Pagina 106 van 216 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110116156206 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.626 tot 2.650 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2626

  2. #2627

    Standaard

    De heruitgave, inderdaad. Pinocchio is z'n Platinum-status kwijt.

  3. #2628

    Standaard

    Ik ben blij dat ik de Pinocchio: Diamond Editie nog heb kunnen bemachtigen. Die nieuwe uitgave van Pinocchio is waardeloos. Waarom alles 2 keer uitgeven dat is toch zinloos

    Ik hoop dat ze ooit Taran & De toverketel & Treasure Island (Film) op Blu-Ray uitgeven.

  4. #2629

    Standaard

    wat is er in hemelsnaam nog "Diamond" aan een 1 disc editie zonder reliëf slipcover ?
    Nu wacht ik wel tot er een actie komt "BOGOF". De hoge introductieprijs is ook zinloos.

    Voorheen bestelde ik altijd vooraf zodat ik zeker wist de versie mét sleeve te hebben. Nu is er geen enkele haast.

    Wat een kneuzen bij Disney.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  5. #2630

    Standaard

    Eens, elke reden om ze zo snel mogelijk in huis te halen (buiten de film op zich natuurlijk) is bij deze verdwenen. Tijd genoeg om een actie af te wachten.

  6. #2631

    Standaard

    Het gaat bij de meeste Disney liefhebbers toch kriebelen, daar ben ik heilig van overtuigd
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #2632

    Standaard

    Bij mij zijn het vooral kriebels door lichte ergernis, Disney-classics-liefhebber zijnde.

  8. #2633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door IveC Bekijk bericht
    Ik ben blij dat ik de Pinocchio: Diamond Editie nog heb kunnen bemachtigen. Die nieuwe uitgave van Pinocchio is waardeloos. Waarom alles 2 keer uitgeven dat is toch zinloos

    Ik hoop dat ze ooit Taran & De toverketel & Treasure Island (Film) op Blu-Ray uitgeven.
    Lijkt me dat dat gewoon de Platinum editie BD release is. Er is bij mijn weten geen Diamond release geweest van Pinocchio.

    Even afwachten, maar de nieuwe BD releases gaan er inderdaad steeds zieliger uitzien zo...

  9. #2634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarah_2703 Bekijk bericht
    Lijkt me dat dat gewoon de Platinum editie BD release is. Er is bij mijn weten geen Diamond release geweest van Pinocchio.

    Even afwachten, maar de nieuwe BD releases gaan er inderdaad steeds zieliger uitzien zo...
    Deze is er wel geweest, zit in mijn collectie.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #2635

    Standaard

    Er is alleen een Platinum Edition geweest van Pinocchio, geen Diamond Edition. Pinocchio is in het voorjaar van 2009 uitgebracht en Disney is pas in het najaar van 2009 met de Diamond Edition-reeks begonnen met Snow White and the Seven Dwarfs.

  11. #2636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Deze is er wel geweest, zit in mijn collectie.
    Dan heb jij wel een heel bijzonder exemplaar, Pieter!

  12. #2637

    Standaard

    Sorry mensen ik was inderdaad verward het was de Plantium: 3 disc editie van Pinocchio en niet de Diamond zoals ik in mijn voorgaande reactie had vermeld.

  13. #2638

    Standaard

    Heb eindelijk voor een 10,- de Alice in Wonderland 60th anniversary aanegeschaft..nu nog Aladdin volgend jaar..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #2639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door IveC Bekijk bericht
    Sorry mensen ik was inderdaad verward het was de Plantium: 3 disc editie van Pinocchio en niet de Diamond zoals ik in mijn voorgaande reactie had vermeld.
    enig idee wat ze dan gaan doen?
    de dvd weglaten geeft mij niet echt, maar gaan ze dan alle extra's weglaten of op de 1ste BD duwen?

  15. #2640

    Standaard

    dit zal de trilogie van Assepoester worden, denk dat het gewoon een omdoos is, met 3 amaray;s erin, niet zo'n mooie doos als in de US.

    http://www.bps4m.nl/images/carrousel...9842_front.jpg

    ben benieuwd naar de extra's

  16. #2641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dama09 Bekijk bericht
    dit zal de trilogie van Assepoester worden, denk dat het gewoon een omdoos is, met 3 amaray;s erin, niet zo'n mooie doos als in de US.

    http://www.bps4m.nl/images/carrousel...9842_front.jpg

    ben benieuwd naar de extra's
    Vind dat het nog meevalt. Maar die vervolgen hoef ik niet meteen... Is Asspoester niet apart te verkrijgen ofzo ?

  17. #2642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    enig idee wat ze dan gaan doen?
    de dvd weglaten geeft mij niet echt, maar gaan ze dan alle extra's weglaten of op de 1ste BD duwen?
    Misschien dat ze de tweede disc met extra's weglaten.

  18. #2643

    Standaard

    Cinderella is ook op blu ray los te koop en al een tijdje te pre orderen o.a. bij ECI

  19. #2644

  20. #2645

  21. #2646

  22. #2647

    Standaard

    Is hier ook goed te zien, komt van het forum op blu-ray.com:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #2648

    Standaard

    Nah, mijn collectie trok toch al op niks door dat weglaten van slipcases, dan kan dit er ook nog wel bij...

    Nee, even serieus, ik heb Disney altijd gewaardeerd om de afwerking van hun producten, maar ze laten de laatste tijd toch wel erg veel steken vallen.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  24. #2649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Nah, mijn collectie trok toch al op niks door dat weglaten van slipcases, dan kan dit er ook nog wel bij...

    Nee, even serieus, ik heb Disney altijd gewaardeerd om de afwerking van hun producten, maar ze laten de laatste tijd toch wel erg veel steken vallen.
    Steken laten vallen ? Als ze zo verder doen worden zo slecht als Eone entertainment en DFW...

  25. #2650

Pagina 106 van 216 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110116156206 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •