uitgave van pixar (Zoals bv monsters inc) wat wij dan weer niet krijgen.

  4. #2654

  5. #2655

    Standaard

    Het gaan dure weken worden voor (ons) verzamelaars....... Iemand nog iets gehoord over een eventuele BOGOF aktie?? Zou zeer welkom zijn.....

  6. #2656

    Standaard

    Vanavond e-mailtje van Amazon.com gekregen dat m`n bestelling van de Pocahontas & Pocahontas II duopack is verzonden.
    Daarnaast ook de blu-ray van The Great Mouse Detective besteld
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #2657

    Standaard

    Hmm...vreemd, ik heb vorige week een bestelling geplaatst bij Amazon.com met alle nieuwe titels, maar nog steeds niet verzonden....ook de laagste prijs-garantie werken ze alleen maar bij wanneer ik er om vraag...
    **** me gently with a chainsaw.

  8. #2658

    Standaard

    Goed dat je het zegt! Ik kreeg eergisteren mail dat Tigger Movie blu-ray was verstuurd, en ze hebben mij toch 22,99 dollar aangerekend dat de 28 dollar waartegen ik hem besteld heb... Ik dacht even dat ze het ook bij mij vergeten waren, maar de 28 dollar die ik nu betaal is natuurlijk met verzending bij.

    Ow ja, laagste prijs garantie bij pre-orders werkt met terugboeking. Dus men rekent eerst de prijs aan tegen welke je gekocht hebt, en daarna storten ze het verschil terug op je kredietkaart! Veranderingen in prijs worden dus niet zichtbaar in je besteloverzicht.

  9. #2659

    Standaard

    Oh, vreemd. Op de site zelf staat namelijk dat prijsveranderingen binnen 24 uur worden bijgewerkt in het besteloverzicht, zolang die nog niet verzonden is. DVD die ik gepre-ordered heb was maandag van 30 naar 23 dollar gegaan. En nu weer naar 24. Geen van deze veranderingen is nog te zien op mijn overzicht. Ik heb ze ook laten weten dat enkele andere blu-rays die ik besteld heb bij Best Buy goedkoper zijn, maar daar doen ze ook niet veel mee.

    Blu-rays zijn overigens nog steeds niet verzonden, terwijl ze allemaal gisteren uit zijn gekomen (Pocahontas, Aristocats, Rescuers, Lady And The Tramp II) en sommige mensen ze zelfs al ontvangen hebben van Amazon (uiteraard in Amerika).
    **** me gently with a chainsaw.

  10. #2660

    Standaard

    Ik zie nu pas dat in de US Treasure Island reeds op Blu-Ray is. Heb ik iets gemist of is die hier zelf nog niet aangekondigd?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  11. #2661

    Standaard

    Treasure Planet?

    Nee, die is hier nog niet uit noch bekend gemaakt binnenkort te verschijnen.
    Zal vast wel gebeuren, volgend jaar, ofzo.
    **** me gently with a chainsaw.

  12. #2662

    Standaard

    Misschien een vraag die al veelvuldig gesteld is maar krijgen wij geen enkele sleeves meer, ook niet bij een Platinum? En hoe is dat in de US en UK? In de UK hebben ze vaak Nederlandse taal en ondertitels, wat ik toch prefereer bij een Disney.

  13. #2663

    Standaard

    Vandaag zijn ook m`n bestellingen van The Rescuers 2 movie pack, The Aristocats en The Tigger Movie
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #2664

    Standaard

    Er zijn er blijkbaar een paar die hetzelfde pakketje besteld hebben als ik! Grappig om te lezen. De mijne zijn nu al een paar dagen onderweg. Ik kan niet wachten!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #2665

    Standaard

    Mijn bestelling is ook eindelijk verstuurd!

    Aristocats, The Rescuers/Rescuers Down Under, Pocahontas/Pocahontas II, Treasure Planet, Home On The Range en Lady And The Tramp II

    ben benieuwd hoe lang het gaat duren en hoeveel extra kosten er nog bij gaan komen...:S
    **** me gently with a chainsaw.

  16. #2666

    Standaard

    Dan had je beter voor Global Priority gekozen (dat zit tussen Standaard, en Expedited), dat is op vlak van extra kost eigenlijk nog niet zo erg, je betaald echter al wel de BTW voor inklaring en je bent dan gerust.

    Ik heb bij mijn vorige bestelling dit ook gedaan, ik had geen zin in weken vertraging en extra kosten, en het is zonder vertraging en zonder extra kosten door de douane gegaan.

  17. #2667

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door McMurphy Bekijk bericht
    Misschien een vraag die al veelvuldig gesteld is maar krijgen wij geen enkele sleeves meer, ook niet bij een Platinum? En hoe is dat in de US en UK? In de UK hebben ze vaak Nederlandse taal en ondertitels, wat ik toch prefereer bij een Disney.
    Platinums worden niet meer uitgegeven. In Nederland is er nog veel onduidelijkheid over wat nu precies de regel wordt met sleeves. Als straks Cinderella uitkomt weten we of de Diamond Editions nog met sleeve zijn. We moeten wachten op Wreck-It Ralph om te weten of nieuwe classics nog met sleeve zullen verschijnen. De laatste classic (Winnie the Pooh) is alleen op dvd uitgekomen en die had geen sleeve. Iets wat tot dan toe wel gebruikelijk was.

    Wat betreft de UK weet ik het niet, maar ik denk dezelfde regel als Nederlands. In de USA verschijnt alles nog gewoon met sleeve.

  18. #2668

  19. #2669

    Standaard

    Hmmm. Niet zo heel geslaagd vind ik.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  20. #2670

    Standaard

    Hopelijk krijgen wij een mooier hoesje voor Peter Pan

  21. #2671

    Standaard

    Disney France is eerder een uitzondering en heeft vaak afwijkende coverart, zoals laatst ook voor The Aristocats en 101 Dalmatians. Ze laten de melding 'Grand Classique' ook pronken op sequels, meerbepaald niet-classics. De kans dat dit ook bij ons op deze wijze verschijnt is bijzonder klein, onwaarschijnlijk zelfs.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Disney heeft een aantal nieuwe releases bekendgemaakt voor het midden oosten. Deze zullen op termijn dus vast ook in NL verschijnen. Gek genoeg staat Mulan II er niet bij. Op 1 maart komt ook The Many Adventures of Winnie the Pooh uit maar daar staat alleen DVD bij. Ik neem aan dat dit om een fout gaat. Ik kwam namelijk ook de advertentie tegen.
    Zoals Khonnor reeds aangaf, Winnie the Pooh is geen zekerheid. De nieuwste Pooh-Classic kreeg bij ons en het grootste deel buiten de US geen blu-ray release. Het is dus niet onwaarschijnlijk dat The Many Adventures hetzelfde lot staat te wachten. Ook de sequels blijken geen zekerheid meer. Het vervolg op 101 Dalmatians verschijnt in de Benelux (als eerste) gek genoeg niet op het blauwe schijfje. Dit terwijl bv. Cinderella 2 & 3 wel beschikbaar zullen zijn.

    In Nederland is er nog veel onduidelijkheid over wat nu precies de regel wordt met sleeves. Als straks Cinderella uitkomt weten we of de Diamond Editions nog met sleeve zijn. We moeten wachten op Wreck-It Ralph om te weten of nieuwe classics nog met sleeve zullen verschijnen
    Cinderella verschijnt bij ons zonder slipcover, volgens de voorlaatste uitleg van Disney Benelux zou dit betekenen dat ook nieuwe titels (Wreck-it Ralph) en andere Diamond Editions zonder sleeve zouden verschijnen. Niettegenstaande gaf diezelfde Disney Benelux zonet mee dat dit simpelweg van release tot release zal afhangen en dit niet langer op voorhand bepaald kan worden. Mij valt vooral op dat Disney Benelux hun verklaringen steeds opnieuw aanpassen aan de situatie die zich op dat moment voordoet.

    Wie graag slipcovers wenst, kan steeds de US-releases in 't oog houden. Deze zijn altijd van een kartonnen jasje voorzien.
    Laatst aangepast door Esteban : 26-08-2012 om 10:55

  22. #2672

    Standaard

    Maar Amerikaanse versies spelen toch niet op Europese blurayspelers / PS3's af?

  23. #2673

    Standaard

    Ik weet niet helemaal zeker hoe het met de eerste Amerikaanse blurays zit van Disney, maar tegenwoordig zijn ze altijd regiovrij.

  24. #2674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    Maar Amerikaanse versies spelen toch niet op Europese blurayspelers / PS3's af?
    De meest recente uitgaves wel. Maar ik doelde meer op de slipcovers zélf, altijd wel links of rechts te vinden op doelgerichte fora.

  25. #2675

    Standaard

    Volgens mij zijn de Amerikaanse blu-rays van de classics altijd regiovrij geweest. Kon hier iig zonder moeite Snow White bijvoorbeeld op de PS afspelen.
    **** me gently with a chainsaw.

Pagina 107 van 216 EersteEerste ... 75797103104105106107108109110111117157207 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •